AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -29%
SSD interne MSI – MSI SPATIUM M371 NVMe M.2 -1To ...
Voir le deal
69.91 €

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 MTtf4TM ÂGE : 40 ans (20/06/82)
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard, éternel second de toutes ses relations ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma en avril 2020
MÉTIER : inspecteur à la brigade des homicides depuis 2016, de retour après 7 mois de congé sabbatique et prêt à martyriser (gentiment) charlie, il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'elle n'est pas chez sa mère
gif@altmaled

TW IN RP : police, armes à feu, stress post-traumatique, mention de crimes de sang, banalisation de l'alcool, abandon parental
TW IRL : non-communiqués
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : un fils né en 2000, Tarek, qu'il partage avec sa (future ex) femme et une fille née en 2020, Alma, fruit d'une relation d'un soir ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches
RPs EN COURS : zoya #2 ☆ river ☆ amosjamiecharlie #3caelan #5viviancameronlou #2caitrionachanningirisjackson #3talia #3caelan #4rosalie (16/10 lolzie)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : alexa (2019)jordan (zombies au)maze (1976 au)

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR (3) › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tumblr_nrt75oB5N51rk4j0bo3_400
MAZEWAR (6) (au) › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 81733e336a796903f6d95749419885bd8ba361d5
JACKSWAR (3) › Come back from the future for we didn't fall, can the broken sky unleash one more sunrise for the dawn, it's all gone wrong, we've lost the sun, where do we go(go) when it's all over ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tumblr_inline_paupwdp7uD1rfmocr_250
CAELANWAR (4) (5) › i was all bless and vibes 'til a vortex comes i crumble inside, stare at the wall and phone i switch off, don't care at all and work can get lost, no reason i can pin down, guess i'm a bit depressed a bit down

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 18462c57e6f2e7b8bf1dc806dd43ee9299b41580
ZOYANWAR (2) › kamikaze airplanes in the sky, are we going down or will we fly ? this could be a shipwreck on the shore, or we could sail away forevermore- this time it's sink or swim

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 5a186516f9481792d8cbd40a9c03d683dab110c4
JAYNWAR (1) › now play your part, you're along for the ride thinking that all is said in confidence, yeah you realize now i'm swimming in the sea and friendship is a small boat in a storm

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Original
CHANWAR (3) › sometimes to win, you've got to sin, don't mean i'm not a believer, and major tom will sing along, yeah they still say i'm a dreamer, i'm an angel with a shotgun

RPs EN ATTENTE : naomi ☆ chris ☆ jina ☆ maze #6
RPs TERMINÉS :
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 MW59MHp
NORANWAR (scénario) › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY (scénario) › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

2021maze #5charlie #2jackson #2charlie #1jackson #1noa #5caelan #3jill #2 2020norah #6talia #2maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)maze #3jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivialene #2talia #1 2019norah #3alfie #1zoya #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romynorah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1 alternatifscesar #1 (slasher au)cesar #2 (slasher au)

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tenor
IBIS LE PERROQUETintervention #1

CRÉDITS : avatar@aeroplane & sign@altmaled & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptySam 7 Oct 2017 - 12:00

@Ezra Beauregard challenge accepted c'est challenge accepted (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1001340119  (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 4251317097
@Kane Williamson j'avais prévu de venir quémander de toute façon, t'aurais pas eu le choix (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2910106959 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 206649278

Merciiii (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3836688744 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 674657830 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2302866789

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 763064237  :burger::

Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptySam 7 Oct 2017 - 12:25

:l: Bienvenue chez toi, une énième fois (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3726765822

Anwar Zehri a écrit:

Sur le net, on m'appelle BOND, mais appelez-moi JAMES BOND. J'ai 8 ANS, et je viens de DISNEYLAND. J'ai découvert 30YSY grâce à HASSAN QUI L' DIT A TOMMY QUI L'A DIT A VITTORIO QUI L'A DIT A MA SECRÉTAIRE (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1001340119 , et j'ai cédé à m'inscrire parce que FAIBLESSE. Malgré mon emploi du temps chargé, je pourrai tout de même être présent(e) LA SEMAINE DES QUATRE JEUDIS. Mon personnage est un DROMADAIRE. Je suis content(e) de vous rejoindre dans l'aventure et C'EST PAS MA FAUTE ME JUGEZ PAS (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1290498195 .

Tu m'as tuée! (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3217047551 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3217047551
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptySam 7 Oct 2017 - 13:13

Reee bienvenuuuuue I love you

J'ai ri je dois l'avouer (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 613854477
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptySam 7 Oct 2017 - 14:25

(re)Bienvenue sur 30y (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1723716604 sale faible (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2523491165
J'aime beaucoup beaucoup le début de ta fiche (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2396639051 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1723716604
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptySam 7 Oct 2017 - 14:39

(Re) bienvenue chez toi. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 199959295
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptyDim 8 Oct 2017 - 11:54

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3880477484 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3880477484 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3880477484 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3880477484
(re)Bienvenue par ici mon beau.
Jina Crawley
Jina Crawley
les fausses aventures
les fausses aventures
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 9OYzxwd ÂGE : 26 ans - 08.08.96
SURNOM : Ji
STATUT : célibataire
MÉTIER : game master dans un escape game la majeur partie de son temps, mais diseuse de bonnes aventures et guide en urbex pour boucler les fins de mois
LOGEMENT : un terrain vague squatté par des caravanes et mobiles home entre le port et l'aéroport, grosse ambiance.
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 6fbb8d69167395dfc52746b9813c23ba5af126f3

TW IN RP : surnaturel - agression sexuelle - drogue -
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Jina est surtout petite que plus :OO:
RPs EN COURS : (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Xl0f

Angus#2 -
Jineth#3
Jinto#2
Tayla

Isaac - Mac - Colin -Reese #2

UA
Greg&Les&Noa - Noa&Swann

RPs TERMINÉS : Eddie - Seth#1 - Angus-Maze#1 -
Lena - Jineth#2 - KieranUAZ - Lena#2 - Dani - Freddy UAF. - Murphy UAF - Kieran#2UAZ- Cameron - Maze#2 - Cait - Iris - Angus&Sethfb - eleonora - Emery - Jiden-
CRÉDITS : avatar : esperanza ; ub : loonywaltz ; dessin: maparche
DC : Nino - May - Dinis - Owen - Yara
PSEUDO : Ciloute
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40691-nino-may-dinis-jina-owen https://www.30yearsstillyoung.com/t40697-jina-crawley#2024428

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptyDim 8 Oct 2017 - 12:50

Oooooooh (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3258319053
Rebienvenue chez toi :p

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 L7tg

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 KisbHqw
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 WUtJBww
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 BXoTHHs
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmnXD0b
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 N6lmNhB
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 MTtf4TM ÂGE : 40 ans (20/06/82)
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard, éternel second de toutes ses relations ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma en avril 2020
MÉTIER : inspecteur à la brigade des homicides depuis 2016, de retour après 7 mois de congé sabbatique et prêt à martyriser (gentiment) charlie, il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'elle n'est pas chez sa mère
gif@altmaled

TW IN RP : police, armes à feu, stress post-traumatique, mention de crimes de sang, banalisation de l'alcool, abandon parental
TW IRL : non-communiqués
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : un fils né en 2000, Tarek, qu'il partage avec sa (future ex) femme et une fille née en 2020, Alma, fruit d'une relation d'un soir ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches
RPs EN COURS : zoya #2 ☆ river ☆ amosjamiecharlie #3caelan #5viviancameronlou #2caitrionachanningirisjackson #3talia #3caelan #4rosalie (16/10 lolzie)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : alexa (2019)jordan (zombies au)maze (1976 au)

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR (3) › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tumblr_nrt75oB5N51rk4j0bo3_400
MAZEWAR (6) (au) › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 81733e336a796903f6d95749419885bd8ba361d5
JACKSWAR (3) › Come back from the future for we didn't fall, can the broken sky unleash one more sunrise for the dawn, it's all gone wrong, we've lost the sun, where do we go(go) when it's all over ?

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tumblr_inline_paupwdp7uD1rfmocr_250
CAELANWAR (4) (5) › i was all bless and vibes 'til a vortex comes i crumble inside, stare at the wall and phone i switch off, don't care at all and work can get lost, no reason i can pin down, guess i'm a bit depressed a bit down

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 18462c57e6f2e7b8bf1dc806dd43ee9299b41580
ZOYANWAR (2) › kamikaze airplanes in the sky, are we going down or will we fly ? this could be a shipwreck on the shore, or we could sail away forevermore- this time it's sink or swim

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 5a186516f9481792d8cbd40a9c03d683dab110c4
JAYNWAR (1) › now play your part, you're along for the ride thinking that all is said in confidence, yeah you realize now i'm swimming in the sea and friendship is a small boat in a storm

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Original
CHANWAR (3) › sometimes to win, you've got to sin, don't mean i'm not a believer, and major tom will sing along, yeah they still say i'm a dreamer, i'm an angel with a shotgun

RPs EN ATTENTE : naomi ☆ chris ☆ jina ☆ maze #6
RPs TERMINÉS :
(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 MW59MHp
NORANWAR (scénario) › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY (scénario) › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

2021maze #5charlie #2jackson #2charlie #1jackson #1noa #5caelan #3jill #2 2020norah #6talia #2maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)maze #3jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivialene #2talia #1 2019norah #3alfie #1zoya #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romynorah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1 alternatifscesar #1 (slasher au)cesar #2 (slasher au)

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Tenor
IBIS LE PERROQUETintervention #1

CRÉDITS : avatar@aeroplane & sign@altmaled & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptyDim 8 Oct 2017 - 18:22

Merci merciiiiii (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3290930861 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 674657830 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 224775235
*lance des paillettes en forme de cœur sur tout le moooonde* :rainbow: :rainbow:

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 763064237  :burger::

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 EmptyDim 8 Oct 2017 - 18:31

Félicitations, tu es validé(e) !
Je ne vais pas pouvoir te valider, mauvais code du règlement (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3258319053 C'est quoi ce perso encore ? (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3290930861 Le chapitre 3 m'a chamboulée, je l'aime beaucoup ce Anwar. Je veux voir ce que tu vas en faire (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1484806105 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 873483867

Bienvenue dans la grande famille 30YSY !

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2684487361 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 667269207 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3290930861 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 2954228499 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 565115192 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 662981832 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3287410889 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 15331198 (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 826475116

Bravo, tu as réussi à vaincre le côté obscur de la fiche et te voilà désormais l'un des nôtres ! (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 674657830 Il est temps de poser tes bagages et de prendre tes marques avant de partir vers l'infini et l'au-delà à l'aventure ! (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 1031338396  Tu ne sais pas par où commencer ? Pas de panique, tout est expliqué dans le guide du nouveau  (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3258319053  La partie "après l'inscription" te permettra de trouver tous les endroits où tu dois te recenser pour être officiellement un citoyen de Brisbane  (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 4052937387  Toujours dans ce guide, la partie "pour s'intégrer" te permettra de connaître toutes les petites astuces pour obtenir un parrain, t'inscrire à un flood, et toutes ces petites choses qui te permettront de te faire des copains (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3290930861  I love you

Si tu as besoin de quoi que ce soit, mes collègues et moi-même sommes à ta disposition pour t'aiguiller et t'aider à te faire ton petit nid, alors n'hésite pas à nous MP. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 667269207

Bon jeu parmi nous, et surtout : amuse-toi bien ! (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 199959295  (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 3836688744

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. (anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once. - Page 2 Empty

(anwar) bad guys need to be lucky everytime, good guys only need to be lucky once.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2