AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-35%
Le deal à ne pas rater :
-35% sur les lunettes de soleil audio Bose Frames Rondo
149.99 € 229.99 €
Voir le deal

two of us on the run

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant
AuteurMessage
Swann McGrath
Swann McGrath
le colosse d'argile
SURNOM : Osborne de sang, McGrath de coeur, Whitemore par amour.
STATUT : Elle est belle et ils sont amoureux. Il rêve d'un lendemain à ses côtés.
MÉTIER : Kinésithérapeute dans un cabinet géré avec Martin. Entraînait des petites têtes blondes sur le terrain sur son temps libre, avant qu'on ne lui montre la porte suite à une plainte à son égard pour agression.
LOGEMENT : 407 Doggett Street, Fortitude Valley avec Lucia et Pancake, leur goldendoodle.
I wish i was the monster you think I am

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Sa mère lui a menti : son père n'est pas Isaïah McGrath › En quête perpétuelle d'identité › Joueur de football australien › Ne connaît pas ses limites physiques › Sûr de lui en apparence seulement › Très instable mentalement › Médiateur par excellence › A de nouveau fait une tentative de suicide en février 2021 › Poignets marqués par les cicatrices › Passionné par son métier › Ecoute beaucoup, se confie peu › Prêt à tout pour sa famille et ceux qu'il aime
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS : (05/05)rory #6alex #2lucia #21 & diana #1talia [mails]lucia #22

uasaül #2 (espace)

two of us on the run - Page 2 Y2fuFIrl_o
luwann › stars sparkle at night but your eyes are my only light. light the match for the fire, sit down and hold me tighter. watch as everything fades away. you're all that's on my mind today. i think i'm finally okay. we'll be happy in our own way.

two of us on the run - Page 2 FGgZy3y
rowann › i don't get waves of missing you anymore, they're more like tsunami tides in my eyes. i'll take you in my arms and keep you sheltered from all that i've done wrong. i know you'll say that i'm the only one but i know God made another one of me to love you better than i ever will.

two of us on the run - Page 2 Bf45a03e218c4f25e21e00a7ee89ac66
mcgraths › the more that you say the less I know. wherever you stray i follow. i'm begging for you to take my hand, wreck my plans.

two of us on the run - Page 2 94h2uzB
swalex › summer of 2012, burnt in my mind : high, crazy and drunk, five in a room. throwing drinks at each other, making fun of our lovers, getting kicked out on the street. we were best friends forever but the truth is i'm so good at crashing in, making sparks and shit but then i'm a bad friend.

RPs EN ATTENTE : maxence #2 › penny #4 › nate #2 › wendy #2 › clyde (fb)

RPs TERMINÉS : (2021) sashalucia #14, rory #5 & matt #8lucia #15lucia #16 & mcgrathspenny #3matt #5ariane #3lucia #17jill #3lucia #19ariane #4matt #7lucia #20

(2020) lucia #12maxence #1lucia #13nathanael #1lucia #9penny #1penny #2lucia #10lucia #11 + dbd crewraphael #3lucia #8martin #2ariane #2lucia #7saül #1lucia #6noa #2raphael #2ariane #1martin #1lucia #4danikalucia #5 & hannahginny #2, matt #3 & jill #1lucia #1matt #1 & lily #1matt #2 & lily #2ginny #1rory #1

(flashbacks) chloerory #3rory #2rory #4spenceralex #1raphael #1wendy #1

abandonnés:

Swann parle en mediumpurple.
CRÉDITS : masayume (avatar) › loonywaltz (ub) › harley (crackship luwann)
DC : Charlie, Auden, Lily & Ichabod
PSEUDO : Kaelice
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28950-a-little-bit-of-heaven-a-little-bit-of-hell-swann https://www.30yearsstillyoung.com/t36943- https://www.30yearsstillyoung.com/t29801-swann-mcgrath https://www.30yearsstillyoung.com/t34837-swann-mcgrath

two of us on the run - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyLun 18 Mai 2020 - 14:19

@Lucia Whitemore a écrit:
Et sinon ... two of us on the run - Page 2 3922047296 Je suis vraiment chaude pour une nouvelle confrontation Ari/bébé Lucia où ton diable la coince dans les toilettes du DBD pour l'impressionner/lui faire la misère/la faire pleurer (rayez la mention inutile) two of us on the run - Page 2 4222248358

two of us on the run - Page 2 Signe-de-croix

white lips, pale face. breathing in the snowflakes. burnt lungs, sour taste. light's gone, days end. struggling to pay rent. long nights, strange men. slowly sinking, wasting. crumbling like pastries.

two of us on the run - Page 2 8conP1m
    two of us on the run - Page 2 LvBAd1D
    two of us on the run - Page 2 VmnacJv
    two of us on the run - Page 2 RXuOxmi
Revenir en haut Aller en bas
Ariane Parker-Williams
SURNOM : aucun n'est approuvé par l'église.
STATUT : and then, they were two. (three)
MÉTIER : auteure doublement éditée, commence à jouer dans la cour des grands maintenant qu'elle a une asSiSTanTe qui gère ses révisions de manuscrits. rédige les mots derrière les mélodies de Jet, aussi.
LOGEMENT : tantôt au #623 water street avec le pire merdeux de l'univers aka son parfait grand frère, mais de plus en plus souvent à la Serre au #04 victoria avenue à faire de la vie de coccodrillo un enfer.
two of us on the run - Page 2 16f773bc4582c6e412cd1bf5246a4044

GENRE : Je suis une femme
PETIT PLUS : S’attache très rarement, très difficilement. ▲ Préfère de loin passer du temps seule qu’entourée. ▲ A mis au monde un suppôt de Satan, Abel Williams premier du nom (17/02/2021). ▲ Malgré les apparences, elle a vraiment à cœur le peu de personnes qui l'entourent. ▲ Aucun diplôme, elle a quitté l’école sur un coup de tête. ▲ Son premier livre réécrit la fin d'histoires d’amour bousillées, son second romance les lendemains matins et leur walk of shame attitré.
RPs EN COURS : + uc +

two of us on the run - Page 2 Rs_500x213-141111111656-tumblr_n10q1sZzxC1s4bx7jo1_500
WILLER - gold on your fingertips, fingertips against my cheek. gold leaf across your lips, kiss me until I can't speak. gold chain beneath your shirt, the shirt that you let me wear home. gold's fake and real love hurts ; but nothing hurts when we're alone.

two of us on the run - Page 2 6978709f8bf443fef3e14d97fb86e254
PARKERS - all these blessings all these burns, we're godless underneath the covers. search for pleasure search for pain, we unfurl our flag, ruthless. black heart why would you offer more?

two of us on the run - Page 2 Tumblr_o52s3aOXKt1tm81zho1_500
ARIETOCALYPSE - dead-end girl for a dead-end guy, now your life drains on the floor. don't utter a single word ; should have seen the end a-comin' on, a-comin'. i'll be seeing you again, i'll be seeing you in Hell. die, die, die my darling.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_mm9djhu6Uk1r7oaheo1_500
ARILIE - uc

two of us on the run - Page 2 Tumblr_inline_o0buagRxRx1rifr4k_500
BORIANE - uc

+ Ariane insulte en #770737 +

RPs EN ATTENTE : two of us on the run - Page 2 8f6d845c8983eb6348311b486097099e
PARKWELL - uc

two of us on the run - Page 2 Marie-avgeropoulos-gif-16
HALSER - uc

two of us on the run - Page 2 D4b2574a348dcd541685040d08127fe2
ARYDE - we could get lost like I've never been told. spin me all the way around & don't say it doesn't matter. that doesn't have to make it through the night ; two wrongs don't have to make a right.
RPs TERMINÉS : LysanderJamie Tad (fb) Rose #1DebraNYE#teambastonJamie #2TheaTeam GQAAPtadriane #2NinoKane (fb)Vittorio (fb)ColeCharlieLiamtadriane #3TC #3MariannaParamoreVittorio #1ClaraLiam #2St. PatMickeyJamie #3ChariadEdwardSageTadriane #4Aria #1Vittariane #2Owen #2GaïaJoeyMariusLevriane #1Kariane #3Karvishertadriane #5#teamaperokariane #4levriane #4kane's bdAsher#2Karvi #2Kariane #5 (fb)Kariane #6Kariane #2Levriane #2Arfie #1 (&Jules)Vittariane #3Kariane #8 (fb)Kariane #7 (fb)Levriane #6Hassan (fb)Levriane #7 Karvi(sher) #4Kariane #9Auden (fb)Alex (fb)Levriane #8Owen #3Ariet #1 (fb)Levriane #3Levriane #5 (fb)Caelan #1Ariet #2Kariane #10Kariane #11Levriane #9Levriane #10Arfie #2 (fb)LevrigrathJillJoey #2TimAriet #4FreyaCharlevrianeJulesAriwen #4Tob (fb)ArielJamesonCíanNino (fb)Tim #2Levriane #11Ariet #3 (ua)Hugogogo (fb)Willer #1Ariet #6Ariet #5 & Carter (fb)Willer #2Ariet #8Ariet #9Willer #3Ariet #7 (fb)Ariet #10Ariet #11Willer #6Swann #2AmosChaosAsh & Jet (fb)LéoRobin (df)Lucia #2IvyHugogogo #2HalseyWiller #10Willer #11 Arietocalypse #13Willer #13Clyde (fb)Amos #2Willer #14Willer #17Willer #5Willer #7LouisaBFFsAuden #8Willer #16Willer #21 (fb)RaeWiller #22Mummiller #26 (ua) Mummiller #27 (ua) Mummiller #29 (ua) Mummiller #30 (ua) Mummiller #31 (ua) Swariane #3Cool & the gang #3Wyriane #3Ariam #2Ariam #1 (fb)Team chaos #4Ariet #17Jill #2Willer #37Willer #41Halsey
CRÉDITS : avenged in chains ♡ / starfished
DC : gin la gamine, matt le big bro', jack le bohème & chloe l'étincelle
PSEUDO : hub
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t15563-ariane-i-think-she-knows https://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t15817-ariane-parker https://www.30yearsstillyoung.com/t16257-ariane-parker

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMar 19 Mai 2020 - 18:41

@swann mcgrath t bo toi

@lucia whitemore mais je te déteste paaaaaaaaaaaaaaas de où tu sors ça mon chat two of us on the run - Page 2 873483867 two of us on the run - Page 2 873483867 two of us on the run - Page 2 873483867 ari est full dispo pour semer son règne de terreur, tu sais bien two of us on the run - Page 2 3922047296 & pour chloe mon dieu il me tarde tant de les jouer toutes les deux ensembles elles vont être incroyables j'en rêve déjà two of us on the run - Page 2 206649278 je suis bien plus libre sous chloe que ari actuellement, on pourrait lancer le rp flashback entre nos danseuses et dès que j'en termine un avec la terreur rousse on en ouvre un par là aussi? (je fais genre je me mets des limites mais si tu offres d'en ouvrir un j'ouvre l'autre puis basta AHAH two of us on the run - Page 2 3217047551 two of us on the run - Page 2 1484806105 )

it could have been worst ; love someone & remember most of it. here from hell fate is as clear as you and me. i shouldn't have followed those to reach out here. It's different over on the other side. a year from now, You're so easy to see.

Lucia Whitemore
Lucia Whitemore
Le sacre du printemps
Le sacre du printemps
STATUT : Elle a gribouillé "Lucia McGrath" sur tous ses cahiers de notes pour "voir si ça rend bien".
MÉTIER : Wedding-Planner assistante d'Evelyn Pearson, vu son naturel doux et romantique, surprenant que le métier ne se soit pas imposé plus tôt. Elle passe également quatre heures en cuisine par semaine pour l'association FareShare qui récupère les invendus des restaurants, les cuisine et les distribue aux sans abris.
LOGEMENT : Ils repartent à zéro dans une jolie villa 3 pièce à Logan City. Elle a emménagé avec Swann et Pancake (le goldendoodle) au 336 Princess Street début avril 2021.
two of us on the run - Page 2 26a7c9eee09110ce738b5725191af0994000a635

PETIT PLUS : petit bonbon, son manque de confiance en elle se lit sur son visage + est restée 3 ans prisonnière d'une relation abusive, elle retrouve aujourd'hui l'amour dans les bras de swann + douce et gentille, elle ne ferait pas du mal à une mouche + simple et naturelle, elle a toujours un sourire sur le visage + sa famille représente tout pour elle, elle tente de reconstruire sa relation avec ses soeurs aînées + championne olympique de marathon netflix et reflet de sa génération : son téléphone semble greffé dans sa main + solaire mais très effacée, elle a toujours l'impression de déranger
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS :
two of us on the run - Page 2 Gm9ZVqFa_o
luwann #22 & #21 I keep fighting voices in my mind that say I'm not enough. Am I more than just the sum of every high and every low, remind me once again just who I am because I need to know. You say I am strong when I think I am weak. And you say I am held when I am falling short, and when I don't belong, oh you say I am yours and I believe. In you I find my worth, in you I find my identity.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_p1lpy30ycg1tnifljo5_250
whitemore girlslunah #6 & gabrielle (scénario libre) ⊹ I know water that's thicker than love, that's deeper than love with my friends. People come and some people go, and some people ride 'til the end.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_inline_pafs55whGg1u3u0uv_250
lucevie #4 ⊹ Am I good enough ? Do I measure up ? I wanna be fearless, no holding back, no backing down because I believe You're with me now. Bring on the unknown, lead me and I'll go.

two of us on the run - Page 2 ZTCrxFNG_o
luloh #2 Clipped wings, I was a broken thing. Had a voice, had a voice but I could not sing. And I don't care if I sing off key, I find myself in my melodies. I sing for love, I sing for me, I shout it out like a bird set free.

two of us on the run - Page 2 UAA5iqjo_o

+ crédits complets pour les gifs dans mon moodboard

RPs EN ATTENTE : scarlett
RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens
CRÉDITS : merygoldstuff (avatar), loonywaltz (UB), harley (gif profil & base crackship)
DC : Raelyn Blackwell, le mont des vanités (ft. Lady Gaga)
PSEUDO : stairsjumper
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t26119-lucia-fooled-me-again-with-your-dirty-mouth-full-of-honest-lies https://www.30yearsstillyoung.com/t23281-do-not-fear-failure-but-please-be-terrified-of-regret https://www.30yearsstillyoung.com/t26186-lucia-whitemore https://www.30yearsstillyoung.com/t26185-lucia-whitemore

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMar 19 Mai 2020 - 19:00

@Ariane Parker ok puisque tu propose d'être raisonnable ce qu'on va faire c'est QUE JE VAIS CARREMENT EN OUVRIR UN ET TE LAISSER OUVRIR L'AUTRE Arrow

Non en vrai je veux pas te mettre de couteau sous la gorge mais je suis beaucoup trop chaude pour les deux donc en soit, tu m'aurais dit "ouvre les deux" j'aurais dit "ok tu veux combien de mots et pour quand ?" two of us on the run - Page 2 3258319053

Dans la logique des choses je me dis que c'est peut-être plus adéquat que j'ouvre avec Chloé et que tu ouvres avec Ari, mais encore une fois, je m'adapte et si besoin d'inverser ou quoi je te dis, ça me va two of us on the run - Page 2 394614564

@Swann McGrath

two of us on the run - Page 2 MbPrMoF
two of us on the run - Page 2 ZbCLlI6
two of us on the run - Page 2 QqLqwzn
two of us on the run - Page 2 QoPDAKU
two of us on the run - Page 2 872289volunteer

two of us on the run - Page 2 WwSI4vs
:l::

Ariane Parker-Williams
SURNOM : aucun n'est approuvé par l'église.
STATUT : and then, they were two. (three)
MÉTIER : auteure doublement éditée, commence à jouer dans la cour des grands maintenant qu'elle a une asSiSTanTe qui gère ses révisions de manuscrits. rédige les mots derrière les mélodies de Jet, aussi.
LOGEMENT : tantôt au #623 water street avec le pire merdeux de l'univers aka son parfait grand frère, mais de plus en plus souvent à la Serre au #04 victoria avenue à faire de la vie de coccodrillo un enfer.
two of us on the run - Page 2 16f773bc4582c6e412cd1bf5246a4044

PETIT PLUS : S’attache très rarement, très difficilement. ▲ Préfère de loin passer du temps seule qu’entourée. ▲ A mis au monde un suppôt de Satan, Abel Williams premier du nom (17/02/2021). ▲ Malgré les apparences, elle a vraiment à cœur le peu de personnes qui l'entourent. ▲ Aucun diplôme, elle a quitté l’école sur un coup de tête. ▲ Son premier livre réécrit la fin d'histoires d’amour bousillées, son second romance les lendemains matins et leur walk of shame attitré.

two of us on the run - Page 2 Rs_500x213-141111111656-tumblr_n10q1sZzxC1s4bx7jo1_500
WILLER - gold on your fingertips, fingertips against my cheek. gold leaf across your lips, kiss me until I can't speak. gold chain beneath your shirt, the shirt that you let me wear home. gold's fake and real love hurts ; but nothing hurts when we're alone.

two of us on the run - Page 2 6978709f8bf443fef3e14d97fb86e254
PARKERS - all these blessings all these burns, we're godless underneath the covers. search for pleasure search for pain, we unfurl our flag, ruthless. black heart why would you offer more?

two of us on the run - Page 2 Tumblr_o52s3aOXKt1tm81zho1_500
ARIETOCALYPSE - dead-end girl for a dead-end guy, now your life drains on the floor. don't utter a single word ; should have seen the end a-comin' on, a-comin'. i'll be seeing you again, i'll be seeing you in Hell. die, die, die my darling.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_mm9djhu6Uk1r7oaheo1_500
ARILIE - uc

two of us on the run - Page 2 Tumblr_inline_o0buagRxRx1rifr4k_500
BORIANE - uc

+ Ariane insulte en #770737 +

RPs EN ATTENTE : two of us on the run - Page 2 8f6d845c8983eb6348311b486097099e
PARKWELL - uc

two of us on the run - Page 2 Marie-avgeropoulos-gif-16
HALSER - uc

two of us on the run - Page 2 D4b2574a348dcd541685040d08127fe2
ARYDE - we could get lost like I've never been told. spin me all the way around & don't say it doesn't matter. that doesn't have to make it through the night ; two wrongs don't have to make a right.
RPs TERMINÉS : LysanderJamie Tad (fb) Rose #1DebraNYE#teambastonJamie #2TheaTeam GQAAPtadriane #2NinoKane (fb)Vittorio (fb)ColeCharlieLiamtadriane #3TC #3MariannaParamoreVittorio #1ClaraLiam #2St. PatMickeyJamie #3ChariadEdwardSageTadriane #4Aria #1Vittariane #2Owen #2GaïaJoeyMariusLevriane #1Kariane #3Karvishertadriane #5#teamaperokariane #4levriane #4kane's bdAsher#2Karvi #2Kariane #5 (fb)Kariane #6Kariane #2Levriane #2Arfie #1 (&Jules)Vittariane #3Kariane #8 (fb)Kariane #7 (fb)Levriane #6Hassan (fb)Levriane #7 Karvi(sher) #4Kariane #9Auden (fb)Alex (fb)Levriane #8Owen #3Ariet #1 (fb)Levriane #3Levriane #5 (fb)Caelan #1Ariet #2Kariane #10Kariane #11Levriane #9Levriane #10Arfie #2 (fb)LevrigrathJillJoey #2TimAriet #4FreyaCharlevrianeJulesAriwen #4Tob (fb)ArielJamesonCíanNino (fb)Tim #2Levriane #11Ariet #3 (ua)Hugogogo (fb)Willer #1Ariet #6Ariet #5 & Carter (fb)Willer #2Ariet #8Ariet #9Willer #3Ariet #7 (fb)Ariet #10Ariet #11Willer #6Swann #2AmosChaosAsh & Jet (fb)LéoRobin (df)Lucia #2IvyHugogogo #2HalseyWiller #10Willer #11 Arietocalypse #13Willer #13Clyde (fb)Amos #2Willer #14Willer #17Willer #5Willer #7LouisaBFFsAuden #8Willer #16Willer #21 (fb)RaeWiller #22Mummiller #26 (ua) Mummiller #27 (ua) Mummiller #29 (ua) Mummiller #30 (ua) Mummiller #31 (ua) Swariane #3Cool & the gang #3Wyriane #3Ariam #2Ariam #1 (fb)Team chaos #4Ariet #17Jill #2Willer #37Willer #41Halsey
CRÉDITS : avenged in chains ♡ / starfished
DC : gin la gamine, matt le big bro', jack le bohème & chloe l'étincelle
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t15563-ariane-i-think-she-knows https://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t15817-ariane-parker https://www.30yearsstillyoung.com/t16257-ariane-parker

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMar 19 Mai 2020 - 19:13

two of us on the run - Page 2 Giphy

@lucia whitemore on a été raisonnables deux secondes de plus que d'habitude BRAVO À NOUS
okay j'ouvre ari & ouvre chloe et on se retrouve de l'autre côté ahahahahahahahahah love you boo two of us on the run - Page 2 873483867

it could have been worst ; love someone & remember most of it. here from hell fate is as clear as you and me. i shouldn't have followed those to reach out here. It's different over on the other side. a year from now, You're so easy to see.

Lucia Whitemore
Lucia Whitemore
Le sacre du printemps
Le sacre du printemps
STATUT : Elle a gribouillé "Lucia McGrath" sur tous ses cahiers de notes pour "voir si ça rend bien".
MÉTIER : Wedding-Planner assistante d'Evelyn Pearson, vu son naturel doux et romantique, surprenant que le métier ne se soit pas imposé plus tôt. Elle passe également quatre heures en cuisine par semaine pour l'association FareShare qui récupère les invendus des restaurants, les cuisine et les distribue aux sans abris.
LOGEMENT : Ils repartent à zéro dans une jolie villa 3 pièce à Logan City. Elle a emménagé avec Swann et Pancake (le goldendoodle) au 336 Princess Street début avril 2021.
two of us on the run - Page 2 26a7c9eee09110ce738b5725191af0994000a635

PETIT PLUS : petit bonbon, son manque de confiance en elle se lit sur son visage + est restée 3 ans prisonnière d'une relation abusive, elle retrouve aujourd'hui l'amour dans les bras de swann + douce et gentille, elle ne ferait pas du mal à une mouche + simple et naturelle, elle a toujours un sourire sur le visage + sa famille représente tout pour elle, elle tente de reconstruire sa relation avec ses soeurs aînées + championne olympique de marathon netflix et reflet de sa génération : son téléphone semble greffé dans sa main + solaire mais très effacée, elle a toujours l'impression de déranger
RPs EN COURS :
two of us on the run - Page 2 Gm9ZVqFa_o
luwann #22 & #21 I keep fighting voices in my mind that say I'm not enough. Am I more than just the sum of every high and every low, remind me once again just who I am because I need to know. You say I am strong when I think I am weak. And you say I am held when I am falling short, and when I don't belong, oh you say I am yours and I believe. In you I find my worth, in you I find my identity.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_p1lpy30ycg1tnifljo5_250
whitemore girlslunah #6 & gabrielle (scénario libre) ⊹ I know water that's thicker than love, that's deeper than love with my friends. People come and some people go, and some people ride 'til the end.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_inline_pafs55whGg1u3u0uv_250
lucevie #4 ⊹ Am I good enough ? Do I measure up ? I wanna be fearless, no holding back, no backing down because I believe You're with me now. Bring on the unknown, lead me and I'll go.

two of us on the run - Page 2 ZTCrxFNG_o
luloh #2 Clipped wings, I was a broken thing. Had a voice, had a voice but I could not sing. And I don't care if I sing off key, I find myself in my melodies. I sing for love, I sing for me, I shout it out like a bird set free.

two of us on the run - Page 2 UAA5iqjo_o

+ crédits complets pour les gifs dans mon moodboard

RPs EN ATTENTE : scarlett
RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens
CRÉDITS : merygoldstuff (avatar), loonywaltz (UB), harley (gif profil & base crackship)
DC : Raelyn Blackwell, le mont des vanités (ft. Lady Gaga)
PSEUDO : stairsjumper
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t26119-lucia-fooled-me-again-with-your-dirty-mouth-full-of-honest-lies https://www.30yearsstillyoung.com/t23281-do-not-fear-failure-but-please-be-terrified-of-regret https://www.30yearsstillyoung.com/t26186-lucia-whitemore https://www.30yearsstillyoung.com/t26185-lucia-whitemore

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMar 19 Mai 2020 - 19:16

two of us on the run - Page 2 Tenor

two of us on the run - Page 2 MbPrMoF
two of us on the run - Page 2 ZbCLlI6
two of us on the run - Page 2 QqLqwzn
two of us on the run - Page 2 QoPDAKU
two of us on the run - Page 2 872289volunteer

two of us on the run - Page 2 WwSI4vs
:l::

Liam Taylor
Liam Taylor
le témoin du temps
SURNOM : Liam est déjà assez court comme prénom. Vous pouvez vous risquer à lui en donner un, mais il n'aime pas trop ça!
STATUT : Éternel célibataire, il attend patiemment la personne qui pourra le supporter lui et sa grande gueule.
MÉTIER : Conservateur au Queensland Museum. Il anime aussi des conférences sur un thème principal : la réception de l'antiquité.
LOGEMENT : #205 orchid street, Redcliffe
two of us on the run - Page 2 X8V8JAk

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Il a un doctorat en Histoire de l'art & Archéologie ainsi qu'un master d'Histoire - Si vous ne l'arrêtez pas, il pourra enchaîner les anecdotes historiques, attention! - Vous ne verrez pas Liam courir après les filles, non pas qu'il s'en désintéresse, c'est simplement pas son truc. - Toutes les raisons sont bonnes pour faire la fête avec ses amis, mais vous ne le verrez quasiment jamais en boite de nuit.
RPs EN COURS : 14 - Molly1 * Ariane1 (fb 2015) * Ariane2 * Elysium (UA) * Linny 3 (fb) * Leam1 & Noa1 * Olivia1 (fb) * Noa2 * Color 3

two of us on the run - Page 2 7AAWAiZ
Taylor Family (Chad3 * Amos4) ▬ Understand the things I say, don't turn away from me 'cause I've spent half my life out there, you wouldn't disagree. Do you see me? Do you see? Unhappiness, where's when I was young.

two of us on the run - Page 2 RLEwQA9
Liana2 * Liana3 ▬ Will we ever stay high long enough to survive these lows? Would you give me a sign? Should I stay or just let you go? Tell me, how would I know? They say you'll feel it when it's right.

two of us on the run - Page 2 MaBtAMh
Leam3 ▬ I remember dancing in the street the first time I showed you Springsteen. You told me you love me and us on the hilltop we used to meet when the whole world was fast asleep. Yeah, our fingers, they were tracing every constellation that brought you to me.

two of us on the run - Page 2 Jck1
Liauden ▬ When we hit the bottom, nothin' gon' stop us. Climb to the top with you, we could be the greatest ones who never made it. They tryna hate, but we won't change anything at all.

RPs EN ATTENTE : Ciara
RPs TERMINÉS : Kane1 * Kane3 * Kelly&Loan&Kane * Kane4 * Kane5 * WeekendChill1 * Amos3 * Paintball (ROA) * Auden&Ginny (fb 2006) * Linny1(fb) * Liana1 * Amos&Rae * Amos&Chad * Jiliana & Auden *Chad1 * Marius1 * Color2&Leam2 * Color1 *

Abandonné:

CRÉDITS : UB: loonywaltz - Avatar: Lux Aeterna - Dessin: JOSEPH KEEGAN - Gif: harley.
DC : Giovanni Medici
PSEUDO : Pti' Biscuit aka KD
https://www.30yearsstillyoung.com/t31052-liam-taylor-la-meilleure-chose-a-faire-est-depouser-un-archeologue-plus-vous-vieillirez-et-plus-il-vous-aimera https://www.30yearsstillyoung.com/t31151-liam-we-can-rp-if-we-want-to https://www.30yearsstillyoung.com/t31155-liam-taylor https://www.30yearsstillyoung.com/t32360-liam-taylor#1437891

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMer 20 Mai 2020 - 19:02

Je pose ma tête ici du coup :)

two of us on the run - Page 2 IoSQNtK
two of us on the run - Page 2 D3SLCSZ
two of us on the run - Page 2 982718museum2

Spoiler:

Ginny McGrath-Williams
Ginny McGrath-Williams
la boîte de pandore
SURNOM : Virginia Mary Elisabeth, pour un max de confusion.
STATUT : elle a retiré son alliance.
MÉTIER : peintre et photographe, offre des ateliers mensuels sur le street art à la Brisbane Academy of Art, et est co-propriétaire d'une galerie à Spring Hill.
LOGEMENT : #517 A - Wellington Street à Bayside avec Auden : passe les deux prochains mois (avril & mai) à Sydney pour peindre sur des murs, bosser ses couleurs et jouer à l’adulte.
two of us on the run - Page 2 727790e64caf48eb55a8309d9a6d6aeb

PETIT PLUS : addict au café et au sucre ▲ reine de la maladresse – chaque partie de son corps a déjà eu une ecchymose et/ou une brûlure ▲ maman de noah (04/01/2010) et de sloan (16/12/2020) ▲ artiste de vocation elle peint, photographie, dessine et graf presque plus qu’elle ne respire ▲ en (très) mauvais termes avec ses parents : ses frères, sa sœur & une poignée d’amis sont sa famille ▲ prône la seconde chance, voit le bon dans tout ▲ candidate à la violence autodestructrice, elle ressent trop fort ; et parfois trop mal.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_muxpeq0OhX1rcg4tyo1_500
GINAUDEN - you will save yourself with anyone, you'll find yourself in a shield of iron. whatever you do keeps me waiting, whatever you do keeps me awake. tell me what you're made of, 'cause that's what i'm afraid of.

two of us on the run - Page 2 Production%2F1474020432311-8zxv3dvwl8b78u9p-046ba2f981845979ddb8b661be751a67
EZNNY - leave a light on in the wild, i'm coming in a little blind. found you in the backyard, hiding behind all busy lives. dreaming of a light house in the woods to help us get back into the world. shining a little light to bring us back home.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_lxhq4wWzHI1r0xydpo1_500
GINNETT - dirty hands washed and washed and washed again. there's a hole in my sock but i can live with it, can't recall the moment i lost all faith. strangers keep staring at my mess, i see their faces. oh, i lied about you and me.

two of us on the run - Page 2 Original
MCGRATHS - in your message you said you were going to bed, but i'm not done with the night. i stayed up and read, your words in my head got me mixed up. i don't know how to slow it down ; my mind's racing from chasing pirates.

+ Ginny cherche ses mots en #5F9EA0 +

CRÉDITS : fassylover ♡ / La Confiserie
DC : Matt le p'tit con, Ariane l'incandescente, Jack le sensible & Chloe l'éphémère
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t12335-ginny-sit-still-look-pretty https://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t12358-ginny-mcgrath https://www.30yearsstillyoung.com/t12357-ginny-mcgrath

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyMer 20 Mai 2020 - 19:18

quel être poli fais-tu :prof:

she shivers by the light, she's hidden ; she's ablaze in full bloom. first car on the foggy road riding & the last star for my love is pining. child of the moon, rub your rainy eyes, oh give me a wide-awake crescent-shaped smile.

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyJeu 21 Mai 2020 - 13:24

Salut Ginny two of us on the run - Page 2 674657830 je viens sur ta fiche pour savoir si tu souhaitais établir un lien avec la plus belle et la plus merveilleuse tante de Noah ? two of us on the run - Page 2 4041738186 Avais-tu une idée en tête de la relation que nous pourrions avoir ? On sera amené et on du être amené à se croiser du coup c'est pour ça que je suis là two of us on the run - Page 2 3731487388
Ginny McGrath-Williams
Ginny McGrath-Williams
la boîte de pandore
MÉTIER : peintre et photographe, offre des ateliers mensuels sur le street art à la Brisbane Academy of Art, et est co-propriétaire d'une galerie à Spring Hill.
LOGEMENT : #517 A - Wellington Street à Bayside avec Auden : passe les deux prochains mois (avril & mai) à Sydney pour peindre sur des murs, bosser ses couleurs et jouer à l’adulte.

PETIT PLUS : addict au café et au sucre ▲ reine de la maladresse – chaque partie de son corps a déjà eu une ecchymose et/ou une brûlure ▲ maman de noah (04/01/2010) et de sloan (16/12/2020) ▲ artiste de vocation elle peint, photographie, dessine et graf presque plus qu’elle ne respire ▲ en (très) mauvais termes avec ses parents : ses frères, sa sœur & une poignée d’amis sont sa famille ▲ prône la seconde chance, voit le bon dans tout ▲ candidate à la violence autodestructrice, elle ressent trop fort ; et parfois trop mal.

GINAUDEN - you will save yourself with anyone, you'll find yourself in a shield of iron. whatever you do keeps me waiting, whatever you do keeps me awake. tell me what you're made of, 'cause that's what i'm afraid of.

two of us on the run - Page 2 Production%2F1474020432311-8zxv3dvwl8b78u9p-046ba2f981845979ddb8b661be751a67
EZNNY - leave a light on in the wild, i'm coming in a little blind. found you in the backyard, hiding behind all busy lives. dreaming of a light house in the woods to help us get back into the world. shining a little light to bring us back home.

GINNETT - dirty hands washed and washed and washed again. there's a hole in my sock but i can live with it, can't recall the moment i lost all faith. strangers keep staring at my mess, i see their faces. oh, i lied about you and me.

MCGRATHS - in your message you said you were going to bed, but i'm not done with the night. i stayed up and read, your words in my head got me mixed up. i don't know how to slow it down ; my mind's racing from chasing pirates.

DC : Matt le p'tit con, Ariane l'incandescente, Jack le sensible & Chloe l'éphémère
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t12335-ginny-sit-still-look-pretty https://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t12358-ginny-mcgrath https://www.30yearsstillyoung.com/t12357-ginny-mcgrath

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyJeu 21 Mai 2020 - 13:55

hellooooooo coco two of us on the run - Page 2 873483867

je suis si contente que ce scénario ait été pris en vrai, et ta plume est adorable j'ai déjà fait mes devoirs à stalker un peu tes rps two of us on the run - Page 2 3922047296

en effet je pense que nos deux terreurs ont été amenées à se croiser pas mal two of us on the run - Page 2 3287410889 fût un temps j'avais un lien avec une ancienne Kath, on avait statué qu'elle avait aidé pas mal Ezra et Gin à l'époque (2008-2009) à se cacher des autres pour pouvoir se retrouver en secret et vivre leur vie d'amoureux transis two of us on the run - Page 2 613854477 ça donnerait sur du positif de base, qui pourrait facilement tourner vers du négatif puisque Ginny et tous les McGrath sont partis vers Londres dès que tout le monde a su pour Ezra et elle, mais surtout pour Noah two of us on the run - Page 2 2396639051

m'enfin les rapports avec Ezra sont un peu plus doux - malgré quelques accros, mais personne est parfaiiiit :gla: - désormais, et il s'implique beaucoup dans la vie de Noah, entre les examens où Kath a appris pour son adoption et maintenant je pense qu'on peut jouer peut-être le fait qu'elles tentent de renouer le tout pour faciliter la vie de tout le monde?

ça me semble pas mal brouillon comme pistes d'idées je suis désolée two of us on the run - Page 2 3217047551 j'ai pas encore pris mon café ce matin ahahahah mais dis-moi si y'a quelque chose là-dedans qui t'intéresse ou pas du tout, et on part de ça two of us on the run - Page 2 2954228499

she shivers by the light, she's hidden ; she's ablaze in full bloom. first car on the foggy road riding & the last star for my love is pining. child of the moon, rub your rainy eyes, oh give me a wide-awake crescent-shaped smile.

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyJeu 21 Mai 2020 - 14:11

@Ginny McGrath-Williams a écrit:
je suis si contente que ce scénario ait été pris en vrai, et ta plume est adorable j'ai déjà fait mes devoirs à stalker un peu tes rps two of us on the run - Page 2 3922047296

Woh tu fais peur à m'épier je crois que je vais retirer ma demande de lien two of us on the run - Page 2 2910106959 Je rigole, je te remercie pour le compliment c'est super gentil :l:

fût un temps j'avais un lien avec une ancienne Kath, on avait statué qu'elle avait aidé pas mal Ezra et Gin à l'époque (2008-2009) à se cacher des autres pour pouvoir se retrouver en secret et vivre leur vie d'amoureux transis two of us on the run - Page 2 613854477

Je suis d'accord pour suivre cette trame en plus ca colle avec mon histoire. Durant deux ans Kath est partie en Inde et elle est revenue à l'automne 2008. Elle est partie à l'université de Melbourne mais elle aurait très bien pu soutenir le jeune couple à distance ou en les invitant à venir passer du temps à Melbourne de temps à autre.

ça donnerait sur du positif de base, qui pourrait facilement tourner vers du négatif puisque Ginny et tous les McGrath sont partis vers Londres dès que tout le monde a su pour Ezra et elle, mais surtout pour Noah two of us on the run - Page 2 2396639051

Kath aurait pu se sentir un peu blessée à l'époque que Ginny n'ait pas cherché à se confier à elle et qu'elle ait suivit sa famille sans se battre, du moins c'est comme ca qu'elle a vu les choses. De plus, comme elle est quand même très proche de Ezra, le voir triste de ton départ ca lui aurait pas trop plu Rolling Eyes

m'enfin les rapports avec Ezra sont un peu plus doux - malgré quelques accros, mais personne est parfaiiiit  :gla:  - désormais, et il s'implique beaucoup dans la vie de Noah, entre les examens où Kath a appris pour son adoption et maintenant je pense qu'on peut jouer peut-être le fait qu'elles tentent de renouer le tout pour faciliter la vie de tout le monde?

Pour ce qui est d'aujourd'hui, vu que Kath est dans l'optique de pouvoir profiter de ses proches au maximum, de resserrer les liens de sa famille, elle aurait très investie quand il a été question de la santé de Noah. Elle serait prête à tous pour ses proches. Et du coup "grâce" à cet épisode douloureux les deux femmes auraient pu se rapprocher de nouveau, oubliant les rancunes du passé two of us on the run - Page 2 893420793
Ginny McGrath-Williams
Ginny McGrath-Williams
la boîte de pandore

Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyLun 25 Mai 2020 - 3:16

hannnn mais c'est tout beau tout parfait ça alors two of us on the run - Page 2 674657830 je suis contente qu'on ait pu trouver un joli terrain entre ton histoire et tes envies two of us on the run - Page 2 873483867 moi tout me va en tout cas, et j'ai vraiment hâte de voir le tout en rp two of us on the run - Page 2 3287410889

si jamais t'as envie de jouer leur relation actuellement ou même dans un flashback, dis-moi qu'on lance les hostilités two of us on the run - Page 2 3922047296

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyLun 25 Mai 2020 - 14:14

@chloe cohen

Je viens de voir que tu n'étais pas dispo pour le moment mais je te propose quand même parce que je trouve que ça pourrait être intéressant à jouer.

Wayne sort tout juste de longues années de centre de soins en centre de soins, et je ne pense pas qu'on l'aurait lâché dans la nature comme ça à sa sortie. Il aurait donc été logique qu'on demande à une assistante sociale de garder un œil sur lui voir si tout allait bien, et l'aider dans ses difficultés du quotidien. Chose qu'il n'apprécierait qu'à moitié jusqu'à ce qu'au fil des rencontres, Chloé devienne une sorte de seconde maman pour lui.

Si ça te dit ? Et lorsque tu auras le temps pour un rp bien sûr !
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyJeu 28 Mai 2020 - 17:10

Je pose mon boule, ici ! two of us on the run - Page 2 1017170121
Mia McKullan
Mia McKullan
le roman inachevé
le roman inachevé
SURNOM : Mia c'est suffisamment court non?
STATUT : You're the only one in my mind... I want to be close to you even if everything is against us
MÉTIER : Journaliste pour le Brisbane Times mais aussi auteur, ayant sorti son premier roman en juillet 2020.
LOGEMENT : SPRING HILL, #97 St Pauls Terrace, en colocation avec Knox Baxton, son meilleur ami
two of us on the run - Page 2 Wxp9

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Née & a grandi à Brisbane ∆ Son père est parti lorsqu'elle avait 15 ans ∆ A étudié à Melbourne ∆ A voyagé pendant deux ans ∆ Journaliste, son but ultime est de devenir écrivain & illustratrice ∆ Passionée de surf depuis petite, elle est incapable de remonter sur une planche depuis son accident ∆
RPs EN COURS : two of us on the run - Page 2 Giphy
HE MIGHT BE THE ONE
MIALEC #13 & #15 ≈ Maybe i'm just a fool, i still belong with you, anywhere you are. These minefields that i walk through what i risk to be close to you...

two of us on the run - Page 2 Cfde2346c43a901627b265eafc029d1844c82f77
FAMILY
JAXIA #9 (birthday) & DAD #6 ≈ There’s a river full of memory, sleep, my darling, safe and sound, for in this river, all is found , in her waters, deep and true, lie the answers and a path for you.

CLOSEST FRIENDS
DANIA #5 & KNOXIA #7≈ If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you, If you ever find yourself lost in the dark and you can't see, I'll be the light to guide you

GEOMIA #4 ≈ Remember when I told you "No matter where I go, I'll never leave your side, You will never be alone"

MIASON #2 ≈ This new you, this new dude, don't know him, don't want to, i wish that i still knew, the old him, the old you.

PRESENT DAY : Lena #1Maxine #1 ∆ ∆ Rosalie #1Inauguration Octopus

(12/12)

RPs EN ATTENTE : Boyd - Cade #2 - Dylane #8 - Jax #9
RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens.
CRÉDITS : @ noachou
DC : Stacey Gallagher & Gabrielle Strange
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30882-mia-mckullan-is-in-da-place https://www.30yearsstillyoung.com/t34508-mia-remember-the-words-you-told-me-love-me-til-the-day-i-die#1539065 https://www.30yearsstillyoung.com/t30939-mia-mckullan https://www.30yearsstillyoung.com/t32237-mia-mckullan

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyDim 31 Mai 2020 - 21:40

Coucou two of us on the run - Page 2 674657830

Alors je pense qu'un lien s'impose entre Mia & Ginny. J'ai un lien avec Auden (c'est un lien "je t'aime moi non plus", ils étaient voisins sur Spring Hill et ils passaient leur temps à débarquer l'un chez l'autre sans prévenir). Et j'ai aussi un lien avec Jill. Elles se sont connus alors que Mia avait 16 ans et Jill en avait 18 à l'époque. Jill a eu une mauvaise influence sur Mia, elle a voulu la faire à son image. Mais ça a aboutit à une sorte de relation amie/ennemie. Et pour le présent, on n'a pas encore vu les détails mais on se ferait un rp pour savoir si elles arriveraient à bien s'entendre.

Bref, avec cette base là je pense qu'on peut trouver quelque chose. two of us on the run - Page 2 2523491165

Et sinon je vois qu'Ariane est auteure, Mia est écrivain donc je pense qu'on peut aussi les lier two of us on the run - Page 2 3258319053

Would you let me see beneath your beautiful, would you let me see beneath your perfect, take it off now boy, i wanna see inside
by wiise

two of us on the run - Page 2 MNRihDM
two of us on the run - Page 2 PwjukqI
two of us on the run - Page 2 2eDseF9
two of us on the run - Page 2 Mf7aKnj
Matt McGrath
Matt McGrath
la gueule d'ange
SURNOM : chaton, ça le fait.
STATUT : il l'aime, autant qu'il déteste ne pas être capable de lui donner la famille qu'elle mérite.
MÉTIER : propriétaire de death before decaf, coffee shop le jour, bar le soir. nouvelle voix sur le podcast "drink up, buttercup" où il jase chaque semaine de ses cocktails, bières, vins et cafés préférés.
LOGEMENT : ils font les choses bien au #112 Third Avenue, Logan City.
two of us on the run - Page 2 Tumblr_inline_oicdvhK3C21tsr8oh_250

GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : Grand frère typique, trop protecteur, trop impliqué. ▲ A bousillé la vie de Ginny, sa petite sœur, en aidant ses parents à la séparer du père de son fils. ▲ N’a jamais été officiellement en couple avant son mariage avec Lily. ▲ N’a aucun diplôme. ▲ Champion incontesté de beer pong. ▲ Maîtrise les blagues de beauf, les jeux de mots à la con et l’humour de premier degré. ▲ Ami loyal, il ferait tout pour aider son prochain. ▲ Peut devenir très rancunier lorsqu’on s’attaque à quelqu’un qu’il aime. ▲ Cuisine particulièrement bien – surtout s’il a du fromage ou du bacon à proximité.

two of us on the run - Page 2 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f57706168424f304d436a774b57673d3d2d3638353936333532332e313537636230633532363163353532633132383334333030393135392e676966?s=fit&w=720&h=720
LILYMATT - Seven billion souls that move around the sun, rolling faster, faster, not a chance to slow down. Oh, my mind is still the same. You feel like summertime, you'll be my valentine. I'm hoping that this world will change, but it just seems the same. Oh, I hope we change.

two of us on the run - Page 2 Tumblr_ov1hymrhwy1s20br1o3_250
JILLATT - When you're on a golden sea, you don’t need no memory. Just a place to call your own as we drift into the zone. On an island in the sun ; it makes me feel so fine, I can’t control my brain.

two of us on the run - Page 2 Xw7b
NOMATT - Hey you! What ya doing over there? I can see what's on your mind is on my mind too. Staying out late, gonna get drunk. Take me to the reckless halo and sip me up a drink. Oh, put them shooters up, and nothing else to matter for now, girl.

two of us on the run - Page 2 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f66494e396e4a705a397447476f773d3d2d3435383633343832382e313464636131393866336630623032373831303536373932363135312e676966?s=fit&w=720&h=720
PATT - Saturday morning and it's time to go, one day these could be the days but who could have known. Loading in the back of a pickup truck & riding with the boys, pushing the luck. Wishing all the things could still be the same.

+ Matt dit n'importe quoi en #B87333 +

RPs EN ATTENTE : nomatt #13

RPs TERMINÉS : AndersAlexLeneHeidiLenemattersCoraLene #2 Lene #3BenKaneEzra (fb)Lene #4LoanAndenattHeidi #2 Lene #5NYETadEdward (fb) McGeraldHeidi #3AzurLenatt vs les zombiesmatteidi#4 Cora #2Ezra #2HannahLoan #2MickeyTommy Lenatt #7 Dean Andy Isaac (fb) Ezra #3 Lenatt #8mcgrath fam(df)Kane #2 BemadCHRISTMAS EVE LENATT #9#teamaperoFinnley (fb)ScarlettTommy #2Asher #1 ezra #4noa (zombies)lukà #2 (fantômes)lukànoa #3 (zombies)noa #2Alliat #1charlie mazeNomatt #5BrunchNomatt #5 (zombies)Nomatt #6Mattandy #2 street art festNomatt #5 (zombies)Rae #1 (ds)lily (fb)Mallie #2 (fb)Mallie #3 scarlett #2Les parentsauden (fb)MPR #1elora Jill #1 (fb)Jill #2MPR - mariagecalebluciaclémentlolarae #2 (ds)lilymatt #7mcgrath fam (fb)ginny's bdmallie #5auden #5bachelorbailey #2Levi (fantômes)Mallie #4 Jillatt #3Nomatt #9Lilymatt #8Lilymatt #11double dateLilymatt #12mcdramaezratt #5bailey (zb)Lilymatt #13ezratt #6robin (fb)Lilymatt #16Lilymatt #17Lilymatt #18Nomatt #10Nomatt #11 (zb)auden #6KeegansLilymatt #19charlie #8 (fb)scarlett #3 (fb)Jillatt #6 Nomatt #12ClydeJillerEzratt #7Lilymatt #23Lilymatt #25McBros #3Ezratt #8Patt #1Patt #2Lilymatt #27Pennatt #2

CRÉDITS : catsoon + la confiserie
DC : Gin la p'tite, queen Ariane, Jack le musico & Chloe la volage
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t14051-matt-if-only-for-the-story https://httpshttps://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t14106-matt-mcgrath https://www.30yearsstillyoung.com/t14170-matt-mcgrath

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 EmptyLun 1 Juin 2020 - 1:22

@wayne petterson hey boo two of us on the run - Page 2 2954228499 t'as trop bien fait de passer par ici, même si ma petite Chloe est busy bee pour l'instant - j'ai quelques RPs avec elle qui devraient se terminer sous peu je te ferai signe à ce moment parce que ton idée me plaît beaucoup en vrai two of us on the run - Page 2 873483867 j'ai pas encore joué ce côté-là de son métier en plus je suis vraiment contente que tu proposes! j'ai été creuser pour voir quelles années étaient les bonnes pour le moment où Wayne aurait eu besoin d'elle et tout concorde, du coup dès que j'ai une place je te fais diiis two of us on the run - Page 2 2891754501

@cosimo williams t'es perfffffffffffff mais tu le sais déjà attention à tes chevilles gars ça enfle vite dans cette famille-là two of us on the run - Page 2 3922047296 two of us on the run - Page 2 833687087

@mia mckullan en plus je voulais passer sur ta fiche coco tu m'as devancée t'es trop forte two of us on the run - Page 2 3287410889 du coup je pense que la logique serait qu'elles se connaissent déjà de base par Jill (même si à cet âge-là Jill/Gin c'était pas tant la joie ahahahah du coup probablement que Mia aurait pas mal d'appréhensions sur la petite soeur boulet que Gin était aux yeux de Jill bref passons two of us on the run - Page 2 3217047551) et qu'à voir le lien qu'a Mia avec Auden j'imagine que Ginny et elle se seraient recroisées à un moment ou un autre? en soit Gin gravite autour de Auden mais elle se mêle pas trop de ses relations, elle est ambiante mais elle est chill donc ça serait de voir suite à votre rp comment Mia prend les annonces & tout two of us on the run - Page 2 2598156303

et je suis all in pour lier Mia avec Ariane aussiiii two of us on the run - Page 2 1484806105 on peut utiliser Jill pour ça également, elles sont pas mal proches du coup peut-être que Jill aurait pu inviter Ariane à une soirée où Mia est, et les deux se retrouvent à parler livres en mode potins, genre quel auteur a fait quelle connerie et quel autre a écrit quel type de merde two of us on the run - Page 2 613854477

two of us on the run - Page 2 29f9
    two of us on the run - Page 2 UxS2GXo
    two of us on the run - Page 2 8conP1m
    two of us on the run - Page 2 1thrvMD
    two of us on the run - Page 2 XTcS2dp
    two of us on the run - Page 2 3XFABuk

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: two of us on the run two of us on the run - Page 2 Empty

two of us on the run

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
    Page 2 sur 7Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant