AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -17%
Jeu Nintendo Switch : New Pokémon Snap à ...
Voir le deal
49.99 €

mac + assassinate me with a smile again

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4
AuteurMessage
Anonymous
Invité
Invité

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Empty
Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 0:00

Leckie comme dans The Pacific et avec Daniel Brühl, quel choix ! mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2954228499 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2684487361 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3960333884
Rebienvenue ! mac + assassinate me with a smile again - Page 4 763064237
Revenir en haut Aller en bas
Elizabeth Warren
Elizabeth Warren
la main de fer
SURNOM : Eli ou Liz pour les amis proches, Beth pour la famille
STATUT : Quand le célibat frappe de nouveau à la porte...
MÉTIER : Directrice de la programmation pour la chaîne ABC (Queensland)
LOGEMENT : Spring Hill, Edward Street, #127
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Giphy

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Caractère: franche - très grosse bosseuse - séductrice - têtue - pas très bavarde - féministe - loyale - autoritaire - déterminée - control freak - esprit critique - négociatrice hors-pair - rigoureuse - audacieuse - ambitieuse - impatiente - directe - réfléchie - réaliste - consciencieuse - prudente - à l'écoute - solitaire - méfiante - sportive - féminine - mauvaise perdante - dépensière - ponctuelle - apparence froide - très polie
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS : 15/12 :
Marius n°4, Tommy n°3, Scarlett n°3, Hayden n°3, Channing n°4, Jackson n°4, Caelan n°2, Samuel n°2, Clément n°1, Wim n°1, Giovanni n°1, Gregory n°2, Lexie n°1, Noé n°1, Colleen n°1.

RPs EN ATTENTE : Je ne vous oublie pas, promis je reviendrai vers vous dès que je peux <3

Justine n°1, Dani n°1, Sofia n°1, Noé&Hayden, Fratrie Warren n°2, Auden n°2, Heather n°3, Alec n°2.

RPs TERMINÉS : Voir Ma fiche de liens
CRÉDITS : Dessin signature: Joseph Keegan
DC : Pas de dédoublement de la personnalité à mentionner ^^
PSEUDO : Pinkie
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28120-elizabeth-warren-fight-until-you-re-exhausted-rest-then-fight-again https://www.30yearsstillyoung.com/t28188-elizabeth-warren-fight-until-you-re-exhausted-rest-then-fight-again#1219639 https://www.30yearsstillyoung.com/t28190-elizabeth-warren#1219658

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 2:33

Bon ben effectivement, ça fait bizarre de te souhaiter la bienvenue hein Razz . Mais en tous cas je te souhaite de prendre beaucoup de plaisir avec ce nouveau personnage mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2523491165. Daniel est charismatique et dégage quelque chose de fort, je suis sûre que tu vas en faire un personnage très intéressant  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3836688744

« What I've learn is that real change is very, very hard. But I've also learned that change is possible - if you fight for it »

Elizabeth Warren (the real one)

Working Girl:

Erin Sanders
Erin Sanders
le coeur cadenassé
SURNOM : Riri, Elsa pas besoin de vous donner la référence ... si ? Bonnie, Rin, mais il est le seul à l'appeler comme ça ღ
STATUT : We could be something if we try?
MÉTIER : Fraîchement diplômé, elle est sur le point d'ouvrir son propre cabinet vétérinaire.
LOGEMENT : #53 third avenue à Logan city. Un petit appartement qui se situe au dessus de sa clinique vétérinaire dont elle est l'heureuse propriétaire.
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 15e2c906d95d9adc90635856194

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Pétillante ∞ Rigolote ∞ Elle porte un médaillon en forme coeur cadenassé ∞ Elle adore les Disney ∞ Sa voiture est une coccinelle de 1960 pas toujours fiable ∞ Elle possède un Berger Allemand qui répond au nom de Burton depuis peu ∞ Attachiante ∞ Studieuse la semaine, fêtarde dés le vendredi soir ∞ Elle adore chanter, sous n'importe quel prétexte ∞ Un vrai rayon de soleil
RPs EN COURS : ✎ Mars

Erisy #1Adriel & Mina #1Quatuor #1Erinel #6Manders # 4

✎ Avril

Lya #2
Happy Birthday Virgil
Ellie #1
Jordan #1

✎ Mai

Dogs walk / Trevor #1
Inauguration de la clinique / tous

✎ Flashback

Adriel #3 (FB)

RPs EN ATTENTE : mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_oubrgp59Qk1sb9g06o4_400
Erinel Quand je t'ai vu, j'ai eu peur de te rencontrer. Quand je t'ai rencontré j'ai eu peur de t'embrasser. Quand je t'ai embrasser, j'ai eu peur de t'aimer. Maintenant que je t'aime, j'ai peur de te perdre. ♡

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Dove-cameron-and-ryan-mccartan
Manders/Best Friend -> Merci d'être là pour moi, merci d'être toi. Je t'aime tout simplement ღ

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 5b22898c24685e8265e3c5cff6f343f763daea20
On était beau. Pourtant on accélérait sans freins. On s'aimait trop. Pour s'aimer bien. On était beau. Souvent, quand on souriait pour rien. On s'aimait trop. Pour s'aimer bien ... დ

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 4z34ZT6
Family Sanders

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Quatuor-4
Le Quatuor

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 4bd21ff93bf295fa0a598c8159074993
Burton -> Il possède la beauté sans la vanité, la force sans l’insolence, le courage sans la férocité et toutes les vertus de l’homme sans ses vices.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 01d8cc25a35653bae264f0c7452de92c084d05e8
Herbie alias Choupette. Sa fidèle petite auto pas toujours fiable. Mais on lui pardonne tout avec sa bouille.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 KuKpOLl

RPs TERMINÉS : Jax #1Maxence #1Plaie 4 UAMaxence #2Pierre #1Eagle #1 Michael #1Ava #1 Erinel#1Erinel#2Adriel #1Soirée projet XErinel #3Erilias #1Rory #1Adriel #2Mia&Jax #1Clément&Sybille #1Kayleigh #1Erinel #4Adriel #3Mia #2Erinel #5Isaac #1 (FB)Adriel&EliasJax#2Wim #1Tessa #1Adriel&GeoMia #2
CRÉDITS : MPitious Mermaid ♡
DC : Ash & Maxine
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33913-erin-si-je-sais-ce-qu-est-l-amour-c-est-a-cause-de-toi https://www.30yearsstillyoung.com/t37097-erin-ash-maxine https://www.30yearsstillyoung.com/t33956-erin-sanders#1507088 https://www.30yearsstillyoung.com/t34014-erin-sanders#1541229

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 4:47

(Re) Bienvenue
Bon courage pour ta fiche mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1949770018

Erinel  ▬ Am I crazy maybe we could happen. Will you still be with me when the magic’s all run out?

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Y2pGBTu
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Jb1dilb
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 MGSbLAu
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 OrLErGE
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 OBCGg4U
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 IUJCx06
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 MTQbMrn
Marcus Leckie
Marcus Leckie
le pilier
le pilier
SURNOM : Mac, Mackie, Mac'n cheese, affublez-le de n'importe quel surnom parce que lui n'hésitera pas à vous en donner un
STATUT : Il met le "hot" dans Hotstralie.
MÉTIER : Directeur marketing @Michael Hill Int. Tu crois avoir ce choisi ce bijou ? Darling, c'est lui qui l'a choisi pour toi.
LOGEMENT : appartement 306 dans un immeuble fancy de Water Street, en plein centre ville
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 12b0b4d9cb6c471ca3da3f60d412a0c28009c5a6

GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : Extraverti, sociable, pile électrique et bout-en-train, il est l’ami de tout le monde et de personne à la fois ; ses véritables proches se comptent sur les doigts d’une main. Cache un naturel sensible et réservé sous sa carapace. Eternel célibataire, terrorisé par l’amour, il considère qu’une relation demande trop de temps et d’énergie. Homosexuel assumé, il a tendance à cocher toutes les cases du stéréotype. Particulièrement proche de ses sous. La famille reste la valeur la plus importante à ses yeux. Il est arrivé à Brisbane en 2017 après avoir vécu 10 ans sur la Gold Coast et 8 aux US.
RPs EN COURS : 7/5

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 JCjJCaI
Leckie Family
Norah #2 - Caelan #3
Forget the violence, Forget the world
I see you smiling, I'm lost for words

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 A9b04d413232be5332e56ebfa0cd505e
Michael Hill Int.
Yele #2

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 200
Williams' mess
Saül #2 - Damon

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 HwgeKl6
Erika

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 PJOno7J
Zach

RPs EN ATTENTE : Rory
RPs TERMINÉS : Norah - Caelan - Yele - Saül - Caelan #2

abandonnés : Solveig

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 57f0447306f295e6d076a8a51c5f5319edc1bfb1
CRÉDITS : loonywaltz
DC : Jamie, Lou & Kelly
PSEUDO : loonywaltz
Fluide/non-binaire (iel/ellui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33676-mac-assassinate-me-with-a-smile-again https://www.30yearsstillyoung.com/t11382-jamie-lou-kelly-marcus-i-feel-safe-in-the-5-am-light https://www.30yearsstillyoung.com/t36797-marcus-leckie#1729439

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 15:15

Merci tout le monde mac + assassinate me with a smile again - Page 4 224775235 j'aimerais vous taguer tous et vous remercier un par un mais j'ai trois pages de retard et c'est pas comme si on se connaissait pas déjà mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1149740097 (maiiiiiiiiis vous êtes des chats à quand même poster ici, voilà :l: ) J'ai hâte de boucler cette fiche mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1484806105 Et pour ceux qui auraient déjà des envies/idées de lien, n'hésitez pas à me mp mac + assassinate me with a smile again - Page 4 206649278

Seems to be the name on everybody's lips So I told myself I wouldn't fall for it But then Quicker than a flash, he had me at hello

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Dw2Dg90
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 D75fFTE
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 KGscut4

:l::

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 15:32

:gla: Ils ont le même surnom sisi
Re bienvenuuuue à toi mac + assassinate me with a smile again - Page 4 873483867
Chad Taylor
Chad Taylor
l'ancien bon parti
SURNOM : Chad est le diminutif de Charles. Mais à moins d'avoir été marié ou d'avoir grandi avec lui, personne ne le sait.
STATUT : divorcé de Kelly Ward, officiellement sorti du placard. Il renoue avec des sentiments autrefois enfouis.
MÉTIER : coach sportif et pompier volontaire
LOGEMENT : #32 latimer road (logan city) en coloc avec Elijah
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 0b3ed76efcab258bc2819170e86460a764559367

PETIT PLUS : en plus de préserver les siens, Chad est une tombe lorsqu'il s'agit de garder un secret. Il est redoutable au poker
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS : (9/5)
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 PTEupvM
CHELLY - Passes things get more comfortable. Everything is going right. And after all the obstacles it's good to see you now with someone else. And it's such a miracle that you and me are still good friends. After all that we've been through, I know we're cool.
Kelly#5

TAYLOR BROTHERS
Liam#2 • Amelyn & Liana & Chasey • Octopus

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_inline_nuz78olrPV1qlt39u_250
CHASEY - You make me feel a feeling that I've never felt before. I don't know if they're gonna like it but that only makes me want it more. If it's me, if it's you, and if our love is wrong, then I don't ever want to be right. If it's real, if it's true, and if our love is wrong, then I don't ever want to be right.
Casey#6

MilesHassanElijahKane & Talia
RPs EN ATTENTE : Evelyn • Madison
RPs TERMINÉS : Andy#1Joanne#1Evie#1Kelly#1Leo#1Casey#1Joanne#2Jaylen#1Andy#2 & Leo#2Evie#2Hassan#1Evie#3Kelly#2LeneCasey#4Amos#1Kelly#3Evie#4Liam & AmosLiam#1KaneCasey#5Kelly#4Amos#2

abandonnés : Casey#2LeenaCasey#3 • Aedan#1#2QuinnZach
CRÉDITS : (c) TiPiT (avatar) + <3 loonywaltz (UB + crackship Chelly)
DC : Scarlett Warren & Micah Tomlinson
PSEUDO : TiPiT
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17683p30-chad-dancing-with-our-hands-tied https://www.30yearsstillyoung.com/t17733-chad-taylor-just-a-lost-boy-not-ready-to-be-found https://www.30yearsstillyoung.com/t21033-chad-taylor

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptySam 5 Sep - 16:38

C'est donc lui le fameux QC mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3922047296

Hâte de lire la suite mac + assassinate me with a smile again - Page 4 674657830 et ce cap des 3 mois, I relate so much Arrow

I'm done hating myself for feeling

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 IcdDGTz
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 901199fireman

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 908854lgbt
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 RzhrAU5
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 CG4jJfI
Victoria Valtersen
Victoria Valtersen
la militante
SURNOM : Vicky, reine de glace
STATUT : Aussi changeant que la météo
MÉTIER : Architecte d'intérieur & décoratrice chez Orchard Architects
LOGEMENT : 66 st pauls terrace ~ Spring Hill
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_mwila9vU5h1r8rx02o2_250

RPs EN COURS : {4/4} Noa #2 - Carlisle #2 - Channing - Dan
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Xb4a1r5N_o
CARLIA ※ By the way, i'm wearing the smile you gave me

CRÉDITS : endlesslove (avatar)
DC : Halston, la femme de l'ombre
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t32418-victoria-nothing-but-trouble

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyDim 6 Sep - 11:04

Rebienvenue mac + assassinate me with a smile again - Page 4 873483867
Daniel mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2954228499 Va falloir faire un ship avec toi-même #thealienist mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3070942404

Olivia Marshall
Olivia Marshall
la loyauté partielle
SURNOM : Olivia continue de résonner sobrement dans la bouche de son père. Liv est adopté par le plus grand nombre.
STATUT : ensemble depuis seize ans, mariés depuis six. séparés depuis peu mais ça lui semble déjà peser comme une éternité.
MÉTIER : inspectrice de police, unité criminelle de Brisbane. ancienne militaire de l’australian army.
LOGEMENT : #13 parkland boulevard, spring hill. en coup de vent, toujours. peut-être plus pour longtemps, d’une façon ou d’une autre.
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EBwU1tiG_o

PETIT PLUS : flic borderline ; mère orpheline d’une petite fille depuis mars 2018 ; couple en perdition ; fume trop ; boit trop ; ancienne enfant battue ; ancienne militaire ; addict au sport ; diplômée en sciences politiques ; a toujours un paquet d’allumettes et un autre de chewing-gum à la menthe sur elle ; motarde ; passionnée de littérature ; possède une collection de bonnets et chapeaux ; a un chien de rhodésie, Loki ; père général et mère dépressive ; fière avant toute chose ; infidèle à son mari ; loyale à en mourir sinon ; rongée par le deuil.
RPs EN COURS : (12/5) jacob (5) (7) ; jack ; kyte (1) ; liam (1) ; yasmine (3) ; charlie ; joseph (4) ; erika ; amos (6) ; dz amos ; dm jacob (4)

RPs EN ATTENTE : hannah (2) ; birdie (2)

RPs TERMINÉS : mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Mrc0bcHg_o
jacob (1) (2) (3) (6)we’re still alive but we’re barely breathing ; just praying to a god that we don’t believe in. please believe that i will find my way back to us.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 DwN4zB6I_o
amos (1) (2) + raelyn (3) (4) (5)life cuts deep, let me help pick up the pieces. you're not alone, i'm by your side. don't you know, i'll walk through fire with you. no matter what, we’ll make it right.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 JZ1QzRWm_o
erikacall it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family : whatever you call it, whoever you are, you need one.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 NlGKqpev_o
josephwhat will mess you up most in life is the picture of how it was supposed to be.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 VIJ0fBl1_o
charlierespect is earned, honesty is required, trust is gained, loyalty is returned.

seth ; joseph (fb. 1) (2) (3) ; lex ; yasmine (1) (2) ; dominic ; jo (1) (2) ; blaze (1) ; hannah (1) ; anwar ; anastasia ; marius (1) ; halsey (1) ; raelyn (2) ; birdie (1) ; edge ; livakinauden ; chloe (1) ; thomas+ezra ; dm amos

CRÉDITS : code signature (astra). ub (loonywaltz)
DC : non.
https://www.30yearsstillyoung.com/t28494-pathetic-fallacy-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28607-look-up-here-im-in-danger-o-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28667-olivia-marshall

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyDim 6 Sep - 15:07

Re-bienvenue chez toi avec ce superbe choix d'avatar mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2954228499 hâte de lire l'histoire mac + assassinate me with a smile again - Page 4 873483867

How deep is too deep ? ☽ Black has depth. It’s like a little egress, you can go into it, and because it keeps continuing to be dark, the mind kicks in, and a lot of things that are going on there become manifest. And you start seeing what you're afraid of.

Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyDim 6 Sep - 17:29

(re) bienvenueeeee sur le forum mac + assassinate me with a smile again - Page 4 662981832
Marcus Leckie
Marcus Leckie
le pilier
le pilier
SURNOM : Mac, Mackie, Mac'n cheese, affublez-le de n'importe quel surnom parce que lui n'hésitera pas à vous en donner un
STATUT : Il met le "hot" dans Hotstralie.
MÉTIER : Directeur marketing @Michael Hill Int. Tu crois avoir ce choisi ce bijou ? Darling, c'est lui qui l'a choisi pour toi.
LOGEMENT : appartement 306 dans un immeuble fancy de Water Street, en plein centre ville
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 12b0b4d9cb6c471ca3da3f60d412a0c28009c5a6

PETIT PLUS : Extraverti, sociable, pile électrique et bout-en-train, il est l’ami de tout le monde et de personne à la fois ; ses véritables proches se comptent sur les doigts d’une main. Cache un naturel sensible et réservé sous sa carapace. Eternel célibataire, terrorisé par l’amour, il considère qu’une relation demande trop de temps et d’énergie. Homosexuel assumé, il a tendance à cocher toutes les cases du stéréotype. Particulièrement proche de ses sous. La famille reste la valeur la plus importante à ses yeux. Il est arrivé à Brisbane en 2017 après avoir vécu 10 ans sur la Gold Coast et 8 aux US.
RPs EN COURS : 7/5

Leckie Family
Norah #2 - Caelan #3
Forget the violence, Forget the world
I see you smiling, I'm lost for words

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 A9b04d413232be5332e56ebfa0cd505e
Michael Hill Int.
Yele #2

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 200
Williams' mess
Saül #2 - Damon

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 HwgeKl6
Erika

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 PJOno7J
Zach

RPs EN ATTENTE : Rory
RPs TERMINÉS : Norah - Caelan - Yele - Saül - Caelan #2

abandonnés : Solveig

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 57f0447306f295e6d076a8a51c5f5319edc1bfb1
CRÉDITS : loonywaltz
DC : Jamie, Lou & Kelly
PSEUDO : loonywaltz
Fluide/non-binaire (iel/ellui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33676-mac-assassinate-me-with-a-smile-again https://www.30yearsstillyoung.com/t11382-jamie-lou-kelly-marcus-i-feel-safe-in-the-5-am-light https://www.30yearsstillyoung.com/t36797-marcus-leckie#1729439

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyLun 7 Sep - 22:51

Merci tous les amours mac + assassinate me with a smile again - Page 4 224775235

Vu que c'est fini, je tag les concernés mac + assassinate me with a smile again - Page 4 4222248358 @Norah Lindley @Anwar Zehri et @Saül Williams mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3070942404

Seems to be the name on everybody's lips So I told myself I wouldn't fall for it But then Quicker than a flash, he had me at hello

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Dw2Dg90
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 D75fFTE
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 KGscut4

:l::

Saül Williams
Saül Williams
La Conquête
La Conquête
ÂGE : Quarante-cinq ans. S'est arrêté de compter à quarante. (10/08)
SURNOM : 'Coccodrillo' par ses associés, bien que ce surnom ne fasse rire que Marcus. 'Papa' par Abel, dès qu'il aura passé le stade gazouillis et 'je bave partout'.
STATUT : Elle s'appelle 'Parker-Williams', désormais.
MÉTIER : CEO de Michael Hills, une entreprise qui gère plusieurs joailleries un peu partout dans le monde. Des bruits de couloir le disent sur la sellette, mais il n'a pas dit son dernier mot.
LOGEMENT : #04 Redcliffe, un appartement partagé avec Ariane et l'enfant des ténèbres, Abel.
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 A57acf2757ec69a66bea52ca109106f3

PETIT PLUS : n'a absolument aucune patience ✵ manque d'imagination, cartésien obtus, cuisinier hors-pair ✵ aîné exigeant et protecteur ✵ a appris qu'il n'est pas l'enfant biologique de ses parents à l'âge de 45 ans (31.01.21) ✵ plutôt solitaire, s'entoure peu ✵ addict aux jeux d'argent ✵ a un crocodile tatoué sur l'omoplate gauche, vestige laissé par Auden ✵ et voilà, Damon n'est plus officiellement son fils ✵ papa d'Abel (Satan) Williams (17.02.21)
RPs EN COURS :
evewiller/jelisegio/arimacroco #2sasha #1jet #3jeanswann

& willers #24 / #40 (fb) / #41 / #45 / #46

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_ppkvngn8J61tw2bfwo5_400
WILLER ✵ Nothing's gonna hurt you baby, as long as you're with me you'll be just fine. Nothing's gonna hurt you baby, nothing's gonna take you from my side.

willer : #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 (ua) - #9 - #10 - #11 - #12 - #13 - #14 - #15 - #16 (ff) - #17 - #18 - #19 (fb) - #20 - #21 - #22 (fb) - #23 - #24 (fb) - #25 - #26 (ua) - #27 (ua) - #28 (ua) - #29 (ua) - #30 (ua) -#31 (ua) - #32 - #33 - #34 - #35 - #36 (ff) - #37 - #38 - #39 (fb) - #40 (fb) - #41 - #42 (fb appel déc) - #43 (nob) - #44 (hadephone) - #45 (naissance de Abel) - #46

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Marion-cotillard-gif-12
SAÜLISE #11 (ua) & #14 ✵ If thine is the glory, then mine must be the shame. You want it darker - we kill the flame.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 200729120509389952
FAMIGLIA anastasia #4 & #5, testament ✵ Thank God for making a Hell, thank God for making a place full of fire and greedy-ass liars where I'm just like everyone else.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 9b0840a521339058d55484e6d0c5a764fb3020cb
SAÜLMON ✵ On my way to live the greatest life, or I’ll just stick around and see if it gets better. This decision lasts forever. It seems so far from likely - smiling, he looks nothing like me.

UA's/FF's : versailles, lcdf #2, willer #28 & ff mariage
RPs EN ATTENTE : mac + assassinate me with a smile again - Page 4 D5ae53b6ad413e63c832c7ac4a40b65193687e7fr1-320-181_00
THE YŌNKOscenarii libres

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 330cd61c3377c1a6aec04293dedaa18a

Personne :
Saül et son AMANT de jeunesse :
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1611869743-profil-saul

Et c'est la pauvreté :
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Album_10
RPs TERMINÉS : savannah #1solveigsaülden #15saulmon #2jaül #1macroco #1famiglia #2anastasia #2saülden #12soppy #2saülinny #2saulmon #1bro's parkerrepas #1amoshalseysaülise #6saülise #13ivy #1saülden&anastasialcdf #1saülise #9saülden #10saülise #5soppy #1chaos #3yele #2chaos #2chaossebastiankaitlynsaülise #4saülise #2saülinny #1 (fb)yelesaülden #2maprsaülise #1daniel #1sixtinethe rich (skylar, aaron, james)saülden #1

(tous les willer, terminés comme en cours, sont classés plus haut.)

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 PointedFatalCopepod-size_restricted

Abandonnés:

AVATAR : Leonardo DiCrabio (from Pinception)
CRÉDITS : jamie (ub).
DC : Léo le lionceau & Victor le renard
PSEUDO : Ocy
https://www.30yearsstillyoung.com/t28061-aut-caesar-aut-nihil-saul https://www.30yearsstillyoung.com/t30923-and-remember-that-bad-times-are-just-times-that-are-bad https://www.30yearsstillyoung.com/t28103-saul-williams https://www.30yearsstillyoung.com/t30372-saul-williams

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyMar 8 Sep - 8:31

Tout me convient, c'est validé par la street. mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3956312242

baby, but you
Speak soft, speak slight now, honey. It feels a little empty in the night now, honey. I know that you can feel it, 'cause nobody else can heal it but you.

Norah Lindley
Norah Lindley
les histoires de fantômes
SURNOM : Beaucoup l'appellent Nono, ses collègues ont toujours adoré l'appeler par son nom de jeune fille "Leckie".
STATUT : veuve depuis 2016.
MÉTIER : infirmière en service de réanimation. fait régulièrement des remplacements dans d'autres services, histoire d'arrondir les fins de mois.
LOGEMENT : #57, logan city (depuis décembre 2018)
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_pcy04mivkA1qbnhtwo2_540

PETIT PLUS : mère de deux enfants, Julie, née en 2009 et Aidan, né en 2015 + excellente pâtissière + force tranquille, sait gérer les urgences avec sérénité + a un frère jumeau et deux frères aînés + sort à peine du deuil de son mari + adore les histoires de fantômes + franche, n'hésite pas à recadrer (plus ou moins correctement) lorsque c'est nécessaire + plus discrète depuis le décès de son mari
RPs EN COURS : yasmine #7 + tommy #4 + zachary #1 (6/10)

THE LECKIE
caelan #3 + marcus #2

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_inline_oj8p1yQHPW1tvu499_400
noranwar + uc
anwar #6

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2dbcf801b9eb6ae7f883b2df38e134e4a22f0302
noralfie + uc
alfie #5
RPs EN ATTENTE : alfie (au)
CRÉDITS : avatar : loonywatlz / ub : loonywaltz
DC : joanne keynes
PSEUDO : black arrow
https://www.30yearsstillyoung.com/t23231-norah-got-a-long-way-to-go https://www.30yearsstillyoung.com/t23260-norah-you-re-everybody-s-angel-in-disguise#941816 https://www.30yearsstillyoung.com/t23341-norah-lindley

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyMar 8 Sep - 17:19

Le frère aîné est parfait :eve mac + assassinate me with a smile again - Page 4 199959295 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2340009788

Celeste Barclay
SURNOM : Cherry, surnom uniquement utilisé par tes frangins
STATUT : Célibataire, le cœur ailleurs
MÉTIER : Etudiante en ingénierie biomédicale la semaine, mannequin chez A.K Agency les weekends
LOGEMENT : #300, Princess Street, Logan City
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_p9syegSRzo1qly6cno4_500

RPs EN COURS : Rose - Samuel - Kane3

RPs EN ATTENTE : Rudy
RPs TERMINÉS : Kane1
CRÉDITS : verydumb-cowboy (avatar) diatypose (sign) Joseph (abeille)
DC : aucun
PSEUDO : smoking cat
https://www.30yearsstillyoung.com/t28523-celeste-crash-burn https://www.30yearsstillyoung.com/t28726-celeste-cherry-bomb https://www.30yearsstillyoung.com/t28727-celeste-barclay#1249608 https://www.30yearsstillyoung.com/t28730-celeste-barclay#1249673

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyMar 8 Sep - 18:26

Rebienvenue I love you

This dark night (Don't be lonely). Like stars (We shine). Don't disappear. 'Cause you're a big existence. Let us shine

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 VTIiY8J
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 GakRzI7K_o
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma
MÉTIER : inspecteur de police, brigade des homicides (stups de 2008 à 2016) ~ il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'ils ne sont pas chez lene
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Bc25462794cec3e3573477d417d7744714b9d766

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : un fils de 21 ans, Tarek, et une fille d'un an tout juste, Alma ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches ☆ remises en question en pagaille, crise de la quarantaine précoce
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS : charliejacksonlene #3caelan #3noa #5norah #6ciaranathanaeltalia #2jill #2maze #3 (11/10)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : jordan (zombies)maze (1976 au)

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 MW59MHp
NORANWAR › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1255cfa40279d6ee82354fef8fcb9db7a02c3942
MAZEWAR › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

RPs EN ATTENTE : olivia #2 ☆ naomi ☆ mitchell #3
RPs TERMINÉS : 2020maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivia #1lene #2talia #1 2019norah #3alfie #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romy #1norah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 0_a1c10_4377d6c4_M

CRÉDITS : avatar@kidd & sign@scotchandwhitelies & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyMer 9 Sep - 12:13

C'est parfait mac + assassinate me with a smile again - Page 4 206649278  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 206649278  (enfin, "parfait" :brows:  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1287488235 )
@Norah Lindley notre grand manitou des Leckie peut valider tout ça mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3922047296  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1949770018

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 763064237  :burger::

Norah Lindley
Norah Lindley
SURNOM : Beaucoup l'appellent Nono, ses collègues ont toujours adoré l'appeler par son nom de jeune fille "Leckie".
STATUT : veuve depuis 2016.
MÉTIER : infirmière en service de réanimation. fait régulièrement des remplacements dans d'autres services, histoire d'arrondir les fins de mois.
LOGEMENT : #57, logan city (depuis décembre 2018)
mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_pcy04mivkA1qbnhtwo2_540

PETIT PLUS : mère de deux enfants, Julie, née en 2009 et Aidan, né en 2015 + excellente pâtissière + force tranquille, sait gérer les urgences avec sérénité + a un frère jumeau et deux frères aînés + sort à peine du deuil de son mari + adore les histoires de fantômes + franche, n'hésite pas à recadrer (plus ou moins correctement) lorsque c'est nécessaire + plus discrète depuis le décès de son mari
RPs EN COURS : yasmine #7 + tommy #4 + zachary #1 (6/10)

THE LECKIE
caelan #3 + marcus #2

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Tumblr_inline_oj8p1yQHPW1tvu499_400
noranwar + uc
anwar #6

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2dbcf801b9eb6ae7f883b2df38e134e4a22f0302
noralfie + uc
alfie #5
RPs EN ATTENTE : alfie (au)
CRÉDITS : avatar : loonywatlz / ub : loonywaltz
DC : joanne keynes
PSEUDO : black arrow
https://www.30yearsstillyoung.com/t23231-norah-got-a-long-way-to-go https://www.30yearsstillyoung.com/t23260-norah-you-re-everybody-s-angel-in-disguise#941816 https://www.30yearsstillyoung.com/t23341-norah-lindley

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 EmptyMer 9 Sep - 15:30

Félicitations, tu es validé(e) !
LE GRAND FRERE mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1484806105 La fratrie Leckie va finir par régner sur tout Brisbane, c'est moi qui te le dis sisi

Bienvenue dans la grande famille 30YSY !

mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2684487361 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 667269207 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3290930861 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 2954228499 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 565115192 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 662981832 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3287410889 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 15331198 mac + assassinate me with a smile again - Page 4 826475116

Bravo, tu as réussi à vaincre le côté obscur de la fiche et te voilà désormais l'un des nôtres ! mac + assassinate me with a smile again - Page 4 674657830 Il est temps de poser tes bagages et de prendre tes marques avant de partir vers l'infini et l'au-delà à l'aventure ! mac + assassinate me with a smile again - Page 4 1031338396  Tu ne sais pas par où commencer ? Pas de panique, tout est expliqué dans le guide du nouveau  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3258319053  La partie "après l'inscription" te permettra de trouver tous les endroits où tu dois te recenser pour être officiellement un citoyen de Brisbane  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 4052937387  Toujours dans ce guide, la partie "pour s'intégrer" te permettra de connaître toutes les petites astuces pour obtenir un parrain, t'inscrire à un flood, et toutes ces petites choses qui te permettront de te faire des copains mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3290930861  I love you

Si tu as besoin de quoi que ce soit, mes collègues et moi-même sommes à ta disposition pour t'aiguiller et t'aider à te faire ton petit nid, alors n'hésite pas à nous MP. mac + assassinate me with a smile again - Page 4 667269207

Bon jeu parmi nous, et surtout : amuse-toi bien ! mac + assassinate me with a smile again - Page 4 199959295  mac + assassinate me with a smile again - Page 4 3836688744

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: mac + assassinate me with a smile again mac + assassinate me with a smile again - Page 4 Empty

mac + assassinate me with a smile again

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 4 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4