AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le deal à ne pas rater :
20% sur tout dès 30€ d’achats
Voir le deal

If you can dream it, you can do it (Merry)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Merry Wellington
ÂGE : trente trois ans, le passage de la trentaine ne fut pas très facile, mais aujourd'hui j'assume. Née un 29 février...
SURNOM : Mer' pour la famille. Certains amis s'amusent en l'appelant Christmas ...
STATUT : célibataire. Les relations amoureuses ne semble pas être faites pour elle. Pourtant son coté romantique la fait toujours rêver à une issue positive.
MÉTIER : paléontologue, chercheuse pour le Musée, passion trouvée suite à des études de géologie.
LOGEMENT : fortitude valley, kent street #77 avec un petit chaton qu'elle vient d'adopter alors qu'elle est allergique aux poils de chats
If you can dream it, you can do it (Merry) 34039199de9c56edcff1096fa8911948b95821a8

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : Née à Brisbane, mais à grandit dans un village de campagne éloignée de la ville • Dernière enfant de la famille (4 soeurs/1 frère) • Ne supporte pas la vue du sang • Bégaye dans les grands moments de stress • Accro à la caféine • Joggeuse à mes heures perdues • Je n'ai eu que très peu de relations amoureuses et mon premier mec avait l'âge de mon père et a juste profiter de moi • Ambidextre • Scientifique dans l'âme, je ne crois que ce que je vois ...
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_pdengrQrYy1u2x68ro7_400

Joy #2Kaya #1Kaya #2Zeppelin #1Nico #1Grace #1Timothy #1Blake #1Keith #1Moana #1

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_pd84mbTuwD1u2x68ro6_400
RPs TERMINÉS : Clyde #1Jax #1 Penny #1 Joy #1

Abandonnés : Adam #1
CRÉDITS : avatar by hedgekey & signature by astrale
DC : la jolie poppy
PSEUDO : night stars.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34893-if-you-can-dream-it-you-can-do-it-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t34983-pour-une-fille-drole-t-es-pas-si-laide-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t35543-merry-wellington#1607950 https://www.30yearsstillyoung.com/t35542-merry-wellington#1607931

If you can dream it, you can do it (Merry) Empty
Message(#) Sujet: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:44

Merry Wellington
qui sourit n'est pas toujours heureux. il y a des larmes dans le coeur qui n'atteignent pas les yeux
Pièce d'identité

NOM ≈ Wellington. Nom que j'ai hérité de mon père. Il a longtemps cru que ce nom prendrait fin jusqu'au jour où ma mère mis au monde un garçon. Et cela après quatre filles, je suis la petite dernière. Ce nom n'est pas un patronyme connu mais je suis fière de le porter. Je suis fière de ma famille, qui a toujours vécu dans les terres et l'agriculture. PRÉNOM(S) ≈ Merry. Ma mère est anglaise et a toujours été une grande fan de l'écrivain Tolkien, auteur du Seigneur des anneaux. Je suis la seule à porter le nom d'un des personnages de la série, heureusement d'ailleurs qu'elle s'est limitée à Merry. Meriadoc, n'aurait pas été un prénom très sympa à porter. ÂGE ≈ Trente deux ans, selon ma carte d'identité. Si je compte le nombre réel d'anniversaires que j'ai fêté, j'en suis seulement à huit. J'ai vu le jour un vingt neuf février, en l'année mille neuf cent quatre vingt huit. LIEU DE NAISSANCE ≈ Je suis née à Brisbane. Mais je n'y ai pas grandit. J'ai vécu la majeure partie de ma vie dans une ferme dans un village reculé de la grande ville. Mes parents étaient fermiers, difficile d'élever dans animaux ou de faire pousser des aliments dans une ville. STATUT SOCIAL ≈ célibataire. J'ai eu le coeur brisé une fois, même si je savais que je m'engageais dans quelque chose de compliqué, c'est difficile de s'en remettre. Depuis j'ai peur de faire confiance et d'être à nouveau naïve, dés que les relations deviennent sérieuses j'ai tendance à fuir. MÉTIER ≈ Paléontologue. Les fossiles ça me fascine. J'ai d'abord étudier la géologie avant de me perfectionner dans cette discipline. C'est parfois assez compliqué d'expliquer aux gens qu'on fouille la terre pour trouver des bouts d'os et les étudier. ORIENTATION SEXUELLE ≈ Bisexuelle, j'aime autant les filles que les garçons. A mes yeux ça ne fait aucune différence. GROUPE ≈ 30 ans sinon rien AVATAR CHOISI ≈ adélaide kane.

Les informations en vrac

Je suis allergique aux poils de chats  If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je ne supporte pas la vue du sang, je perds connaissance dès que j’en vois ou qu’on me parle de situation sanglante. C'est pour ça que j'étudie les fossiles et non des êtres vivants If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je suis végétarienne. Je le suis devenue à force de voir du sang de viande dans mes assiettes If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Dans les grands moments de stress, je me mets à bégayer. On se moque facilement donc je ne prends jamais la parole en public. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je ne suis vraiment pas douée pour cuisiner. La plupart du temps, tout ce que je cuisine est immangeable. Donc je mange beaucoup de plat préparé ou je commande mes repas. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 A force de mentir pour couvrir ma vraie condition et par le passé, ma relation je suis devenue une maitre du mensonge. Parfois je ne me reconnais plus à mentir dès que j’en ai l’utilité. Je sais que ce n'est pas bien mais parfois c'est plus fort que moi If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 J'aime faire la fête. Je pars toujours du principe que la vie est courte et je veux en profiter un maximum. Parfois je peux donner l'impression d'être une adolescente. Heureusement ce n'est que rarement et je retrouve vite mes responsabilités d'adulte. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Ambidextre, mais plus généralement gauchère que droitière. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Diabétique, j'ai cru que j'allais déprimé lorsque je l'ai appris. J'aime les sucreries, les glaces et devoir m'en priver me brise le coeur. Mais parfois je me permets quelques écarts If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665  Ma couleur préférée est le rouge. Sauf pour les fleurs, je déteste les rouges. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je mange deux à trois fruits par jour, j’adore ça. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 J'adore la période de Noël. Je l'attends toujours avec hâte et je me lasse jamais devant les téléfilms qui inonde les ondes à cette période. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Depuis une intoxication en mangeant des crustacés, je fais très attention avec les produits issus de la mer. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Quand je m’ennuie je passe pas mal de temps sur des applications de rencontre. Souvent dans le but de vite rencontrer l’autre, même pour uniquement parler. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je chante dès que je suis sous la douche ou en voiture. Personne ne m’entend If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Superstitieuse, je fais attention au moindre détail qui pourrait me porter préjudice. Je ne passe jamais sous une échelle, je ne m'assied jamais à une table où l'on est que 13. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je bois au minimum trois tasses de café avant même qu'il ne soit 09.00 If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je déteste repasser, c'est toujours à contre cœur que j'effectue cette tâche If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je n'ai jamais peur de dire aux gens ce que je pense. Autant une vérité qui fait mal qu'un mensonge jaime: Je dors toujours du côté gauche du lit, sinon je ne sais pas dormir If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je suis somnambule If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Je peux être très impulsive et assez colérique. If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Mes parents sont très croyants, ils m'ont élevé en allant presque toutes les semaines à la Messe. Ces derniers temps, je ne crois plus trop en rien... If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 J’ai un énorme problème avec la ponctualité, je suis presque tout le temps en retard If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 En tant que scientifique, je suis devenue très terre à terre et je ne crois qu'en ce que je vois. Ce qui me fait douter des croyances de mes parents If you can dream it, you can do it (Merry) 3282948665 Ayant longtemps mal vécu d'avoir grandi avec peu d'argents, aujourd'hui je m'offre souvent des objets d'une valeur assez élevée. Ca peut déstabiliser les gens qui me connaissent et penser que j'ai changé, pourtant je suis toujours la même. Une fois morte l'argent ne sera pas enterré avec moi donc j'en profite un maximum tout en essayant de faire plaisir aux autres aussi...   

Le joueur derrière l'écran

Sur le net, on m'appelle Night stars, mais appelez-moi Vanessa. J'ai 31 ans, depuis une semaine, ça passe vite  If you can dream it, you can do it (Merry) 2340009788 , et je viens de Belgique. J'ai découvert 30YSY grâce à OU AS TU CONNU LE FORUM, et j'ai cédé à m'inscrire parce que RAISON. Malgré mon emploi du temps chargé, je pourrai tout de même être présent(e) 4 jours / 7. Mon personnage est un INVENTÉ . Je suis content(e) de vous rejoindre dans l'aventure et If you can dream it, you can do it (Merry) 1949770018 .

Pour recenser votre avatar
Code:
<pris>adelaide kane ≈</pris> merry wellington

à remplir si vous acceptez le doublon de prénom
Code:
<scena>PRÉNOM DU PERSONNAGE</scena>
à remplir si vous refusez le doublon de prénom
Code:
<pris>MERRY</pris>

Dernière édition par Merry Wellington le Dim 15 Nov 2020 - 13:42, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
Merry Wellington
ÂGE : trente trois ans, le passage de la trentaine ne fut pas très facile, mais aujourd'hui j'assume. Née un 29 février...
SURNOM : Mer' pour la famille. Certains amis s'amusent en l'appelant Christmas ...
STATUT : célibataire. Les relations amoureuses ne semble pas être faites pour elle. Pourtant son coté romantique la fait toujours rêver à une issue positive.
MÉTIER : paléontologue, chercheuse pour le Musée, passion trouvée suite à des études de géologie.
LOGEMENT : fortitude valley, kent street #77 avec un petit chaton qu'elle vient d'adopter alors qu'elle est allergique aux poils de chats
If you can dream it, you can do it (Merry) 34039199de9c56edcff1096fa8911948b95821a8

PETIT PLUS : Née à Brisbane, mais à grandit dans un village de campagne éloignée de la ville • Dernière enfant de la famille (4 soeurs/1 frère) • Ne supporte pas la vue du sang • Bégaye dans les grands moments de stress • Accro à la caféine • Joggeuse à mes heures perdues • Je n'ai eu que très peu de relations amoureuses et mon premier mec avait l'âge de mon père et a juste profiter de moi • Ambidextre • Scientifique dans l'âme, je ne crois que ce que je vois ...
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_pdengrQrYy1u2x68ro7_400

Joy #2Kaya #1Kaya #2Zeppelin #1Nico #1Grace #1Timothy #1Blake #1Keith #1Moana #1

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_pd84mbTuwD1u2x68ro6_400
RPs TERMINÉS : Clyde #1Jax #1 Penny #1 Joy #1

Abandonnés : Adam #1
CRÉDITS : avatar by hedgekey & signature by astrale
DC : la jolie poppy
PSEUDO : night stars.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34893-if-you-can-dream-it-you-can-do-it-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t34983-pour-une-fille-drole-t-es-pas-si-laide-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t35543-merry-wellington#1607950 https://www.30yearsstillyoung.com/t35542-merry-wellington#1607931

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:45

Il était une fois, mon histoire
hange your life today. don't gamble on the future, act now, without delay
J’ai vu le jour à Brisbane le vingt-neuf février mille neuf cent quatre vingt huit. Au jour d’aujourd’hui, je fête techniquement mon huitième véritable anniversaire. C’est assez original je le reconnais mais c’est aussi très ennuyant de toujours le fêter entre deux dates • J’ai grandi à la campagne, non loin de Brisbane. Mes parents étaient fermiers et vendaient leurs produits sur les marchés. Durant la majorité de ma vie, j’ai appris à faire pousser des fleurs, des légumes et des fruits. Dans les grandes villes, cet avantage ne m’aide pas vraiment. Aller au supermarché est bien plus facile. • Mon prénom, Merry, vient de la passion de ma mère pour les livres du « Seigneurs des Anneaux ». Heureusement qu’elle n’était pas une fan de Gollum, Frodon ou tout autre prénom un peu bizarre que l’on retrouve dans cette saga littéraire • Je suis la petite dernière de la famille. Avant moi, mes parents ont eu quatre fille et enfin un petit garçon. Cinq leur semblait le nombre idéal puis il y eu un accident et je suis née. Jamais ils ne m'ont montré, qu'ils ne m'avaient pas désirés. Chez nous, la famille est très importante et nous sommes tous très liés, même si nous n'avons pas toujours eu beaucoup d'argents. • On ne gagnait pas beaucoup d’argents, surtout quand mon père a commencé à avoir des problèmes de santé. Mes parents ne pouvaient plus vendre leurs produits à deux endroits en même temps. On arrivait à peine à vivre et pourtant ils ne voulaient pas changer leur mode de vie. Avec mes soeurs et mon frère, on tentait de les aider le week-end mais ce n'est pas évident pour des adolescents. On n'avait pas vraiment d'activités extrascolaires. • A l’école, on était victime de moquerie avec ma famille. Mes parents se préoccupaient de nous nourrir, nous habiller et nous apporter une bonne éducation. On n’avait pas la possibilité d’avoir les derniers jeux à la mode, de nouveaux vêtements toutes les semaines. Et c’était assez facile pour les autres enfants de rire de nous. De plus comme je bégaye dans les moments de grands stress, ça n’a pas aidé à ne plus être la risée des autres enfants • Aller à l’école n’était pas facile pour moi. En plus, petite j’étais un peu rondelette. Pourtant j’étais une excellente élève. Je faisais en sorte d’être la meilleure pour montrer aux autres que je valais quelque chose. En secondaire, ça me valut seulement d’être traitée « d’intello ». Mais je savais qu’avoir de bonnes notes m’aideraient sans doute à m’ouvrir des portes et me permettre de faire de grandes études pour ne pas vivre la vie de mes parents. • Depuis toute petite, j’adore lire. Je dévore de nombreux livres en des temps assez court. Notre bibliothèque étant assez peu fournie, je me rendais à celle de la ville voisine. J’y passais pas mal de temps. Il m’est déjà arrivé d’en voler aussi et je n’en étais pas très fière à l’époque. • A l’âge de dix-sept ans, j’ai eu l’occasion de partir étudier un an aux Etats-Unis. Je me retrouvai dans une famille New-Yorkaise assez riche, vraiment à l’opposé de ma vie en Australie. Au début c’était déroutant mais je me pris rapidement à aimer ça. Se retrouver dans une école privée, où il est impossible de juger quelqu’un sur son apparence physique, c’était bien agréable. En plus personne ne me connaissait et ne pouvait me juger sur ma situation. • Durant cette année, on peut dire que j’ai un peu déconné. Très rapidement, le père de famille me draguait et au début je le repoussais. Je n’avais pas l’habitude de plaire. Même si je suis assez jolie, en Australie je n’étais pas vraiment le genre de fille qui plaisait. Ma pauvreté se reflétait et ça empêchait souvent de m’approcher. Après des semaines à tenter de résister j’ai fini par céder. C’était ma première relation avec un homme et il avait l’âge de mon père. • Ma dernière année de lycée se passa assez bien. J’avais de bonnes notes et les étudiants me laissaient vivre ma vie sans problème. C’était assez agréable. Je donnais tout ce que j'avais dans le but d'avoir de bonnes notes et d'obtenir une bourse en revenant en Australie. Je ne voulais pas d'une vie à la campagne, je voulais faire des études. Ma passion des livres m'a également permis de trouver le choix de mes études. J'étais curieuse et lisait un peu tout ce qui s'offrait à moi. C'est ainsi que je me surpris à apprécier la science de la terre et tout ce qui en découle • Ma relation avec le père de la famille dura presque toute mon année scolaire. Dés que je voulais le fuir, il faisait tout pour me séduire en m'offrant de beaux cadeaux, j'étais naïve et ça se retourna contre moi. Sa femme nous découvrit et il mentit pour se protéger. Tous deux me mirent à la porte et heureusement, l'association avec laquelle j'étais partie me trouva un autre logement pour le dernier mois qui me restait et je pus passer mes examens avant de rentrer à la maison. • J'étais amoureuse, enfin je le crois encore aujourd'hui. J'ignore si j'aimais vraiment cet homme ou si j'aimais simplement le fait d'aimer et d'avoir l'impression d'être aimée en retour. J'avais le coeur brisé et j'eus beaucoup de mal à passer mes examens, surtout que les mois qui suivirent il m'envoya des messages, essayant même de me revoir lors de voyages de sa part à Brisbane • Quand je suis revenue en Australie, mes résultats scolaires me permirent d'obtenir une bourse. Dans ma famille, aucun de mes soeurs ou frères n'a fait d'études et ce fut très difficile pour mes parents de me laisser partir étudier. Mais mon bonheur était plus important pour eux que le reste. • Etudier les fossiles est quelque chose de surprenant mais c'est une vraie passion pour moi. Je préférais la pratique à la théorie même si j'avais de bons résultats. Au début, rester assis dans un auditoire était vraiment lourd mais je suis heureuse d'avoir persévérer et obtenu mon diplôme. • Comme je ne peux rester en place, j'ai la chance de beaucoup voyager pour faire des recherches. Je travaille pour l'Université principalement pour aller sur le terrain faire les recherches quand c'est nécessaire. Rester debout à donner des cours ne m'intéresse pas vraiment, peut-être plus tard quand j'aurai pris de l'âge et n'aurai plus la force d'aller sur le terrain. • Quand je ne pas pas à l'étranger, je reste à Brisbane où je peux assister de grands professeurs et les aider dans leur travail. • Ma vie est vraiment différente que celle que j'ai vécu en étant jeune. Je gagne de l'argent, certes pas autant que les millionnaires mais assez que pour rendre à mes parents ce qu'ils m'ont donné et les aider à vieillir en paix • Et comme je suis toujours jeune, je veux profiter de la vie un maximum aussi et je me fais plaisir dés que j'en ai envie bien entendu sans exagéré. Je ne voudrais pas tout perdre.... 

Dernière édition par Merry Wellington le Dim 15 Nov 2020 - 13:40, édité 3 fois
Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
SURNOM : penny étant déjà le surnom de penelope, difficile de faire bien plus court.
STATUT : célibataire qui se tâte de swiper à droite pour se forcer à passer à autre chose.
MÉTIER : actrice à la réputation fragile qui reprend tranquillement le goût de la comédie.
LOGEMENT : au 318 water street, à spring hill avec yelahiah parker.
If you can dream it, you can do it (Merry) F56010f7ed4b97093694fa6cdb788b3d

PETIT PLUS : se remet doucement à rêver après une année difficile ☽ vedette d'une mini-série netflix censée paraître en novembre 2021 ☽ a commencé le tournage d'un long-métrage en mars 2021 ☽ l'affaire byers fait la manchette à nouveau, la vérité sur son agression plus près que jamais d'éclater ☽ ressent beaucoup de culpabilité pour tout, tout le temps ☽ a récemment recommencé à courir et adore être à la plage ☽ a un jeune frère autiste qu'elle aime plus que tout et surprotège.
RPs EN COURS :
If you can dream it, you can do it (Merry) PC8GJaYC_o
CRINGER ☽ please don't stand so close to me i'm having trouble breathing. i'm afraid of what you'll see, right now. i'll give you everything i am, all my broken heartbeats. until i know you'll understand. and i will make sure to keep my distance, say i love you when you're not listening. how long, can we keep this up? and i keep waiting for you to take me. and you keep waiting to save what we had.
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_obfvojN23u1uhlcf6o7_250
CHENNY ☽ here's another pity there's another chance. try to learn a lesson but you can't. if we can burn a city in futures and in past without a change our lives will never last. cause we're going fast. you can sit beside me when the world comes down. if it doesn't matter, then just turn around. we don't need our bags and we can just leave town.
If you can dream it, you can do it (Merry) Sowm
STRINGERs ☽ perfect by nature, icons of self indulgence. just what we all need. more lies about a world that never was and never will be. have you no shame don't you see me? you know you've got everybody fooled. look here she comes now. bow down and stare in wonder. no flaws when you're pretending but now you know she never was and never will be. i know that i've betrayed you.

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_ohqzaplFPG1rfxlzz_250
MINNY ☽ once upon a time, a few mistakes ago. i was in your sight, you got me alone. you found me. i guess you didn't care, and i guess i liked that. and when i fell hard you took a step back without me. cause i knew you were trouble when you walked in, so shame on me now. flew me to places i'd never been til you put me down. now i'm lying on the cold hard ground.

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_opm1jqIoQw1ul4f46_250
CLENNY ☽ do you remember when we didn't care. we were just two kids that took the moment when it was there. do you remember you at all. another heart calls. yeah i remember when we stole the night. we'd lie awake but dreaming 'til the sun would wash the sky. just as soon as i see you. but didn't i tell you as deep as i need you, you wanna leave it all

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_ne2yjyXGDY1sexuoko8_250
JONNY ☽ where you lead, i will follow. anywhere that you tell me to. if you need me to be with you i will follow where you lead. if you're out on the road feeling lonely, and so cold. all you have to do is call my name and i'll be there on the next train.

(27)giovanni #2giovanni #3svetlanaivyitziarjoy #4yelahiahjeremiah #2danichloe #10rory #7clément #2clyde #6abelchloe #11jordan #4stelladinismicah #2eddie #2joy #5isaac.

flashbacksclyde #7hunter #1peter.

univers alternatifschloe #5 (bachelorette)halsey #2 (harry potter).
RPs EN ATTENTE : hunter #2 ☽ halsey #5 (ua lovers ♡) ☽ matthias #2 ☽ rose #2 ☽ swann #4 ☽ craig ☽ toi?

If you can dream it, you can do it (Merry) Pennyyytinder

Penny parle en mediumorchid.
RPs TERMINÉS : (2021)livia #2chloe #7livia #3rory #4hannahsamuelnathanaelrory #5niamhjeremiah #1matt #2joy #3halsey #3victoire #2rory #6chloe #8codyclyde #5jordan #3chloe #9edwardeddie #1erikaknoxchloe #6.

(2020)rory #1swann #1raphaelchloe #3lilychloe #2jessian #1jordan #1rory #2swann #2clyde #3halsey #1jordan #2rory #3livia #1chloe #4victoire #1matthias #1clyde #4 & halseyclément #1le noël du royaume enchantécharliegiovanni #1swann #3merrylenaenoch.

flashbackschloe #1kaneclyde #1arrowjoy #1rose #1joy #2micah #1nickshilohmatt #1.

univers alternatifsclyde #2 (harry potter).

abandonnés:

CRÉDITS : (av. cristalline ♡) ☽ (sign. northern lights) ☽ (crackship cringer. nairobi ♡) ☽ (crackship stringers. mandown ♡) ☽ (tinder profile. AMGK ♡) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : rosie & autumn.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t38403-the-things-we-lost-in-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t34575-penny-stringer https://www.30yearsstillyoung.com/t34574-penny-stringer https://open.spotify.com/playlist/4UtOHuFE98a5ajwqngBtvw?si=5loW

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:47

bienvenue par ici & bonne chance pour ta fiche :l:

If you can dream it, you can do it (Merry) XMVna6A
If you can dream it, you can do it (Merry) HZjB4DU
If you can dream it, you can do it (Merry) Bbi5jU8
If you can dream it, you can do it (Merry) 872289volunteer
If you can dream it, you can do it (Merry) Pf8cX3Q
If you can dream it, you can do it (Merry) FximBIO
If you can dream it, you can do it (Merry) YtxTUla
If you can dream it, you can do it (Merry) 9EMuf0b

:l::

Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : commercial junior du O'Reilly Vineyards, un nouveau départ sur lequel il ne doit pas se louper
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Hunter depuis début mai, un coloc insupportable
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_nuw6vi3M1A1r3xthuo8_250

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
RPs EN COURS :
If you can dream it, you can do it (Merry) Mayers1
MAYERS

If you can dream it, you can do it (Merry) 210502103643843189
MAXIE

JadeWren #2LenePeter #3CleoMayers + LylaJoy #3Hunter
RPs EN ATTENTE : Swann #2, Alma #3.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & LaurenceJoyKatherineTheoDani #2Joy #2Stacey

rp abandonnés:

CRÉDITS : kelly (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:47

ce super choix de fc If you can dream it, you can do it (Merry) 674657830
bienvenue ici et bon courage pour ta fiche :l:

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET

If you can dream it, you can do it (Merry) IUJCx06
If you can dream it, you can do it (Merry) ZsxbA8o
If you can dream it, you can do it (Merry) MGSbLAu
If you can dream it, you can do it (Merry) IcdDGTz
Will Cadburry
Will Cadburry
le fou des fossiles
SURNOM : Will, Willinette, Willichou, Willy, mon astre, saumon fumé, vitoo. Et encore plein de surnoms tous aussi classes les uns que les autres. Tant que vous m'appelez pas William, tout devrait bien se passer pour vous.
STATUT : Elvis nous a déclaré mari et femme, une blague qui a pris beaucoup d'ampleur, un mariage d'amour platonique. Si ça c'est pas trop cool.
MÉTIER : Docteur en paléontologie spécialisé en paléobiologie. Enseignant-chercheur en paléontologie à l'université de Brisbane.
LOGEMENT : En collocation entouré de femmes, franchement pas de quoi se plaindre.
If you can dream it, you can do it (Merry) 1qvt

PETIT PLUS : J'ai essayé de mentir au choixpeau pour qu'il me place à Serpentard mais c'est un échec, ce con m'a mis à Serdaigle. J'avoue que je suis déçu. ~ Adèle c'est la prunelle de mes yeux, l'une des personnes qui est le plus importante pour moi ~ Un jour, j'irai au comic con de San Diego. ~ Il y a cinq ans je me suis fait tatouer la gravure de l'anneau en elfique sur l'avant bras
RPs EN COURS :
[09/07]

Willele #2
Birdie & HH
Adèle & Nino
Malachi #1(fb)
Birdie #4 (fb)
Birdie #5
Ally #1
Sofia #2
Jordan&Birdie
Amaya

fête des voisins

If you can dream it, you can do it (Merry) G6bw
WILLIA Footfalls echo in the memory, down the passage which we did not take, towards the door we never opened into the rose-garden.

If you can dream it, you can do it (Merry) Fnvm
WILDIE - If I murdered someone, she's the person I would call to help me drag the corpse across the living room floor.

If you can dream it, you can do it (Merry) Czyl
WILLELE - You can count on me like one two three, I'll be there. And I know when I need it I can count on you like four three two you'll be there. 'Cause that's what cousins are supposed to do.

RPs EN ATTENTE : Ally #2, Jordan & Birdie, Sofia & Birdie (fb), Nico #2, Adèle #3

oeuvres d'art de Queen HH:

RPs TERMINÉS : Lily #1 ; Adèle #1 ; Birdie (fb) ; Birdie #2 ; Svetlana #2 ;Sofia #1 ; Birdie #6 ; Nico #1

If you can dream it, you can do it (Merry) AppropriateEdibleGoldenretriever-size_restricted

abandonnés ;
Spoiler:

CRÉDITS : avatar; lilousilvercreations - gifs; tumblr - ubs; loonywaltz
DC : Le beaucoup trop cute Caleb
PSEUDO : Deathly Hallows
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30130-l-argentinosaurus-etait-leplus-lourd-dinosaureconnu-avec-un-poids-estime-de-80-a-100-tonnes https://www.30yearsstillyoung.com/t30304-le-baryonyx-avait-des-griffes-qui-pouvaient-mesurer-jusqu-a-trente-cinq-centimetres-will#1331354 https://www.30yearsstillyoung.com/t30308-will-dunham#1331357 https://www.30yearsstillyoung.com/t32512-will-dunham#1444133

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:50

UNE COLLÈGUE PALÉONTOLOGUE If you can dream it, you can do it (Merry) 3290930861
Mon inner Will saute partout tellement il est heureux d'avoir quelqu'un avec qui partager sa passion son obsession If you can dream it, you can do it (Merry) 3217047551 Un lien sera quasi obligatoire !
Bienvenue parmi nous et bon courage pour ta fiche :l:

If you can dream it, you can do it (Merry) 2321267182:

Wim Coster
Wim Coster
le petit chimiste
SURNOM : Wim en est déjà un, il ne se présente que comme ça (il a horreur des surnoms donc warning)
STATUT : Célibataire, l'attachement pour la vie ce n'est plus son truc
MÉTIER : Ingénieur chimiste
LOGEMENT : #6 Sherwood Road, Toowong
Crédit: gifer

PETIT PLUS : gosse de riche• il a vécu à Medellin (2013-2017), sur les traces de Pablo Escobar, c'est pas pour rien qu'il est chimiste aujourd'hui • bad boy un jour, bad boy toujours, quand il tente de se ranger, il a toujours une idée tordue pour le rattraper
RPs EN COURS : MAJ en cours
Elizabeth (FB) - Elias (DZ) - Lexie - Itziar - Jade (UA) - Coster² - Mina - Owen - Arthur

RPs EN ATTENTE : Jessalyn - Ivy - Lena (FB Colombie)

RPs TERMINÉS : By Captain Rogers.
If you can dream it, you can do it (Merry) 148n
Love - TC (DZ) - TC Escape Game - Lena - Dylane (FB) - Héléna - Mia (FB) - Mia (Plaie 2) - Knox & Mia - Ava & Mia (Plaie 5) - Victoire (Plaie #1) - Jax (Plaie 4) - Keith -Hélène (Plaie #3) - Heïana - Byron (FB) - Joy - Maxence - Danika - Mia #2 - Dylane#2 - Lena#2 - Erin
CRÉDITS : Pdp by ran94 / Ub (Loonywaltz) + signa by old money. (icon by ethereal)
DC : La petite tahitienne Moana & Sara la make up lover
PSEUDO : Speedy
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t29497-wim-coster-ma-drogue-a-moi-c-est-toi https://www.30yearsstillyoung.com/t37576-wim-i-m-breathing-in-the-chemicals https://www.30yearsstillyoung.com/t29652-wim-coster

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:50

La géologie mon traumatisme IRL If you can dream it, you can do it (Merry) 3217047551
Bienvenue parmi nous et bon courage pour la suite de ta fiche If you can dream it, you can do it (Merry) 2523491165
Super choix de faceclaim If you can dream it, you can do it (Merry) 674657830 J'aime trop Adelaine !
J'aime beaucoup le début de ta fiche en tout cas donc au plaisir de se trouver un p'tit lien à ta validation ^^

I'm a bad guy

† Life is only pleasure. The bad exemple is contagious  --

If you can dream it, you can do it (Merry) GtgxNh6

Spoiler:

Charlie Ivywreath
Charlie Ivywreath
l'attrape-coeurs
l'attrape-coeurs
SURNOM : Charles.
STATUT : Il a démissionné de son rôle de meilleure amie (oui oui) pour devenir son mari.
MÉTIER : Nouvelle stagiaire dans la police. Prie tous les soirs pour ne pas (trop) s'attirer les foudres d'Olivia.
LOGEMENT : #10 Spring Hill. L'appartement n'est plus aussi grand depuis que Léo est arrivé avec ses valises, ses chats et son ego.
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_opv36lanm61rifr4k_540

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Volatile en amour, elle s’amuse des autres et s’en lasse tout aussi rapidement ☼ A (tenté) de prendre de bonnes résolutions en août 2020, parce qu’à Nouvel An c’est surfait ☼ Mère de deux enfants nés en novembre 2019, elle a perdu leur garde en procès ☼ Peur panique de l’abandon, la comble avec son Golden Retriever à défaut de présence humaine stable à ses côtés ☼ Walking disaster ☼ La police est une nouvelle raison d’être pour elle, elle a arrêté la prise de drogues pour ne pas compromettre son avenir dans le milieu
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS : (11/06)alma #2holdenanwarléo #19enoch #3clydeclément #9open housesohan #2 › olivia #2 › matt #12

If you can dream it, you can do it (Merry) N63atIO

If you can dream it, you can do it (Merry) 7W9uKdQ
leolie › now it's time, we never ever head down. don't be scared, i am for real. hide away and we will never be found. it's alright, we never look back. birds will sing if we fall. it's alright, with memories inside. midnight dust on the floor, watch it turn into gold.

If you can dream it, you can do it (Merry) DoNsL59
atwoods

If you can dream it, you can do it (Merry) Hnv2bhN

RPs EN ATTENTE : cian #11 › sasha aux genoux écorchés › hunter(xhunter)

RPs TERMINÉS : (2021) enoch #2pennyléo #18sohan #1damon #1

(2020) rorykayleighgiovannijaxenoch #1léo #17cian #9olivia #1cian #8aaronléo #15victormatt #10 & solveigsixtinematt #9timothy #22edge #5kane #14simon #2amos #2mirathomas #2livia #1clément #8irinajordanléo #12heïana #6léo #13léo #14ariel #4timothy #21edge #4simon #1léo #14 & molly #1matt #6timothy #20matt #7léo #15 & molly #2cian #7timothy #15 & matt #3timothy #16, matt #4 & isaac #2evelyntimothy #17 & heïana #5tim #18, cian #7, matt #5 & léo #13tim #19 & cian #8olivia

(2019) timothy #14edge #3aedancian #6everyoneeveryonekane #13timothy #12, ariane #3 & levi #6ariel #2asher #5kane #14 & tim #13kane #15timothy #9kane #10martinkane #11yoko #5 & asher (#4)rubyclément #7timothy #10kane #12liam & martin #2timothy #11cian #5timothy #7asher #3eavanléo #12austinclément #6edge #2cian #4yoko #4levi #5, ariane #2 & jillian #3shaylucia #1sophiejillian #2timothy #8kane #8kane #9heïana #4kane #4kane #5, ariane #1 & levi #4asher #2kane #6heatherkane #7john #10léo #11finnleyléonie stephen b.micahpriam #2terrenceheïana #3edge #1timothy #4kane #2lukàlullabycialeensamuellevi #3rehane #2kane #3alexsamuelamos #1cían #1john #7freya #1 & ariel #1léo #5 & clément #2heïana #1ariel #2léo #6 & john #8clément #3paola #2léo #7stephen h.amélia #3kane #1danieljohn #9 & léo #8timothy #2yoko #2clément #4, léo #9 & isaac #1olivercian #2raelyn #1primrose #2matt #2josephtimothy #3léo #10, clément #5 & yoko #3anyacaïnjohn #3john #4walterclément #1amélia #1andy, léo #3, matt #1, levi #1 & amélia #2john #5primrose #1alecjohn #6timothy #1thomas #1lubyaedentad #1brendanwrentonyjohn #1simonjohn #2paola #1maximilienléo #2rehane #1

(flashbacks) yoko #1alois & léo #4matt #8alma #1matt #10asher #1léo #1priam #1skycian #3

Charlie parle en rosybrown.

If you can dream it, you can do it (Merry) RLrbzsL

CRÉDITS : hedgekey (avatar) › loonywaltz (ub) › olivia (crackship lien)
DC : Auden, Lily, Swann & Ichabod
PSEUDO : Kaelice
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33108-charlie-auden-lily-swann-ichabod https://www.30yearsstillyoung.com/t23677-charlie-villanelle https://www.30yearsstillyoung.com/t23771-charlie-villanelle

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:51

Bienvenue sur le forum, bon courage pour l'écriture de ta fiche :l:

i find it hard to tell you, i find it hard to take when people run in circles it's a very, very mad world. children waiting for the day they feel good. happy birthday, happy birthday. and i feel the way that every child should sit and listen.

If you can dream it, you can do it (Merry) GhillXf
    If you can dream it, you can do it (Merry) CaiK2AI
    If you can dream it, you can do it (Merry) Ecblc87
    If you can dream it, you can do it (Merry) 7ZWT0EU
    If you can dream it, you can do it (Merry) YlMyvG3

If you can dream it, you can do it (Merry) Ly6376fl If you can dream it, you can do it (Merry) Gbltqyh4 If you can dream it, you can do it (Merry) D5bNV5u5_o
    If you can dream it, you can do it (Merry) YO3Hs0GIf you can dream it, you can do it (Merry) TSks567
Hayden Siede
Hayden Siede
la star des planches
la star des planches
ÂGE : 36 ans, bien qu'elle préfère compter les années en réussites professionnelles plutôt qu'en temps qui passe.
SURNOM : Les comédiens qu'elle côtoie la surnomme Elphie, en référence au personnage de « Wicked » qu'elle ne désespère pas d'avoir la chance de jouer un jour.
STATUT : Célibataire. Elle vous dira qu'elle n'a pas le temps pour l'amour, et ça ne sera qu'un demi-mensonge.
MÉTIER : Comédienne de musicals. Sa carrière est l'un des piliers centraux de sa vie et rien (ou presque) ne pourrait l'en détourner. Depuis son retour à Brisbane, elle donne des cours de comédie aux recrues de la Northlight Company.
LOGEMENT : Bayside, plus précisément un appartement au numéro 547 de Wellington Street.
If you can dream it, you can do it (Merry) Lt5x

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) Mrcd
SIEDES and i’m on my way : i still remember these old country lanes, and i've not seen the roaring fields in so long. i know i've grown, but i can't wait to go home.

If you can dream it, you can do it (Merry) Nifz
HAYMIE i've been sick and tired of running, chasing all of the flashing lights. these late nights don't mean nothing, so i just wanna apologize.

If you can dream it, you can do it (Merry) Ys5g
KEYDEN i remember we were strangers, so tell me what's the difference between then and now ? and why does this feel like drowning ? trouble sleeping, restless dreaming. do you feel damaged just like i do ?

If you can dream it, you can do it (Merry) Tmux
HAYDREA you got a lotta nerve, to say you got a helping hand to lend : you just want to be on the side that's winning. you say you lost your faith, but that's not where it's at : you had no faith to lose and you know it.

RPs EN ATTENTE :
clément ☾ jackson ☾ abel

RPs TERMINÉS :
CRÉDITS : p. (avatar) - oliviaxwilde, P., bard-marley-of-laketown, P., hcrlevquinn (tumblr - gifs profil) - SIAL (code signature), nenes (icon signature), loonywaltz (ubs signature)
DC : /
PSEUDO : Daisy
https://www.30yearsstillyoung.com/t29805-hayden-it-s-strange-i-felt-less-lonely-when-i-didn-t-know-you https://www.30yearsstillyoung.com/t29905-hayden-careful-fear-and-dead-devotion https://www.30yearsstillyoung.com/t29909-hayden-siede

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:55

Bienvenue parmi nous If you can dream it, you can do it (Merry) 3070942404

( let me be part of it all )
you may be right, you may be wrong, but say that you'll bring me along to the world you see.

If you can dream it, you can do it (Merry) PqtYoNG
If you can dream it, you can do it (Merry) MPTH1pS
If you can dream it, you can do it (Merry) XzOWkAh
If you can dream it, you can do it (Merry) 9p9VwN9
Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
SURNOM : petterson quand on est énervé, joy quand on veut l'amadouer.
STATUT : mariée à son travail, elle se convainc qu'elle n'a besoin de personne.
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
RPs EN COURS :
If you can dream it, you can do it (Merry) 5vtw
REEDSON #7 + BRADSON #5 « so no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke your love life's doa it's like you're always stuck in second gear when it hasn't been your day, your week, your month, or even your year, but i'll be there for you, when the rain starts to pour, i'll be there for you like i've been there before i'll be there for you 'cause you're there for me too. »
If you can dream it, you can do it (Merry) 9tr4
JOYDEN #12 « you think it's easy, you think i don't wanna run to you but there are mountains, and there are doors that we can't walk through i know you're wondering why because we're able to be just you and me within these walls... but when we go outside, you're gonna wake up and see that it was hopeless after all, no one can rewrite the stars how can you say you'll be mine when everything keeps us apart. »
If you can dream it, you can do it (Merry) Ej6y
JONNY #4 + #5 + ENOY #2 « when you're not strong and i'll be your friend i'll help you carry on... for it won't be long till i'm gonna need somebody to lean on please swallow your pride if I have things you need to borrow for no one can fill those of your needs that you won't let show you just call on me when you need a hand we all need somebody to lean on i just might have a problem that you'll understand we all need somebody to lean on. »

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_pfpiopSyRz1qlt39u_250
JOYLAN #1 « i put a spell on you because you're mine, you better stop the things you do i tell you, i ain't lying, you know i can't stand it, you're running around you know better daddy, i can't stand it 'cause you put me down oh, no, i put a spell on you because you're mine. »
If you can dream it, you can do it (Merry) J4mo
PETTERSON « did you ever know that you're my hero, and everything i would like to be? i can fly higher than an eagle for you are the wind beneath my wings, it might have appeared to go unnoticed but i've got it all here in my heart, i want you to know i know the truth, of course i know it i would be nothing without you. »

(17/15) ☽ zachary #1 + keith (fb) #1 + merry #2 + blake #3 + emily #1 + danika #2 + edward #1 + dani #2 + jordan #2 + maxence #3

RPs EN ATTENTE : enoch (fb) #3 & katherine #2 & lawrence #3 & isaac #1 (coming soon)
RPs TERMINÉS : (50) ☽ adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia #1 - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles #1 - wim #1 - nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - niamh #4 - blake #2 - nick #4 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2 - jordan (fb) #1 - maxence #2 - stacey #2 - niamh #5 + jax - lya #3 - event (open house) : 1234  › 5 - jackson #1 -

JOYDEN (11) ☽ (fb) #1(fb) #2(fb) #3(fb) #4#5#6(fb) #7#8#9#10 (UA) - #11

abandonnés:

CRÉDITS : avatar (msliu) gif signature (butterfly) broc'art (code signature) crackships (mandown) userbars (loonywaltz)
DC : milo, le soldat égaré & hunter, l'enfant perdu.
PSEUDO : mandown.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 18:57

oh la la, quel choix, j'ai hésité avec adé lors de mon inscription, réserve moi absolument un lien If you can dream it, you can do it (Merry) 674657830
bon courage avec ta fiche et bienvenue parmi nous :l:

If you can dream it, you can do it (Merry) 165911membre2

If you can dream it, you can do it (Merry) NNl33e8
If you can dream it, you can do it (Merry) L2VQoTW
If you can dream it, you can do it (Merry) WXfKXPu
 If you can dream it, you can do it (Merry) 3258319053:

Keith Weddington
Keith Weddington
le coup de poignard
SURNOM : Keithounet, imprononçable, on sait
STATUT : Tellement sans famille et sans amis qu'il pionce sur son bureau en se faisant passer pour un workaholic alors que personne veut de lui en fait
MÉTIER : flic raté reconverti en prof uniquement pour les vacances scolaires et reluquer les étudiantes
LOGEMENT : dans une garçonnière avec zéro goût en déco juste à côté de l'université
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_olomisLGLx1vlcymso1_400

UN RP ? : Où tu veux quand tu veux.
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) Ezgif-3-24aa0247a14c
KEYDEN Ø Saw you today after so much time it felt just like it used to be. Talking for hours 'bout a different life surrounded us in memories. We were close, never close enough, where are we now? 'Cause if it's torn, we can stitch it up, don't rule it out

If you can dream it, you can do it (Merry) Ezgif-10
KEIDREA ØSaid I'm terrified but I'm not leaving I know that I must pass this test, So just pull the trigger

If you can dream it, you can do it (Merry) Ezgif-11
Les chasseurs de frimes Ø So no one told you life was gonna be this way, Your job's a joke, you're broke Your love life's D.O.A. It's like you're always stuck in second gear, When it hasn't been your day, your week, your month or even your year.

Marius#2 - Livia#2 - Edge#2 - Holden - Odessa#1 - Cassia#1 - Auden#1 - Joy#1 - Merry#1
RPs EN ATTENTE : Jacob - Amy#4
RPs TERMINÉS : Amy - Helena - Hayden - Leena - Siekeyneston - Byron - Edge- Zachary - Chevy - Marius - Amy#2 - Lisbeth - Dylane - Keidrea - Helena#2 - Livia - Wim - Liz - Jacob - Asher - Hayden#2 - Kieran - Lisbeth#2- Amy#3 - Noa - Helena#3 (FB)

Les chasseurs de frimes : Saül#1

- ABANDONNE- Ava - Ada - Eve - Loreley - Brianna - Jodie- Thea - Danika - Fb - - Leah - Loris - Dalina - Judith - Hayden UA - Dani - Dani#2 - (FB) Dani#3- Dani#4- Dani#6- Dani#8 Dani#7- Keithisy- Haley#1
CRÉDITS : P.
DC : Samuel Siede & Nate Weaver & Zach Cardell
PSEUDO : P. (Me) pour l'avatar + Ub (Loonywaltz)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30439-shadows-of-my-past-life-keep-me-up-keith-weddington https://www.30yearsstillyoung.com/t30458-keith-weddington-it-s-a-new-day-it-s-a-new-life-for-me

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:03

Bienvenue ici et courage pour la suite de ta fiche If you can dream it, you can do it (Merry) 1949770018

Life goes flashing by
by EXORDIUM.

If you can dream it, you can do it (Merry) Tkjz5H3
If you can dream it, you can do it (Merry) Bape0aa
If you can dream it, you can do it (Merry) 72rEhYO
If you can dream it, you can do it (Merry) RpHpVCJ
If you can dream it, you can do it (Merry) UZtPGmC
Birdie Cadburry
Birdie Cadburry
le perroquet survitaminé
SURNOM : bi, bird, little bird, la chieuse par la majorité, mulinella par son italo et des trucs absurdes par son vitoo.
STATUT : mariée platoniquement à son meilleur ami et reine du déni. #freebird
MÉTIER : miss météo @ABC occupée à mettre des paillettes (ou des bâtons) dans la vie des autres.
LOGEMENT : 706 water st @SH chez Mason, quand elle ne squatte pas ailleurs.
If you can dream it, you can do it (Merry) Tul7

PETIT PLUS : tempérament de princesse ᴥ emmerdeuse à plein temps ᴥ lit tout mais surtout n'importe quoi ᴥ mots mêlés, croisés, fléchés ᴥ marche pieds nus partout ᴥ consomme de lsd pour ouvrir l’esprit déjà délirant ᴥ fait ses propres tenues tape-à-l'oeil ᴥ phobique de l'ennui ᴥ accro aux fraises tagada et langues de chats ᴥ a adopté toutes sortes d'animaux, reptiles, oiseaux, insectes. une véritable arche de noé ᴥ a abandonné des études d'écriture, un frein dans sa créativité ᴥ a des vidéos porno sur le dark web ᴥ son extravagance camoufle ses insécurités et ses blessures
RPs EN COURS : pinterest

flashbackmalachilenesofiaalexasher 7will 4malachi 3rosedankieran

presentelias 3heather 4/will 3réveillon noëlwren 2wren 2/mason 2will 5mason 3rudy 2asher 6/levi 2malachi 4sofia 2will 7/jordan 12event

If you can dream it, you can do it (Merry) Dkxj
madie #1#3# 4 ᴥ like the wind that cries i can feel you in the night a distant lullaby underneath the shattered sky just hold on it won't be long i will find you here inside the dark. ☾ 2

If you can dream it, you can do it (Merry) Fnvm
wildie #3/hh#4#5#7/jordan ᴥ red, white, blue is in the sky summer's in the air and baby, heaven's in your eyes i'm your national anthem. ☾ 126

If you can dream it, you can do it (Merry) 6esl
ashdie #6/levi#7 ᴥ come follow me, we're goin' make history cause we are the champions like Freddie Mercury yeah, we gonna rock you, never gonna not too always making headlines, yeah, we're the hot news. ☾ 12534

If you can dream it, you can do it (Merry) A1ts
jorbir #12/will ᴥ 'cause every time I'm with you, I go into a zone and I remember all the places you wanna go take me all the way ain't nobody gonna touch it 'cause every time I see you, I don't wanna behave i'm tired of being patient, so let's pick up the pace take me all the way ain't nobody gonna touch it. ☾ 1234567891011

If you can dream it, you can do it (Merry) Fro7
headie #3/will ᴥ it's just us two in this party that Louis, that Prada looks so much better off ya turn me up, be my waitress. now we not in love so let's make it. ☾ 124

If you can dream it, you can do it (Merry) Qcil
weatherburry ᴥ what good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness. ☾ 1

If you can dream it, you can do it (Merry) Cnbs
cadley #1 ᴥ one, don't pick up the phone you know he's only calling 'cause he's drunk and alone. two, don't let him in you'll have to kick him out again. three, don't be his friend you know you're gonna wake up in his bed in the morning. ☾ 2

RPs EN ATTENTE : caleb 2 (fb) ᴥ heather/malachi ᴥ olivia 2 ᴥ levi 2 ᴥ dan 3 ᴥ sofia/will (fb) ᴥ caleb 3 ᴥ allan

masterpieces par la princesse Disney Heather:

RPs TERMINÉS :
flashbacks
willzekeasherjosephasher 2jordan 1avalonasher 5jax

2019rudyaylinwren

2020speed-dating (joseph)zeke 2elwynleviaylin 3anajordan 2jordan 3ana 2elizabethjordan 4ana 3noadylaneneaheatherzeke 3calebana 4eliasjordan 5will 2jacobjordan 6olivialexiemalachi 2asher 3jordan 7dan 2masonjamesheather 3

2021jordan 8jordan 9asher 4jordan 10jordan 11heather 4will 6

uajordan 1jordan 2elias 2heather
CRÉDITS : (av/gifs) me. (crackship) me, maki, elias & hh. (ub) jamie. (signature) astra.
DC : primrose, l'insatiable.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t27830-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27896-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27897-birdie-cadburry https://www.30yearsstillyoung.com/t36571-birdie-cadburry https://captainheroism.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:04

adelaide *bave* *roule* *meurt
je veux ses babies, je peux, dis, hein, quoi ça fonctionne pas comme ça? If you can dream it, you can do it (Merry) 2396639051

je vois déjà des idées d'un lien se profiler à l'horizon, faut que je vienne te mpotter If you can dream it, you can do it (Merry) 206649278

bienvenue parmi nous If you can dream it, you can do it (Merry) 199959295

If you can dream it, you can do it (Merry) CNcAYPBO_o If you can dream it, you can do it (Merry) CQhFK8G If you can dream it, you can do it (Merry) 7OaGsrwx_o
glitters :

Maze Crawley
Maze Crawley
le retour aux sources
SURNOM : L'élue la surnomme Bambi
STATUT : Time will pick you up and serve you well, time will be the healer once again
MÉTIER : Wedding planner à l'agence Pearson
LOGEMENT : Provisoirement du côté de Bayside pour tenter de dresser l'insolent perroquet d'Anwar
If you can dream it, you can do it (Merry) Ff4b

PETIT PLUS : Britannique , batteuse à ses heures perdues - Diabétique de type 1 - Sa fascination pour Noël n'a d'égal que sa passion pour Michael Bublé - Place à tort et à travers des références à la Pop Culture. Wait for it. - Perdue et traumatisée après s'être retrouvée au coeur d'un trafic d'êtres humains
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) 71jj
Ninoël - Funny how life had its little ways of surprising you. Little quirks of fate.

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_o9uzf1hvX71rifr4k_500
Mavi #2 - Now darling if you fall, I'll be there to hold you 'cause I gave you my soul long time ago.

If you can dream it, you can do it (Merry) 97ab
Anwar #3 - Anwar (ua) - Forever united here somehow. You got a piece of me and honestly my life would suck without you.

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_pafs7zk78W1u3u0uv_250
Evelyn - You're the Sandy Cohen to my Ryan Atwood. I might be lost but my logical brain knows without a doubt that I'm better with you. You're home.

If you can dream it, you can do it (Merry) Naah
Wren #4 - Wren (fantôme) - Wren (ua) - You're never going to get over it, but you'll get used to it. Just let yourself feel what you need to feel, even if it hurts.

If you can dream it, you can do it (Merry) Dhmy
Heather - Your mother warned you there'd be days like these but she didn't tell you when the world has brought you down to your knees that I'll be there for you when the rain starts to pour

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_obr50tC9qP1rgxudyo9_250
Craig - They own too much wicker and drink too much liquor. You'd wash your hands of them, but blood's always thicker. You might look just like them, that don't mean you're like them but you love them.

Louisa (zombie) - Malfie

HH Christmas love:

RPs EN ATTENTE : Gabriel, Cade
RPs TERMINÉS : Wren #2 - Anwar #2 - Evelyn #2 - Diana - Kane #2 - Adèle - Norah - Ninaze #3 - Martin - Evelyn #3 - Diana #2 - Anwar #4 - Lara
CRÉDITS : ciloite (avatar), endlesslove (sign), loonywaltz (ub)
DC : Tom Sawyer Harding
https://www.30yearsstillyoung.com/t30221-that-gal-was-a-mystery-wrapped-in-an-enigma-and-crudely-stapled-to-a-ticking-fcking-time-bomb https://www.30yearsstillyoung.com/t30617-maze-she-was-either-going-to-hit-somebody-or-start-a-blog https://www.30yearsstillyoung.com/t30410-maze-crawley

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:21

Bienvenue à toi par ici :l: If you can dream it, you can do it (Merry) 667269207
(je valide aussi ce choix d'avatar If you can dream it, you can do it (Merry) 674657830 même si je t'avoue qu'après avoir lu "paléontologue", j'ai visualisé Ross Geller en lisant le reste de ta fiche Arrow )
:l: :l: :l:

"That gal was a mystery"
wrapped in an enigma and crudely stapled to a ticking f*cking time bomb. Well, maybe i'm a mess and maybe I'm depressed and maybe I'll just find out who I am and I won't like who it is.

If you can dream it, you can do it (Merry) Sjc1Sib
If you can dream it, you can do it (Merry) WMVOtYP
If you can dream it, you can do it (Merry) Kjc1D2G
If you can dream it, you can do it (Merry) EvRwokg
If you can dream it, you can do it (Merry) Zjc1FZi
Ezra Beauregard
Ezra Beauregard
l’idiot du village
l’idiot du village
ÂGE : trente-six étés colorés, né une certaine fête nationale australienne de quatre-vingt cinq.
STATUT : on a rollercoaster ride.
MÉTIER : el boss chez mecanor, garage auto/moto situé dans le quartier de toowong. donne des coups de mains occasionnels à l'association beauregard.
LOGEMENT : ap. 159, oxlade drive - fortitude valley.
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_pt9ise35aG1y5qlb6o3_400

PETIT PLUS : la famille avant tout › n'était pas donneur compatible de rein, don qui avait pour but de sauver son fils › cora coverdale est la plus belle, et bee scott beauregard › a rencontré son fils (2017); coup de foudre au premier regard, comme on dit › après une longue lutte pour le petit, pour Ginny, et finalement pour lui, Noah est enfin tiré d'affaire de cette maladie qui a failli lui coûter la vie grâce à une greffe de rein (octobre 2017).
RPs EN COURS :
(treize) – present: almachloe #7ginny #23 › hannah #3 › jillian #9 › lily #4livia #2 › victorthe christmas miracle | past: ginny #14jillian #8 | alternative: clyde #3 › thomas #5 | the only one:

If you can dream it, you can do it (Merry) 637558233460c0824c1ea7e57874f55e9a74058e
EZRAUDEN › My loneliness is killing me, and I must confess I still believe. When I'm not with you I lose my mind. Give me a sign. Hit me, baby, one more time.
surprise:

RPs EN ATTENTE : amos › auden #7 › bailey › lily #5
RPs TERMINÉS :
auden › lovden #2auden #3lovden #4lovden #5auden #6chloechloe #2 (md)chloe #3 (md)chloe #4chloe #6 › clyde (au) › clyde #2 (au) › edge › edge #2evelynginny #1ginny #2ginny #3ginny #4 (au)ginny #5ginny #6 (zd)ginny #7ginny #8ginny #9 (fb)ginny #10ginny #11ginny #12ginny #13ginny #15 (au)ginny #16ginny #17 › ginny #18 (fb)ginny #19 (au)ginny #20 (zd)ginny #21 (zd)ginny #22 (au)hannahhannah #2 › ichabod › ichabod #2 › ivy (roa)jamesonjamiejillianjillian #2jillian #3 › jillian #4jillian #5 › jillian #6jillian #7 › joanne › katherine › lilylily #2lily #3liviamatt #1 (fb)matt #2matt #3matt #4matt #5matt #6 › matt #7 › matt #8 › ninothomas #1thomas #2 › thomas #3thomas #4tommy (roa)yasminebroregard #1broregard #2broregard #3olivia + thomasfamily reunion › #pinkteam (battles2016)#teammalaisepaintball #hitmewithyourbestshotmischief managed

and now the chapter is closed and done:

et là, un petit géranium:

CRÉDITS : PRINCESS (avatar) › nobodys (profil gif) › RENEGADE (signature icons) › loonywaltz (userbars) › stairsjumper (le petit géranium) › harley (crackships ezrauden)
DC : diana rhodes, la chasseuse d'étoiles (ft. ana de armas) et damon williams, le berceau des illusions (ft. rudy pankow).
PSEUDO : luleaby.
https://www.30yearsstillyoung.com/t31212-whatever-helps-you-sleep-at-night https://www.30yearsstillyoung.com/t1495-ezra-beauregard

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:25

Bienvenue parmi nous ! Bon courage pour rédiger ta fiche et n'hésite pas à nous contacter si tu as des questions ! If you can dream it, you can do it (Merry) 662981832

:bee: :

Olivia Marshall
Olivia Marshall
la loyauté partielle
SURNOM : Olivia continue de résonner sobrement dans la bouche de son père. Liv est adopté par le plus grand nombre.
STATUT : ensemble depuis seize ans, mariés depuis six. séparés depuis peu mais ça lui semble déjà peser comme une éternité.
MÉTIER : inspectrice de police, unité criminelle de Brisbane. ancienne militaire de l’australian army.
LOGEMENT : #13 parkland boulevard, spring hill. en coup de vent, toujours. peut-être plus pour longtemps, d’une façon ou d’une autre.
If you can dream it, you can do it (Merry) EBwU1tiG_o

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : flic borderline ; mère orpheline d’une petite fille depuis mars 2018 ; couple en perdition ; fume trop ; boit trop ; ancienne enfant battue ; ancienne militaire ; addict au sport ; diplômée en sciences politiques ; a toujours un paquet d’allumettes et un autre de chewing-gum à la menthe sur elle ; motarde ; passionnée de littérature ; possède une collection de bonnets et chapeaux ; a un chien de rhodésie, Loki ; père général et mère dépressive ; fière avant toute chose ; infidèle à son mari ; loyale à en mourir sinon ; rongée par le deuil.
RPs EN COURS : (12/5) jacob (5) (8) ; jack ; kyte (1) ; liam (1) ; yasmine (3) ; charlie ; joseph (4) ; erika ; amos (6) ; dz amos ; dm jacob (4)

RPs EN ATTENTE : hannah (2) ; birdie (2)

RPs TERMINÉS : If you can dream it, you can do it (Merry) Mrc0bcHg_o
jacob (1) (2) (3) (6) (7)we’re still alive but we’re barely breathing ; just praying to a god that we don’t believe in. please believe that i will find my way back to us.

If you can dream it, you can do it (Merry) DwN4zB6I_o
amos (1) (2) + raelyn (3) (4) (5)life cuts deep, let me help pick up the pieces. you're not alone, i'm by your side. don't you know, i'll walk through fire with you. no matter what, we’ll make it right.

If you can dream it, you can do it (Merry) JZ1QzRWm_o
erikacall it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family : whatever you call it, whoever you are, you need one.

If you can dream it, you can do it (Merry) NlGKqpev_o
josephwhat will mess you up most in life is the picture of how it was supposed to be.

If you can dream it, you can do it (Merry) VIJ0fBl1_o
charlierespect is earned, honesty is required, trust is gained, loyalty is returned.

seth ; joseph (fb. 1) (2) (3) ; lex ; yasmine (1) (2) ; dominic ; jo (1) (2) ; blaze (1) ; hannah (1) ; anwar ; anastasia ; marius (1) ; halsey (1) ; raelyn (2) ; birdie (1) ; edge ; livakinauden ; chloe (1) ; thomas+ezra ; dm amos

CRÉDITS : code signature (astra). ub (loonywaltz)
DC : non.
https://www.30yearsstillyoung.com/t28494-pathetic-fallacy-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28607-look-up-here-im-in-danger-o-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28667-olivia-marshall

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:26

Bienvenue parmi nous If you can dream it, you can do it (Merry) 1949770018

How deep is too deep ? ☽ Black has depth. It’s like a little egress, you can go into it, and because it keeps continuing to be dark, the mind kicks in, and a lot of things that are going on there become manifest. And you start seeing what you're afraid of.

Sohan Khadji
Sohan Khadji
la tête dans les pixels
SURNOM : So'.
STATUT : Célibataire.
MÉTIER : Analyste informatique pour la police de Brisbane à temps plein et dépanneur freelance à ses heures perdues.
LOGEMENT : #70 bywong street à Toowong.
If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_peuxnckR4A1wrcivpo1_400

PETIT PLUS : Né à Brisbane de parents marocains - Parle Anglais, Amazighe et Arabe standard - Passionné d'informatique et de technologie - Très bon cuisinier - Va courir régulièrement - Très réservé au premier abord - Ne boit pas d'alcool - Homosexuel qui ne s'assume qu'à moitié.
RPs EN COURS : If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_inline_oir6wzLb3F1u13r5i_250
KHADJI² ❥ There is a house built out of stone, wooden floors, walls and window sills. Tables and chairs worn by all of the dust. This is a place where I don't feel alone. This is a place where I feel at home

If you can dream it, you can do it (Merry) Tumblr_o9now9gDbO1rtwmxqo2_r1_250
SOHASSAN ❥ Can you imagine us, years from today, sharing a park bench quietly? How terribly strange to be seventy. Old friends, memory brushes the same years, silently sharing the same fear.

Priadji - Rory#2 - Sawyer (FB) - Charlie#2

RPs EN ATTENTE : Yasmine#7 - Eve#2 - Hassan#5
RPs TERMINÉS : Andy - Chadna - Yasmine - Phoebe - Hassan - Dimension fantôme - Kane - Nadia (Fantôme) - Yasmine#2 - Hassan#2 - Yasmine#3 - Caleb - Lukà - Wren - Edge - Yasmine#4 - Edge#2 - Hassan#3 - Nino - Aaron - Yasmine#5 - Loan - Khadjaafari#1 - Knox - Edge#3 - Rory#1 - Knox#2 - Yasmine#6 (FB) - Charlie#1 - Eve#1 - Hassan#4
CRÉDITS : Loonywaltz (UB) Olympia (avatar) Joseph (dessin).
DC : Itziar & Talia.
PSEUDO : Sockie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t20629-sohan-tu-seras-viril-mon-kid-finie https://www.30yearsstillyoung.com/t20694-sohan-friends-are-the-family-you-choose https://www.30yearsstillyoung.com/t20695-sohan-khadji https://www.30yearsstillyoung.com/t20698-sohan-khadji

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) EmptySam 14 Nov 2020 - 19:26

Bienvenue sur le forum :l:

running down to the riptide
I was scared of dentists and the dark. I was scared of pretty girls and starting conversations. Oh, all my friends are turning green. You're the magician's assistant in their dreams ▬ they come unstuck

If you can dream it, you can do it (Merry) 3ve2lU9

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: If you can dream it, you can do it (Merry) If you can dream it, you can do it (Merry) Empty

If you can dream it, you can do it (Merry)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant