AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -30%
Promotion sur les maillots de football Nike des ...
Voir le deal
62.97 €

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Suivant
AuteurMessage
Keith Weddington
Keith Weddington
le coup de poignard
SURNOM : Keithounet, imprononçable, on sait
STATUT : Tellement sans famille et sans amis qu'il pionce sur son bureau en se faisant passer pour un workaholic alors que personne veut de lui en fait
MÉTIER : flic raté reconverti en prof uniquement pour les vacances scolaires et reluquer les étudiantes
LOGEMENT : dans une garçonnière avec zéro goût en déco juste à côté de l'université
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tumblr_olomisLGLx1vlcymso1_400

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
UN RP ? : Où tu veux quand tu veux.
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ezgif-3-24aa0247a14c
KEYDEN Ø Saw you today after so much time it felt just like it used to be. Talking for hours 'bout a different life surrounded us in memories. We were close, never close enough, where are we now? 'Cause if it's torn, we can stitch it up, don't rule it out

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ezgif-10
KEIDREA ØSaid I'm terrified but I'm not leaving I know that I must pass this test, So just pull the trigger

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ezgif-11
Les chasseurs de frimes Ø So no one told you life was gonna be this way, Your job's a joke, you're broke Your love life's D.O.A. It's like you're always stuck in second gear, When it hasn't been your day, your week, your month or even your year.

Marius#2 - Livia#2 - Edge#2 - Holden - Odessa#1 - Cassia#1 - Auden#1 - Joy#1 - Merry#1
RPs EN ATTENTE : Jacob - Amy#4
RPs TERMINÉS : Amy - Helena - Hayden - Leena - Siekeyneston - Byron - Edge- Zachary - Chevy - Marius - Amy#2 - Lisbeth - Dylane - Keidrea - Helena#2 - Livia - Wim - Liz - Jacob - Asher - Hayden#2 - Kieran - Lisbeth#2- Amy#3 - Noa - Helena#3 (FB)

Les chasseurs de frimes : Saül#1

- ABANDONNE- Ava - Ada - Eve - Loreley - Brianna - Jodie- Thea - Danika - Fb - - Leah - Loris - Dalina - Judith - Hayden UA - Dani - Dani#2 - (FB) Dani#3- Dani#4- Dani#6- Dani#8 Dani#7- Keithisy- Haley#1
CRÉDITS : P.
DC : Samuel Siede & Nate Weaver & Zach Cardell
PSEUDO : P. (Me) pour l'avatar + Ub (Loonywaltz)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30439-shadows-of-my-past-life-keep-me-up-keith-weddington https://www.30yearsstillyoung.com/t30458-keith-weddington-it-s-a-new-day-it-s-a-new-life-for-me

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Empty
Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyLun 22 Mar 2021 - 10:03

J'épouse Rose, j'me tape Sara je tue Cody ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 4251317097

Jessalyn, Jessian, Jordan

Life goes flashing by
by EXORDIUM.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tkjz5H3
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Bape0aa
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 72rEhYO
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 RpHpVCJ
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 UZtPGmC
Revenir en haut Aller en bas
James Weatherton
James Weatherton
le gant de velours
SURNOM : birdie le surnomme dracula, il est vrai qu'il ne prend pas souvent le soleil.
STATUT : il s'insinue constamment dans ses pensées, lui rappelant qu'il a toujours été sa plus grande faiblesse.
MÉTIER : styliste et directeur artistique d'une maison de haute couture, weatherton.
LOGEMENT : #40 latimer road, une maison de caractère à logan city. son chat réserve en général un accueil chaleureux (non) à ses visiteurs.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 TiJY1gfu_o

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : australien par son père, canadien par sa mère ☆ compte les personnes dont il est vraiment proche sur les doigts d'une main mais ne donne pas sa confiance à la légère ☆ son compagnon est mort trois ans plus tôt dans un accident de moto, il vit depuis un deuil silencieux ☆ peu enclin à montrer ce qu'il ressent, il s'est forgé une carapace dont il est difficile de venir à bout ☆ les femmes le fascinent et lui inspirent la majeure partie de ses créations ☆ plus souvent fourré dans son atelier que n'importe où ailleurs ☆ se sent seul mais préférerait se faire couper une jambe que de l'admettre.
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 WPl6oUeK_o
jarchiei think i'm drowning, asphyxiated. i wanna break this spell that you've created. you're something beautiful, a contradiction. i wanna play the game, i want the friction. you will be the death of me.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 SUStsgol_o
gina (scénario libre)everyone has to feel loneliness, are we the ones who create this? i can steal the pain in your heart. i steal in the running night. i swim in the lakes of tears on your face. be the only sound in silence and let me be your voice forever.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Omzv
weatherburryremember those walls i built? well, baby they're tumbling down. and they didn't even put up a fight, they didn't even make a sound. i found a way to let you in, but i never really had a doubt. standing in the light of your halo, i got my angel now.

(09/10) shilohjarchie #5 (ua)jordan (fb 2014)halston (fb 2019)milajarchie #9 & mad #1raphaellou #2channing

RPs EN ATTENTE : eddie ☆ itziar #2 ☆ dani #2
RPs TERMINÉS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 WwsMgqk8_o

(2021) jarchie #4jarchie #6jarchie #7jarchie #8

(2020) jarchie #1jarchie #3itziar #1 (secret santa)lou #1birdie #1

(flashbacks) jarchie #2 (2007)dani #1 (2018)
CRÉDITS : avatar@selfmade, crackships @harley & @cristalline, userbars@loonywaltz.
DC : rory craine.
PSEUDO : nairobi, charlotte.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35205-don-t-study-me-you-won-t-graduate-james https://www.30yearsstillyoung.com/t36774-rory-james-go-where-the-stars-take-you https://www.30yearsstillyoung.com/t35336-james-weatherton https://www.30yearsstillyoung.com/t35337-james-weatherton

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyLun 22 Mar 2021 - 11:45

J'épouse Jessian, je me tape Jordan et je tue pas Jessalyn :nono:

Eddie, Edge, Edward

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 NAJk0oI
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 InF9M6m
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 B4vxCfg
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 GzA2Yx9
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 QCgMcBR
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 OBCGg4U
 :l: :

Keith Weddington
Keith Weddington
le coup de poignard
STATUT : Tellement sans famille et sans amis qu'il pionce sur son bureau en se faisant passer pour un workaholic alors que personne veut de lui en fait
MÉTIER : flic raté reconverti en prof uniquement pour les vacances scolaires et reluquer les étudiantes
LOGEMENT : dans une garçonnière avec zéro goût en déco juste à côté de l'université

RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ezgif-3-24aa0247a14c
KEYDEN Ø Saw you today after so much time it felt just like it used to be. Talking for hours 'bout a different life surrounded us in memories. We were close, never close enough, where are we now? 'Cause if it's torn, we can stitch it up, don't rule it out

KEIDREA ØSaid I'm terrified but I'm not leaving I know that I must pass this test, So just pull the trigger

Les chasseurs de frimes Ø So no one told you life was gonna be this way, Your job's a joke, you're broke Your love life's D.O.A. It's like you're always stuck in second gear, When it hasn't been your day, your week, your month or even your year.

Marius#2 - Livia#2 - Edge#2 - Holden - Odessa#1 - Cassia#1 - Auden#1 - Joy#1 - Merry#1
RPs TERMINÉS : Amy - Helena - Hayden - Leena - Siekeyneston - Byron - Edge- Zachary - Chevy - Marius - Amy#2 - Lisbeth - Dylane - Keidrea - Helena#2 - Livia - Wim - Liz - Jacob - Asher - Hayden#2 - Kieran - Lisbeth#2- Amy#3 - Noa - Helena#3 (FB)

- ABANDONNE- Ava - Ada - Eve - Loreley - Brianna - Jodie- Thea - Danika - Fb - - Leah - Loris - Dalina - Judith - Hayden UA - Dani - Dani#2 - (FB) Dani#3- Dani#4- Dani#6- Dani#8 Dani#7- Keithisy- Haley#1
https://www.30yearsstillyoung.com/t30439-shadows-of-my-past-life-keep-me-up-keith-weddington https://www.30yearsstillyoung.com/t30458-keith-weddington-it-s-a-new-day-it-s-a-new-life-for-me

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyLun 22 Mar 2021 - 12:03

J'épouse Edward, je me tape Edge et j'observe Eddie de loin ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 3258319053

Freya, Madison, Cody

Life goes flashing by
by EXORDIUM.

Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : enchaîne des petits boulots, en ce moment serveur
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Peter qui squatte
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tumblr_nuw6vi3M1A1r3xthuo8_250

PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ydym
MAYERS

KatherineJadeWren #2LeneStaceyJoyPeter #3TheoDani #2CleoMayers
RPs EN ATTENTE : Swann #2.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & Laurence

rp abandonnés:

CRÉDITS : kelly (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 23 Mar 2021 - 8:28

j'épouse Cody, je me tape Freya et je tue Madison

Rudy, Jax, Lawrence

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 ZsxbA8o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 MGSbLAu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 IcdDGTz
Keith Weddington
Keith Weddington
le coup de poignard

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 23 Mar 2021 - 9:17

J'épouse Jax, j'me tape Lawrence je tue Rudy ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 4251317097

Mitchell, Alec et Solas

Life goes flashing by
by EXORDIUM.

Primrose Anderson
Primrose Anderson
l'insatiable
SURNOM : prim, poppy, primsou.
STATUT : il la veut près de lui même en secret et elle s'en émerveille.
MÉTIER : stripper @the woods, parfois plus si elle ferme les yeux pour mieux sentir l'odeur des billets.
LOGEMENT : elle s'incruste avec nutella et ses poils de chat au 177 hughton avenue, @redcliffe, chez adèle, will, moana et elia.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7c5k

GENRE : Je suis une femme
PETIT PLUS : walking disaster ✽ acheteuse compulsive doublée d'une obsession dévorante pour le luxe ✽ pâtissière dans l'âme ✽ créatrice de compositions légumes et fruits ✽ est arrivée à brisbane à 18 ans ✽ consommatrice de cocaïne ✽ possède un instagram qui a sa petite réputation, une façon pour elle d'exister ✽ hypersensible, nerveuse et manque total de confiance en elle ✽ maman d'un british shorthair appelé nutella
RPs EN COURS : pinterest

flashbacksolascaleb 3

présentgabrieljamielenaheather 2danisofiatim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Deiu
CALROSE ☾ and when we're in the trenches and you're under fire i will cover you. if i was dying on my knees you would be the one to rescue me. and if you were drowned at sea i'd give you my lungs so you could breathe. i've got you brother. 12caleb 3 (fb) ☽

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Qg58
PRIM(E)TIM(E) ☾ we've been chasing our demons down an empty road been watching our castle turning into dust escaping our shadows just to end up here, once more 1234tim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Pt16
DOHERSON ☾ you're not alone, i promise standing together we can do anything i want to leave you better i want my life to matter i am afraid i have no purpose here. 1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Shr9
ANDERHYS ☾ he would lie, he would cheat over syncopated beats i was just his tiny dancer, he had control of my feet. solas (fb) ☽

RPs EN ATTENTE : adèle ✽ lou ✽ stacey ✽ nathan ✽ isaac/josh ✽ channing 2 ✽ alex 2

de l'art made in HH:

RPs TERMINÉS : channing (fb) ✽ tim (fb) ✽ calebheathercaleb 2/alexwrentim 2tim 3tim 4
CRÉDITS : (avatar) me. ✽ (crackship) me & elias.
DC : birdie, le perroquet survitaminé.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36349-primrose-buy-her-tonight-she-s-still-shining https://www.30yearsstillyoung.com/t36424-primrose-every-little-lie-gives-me-butterflies https://www.30yearsstillyoung.com/t36448-primrose-anderson https://www.30yearsstillyoung.com/t36543-primrose-anderson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 23 Mar 2021 - 13:11

j'épouse Solas, je me tape Alec et je tue Mitchell.

Calen ; Chad ; Caleb

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7OaGsrwx_o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 272681890 :

Alex Clarke
Alex Clarke
la découverte du bonheur
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
SURNOM : Alex ou Alexandra pour faire plus formel. Et « bébé » ou « mon amour » par son fiancé.
STATUT : Fiancée à son premier amour et maman qui découvre le bonheur avec ses deux filles Lucy et Lena nées le 3 Oct 2020.
MÉTIER : Journaliste sportive. Partage sa passion pour le soccer sur les ondes d'ABC radio.
LOGEMENT : #69 Spring Hill avec Caleb, et toute la famille. Leurs deux filles Lucy et Lena. Le chien Dobby et le chat Nala.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 21041807440536154

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Anglaise, trahie par son accent ♦ Pas très douée avec les relations sociales, a tendance à céder à la panique. Elle fait souvent l'inverse de ce qu'il faut faire ♣ Accro en tout genre. Alcool, drogue, cigarette. Mais sobre. Sa nouvelle addiction; ses séances chez sa psy, indispensable pour l'aider à gérer le bordel dans sa tête ♠ Égoïste, émotive, manque de confiance, maladroite ... la liste de ses défauts semble infinie et elle l'est. ♥ Amoureuse, et enfin heureuse, redécouvre le bonheur avec Caleb et leurs filles
RPs EN COURS : 9/7 | Eve #2KnoxCalenKyte #3Tim #10Swann #2
Birdie (FB 2009)Nico (FB 2019)Matthias (FB 2019)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 L1xk
CALEX ▬ I want you to stay here beside me.
Calex #33 (FB 02/2010)Calex #36 (UA)Calex #38

☼ You make my heart feel like it's summer when the rain is pouring down you make my whole world feel so right when it's wrong, that's how I know you are the one, that's why I know you are the one. When we are together you make me feel like my mind is free and my dreams are reachable, whoa you know I never ever believed in love, or believed one day that you would come along and free me ☼

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 0yl3
TIMLEX ▬ I'll be right beside you
♫ Light up, light up as if you have a choice even if you cannot hear my voice I'll be right beside you dear ♫

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 O39a
SWALEX

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Exf2
ALEVE

RPs EN ATTENTE : Arthur - Lexie - Alfie #2
Fiche de lienMoodboards
portrait de famille par HH:

RPs TERMINÉS :

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 2s5f
CALEX
#1#2 #4 #5#6#7#9#10#11#12#13#15#16#17#18#19#20#22#23#24#25#26#28#29#30#31#32#34#35#37

FB & UA

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Njew
TIMLEX
Tim #1#2 #3#4#5#6#7#8#9

Abandonnés:

CRÉDITS : ©️astra (signature) whovian (avatar) Adèle, Eve, Charlie & moi (crackship) tumblr (gif) Joseph (dessin)
DC : Sofia Shaw
PSEUDO : Mo'
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t23079-whoever-told-you-that-life-would-be-easy-i-promise-that-person-was-lyin-to-you https://www.30yearsstillyoung.com/t23131-if-i-just-lay-here-would-you-lie-with-me-and-just-forget-the-world https://www.30yearsstillyoung.com/t23169-alex-clarke https://www.30yearsstillyoung.com/t25852-alex-clarke https://edif-crackship.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyJeu 25 Mar 2021 - 9:19

J'épouse Caleb (pour me le taper souvent!), je me tape Calen (les deux prénoms se ressemblent si erreur de prénom ça passe ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 4222248358 ), et donc je tue Chad.

Alfie, Swann et Rudy

ALL OF THE STARS ☽ I can hear your heart on the radio beat. They're playing 'Chasing Cars' and I thought of us. Back to the time, you were lying next to me I looked across and fell in love so I took your hand.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 L95j

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
SURNOM : petterson quand on est énervé, joy quand on veut l'amadouer.
STATUT : mariée à son travail, elle se convainc qu'elle n'a besoin de personne.
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Iw6y
REEDSON #5 + Jax « people are not always blood.it's the people in your life who want you in theirs; the ones who accept you for who you are; the ones who would do anything to see you smile & who love you no matter what.»
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 P5nn
BRADSON #5 « lifelong friendships are a gift, truly. they don’t happen very often; for some people not at all. having that shared history makes it easier to communicate in shorthand. they understand your roots and may have been witness to other important people and events in your life  »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Nb1a
JOYDEN #7 & #8 « every time I start to ignore you and act as if I don't care, there you go again showing up and messing up my mind. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 00mx
PETTERSON #2 « siblings are our partners and rivals, our first friends and first enemies. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 1qzb
JONNY #4 « some people arrive and make such a beautiful impact on your life, you can barely remember what life was without them »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 0lz7
ENOY #2 « friendship is the hardest thing in the world to explain. it’s not something you learn in school. but if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything. »

RPs EN ATTENTE : enoch (fb) #3 & katherine #2 & niamh #7 (coming soon)
RPs TERMINÉS : adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles#1 - wim #1nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - aiden (fb) #1 - niamh #4 - aiden (fb) #2 - aiden (fb) #3 - aiden (fb) #4 - aiden #5 - blake #2 - nick #4 - aiden #6 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2

abandonnés:

CRÉDITS : littlewidling pour le vava, tumblr et broc'art pour la signature, moi-même (mandown) pour les crackships.
DC : milo, le soldat égaré.
PSEUDO : mandown.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyJeu 25 Mar 2021 - 13:05

J'épouse Swann, j'me tape Rudy, je tue Alfie

Bryn, Mina, Inaya ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 NNl33e8
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 L2VQoTW
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 WXfKXPu
 ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 3258319053:

Primrose Anderson
Primrose Anderson
l'insatiable
SURNOM : prim, poppy, primsou.
STATUT : il la veut près de lui même en secret et elle s'en émerveille.
MÉTIER : stripper @the woods, parfois plus si elle ferme les yeux pour mieux sentir l'odeur des billets.
LOGEMENT : elle s'incruste avec nutella et ses poils de chat au 177 hughton avenue, @redcliffe, chez adèle, will, moana et elia.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7c5k

PETIT PLUS : walking disaster ✽ acheteuse compulsive doublée d'une obsession dévorante pour le luxe ✽ pâtissière dans l'âme ✽ créatrice de compositions légumes et fruits ✽ est arrivée à brisbane à 18 ans ✽ consommatrice de cocaïne ✽ possède un instagram qui a sa petite réputation, une façon pour elle d'exister ✽ hypersensible, nerveuse et manque total de confiance en elle ✽ maman d'un british shorthair appelé nutella
RPs EN COURS : pinterest

flashbacksolascaleb 3

présentgabrieljamielenaheather 2danisofiatim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Deiu
CALROSE ☾ and when we're in the trenches and you're under fire i will cover you. if i was dying on my knees you would be the one to rescue me. and if you were drowned at sea i'd give you my lungs so you could breathe. i've got you brother. 12caleb 3 (fb) ☽

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Qg58
PRIM(E)TIM(E) ☾ we've been chasing our demons down an empty road been watching our castle turning into dust escaping our shadows just to end up here, once more 1234tim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Pt16
DOHERSON ☾ you're not alone, i promise standing together we can do anything i want to leave you better i want my life to matter i am afraid i have no purpose here. 1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Shr9
ANDERHYS ☾ he would lie, he would cheat over syncopated beats i was just his tiny dancer, he had control of my feet. solas (fb) ☽

RPs EN ATTENTE : adèle ✽ lou ✽ stacey ✽ nathan ✽ isaac/josh ✽ channing 2 ✽ alex 2

de l'art made in HH:

RPs TERMINÉS : channing (fb) ✽ tim (fb) ✽ calebheathercaleb 2/alexwrentim 2tim 3tim 4
CRÉDITS : (avatar) me. ✽ (crackship) me & elias.
DC : birdie, le perroquet survitaminé.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36349-primrose-buy-her-tonight-she-s-still-shining https://www.30yearsstillyoung.com/t36424-primrose-every-little-lie-gives-me-butterflies https://www.30yearsstillyoung.com/t36448-primrose-anderson https://www.30yearsstillyoung.com/t36543-primrose-anderson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyDim 28 Mar 2021 - 0:00

j'épouse Bryn, je me tape Inaya et je tue Mina.

Jacob ; Clément ; Mitchell

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7OaGsrwx_o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 272681890 :

Mason Bradford
Mason Bradford
le rebond manqué
SURNOM : bradford fera l'affaire !
STATUT : j'ai pas compris les règles du jeu, combien de saisons nous séparent ? quand vient le soir, je ferme la porte, j't'imagine assise à coté de moi...
MÉTIER : basketteur pro pour Brisbane Bullets, à la dérive.
LOGEMENT : 706, spring hill avec birdie cadburry qui ne lui a guère laisser le choix...
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Cab9fd4887d93154777d06533441dde36b90dc7a

PETIT PLUS : vient de sydney . a débarqué à brisbane à ses 21 ans . n'a plus de contact avec sa famille depuis 2018, mort de tommy son frère . sa mère est décédée à la naissance de la petite dernière, dylane
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ho0a
BRADFORD

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Uu1s
MIASON

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 790d
MACEY

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 0uat
BRADBURRY

birdie cadburry 1 . nick bradford 1 . wren doherty 1 . stacey gallagher 1 . mia mckullan 2 (fb) . jade brownn 1 . mina farell 1 . mia mckullan et dylane bradford . (event) fête des voisins .
RPs EN ATTENTE : wim . caleb . noa .
RPs TERMINÉS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 H18a

pete mulligan 1 (event) . mia mckullan 1 . pete mulligan 2 (event) . dylane bradford 1 .
CRÉDITS : (c) juyce (vava) & (c) bleeding_light (crackship) (c) tumblr (gif) (c) jamie (ub)
DC : Elias, Adèle, Josh & Dan
PSEUDO : jen, bleeding_light
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35266-mason-bousculer-ma-vie-pour-mieux-respirer https://www.30yearsstillyoung.com/t37193-elias-adele-josh-dan-mason#1760305

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 30 Mar 2021 - 7:02

J'épouuuuse Jaja ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 3922047296 je me tape Mitchell et je tue Clément

Primrose, Alex & Heather

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 YtxTUla
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 3yMbGgA

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 X5E3XZn
Rosalie Craine
Rosalie Craine
la plume infidèle
SURNOM : rosie, rosa, rose, au choix.
STATUT : c’est le début de la fin, autant avec un qu’avec l’autre.
MÉTIER : auteure en panne d’inspiration, ça va pas.
LOGEMENT : une maison à logan city qui ne t’a jamais semblé aussi étrangère que récemment.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 626b498ca066dfca822db6e708179691

PETIT PLUS : seconde née d’une famille de quatre, est lentement en train de se mettre toute sa famille à dos ☽ mitigée entre son besoin compulsif de plaire et son besoin de retrouver qui elle veut réellement être ☽ menteuse, compétitive, arrogante, elle cache pourtant une femme à la grande sensibilité et une fragilité qu’elle refuse d’assumer ☽ passionnée de littérature, écrit des romans de suspense ☽ a fait une fausse couche à vingt-six ans, est terrifiée à l’idée de ne jamais devenir mère.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tumblr_inline_opv392ZWEx1rifr4k_540
CRAKER ☽ just when i'm ready to get over you, you call me up. and then i crumble when you say you're getting over us. but the more i think about you. the more i keep the ghost alive. yeah, the more that i'm without you. the less i know if i was right. i want you bad, but it's done. i'm bleeding out, 'cause we can't go on. i want you bad, 'til i shake. i want what we had but what's broken, don't unbreak. and i won't tell you what i want to. i'm falling through, i can't hide it but i'll learn to.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 PTG0MPpE_o
CRAINEs ☽ and so i try to understand. what i can't hold in my hand. and whatever i find, i'll find my way back to you. and if you could try to find it too. cause this place is overgrown, it's a waxing moon. home is wherever we are if there's love here too. in the back of my house there's a trail that won't end. we went walking so far it grew back again. and now there's no trail at all. only grass growing taller.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tumblr_inline_oy6oh1U2YA1vnrmw4_250
TALIE ☽ if you ever find yourself stuck in the middle of the sea. i'll sail the world to find you. if you ever find yourself lost in the dark and you can't see. i'll be the light to guide you. we'll find out what we're made of when we are called to help our friends in need. you can count on me like one, two, three. i'll be there. and i know when i need it, i can count on you like four, three, two. and you'll be there. cause that's what friends are supposed to do.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 82dfe386270324fe802fee968a80ff0427e07ab8
AMAINE ☽ i’m workin’ on my rewrite, that’s right. gonna change the ending. throw away the title. toss it in the trash. every minute after midnight. all the time i'm spending. is just workin’ on my rewrite. gonna turn it into cash. but i say help me help me. oh thank you. i had no idea you were there. and when i said help me help me. oh thank you. for listening to my prayer.

(16)talia #1jacob #1ariane #2wendy #1crainesgarrett #1wyatt #6 & rory #2jeremiah #1boyd #1boyd #2 & ariane #3.

flashbacksyelahiah #1ariane #1milo #1mia #1wyatt #7.

univers alternatifswyatt #4.
RPs EN ATTENTE : freya ☽ you?
RPs TERMINÉS : wyatt #2wyatt #3wyatt #5rory #1.

flashbackswyatt #1.
CRÉDITS : (av. lux aeterna) ☽ (sign. northern lights) ☽ (icons. pinterest) ☽ (crackship craines. nairobi ♡ ) ☽ (crackship amaine. leahn ♡ ) ☽ (ubs. loonywaltz)
DC : penny stringer, l'actrice désenchantée.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36529-haven-t-had-enough-rosie https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t36674-rosalie-craine https://www.30yearsstillyoung.com/t37169-rosalie-craine

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 30 Mar 2021 - 17:03

J’épouse Prim, je me tape Alex et je tue Heather

Micah, Rory, Victor?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 TqbTVI0
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Lcds5AP
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7ZWT0EU
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 YtxTUla
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 FximBIO
:l::

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
SURNOM : petterson quand on est énervé, joy quand on veut l'amadouer.
STATUT : mariée à son travail, elle se convainc qu'elle n'a besoin de personne.
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Iw6y
REEDSON #5 + Jax « people are not always blood.it's the people in your life who want you in theirs; the ones who accept you for who you are; the ones who would do anything to see you smile & who love you no matter what.»
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 P5nn
BRADSON #5 « lifelong friendships are a gift, truly. they don’t happen very often; for some people not at all. having that shared history makes it easier to communicate in shorthand. they understand your roots and may have been witness to other important people and events in your life  »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Nb1a
JOYDEN #7 & #8 « every time I start to ignore you and act as if I don't care, there you go again showing up and messing up my mind. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 00mx
PETTERSON #2 « siblings are our partners and rivals, our first friends and first enemies. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 1qzb
JONNY #4 « some people arrive and make such a beautiful impact on your life, you can barely remember what life was without them »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 0lz7
ENOY #2 « friendship is the hardest thing in the world to explain. it’s not something you learn in school. but if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything. »

RPs EN ATTENTE : enoch (fb) #3 & katherine #2 & niamh #7 (coming soon)
RPs TERMINÉS : adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles#1 - wim #1nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - aiden (fb) #1 - niamh #4 - aiden (fb) #2 - aiden (fb) #3 - aiden (fb) #4 - aiden #5 - blake #2 - nick #4 - aiden #6 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2

abandonnés:

CRÉDITS : littlewidling pour le vava, tumblr et broc'art pour la signature, moi-même (mandown) pour les crackships.
DC : milo, le soldat égaré.
PSEUDO : mandown.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyMar 30 Mar 2021 - 20:42

J'épouse Rory, j'me tape Micah & je tue Victor

Laurel, Giulia, Zoey

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 NNl33e8
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 L2VQoTW
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 WXfKXPu
 ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 3258319053:

Auden Williams
Auden Williams
le pas interessant
SURNOM : A troqué "Dieu" pour "papa" lorsqu'il s'adresse à Sloan, histoire d'être certain que ce soit bien son premier mot.
STATUT : Troubles in paradise.
MÉTIER : Peintre connu et reconnu, photographe émérite, dessinateur de talent. Il a tout un stock d'adjectifs mélioratifs pour le designer lui et son travail. Ouverture prochaine d'une nouvelle galerie à Spring Hill. Intervenant au QAGOMA.
LOGEMENT : #517, Wellington Street, Bayside, avec Ginny et Sloan. Ils rénovent aussi une usine désaffectée en ville pour en faire leur nouveau chez eux.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Original

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Italo-américain, regroupe les défauts de chaque pays ☼ Handicapé sentimental ☼ Ne vit que pour l’art, sous toutes ses formes ☼ Ne boit pas, ne fume pas ☼ Ambidextre ☼ A reçu un enseignement religieux et passe son temps à l’outrepasser ☼ Père de Damon (2000) et Sloan (2020) ☼ Peur des hauteurs, claustrophobie ☼ Un poil misanthrope ☼ Tatoué ☼ Incapable de rester en place ☼ (trop) Rancunier, s'exprime par les poings au lieu des mots ☼ Ancien acteur porno
RPs EN COURS : (08/05)saül #17keithdemon #5bennett #3 (fb 2013)daniginny #106ginny #107 & jill #13savannah #7

Pré liens: Ras le Bol (restaurant) & The Factory (galerie d'art)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 H3lh3sQ

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 OvoInnZ
ginauden › there goes my heart beating 'cause you are the reason I'm losing my sleep. please come back now. I'd climb every mountain and swim every ocean just to be with you and fix what I've broken.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 210129021645793185
williams

bennett

RPs EN ATTENTE : marius #4 › caleb › gin & gio › melchior

RPs TERMINÉS : (2021) saül #15famiglia #3ginny #102ginny #104ginny #105cade #3

(2020) famiglia #2ezra #6chloe #2ginny #98ginny #100bennett #2damon #3damon #2ginny #93chloe #1anastasia #6helena #5giovanni #2ginny #88ginny #90matt #7 & bailey #13dimitrirudymarius #3ariane #8ginny #70 & sagedalinamatt #6anastasia #2 & ginny #71théabriannamargotellieginny #73 & bailey #8ginny #74bailey #11jaxludmilanoa #2elise #4ginny #80ginny #81, bailey #12 & jill #11dylane #7anastasia #3 & saül #13noa #3anastasia #4clyde #1ginny #64famiglia #1jack #2 & saül #8jordanlorisheïana & ginny #47ezra #3ginny #48grace #2, lola #6 & ginny #49may #3ginny #50saül #6ginny #51 & lola #7ginny #53miasimonginny #55saül #7 & ariane #7itziar #2ginny #58ginny #59cosimo #1ginny #60, helena #2 & heïana #2helena #3matt #5lola #5, jill #10, grace #1 & ginny #39ginny #41ginny #42halseyginny #44saül #3ginny #45 & sebastianginny #19 & jill #6ginny #21ginny #22 & yelahiahginny #24 &coginny #25, jill #7 & bailey #3léo #9, ginny #36 & yelahiah #2ginny mcgrath #27ginny #28, jill #8, lola #4ginny #30, jill #9, bailey #4ginny #31ginny #32ginny #34 & bailey #5elise #1bailey #6ginny #35ginny #38 & matt #4ginny #40matt #3, jill #5, ginny #16 & lola #2ginny #17 & lola #3 daniel #1robin-hope #3 & ginny #17ginny #18clément #1 & ginny #23saül #1léo #8ginny #68ginny #72ginny #76famiglia #2

(2019) ginny #11 & léo #7rosalie #2léo #6bailey #2, jillian #4 & ginny #12ginny #13 & isaac #4everyoneclément #2 & allan #3ginny #14lola #1savannah #3allan #2may #1jack #1, isaac #3, léo #5andy #2jeremiah & ariane #6savannah #1léo #3hôpital leviginny #10noa #1team terreurarchibaldallan #1asher, kane & ariane #4team terreur #2terrence & ginny #5thomas #1léo #2lukà & ginny #4ginny #1léo #1siditziar #1harveyjoseph & raelyn #3ginny #2 & raelyn #4andy #1 & itziar #2

(flashbacks) ginny #9raelyn #2ginny #15ginny #56jesse #1ginny #101 & bennett #1ginny #103rosalie #1bailey #9ginny #82helena #1helena #4ginny #6ginny #63ginny #65ginny #69, jill #11 & petebailey #7bailey #10ezra #1ginny #26 & jillian #8matt #2ginny #43marius #2ginny #52ginny #54ginny #62ginny #66ginny #69, jill #12 & liam #2ginny #29 & saül #4ginny #33ginny #46ginny #75 & raphaelginny #78ginny #91ginny #99ginny #20ginny #37ginny #57 & liam #1ginny #61raelyn #1marius #1elizabeth #1robin-hope #1elise #2saül #2saül #5saül #10ginny #77saül #12ginny #79ginny #83ginny #94ginny #97ariane #1

abandonnés:

CRÉDITS : sweet november (avatar) › loonywaltz (ub)
DC : Charlie, Lily, Swann & Ichabod
PSEUDO : Kaelice
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t24284-auden-canicule-en-ete-mamie-va-y-passer https://www.30yearsstillyoung.com/t37070- https://www.30yearsstillyoung.com/t24386-auden-williams https://www.30yearsstillyoung.com/t24554-auden-williams

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyJeu 1 Avr 2021 - 1:55

J'épouse Laurel, je me tape Zoey & je tue Giulia

Paolo - Abel - Logan

what part of history we learned when it's repeated? where's the truth in the written word if no one reads it? we run for cover like a skyscraper's falling down. a new day dawning comes without warning. so don't think twice : we live in troubled times.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 25dxp5w4
    ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Xb7bl1ie
    ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 4tjovbu8
    ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 2dydfr70

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 8OlF2I7

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 QItjCmc≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 TSks567
    ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 PjwpbJ6Z_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 D5bNV5u5_o
    ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 XtYHTBv
Isaac Jensen
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Yci9WaS
SURNOM : Isy
STATUT : Il adopte désormais l'art du kintsugi auprès de son cœur : il chérit ses expériences passées en espoir qu'elles l'arment pour choyer le tambour romantique que la destinée possède éventuellement en réserve pour lui
MÉTIER : Infirmier au service des urgences, infirmier bénévole à la croix rouge et aux flying doctors
LOGEMENT : Il savoure les bons moments fraternels avec son cadet et reprend ses chantiers de plus belle, en quête de matérialiser sa définition de confort et de bien-être, au #17 toowong
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 E957c15c5087a32d46c5bf2da5faef10

PETIT PLUS : Est à Brisbane depuis ses 18 ans ∆ à 21 ans, il est diplômé infirmier et commence à travailler sur le pool de remplacement de St Vincent ∆ joueur de football australien de haut niveau, une suite de blessures met terme à sa carrière à ses 25 ans. Il se réoriente et travaille en tant qu'ambulancier ∆ à 28 ans, il est positionné sur un poste d'infirmier au service des urgences de St Vincent ∆ à 32 ans il se sépare de sa fiancée ∆ en mars 2018, il attente à ses jours. il reprend le travail en septembre 2018 ∆ en 2020, il termine finaliste de ROA
RPs EN COURS : deborah (ua)justinejordan #1dylane #2katherinejensens #2jacobarrivée

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Aebe674b90c81eec0cb35c969fdc3ef664b7f9e9
i'll be there for you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 C5575f9c44117be9f99ee6047ce3496df3094df9
kanisy
kane #5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 E1716c9933767260e81071e5cba62f09b60c25fd

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 7bf3251b3699ba651ef909f8df2c8dc5
easy²
itziar #4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Fkdl
the big bang crew

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Travel-road-trip-animated-gif-3
grisy
grace #10

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 B751fefb29b92ccd97bfa6c384f044e04f9e9dd7
helisy
helena #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 A0706ae5a90d203b40b97fc4be819077113945e8
erisy
erin #2

RPs EN ATTENTE : oakley #4 ∆ hassan ∆ amy ∆ primrose ∆ zeppelin ∆ josh #2 ∆ elias ∆ noa #9

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 E46W806
RPs TERMINÉS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 2cel

mcjen #1easy² #1faithgrisaac #1siaicarternoa #1kane #1yasmine #1mazearthurmattmcjen #2terminus (df)grisaac #2mayaeasy² #2noa #2kane #2degrassinicolas #1mcjen #3mcjen #4elora #1wendyyasmine #2mcjen #5mcjen #6cwcvlioakley #1jackmcjen #7noa #3stephenmcjen #8brunchmcjen #9karvigrathjill odoakley #2mcjen #10 (ds)baileyléaudackmcjen #11quinn #1timliemaisyginaudenmcjen #12christmas partyjenseneasy² #3elliejustine h.elora #2mcjen #13mcjen #14love #1love #2matthiaschloenoa #5jilllove #3noa #4love&noamavi #1oakley #3jordan #2 (df)dylane #1 (dz)escape gamejaxnoa #6 noa #7 (df)love #7kane #3love #8 (df)mollyphoebehelena #1love #9josh #1erin (fb) #1noa #8kane #4

(roa, juin 2020)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 33ur
grisy
(s1) lancementlove #4grace #1grace, greg, siennaweek-end #1grace #2grace #3
(s2) grace #4grace #5grace, elias, kieraneliasivylove #5love #6
(s3) elias, kieran, grace, sienna, jack
(s4) épreuve semaine 4grace #6martin
(s5) épreuve 1 semaine 5épreuve 2 semaine 5épreuve 3 semaine 5résultats
(finale)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Mm5t
grace #7raftinggrace #8grace #9
CRÉDITS : cristalline, loonywaltz (ub), la confiserie (illustration personnalisée ♥), am (tinder)
DC : Levi McGrath
https://www.30yearsstillyoung.com/t19429-isy-strive-for-progress-not-perfection https://www.30yearsstillyoung.com/t19472-isy-notebook https://www.30yearsstillyoung.com/t19473-isaac-jensen https://www.30yearsstillyoung.com/t19596-isaac-jensen

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyJeu 1 Avr 2021 - 3:10

J'épouse Abel, je me tape Paolo, je laisse Logan

Joachim, Wim, Lincoln

more:

Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : enchaîne des petits boulots, en ce moment serveur
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Peter qui squatte
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Tumblr_nuw6vi3M1A1r3xthuo8_250

PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Ydym
MAYERS

KatherineJadeWren #2LeneStaceyJoyPeter #3TheoDani #2CleoMayers
RPs EN ATTENTE : Swann #2.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & Laurence

rp abandonnés:

CRÉDITS : kelly (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 EmptyVen 2 Avr 2021 - 7:41

j'épouse Lincoln, je me tape Wim et je tue Joachim

Joy, Charlie & Heather

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 ZsxbA8o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 MGSbLAu

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 28 Empty

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 28 sur 38Aller à la page : Précédent  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Suivant