AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-27%
Le deal à ne pas rater :
Grosse promo sur le stabilisateur DJI Osmo Mobile 3 pour smartphone
79.99 € 109 €
Voir le deal

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Suivant
AuteurMessage
Gabriel Carnahan
Gabriel Carnahan
l'entre-deux chapitres
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
SURNOM : Gaby, Gab'. Pretty Little Galway Boy. La Tendresse, il y a longtemps.
STATUT : Le vide au cœur, le vague à l'âme.
MÉTIER : Libraire, gérant de la State Liberty (Toowong). Renoue doucement avec ses anciennes activités artistiques.
LOGEMENT : #152 Bywong Street, Toowong. Appartement au-dessus de la librairie, avec Wren et deux chats (Aodh & Croustibat).
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_oosicmVF2r1ty5xca_250

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_n6m5vmktwV1r3x7qmo2_r1_250

FLASHBACK
Robin (fb1)Jameson (fb2)Malachi (fb1)

PRESENT
Timothy#1Robin#3Heather#1Primrose#1Wren#4 & Anastasia #1Anastasia#2Odessa#1Wren#5

UNIVERS ALTERNATIFS
Wreniel (ua3)Wren (ua witchwren)

DIMENSION FANTÔME
Robin (df)Clément & Kyte (df)Jameson (df)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Wk8d
Wreniel

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Htlz
Malachi

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tl3d
Gabin

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Wdvb
Ciariel

RPs EN ATTENTE : Robin#2 ≈ Jameson (Irlande) ≈ Maze ≈ Ciara ≈ Cade

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 698629tortue
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 165911membre2

RPs TERMINÉS : Terminés : Clément#1MaximilienGreta#teamaperoClément#2OwenJameson (fb1)Wren#1Tea Time (ua)MPR-Robin#1ElwynWren#2Jack (fb)Wreniel (ua1)Wreniel (ua2) Wren#3Jack (df)

Archivés : Charlotte L.JunVictoriaLeahRosalynTeliaJoshuaBélialTessEllieSheridynOwen & Marius (df)Cole#teamcitrouilles (df)JosephJadyn (df)LiamCoraMaximilien (fb)CleoChadna (df)Myrddin (df)SavannahViniel 50's (ua)Deviniel (ua)JamesonTerrenceLizzieFreya (ua)Zelda (fb)SachaLudwig (fb1)Ludwig#1Ezechiel (ua)EveJill (fb)RDBCA

CRÉDITS : Ira', Birdie & Harley (crack) ≈ loonywaltz (ub) ≈ Me (avatar)
DC :
PSEUDO : Sleepy Raven
https://www.30yearsstillyoung.com/t19426-gabriel-carnahan-open-a-book-and-forget-the-rest https://www.30yearsstillyoung.com/t19695-gabriel-carnahan-il-est-des-rencontres-dont-la-chaleur-suffit-a-emplir-toute-une-vie-et-dont-le-deuil-vous-laisse-estropie-a-jamais https://www.30yearsstillyoung.com/t19770-gabriel-carnahan https://www.30yearsstillyoung.com/t20550-gabriel-carnahan

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Empty
Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyMer 7 Avr 2021 - 16:00

J'épouse et je me tape Levi ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 206649278 Et je laisse Knox et Bailey faire connaissance ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 4251317097

Isaac, Nino, Kieran

Et je divague, j'ai peur du vide. Je tourne des pages, mais des pages vides. Poussière errante, je n'ai pas su me diriger. Chaque heure demande pour qui, pour quoi, se redresser.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 WJBxV7Q
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 OrLErGE
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 6kSzRZQ
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Dr4dErc
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 QqLqwzn
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Q3KDf73
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 GzA2Yx9
Revenir en haut Aller en bas
Primrose Anderson
Primrose Anderson
l'insatiable
SURNOM : prim, poppy, primsou.
STATUT : il la veut près de lui et elle s'en émerveille.
MÉTIER : stripper @the woods, parfois plus si elle ferme les yeux pour mieux sentir l'odeur des billets.
LOGEMENT : elle s'incruste avec nutella et ses poils de chat au 177 hughton avenue, @redcliffe, chez adèle, will, moana et elia.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 7c5k

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : walking disaster ✽ acheteuse compulsive doublée d'une obsession dévorante pour le luxe ✽ pâtissière dans l'âme ✽ créatrice de compositions légumes et fruits ✽ est arrivée à brisbane à 18 ans ✽ consommatrice de cocaïne ✽ possède un instagram qui a sa petite réputation, une façon pour elle d'exister ✽ hypersensible, nerveuse et manque total de confiance en elle ✽ maman d'un british shorthair appelé nutella
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS : pinterest

flashbacksolascaleb 3

présentgabrieljamielenaheather 2danisofiatim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Deiu
CALROSE ☾ and when we're in the trenches and you're under fire i will cover you. if i was dying on my knees you would be the one to rescue me. and if you were drowned at sea i'd give you my lungs so you could breathe. i've got you brother. 12caleb 3 (fb) ☽

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Qg58
PRIM(E)TIM(E) ☾ we've been chasing our demons down an empty road been watching our castle turning into dust escaping our shadows just to end up here, once more 1234tim 5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Pt16
DOHERSON ☾ you're not alone, i promise standing together we can do anything i want to leave you better i want my life to matter i am afraid i have no purpose here. 1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Shr9
ANDERHYS ☾ he would lie, he would cheat over syncopated beats i was just his tiny dancer, he had control of my feet. solas (fb) ☽

RPs EN ATTENTE : adèle ✽ lou ✽ stacey ✽ nathan ✽ isaac/josh ✽ channing 2 ✽ alex 2

de l'art made in HH:

RPs TERMINÉS : channing (fb) ✽ tim (fb) ✽ calebheathercaleb 2/alexwrentim 2tim 3tim 4
CRÉDITS : (avatar) me. ✽ (crackship) me & elias.
DC : birdie, le perroquet survitaminé.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36349-primrose-buy-her-tonight-she-s-still-shining https://www.30yearsstillyoung.com/t36424-primrose-every-little-lie-gives-me-butterflies https://www.30yearsstillyoung.com/t36448-primrose-anderson https://www.30yearsstillyoung.com/t36543-primrose-anderson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 1:24

j'épouse Isaac, je prends Kieran en amant officiel et je tue Nino :OO:

Lawrence ; Asher ; Auden

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 7OaGsrwx_o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 272681890 :

Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : enchaîne des petits boulots, en ce moment serveur
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Peter qui squatte
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_nuw6vi3M1A1r3xthuo8_250

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Ydym
MAYERS

KatherineJadeWren #2LeneStaceyJoyPeter #3TheoDani #2CleoMayers
RPs EN ATTENTE : Swann #2.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & Laurence

rp abandonnés:

CRÉDITS : kelly (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 1:33

j'épouse Auden, je me tape Asher et je tue Lawrence

Isaac, Ash, Clément

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 ZsxbA8o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 MGSbLAu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 IcdDGTz
Gabriel Carnahan
Gabriel Carnahan
l'entre-deux chapitres
SURNOM : Gaby, Gab'. Pretty Little Galway Boy. La Tendresse, il y a longtemps.
STATUT : Le vide au cœur, le vague à l'âme.
MÉTIER : Libraire, gérant de la State Liberty (Toowong). Renoue doucement avec ses anciennes activités artistiques.
LOGEMENT : #152 Bywong Street, Toowong. Appartement au-dessus de la librairie, avec Wren et deux chats (Aodh & Croustibat).
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_oosicmVF2r1ty5xca_250

RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_n6m5vmktwV1r3x7qmo2_r1_250

FLASHBACK
Robin (fb1)Jameson (fb2)Malachi (fb1)

PRESENT
Timothy#1Robin#3Heather#1Primrose#1Wren#4 & Anastasia #1Anastasia#2Odessa#1Wren#5

UNIVERS ALTERNATIFS
Wreniel (ua3)Wren (ua witchwren)

DIMENSION FANTÔME
Robin (df)Clément & Kyte (df)Jameson (df)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Wk8d
Wreniel

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Htlz
Malachi

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tl3d
Gabin

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Wdvb
Ciariel

RPs EN ATTENTE : Robin#2 ≈ Jameson (Irlande) ≈ Maze ≈ Ciara ≈ Cade

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 698629tortue
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 165911membre2

RPs TERMINÉS : Terminés : Clément#1MaximilienGreta#teamaperoClément#2OwenJameson (fb1)Wren#1Tea Time (ua)MPR-Robin#1ElwynWren#2Jack (fb)Wreniel (ua1)Wreniel (ua2) Wren#3Jack (df)

Archivés : Charlotte L.JunVictoriaLeahRosalynTeliaJoshuaBélialTessEllieSheridynOwen & Marius (df)Cole#teamcitrouilles (df)JosephJadyn (df)LiamCoraMaximilien (fb)CleoChadna (df)Myrddin (df)SavannahViniel 50's (ua)Deviniel (ua)JamesonTerrenceLizzieFreya (ua)Zelda (fb)SachaLudwig (fb1)Ludwig#1Ezechiel (ua)EveJill (fb)RDBCA

CRÉDITS : Ira', Birdie & Harley (crack) ≈ loonywaltz (ub) ≈ Me (avatar)
DC :
PSEUDO : Sleepy Raven
https://www.30yearsstillyoung.com/t19426-gabriel-carnahan-open-a-book-and-forget-the-rest https://www.30yearsstillyoung.com/t19695-gabriel-carnahan-il-est-des-rencontres-dont-la-chaleur-suffit-a-emplir-toute-une-vie-et-dont-le-deuil-vous-laisse-estropie-a-jamais https://www.30yearsstillyoung.com/t19770-gabriel-carnahan https://www.30yearsstillyoung.com/t20550-gabriel-carnahan

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 3:46

J'épouse Isy sans hésiter ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 206649278 (et je me le tape tant qu'à faire ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 3070942404) Je me tape Ash et je tue Clément.

Noé, Byron, Maxence

Et je divague, j'ai peur du vide. Je tourne des pages, mais des pages vides. Poussière errante, je n'ai pas su me diriger. Chaque heure demande pour qui, pour quoi, se redresser.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 WJBxV7Q
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 OrLErGE
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 6kSzRZQ
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Dr4dErc
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 QqLqwzn
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Q3KDf73
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 GzA2Yx9
Milo Wilson
Milo Wilson
le soldat égaré
SURNOM : milo, c'est suffisant.
STATUT : forever alone.
MÉTIER : amiral pour la royal navy, fusilier marin du porte-hélicoptère nommé "tonnerre", spécialité : parachutisme.
LOGEMENT : un pied à terre à sydney pour éviter la mort à brisbane, mais il vient de prendre une location (villa) à bayside mais si vous le cherchez il est probablement sur le Gina, le voilier familial à la Marina.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 5de495f78455a0b7498abe94afe3f0952fd1551c

PETIT PLUS : est polyglotte (français, anglais, italien) ≈ il possède une ducati xdiavel noire et rouge ≈ passionné des bateaux, il faisait des maquettes quand il était enfant ≈ très proche de sa soeur & de son frère malgré son secret ≈ son père a été tué en 2010 par le club mais seuls lui & sa mère savent la vérité ≈ a abandonné sa petite amie alors qu'elle était enceinte en 2010 mais n'a jamais cessé de s'occuper d'elles à distance ≈ est revenu à brisbane en février 2021
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Zp2s
THE WILSONS #1 & #2 + Zoey « while all deception requires secrecy, all secrecy is not meant to deceive. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Vcku
MILOEY #2 & #3 « the saddest part in life is saying goodbye to someone you wish to spend your lifetime with. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 1aii
LES BROS cian #1 (fb)&#2+ thomas #1 + CTM « it's funny because you meet these people and they make you laugh and they give you hope and they make you realize that there is so much more to life and when you're with them you forget how empty you felt before. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Original
MILOAH #1 « when i was lost, i saw a guy, a guy to whom i called my bestfriend i think he saved me when i thought it would end... i'm so glad for my friends, they are the ones who really care trying to make me laugh when i shed tears. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 2o5q
MILABY (fb) #1 « find light in the beautiful sea i choose to be happy you and I, we're like diamonds in the sky you're a shooting star I see a vision of ecstasy when you hold me, i'm alive we're like diamonds in the sky i saw the life inside your eyes so shine bright, tonight you and i. »

RPs EN ATTENTE : katherine (ua) #2
RPs TERMINÉS : miloey #1 - sofia #1
AVATAR : jesse fcking handsome williams.
CRÉDITS : moneyhoney (avatar).
DC : joy, la warrior princess.
https://www.30yearsstillyoung.com/t36744-milo-scars-have-the-strange-power-to-remind-us-that-our-past-is-real https://www.30yearsstillyoung.com/t36810-milo-midnight-sky

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 8:57

J'épouse Maxence, j'me tape Byron & je tue Noé

Halsey, Laurel & Jules ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 RFK1Pd3
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 335306globetrotter
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 7IiCeQW
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Q8kNWrA
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Nb66H4Z
Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché
SURNOM : penny étant déjà le surnom de penelope, difficile de faire bien plus court.
STATUT : célibataire qui se tâte de swiper à droite pour se forcer à passer à autre chose.
MÉTIER : actrice à la réputation fragile qui reprend tranquillement le goût de la comédie.
LOGEMENT : au 318 water street, à spring hill avec yelahiah parker.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 F56010f7ed4b97093694fa6cdb788b3d

PETIT PLUS : se remet doucement à rêver après une année difficile ☽ vedette d'une mini-série netflix censée paraître en novembre 2021 ☽ a commencé le tournage d'un long-métrage en mars 2021 ☽ l'affaire byers fait la manchette à nouveau, la vérité sur son agression plus près que jamais d'éclater ☽ ressent beaucoup de culpabilité pour tout, tout le temps ☽ a récemment recommencé à courir et adore être à la plage ☽ a un jeune frère autiste qu'elle aime plus que tout et surprotège.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 PC8GJaYC_o
CRINGER ☽ please don't stand so close to me i'm having trouble breathing. i'm afraid of what you'll see, right now. i'll give you everything i am, all my broken heartbeats. until i know you'll understand. and i will make sure to keep my distance, say i love you when you're not listening. how long, can we keep this up? and i keep waiting for you to take me. and you keep waiting to save what we had.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_obfvojN23u1uhlcf6o7_250
CHENNY ☽ here's another pity there's another chance. try to learn a lesson but you can't. if we can burn a city in futures and in past without a change our lives will never last. cause we're going fast. you can sit beside me when the world comes down. if it doesn't matter, then just turn around. we don't need our bags and we can just leave town.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_ohqzaplFPG1rfxlzz_250
MINNY ☽ once upon a time, a few mistakes ago. i was in your sight, you got me alone. you found me. i guess you didn't care, and i guess i liked that. and when i fell hard you took a step back without me. cause i knew you were trouble when you walked in, so shame on me now. flew me to places i'd never been til you put me down. now i'm lying on the cold hard ground.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_opm1jqIoQw1ul4f46_250
CLENNY ☽ do you remember when we didn't care. we were just two kids that took the moment when it was there. do you remember you at all. another heart calls. yeah i remember when we stole the night. we'd lie awake but dreaming 'til the sun would wash the sky. just as soon as i see you. but didn't i tell you as deep as i need you, you wanna leave it all

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_ne2yjyXGDY1sexuoko8_250
JONNY ☽ where you lead, i will follow. anywhere that you tell me to. if you need me to be with you i will follow where you lead. if you're out on the road feeling lonely, and so cold. all you have to do is call my name and i'll be there on the next train.

(29)chloe #6giovanni #2giovanni #3lenasvetlanaenochknoxeddieivyerikaitziarjoy #4yelahiahjeremiah #2danichloe #10rory #7clément #2clyde #6abelchloe #11jordan #4.

flashbacksclyde #7micah #1nickshilohmatt #1.

univers alternatifschloe #5 (bachelorette)halsey #2 (harry potter).
RPs EN ATTENTE : halsey #5 (ua lovers ♡) ☽ matthias #2 ☽ rose #2 ☽ swann #4 ☽ craig ☽ toi?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Pennyyytinder
RPs TERMINÉS : (2021)livia #2chloe #7livia #3rory #4hannahsamuelnathanaelrory #5niamhjeremiah #1matt #2joy #3halsey #3victoire #2rory #6chloe #8codyclyde #5jordan #3chloe #9edward.

(2020)rory #1swann #1raphaelchloe #3lilychloe #2jessian #1jordan #1rory #2swann #2clyde #3halsey #1jordan #2rory #3livia #1chloe #4victoire #1matthias #1clyde #4 & halseyclément #1le noël du royaume enchantécharliegiovanni #1swann #3merry.

flashbackschloe #1kaneclyde #1arrowjoy #1rose #1joy #2.

univers alternatifsclyde #2 (harry potter).

abandonnés:

CRÉDITS : (av. tearsflight) ☽ (sign. northern lights) ☽ (crackship cringer. nairobi ♡) ☽ (tinder profile. AMGK ♡) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : rosalie craine, la plume infidèle.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t34575-penny-stringer https://www.30yearsstillyoung.com/t34574-penny-stringer https://open.spotify.com/playlist/4UtOHuFE98a5ajwqngBtvw?si=5loW

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 13:17

J’épouse Laurel, je me tape Halsey et je tue Jules

Gabriel, Wren, Noe?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 XMVna6A
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 HZjB4DU
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 872289volunteer
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Pf8cX3Q
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 FximBIO
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 YtxTUla

:l::

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
SURNOM : petterson quand on est énervé, joy quand on veut l'amadouer.
STATUT : mariée à son travail, elle se convainc qu'elle n'a besoin de personne.
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Iw6y
REEDSON #5 + Jax « people are not always blood.it's the people in your life who want you in theirs; the ones who accept you for who you are; the ones who would do anything to see you smile & who love you no matter what.»
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 P5nn
BRADSON #5 « lifelong friendships are a gift, truly. they don’t happen very often; for some people not at all. having that shared history makes it easier to communicate in shorthand. they understand your roots and may have been witness to other important people and events in your life  »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Nb1a
JOYDEN #7 & #8 « every time I start to ignore you and act as if I don't care, there you go again showing up and messing up my mind. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 00mx
PETTERSON #2 « siblings are our partners and rivals, our first friends and first enemies. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 1qzb
JONNY #4 « some people arrive and make such a beautiful impact on your life, you can barely remember what life was without them »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 0lz7
ENOY #2 « friendship is the hardest thing in the world to explain. it’s not something you learn in school. but if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything. »

RPs EN ATTENTE : enoch (fb) #3 & katherine #2 & niamh #7 (coming soon)
RPs TERMINÉS : adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles#1 - wim #1nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - aiden (fb) #1 - niamh #4 - aiden (fb) #2 - aiden (fb) #3 - aiden (fb) #4 - aiden #5 - blake #2 - nick #4 - aiden #6 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2

abandonnés:

CRÉDITS : littlewidling pour le vava, tumblr et broc'art pour la signature, moi-même (mandown) pour les crackships.
DC : milo, le soldat égaré.
PSEUDO : mandown.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 13:18

J'épouse Wren, je me tape Gabriel & je tue Noé
Dani, Danika, Dylane ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 NNl33e8
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 L2VQoTW
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 WXfKXPu
 ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 3258319053:

Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché
SURNOM : penny étant déjà le surnom de penelope, difficile de faire bien plus court.
STATUT : célibataire qui se tâte de swiper à droite pour se forcer à passer à autre chose.
MÉTIER : actrice à la réputation fragile qui reprend tranquillement le goût de la comédie.
LOGEMENT : au 318 water street, à spring hill avec yelahiah parker.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 F56010f7ed4b97093694fa6cdb788b3d

PETIT PLUS : se remet doucement à rêver après une année difficile ☽ vedette d'une mini-série netflix censée paraître en novembre 2021 ☽ a commencé le tournage d'un long-métrage en mars 2021 ☽ l'affaire byers fait la manchette à nouveau, la vérité sur son agression plus près que jamais d'éclater ☽ ressent beaucoup de culpabilité pour tout, tout le temps ☽ a récemment recommencé à courir et adore être à la plage ☽ a un jeune frère autiste qu'elle aime plus que tout et surprotège.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 PC8GJaYC_o
CRINGER ☽ please don't stand so close to me i'm having trouble breathing. i'm afraid of what you'll see, right now. i'll give you everything i am, all my broken heartbeats. until i know you'll understand. and i will make sure to keep my distance, say i love you when you're not listening. how long, can we keep this up? and i keep waiting for you to take me. and you keep waiting to save what we had.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_obfvojN23u1uhlcf6o7_250
CHENNY ☽ here's another pity there's another chance. try to learn a lesson but you can't. if we can burn a city in futures and in past without a change our lives will never last. cause we're going fast. you can sit beside me when the world comes down. if it doesn't matter, then just turn around. we don't need our bags and we can just leave town.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_ohqzaplFPG1rfxlzz_250
MINNY ☽ once upon a time, a few mistakes ago. i was in your sight, you got me alone. you found me. i guess you didn't care, and i guess i liked that. and when i fell hard you took a step back without me. cause i knew you were trouble when you walked in, so shame on me now. flew me to places i'd never been til you put me down. now i'm lying on the cold hard ground.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_inline_opm1jqIoQw1ul4f46_250
CLENNY ☽ do you remember when we didn't care. we were just two kids that took the moment when it was there. do you remember you at all. another heart calls. yeah i remember when we stole the night. we'd lie awake but dreaming 'til the sun would wash the sky. just as soon as i see you. but didn't i tell you as deep as i need you, you wanna leave it all

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_ne2yjyXGDY1sexuoko8_250
JONNY ☽ where you lead, i will follow. anywhere that you tell me to. if you need me to be with you i will follow where you lead. if you're out on the road feeling lonely, and so cold. all you have to do is call my name and i'll be there on the next train.

(29)chloe #6giovanni #2giovanni #3lenasvetlanaenochknoxeddieivyerikaitziarjoy #4yelahiahjeremiah #2danichloe #10rory #7clément #2clyde #6abelchloe #11jordan #4.

flashbacksclyde #7micah #1nickshilohmatt #1.

univers alternatifschloe #5 (bachelorette)halsey #2 (harry potter).
RPs EN ATTENTE : halsey #5 (ua lovers ♡) ☽ matthias #2 ☽ rose #2 ☽ swann #4 ☽ craig ☽ toi?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Pennyyytinder
RPs TERMINÉS : (2021)livia #2chloe #7livia #3rory #4hannahsamuelnathanaelrory #5niamhjeremiah #1matt #2joy #3halsey #3victoire #2rory #6chloe #8codyclyde #5jordan #3chloe #9edward.

(2020)rory #1swann #1raphaelchloe #3lilychloe #2jessian #1jordan #1rory #2swann #2clyde #3halsey #1jordan #2rory #3livia #1chloe #4victoire #1matthias #1clyde #4 & halseyclément #1le noël du royaume enchantécharliegiovanni #1swann #3merry.

flashbackschloe #1kaneclyde #1arrowjoy #1rose #1joy #2.

univers alternatifsclyde #2 (harry potter).

abandonnés:

CRÉDITS : (av. tearsflight) ☽ (sign. northern lights) ☽ (crackship cringer. nairobi ♡) ☽ (tinder profile. AMGK ♡) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : rosalie craine, la plume infidèle.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t34575-penny-stringer https://www.30yearsstillyoung.com/t34574-penny-stringer https://open.spotify.com/playlist/4UtOHuFE98a5ajwqngBtvw?si=5loW

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 13:19

J’épouse Dani, je me tape Danika et je tue Dylane

Cian, Thomas, Milo?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 XMVna6A
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 HZjB4DU
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 872289volunteer
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Pf8cX3Q
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 FximBIO
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 YtxTUla

:l::

Isaac Jensen
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Yci9WaS
SURNOM : Isy
STATUT : Il adopte désormais l'art du kintsugi auprès de son cœur : il chérit ses expériences passées en espoir qu'elles l'arment pour choyer le tambour romantique que la destinée possède éventuellement en réserve pour lui
MÉTIER : Infirmier au service des urgences, infirmier bénévole à la croix rouge et aux flying doctors
LOGEMENT : Il savoure les bons moments fraternels avec son cadet et reprend ses chantiers de plus belle, en quête de matérialiser sa définition de confort et de bien-être, au #17 toowong
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 E957c15c5087a32d46c5bf2da5faef10

PETIT PLUS : Est à Brisbane depuis ses 18 ans ∆ à 21 ans, il est diplômé infirmier et commence à travailler sur le pool de remplacement de St Vincent ∆ joueur de football australien de haut niveau, une suite de blessures met terme à sa carrière à ses 25 ans. Il se réoriente et travaille en tant qu'ambulancier ∆ à 28 ans, il est positionné sur un poste d'infirmier au service des urgences de St Vincent ∆ à 32 ans il se sépare de sa fiancée ∆ en mars 2018, il attente à ses jours. il reprend le travail en septembre 2018 ∆ en 2020, il termine finaliste de ROA
RPs EN COURS : deborah (ua)justinejordan #1dylane #2katherinejensens #2jacobarrivée

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Aebe674b90c81eec0cb35c969fdc3ef664b7f9e9
i'll be there for you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 C5575f9c44117be9f99ee6047ce3496df3094df9
kanisy
kane #5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 E1716c9933767260e81071e5cba62f09b60c25fd

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 7bf3251b3699ba651ef909f8df2c8dc5
easy²
itziar #4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Fkdl
the big bang crew

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Travel-road-trip-animated-gif-3
grisy
grace #10

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 B751fefb29b92ccd97bfa6c384f044e04f9e9dd7
helisy
helena #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 A0706ae5a90d203b40b97fc4be819077113945e8
erisy
erin #2

RPs EN ATTENTE : oakley #4 ∆ hassan ∆ amy ∆ primrose ∆ zeppelin ∆ josh #2 ∆ elias ∆ noa #9

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 E46W806
RPs TERMINÉS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 2cel

mcjen #1easy² #1faithgrisaac #1siaicarternoa #1kane #1yasmine #1mazearthurmattmcjen #2terminus (df)grisaac #2mayaeasy² #2noa #2kane #2degrassinicolas #1mcjen #3mcjen #4elora #1wendyyasmine #2mcjen #5mcjen #6cwcvlioakley #1jackmcjen #7noa #3stephenmcjen #8brunchmcjen #9karvigrathjill odoakley #2mcjen #10 (ds)baileyléaudackmcjen #11quinn #1timliemaisyginaudenmcjen #12christmas partyjenseneasy² #3elliejustine h.elora #2mcjen #13mcjen #14love #1love #2matthiaschloenoa #5jilllove #3noa #4love&noamavi #1oakley #3jordan #2 (df)dylane #1 (dz)escape gamejaxnoa #6 noa #7 (df)love #7kane #3love #8 (df)mollyphoebehelena #1love #9josh #1erin (fb) #1noa #8kane #4

(roa, juin 2020)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 33ur
grisy
(s1) lancementlove #4grace #1grace, greg, siennaweek-end #1grace #2grace #3
(s2) grace #4grace #5grace, elias, kieraneliasivylove #5love #6
(s3) elias, kieran, grace, sienna, jack
(s4) épreuve semaine 4grace #6martin
(s5) épreuve 1 semaine 5épreuve 2 semaine 5épreuve 3 semaine 5résultats
(finale)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Mm5t
grace #7raftinggrace #8grace #9
CRÉDITS : cristalline, loonywaltz (ub), la confiserie (illustration personnalisée ♥), am (tinder)
DC : Levi McGrath
https://www.30yearsstillyoung.com/t19429-isy-strive-for-progress-not-perfection https://www.30yearsstillyoung.com/t19472-isy-notebook https://www.30yearsstillyoung.com/t19473-isaac-jensen https://www.30yearsstillyoung.com/t19596-isaac-jensen

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyJeu 8 Avr 2021 - 19:25

J'épouse Milo, je laisse Cian et Thomas

Adèle, Evelyn, Maze

more:

Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : enchaîne des petits boulots, en ce moment serveur
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Peter qui squatte
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Tumblr_nuw6vi3M1A1r3xthuo8_250

GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Ydym
MAYERS

KatherineJadeWren #2LeneStaceyJoyPeter #3TheoDani #2CleoMayers
RPs EN ATTENTE : Swann #2.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & Laurence

rp abandonnés:

CRÉDITS : kelly (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyVen 9 Avr 2021 - 1:59

j'épouse Adèle, je me tape Maze et je tue Evelyn

Byron, Jackson, Aiden

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 ZsxbA8o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 MGSbLAu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 IcdDGTz
Isaac Jensen
STATUT : Il adopte désormais l'art du kintsugi auprès de son cœur : il chérit ses expériences passées en espoir qu'elles l'arment pour choyer le tambour romantique que la destinée possède éventuellement en réserve pour lui
MÉTIER : Infirmier au service des urgences, infirmier bénévole à la croix rouge et aux flying doctors
LOGEMENT : Il savoure les bons moments fraternels avec son cadet et reprend ses chantiers de plus belle, en quête de matérialiser sa définition de confort et de bien-être, au #17 toowong

PETIT PLUS : Est à Brisbane depuis ses 18 ans ∆ à 21 ans, il est diplômé infirmier et commence à travailler sur le pool de remplacement de St Vincent ∆ joueur de football australien de haut niveau, une suite de blessures met terme à sa carrière à ses 25 ans. Il se réoriente et travaille en tant qu'ambulancier ∆ à 28 ans, il est positionné sur un poste d'infirmier au service des urgences de St Vincent ∆ à 32 ans il se sépare de sa fiancée ∆ en mars 2018, il attente à ses jours. il reprend le travail en septembre 2018 ∆ en 2020, il termine finaliste de ROA
RPs EN COURS : deborah (ua)justinejordan #1dylane #2katherinejensens #2jacobarrivée

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Aebe674b90c81eec0cb35c969fdc3ef664b7f9e9
i'll be there for you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 C5575f9c44117be9f99ee6047ce3496df3094df9
kanisy
kane #5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 E1716c9933767260e81071e5cba62f09b60c25fd

easy²
itziar #4

the big bang crew

grisy
grace #10

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 B751fefb29b92ccd97bfa6c384f044e04f9e9dd7
helisy
helena #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 A0706ae5a90d203b40b97fc4be819077113945e8
erisy
erin #2

RPs EN ATTENTE : oakley #4 ∆ hassan ∆ amy ∆ primrose ∆ zeppelin ∆ josh #2 ∆ elias ∆ noa #9

mcjen #1easy² #1faithgrisaac #1siaicarternoa #1kane #1yasmine #1mazearthurmattmcjen #2terminus (df)grisaac #2mayaeasy² #2noa #2kane #2degrassinicolas #1mcjen #3mcjen #4elora #1wendyyasmine #2mcjen #5mcjen #6cwcvlioakley #1jackmcjen #7noa #3stephenmcjen #8brunchmcjen #9karvigrathjill odoakley #2mcjen #10 (ds)baileyléaudackmcjen #11quinn #1timliemaisyginaudenmcjen #12christmas partyjenseneasy² #3elliejustine h.elora #2mcjen #13mcjen #14love #1love #2matthiaschloenoa #5jilllove #3noa #4love&noamavi #1oakley #3jordan #2 (df)dylane #1 (dz)escape gamejaxnoa #6 noa #7 (df)love #7kane #3love #8 (df)mollyphoebehelena #1love #9josh #1erin (fb) #1noa #8kane #4

(roa, juin 2020)
grisy
(finale)
CRÉDITS : cristalline, loonywaltz (ub), la confiserie (illustration personnalisée ♥), am (tinder)
https://www.30yearsstillyoung.com/t19429-isy-strive-for-progress-not-perfection https://www.30yearsstillyoung.com/t19472-isy-notebook https://www.30yearsstillyoung.com/t19473-isaac-jensen https://www.30yearsstillyoung.com/t19596-isaac-jensen

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyVen 9 Avr 2021 - 11:03

J'épouse Byron, je me tape Aiden, je laisse Jackson

Caelan, Abel, Alec

more:

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
REEDSON #5 + Jax « people are not always blood.it's the people in your life who want you in theirs; the ones who accept you for who you are; the ones who would do anything to see you smile & who love you no matter what.»
BRADSON #5 « lifelong friendships are a gift, truly. they don’t happen very often; for some people not at all. having that shared history makes it easier to communicate in shorthand. they understand your roots and may have been witness to other important people and events in your life  »
JOYDEN #7 & #8 « every time I start to ignore you and act as if I don't care, there you go again showing up and messing up my mind. »
PETTERSON #2 « siblings are our partners and rivals, our first friends and first enemies. »
JONNY #4 « some people arrive and make such a beautiful impact on your life, you can barely remember what life was without them »
ENOY #2 « friendship is the hardest thing in the world to explain. it’s not something you learn in school. but if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything. »

RPs TERMINÉS : adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles#1 - wim #1nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - aiden (fb) #1 - niamh #4 - aiden (fb) #2 - aiden (fb) #3 - aiden (fb) #4 - aiden #5 - blake #2 - nick #4 - aiden #6 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2

abandonnés:

CRÉDITS : littlewidling pour le vava, tumblr et broc'art pour la signature, moi-même (mandown) pour les crackships.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyVen 9 Avr 2021 - 11:37

J'épouse Abel, je me tape Alec & je tue Caelan

Raelyn, Erin, Tessa

Isaac Jensen

i'll be there for you

kanisy
kane #5

easy²
itziar #4

the big bang crew

grisy
grace #10

helisy
helena #2

erisy
erin #2

(roa, juin 2020)
grisy
(finale)

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyVen 9 Avr 2021 - 12:27

J'épouse Erin, je me tape Tessa, je tue Raelyn

Stacey, Kaya, Merry

more:

Birdie Cadburry
Birdie Cadburry
le perroquet survitaminé
SURNOM : bi, bird, little bird, la chieuse par la majorité, mulinella par son italo et des trucs absurdes par son vitoo.
STATUT : leur amitié infaillible bénite par the King ne l'empêche pas de s'enticher du reste du monde.
MÉTIER : miss météo @ABC occupée à mettre des paillettes (ou des bâtons) dans la vie des autres.
LOGEMENT : 706 water st @SH chez Mason, quand elle ne squatte pas ailleurs.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 V1r7

PETIT PLUS : tempérament de princesse ᴥ emmerdeuse à plein temps ᴥ lit tout mais surtout n'importe quoi ᴥ mots mêlés, croisés, fléchés ᴥ marche pieds nus partout ᴥ consomme de lsd pour ouvrir l’esprit déjà délirant ᴥ fait ses propres tenues tape-à-l'oeil ᴥ phobique de l'ennui ᴥ accro aux fraises tagada et langues de chats ᴥ a adopté toutes sortes d'animaux, reptiles, oiseaux, insectes. une véritable arche de noé ᴥ a abandonné des études d'écriture, un frein dans sa créativité ᴥ a des vidéos porno sur le dark web ᴥ son extravagance camoufle ses insécurités et ses blessures
RPs EN COURS : pinterest

flashbackmalachilenesofiaalexasher 7will 4malachi 3rosedankieran

presentelias 3heather 4/will 3réveillon noëlwren 2wren 2/mason 2will 5mason 3rudy 2heather 4will 6asher 6/levi 2malachi 4sofia 2will 7/jordan12

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Dkxj
MADIE ☾ like the wind that cries i can feel you in the night a distant lullaby underneath the shattered sky just hold on it won't be long i will find you here inside the dark. malachi (fb) › malachi 3 (fb) › 2malachi 4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Fnvm
WILDIE ☾ red, white, blue is in the sky summer's in the air and baby, heaven's in your eyes i'm your national anthem. 12will 3/hhwill 4 (fb) › will 5will 6will 7/jordan 12

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 6esl
ASHDIE ☾ come follow me, we're goin' make history cause we are the champions like Freddie Mercury yeah, we gonna rock you, never gonna not too always making headlines, yeah, we're the hot news. 12534asher 6/levi 2asher 7

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 A1ts
JORBIR ☾ switch from the bed to the couch and get to know how I'm feelin' inside so much conversation, words so sweet been so well-behaved, but, boy, i'm weak yeah, my body's gotta say something to you that's one way to tell i speak the truth. 1234567891011will 7/jordan 12

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Qcil
WEATHERBURRY ☾ what good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness. 1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Fro7
HEADIE ☾ pull up skrt on your body it's just us two in this party that Louis, that Prada looks so much better off ya turn me up, be my waitress. now we not in love so let's make it. 12heather 3/willheather 4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Cnbs
CADLEY ☾ one, don't pick up the phone you know he's only calling 'cause he's drunk and alone. two, don't let him in you'll have to kick him out again. three, don't be his friend you know you're gonna wake up in his bed in the morning. dan (fb) › 2

RPs EN ATTENTE : caleb 2 (fb) ᴥ heather/malachi ᴥ olivia 2 ᴥ levi 2 ᴥ dan 3 ᴥ sofia/will (fb) ᴥ caleb 3

masterpieces par la princesse Disney Heather:

RPs TERMINÉS :
flashbacks
willzekeasherjosephasher 2jordan 1avalonasher 5jax

2019rudyaylinwren

2020speed-dating (joseph)zeke 2elwynleviaylin 3anajordan 2jordan 3ana 2elizabethjordan 4ana 3noadylaneneaheatherzeke 3calebana 4eliasjordan 5will 2jacobjordan 6olivialexiemalachi 2asher 3jordan 7dan 2masonjamesheather 3

2021jordan 8jordan 9asher 4jordan 10jordan 11

uajordan 1jordan 2elias 2heather
CRÉDITS : (av/gifs) me. (crackship) me, maki, elias & hh. (ub) jamie. (signature) astra.
DC : primrose, l'insatiable.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t27830-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27896-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27897-birdie-cadburry https://www.30yearsstillyoung.com/t36571-birdie-cadburry https://captainheroism.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptyVen 9 Avr 2021 - 20:50

j'épouse Merry, je me tape Stacey et je tue Kaya

Raphael ; Mitchell ; Gregory

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 7OaGsrwx_o
glitters :

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
best at faking a smile

abandonnés:

Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 EmptySam 10 Avr 2021 - 4:51

J'épouse Mitchell, j'me tape Gregory & je tue Raphael
Isaac, Kane, James ?

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 30 Empty

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 30 sur 38Aller à la page : Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Suivant