AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -31%
PC Portable Gamer – LENOVO Legion ...
Voir le deal
899 €

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49  Suivant
AuteurMessage
Autumn Galloway
Autumn Galloway
l'esprit fragmenté
SURNOM : aucun et elle n'en veut pas non plus.
STATUT : célibataire, peu pressée de passer à autre chose après l'annulation de ses fiançailles en janvier 2020.
MÉTIER : elle est préposée à l'entretien dans une résidence pour personnes âgées, mais qui sait combien de temps ça va durer cette fois-ci.
LOGEMENT : au #163 oxlade drive, à fortitude valley avec virginia (noah & sloan aussi.)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 890fd63567ea599a07d6fb5b54b2aa905afae1dc

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : borderline, elle ne connaît pas les zones grises. tout est toujours blanc ou noir, trop ou pas assez ☽ sans identité fixe, elle se module au gré de ceux qui l'entoure ☽ hypersensible et empathique, elle gère très mal ses émotions et encore moins bien celles des autres ☽ elle a été hospitalisé en psychiatrie pendant six mois de septembre 2019 jusqu'à mars 2020 suite à une violente crise et de long mois de dépression profonde ☽ elle a passé les dix derniers mois au canada, a enseigné l'anglais ☽ elle a propagé des rumeurs sur son ex, de qui elle est toujours amoureuse malgré ce qu'elle en dit.
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 X0LahKk
HALSTAY ☽ i know it's cruel but i kind of hope you're tortured too. tell me, does your heart stop at the party when my name drops? like you're stood at the platform when the trains cross. are you hurting? yeah you must be. or is it just me? tongue-tied, screaming on the inside. when i say that we broke up and they ask why. are you crying in the shower like a freak? or is it just me?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_oiylgcQe7n1uuqmna_250
GALLOWAYs ☽ help, i have done it again. i have been here many times before. hurt myself again today. and, the worst part is there's no-one else to blame. be my friend, hold me. wrap me up, unfold me. i am small and needy. warm me up and breathe me. ouch i have lost myself again. lost myself and i am nowhere to be found. yeah i think that i might break. lost myself again and i feel unsafe.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_p7qz676Y5p1sccn28_250
ARCHIE ☽ show me how to lie, you're getting better all the time. and turning all against the one is an art that's hard to teach. another clever word sets off an unsuspecting herd. and as you step back into line, a mob jumps to their feet. now dance, fucker, dance, man, he never had a chance. and no one even knew it was really only you. and now you steal away. take him out today. nice work you did. you're gonna go far, kid.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_o27hv2fyQ11qlt39u_250
OCTOBRINIA ☽ you have always worn your flaws upon your sleeve and i have always buried them deep beneath the ground. dig them up; let's finish what we've started. dig them up, so nothing's left untouched. all of your flaws and all of my flaws, when they have been exhumed. we'll see that we need them to be who we are. without them we'd be doomed. there's a hole in my soul, i can't fill it. there's a hole in my soul, can you fill it?

(11)ginnynolanhunter #2normanraphaelmasongarretwyatt.

flashbackskieranarchiehunter #1.
RPs EN ATTENTE : sawyer ☽ hannah ☽ asher #2 ☽ toi?

Autumn parle en orangered.
RPs TERMINÉS : asher #1.

abandonnés:

CRÉDITS : (av. ciloute ♡) ☽ (sign. siren charms.) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : penny & rosie.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t38369-this-fire-is-keeping-me-alive-autumn https://www.30yearsstillyoung.com/t38403-the-things-we-lost-in-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t38408-autumn-galloway

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Empty
Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyVen 21 Mai - 1:51

J’épouse Rory, je me tape Hunter et je tue Nick

Kane, Chad, Elias?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 FximBIO
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 YtxTUla
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Pf8cX3Q
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 LrTQDCk
Revenir en haut Aller en bas
Maxence Mayers
Maxence Mayers
les vieux démons
les vieux démons
SURNOM : Max, classique, sans originalité
STATUT : libre comme l'air
MÉTIER : commercial junior du O'Reilly Vineyards, un nouveau départ sur lequel il ne doit pas se louper
LOGEMENT : numéro 82 à redcliffe avec Hunter depuis début mai, un coloc insupportable
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Original

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Ancien alcoolique et drogué, revenu en janvier 2020 à Brisbane. Clean depuis trois ans. Incapable de tomber amoureux et se poser, adepte des coups d'un soir. Fou amoureux de son chien Opale, un berger australien qu'il ne lâche pas. Bénévole à la Fondation Oliver Keynes depuis septembre 2020.
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Mayers1
MAYERS

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210502103643843189
MAXIE

JadeLenePeter #3CleoMayers + LylaJoy #3Wren #3Joy #4 & AidenStacey #2Alma #3Erin #3Hayley
RPs EN ATTENTE : Swann #2, Dani #3, Hunter #2, Adam.
RPs TERMINÉS : MavaErinAlmaErin #2MiaMava #2Mava #3JordanWrenPeterKayaPeter #2AdrielElias (DM)SwannMava #4 & Erin #3DaniWimAdriel #2Tessa & LaurenceJoyKatherineTheoDani #2Joy #2StaceyWren #2Hunter

rp abandonnés:

CRÉDITS : lumos solem. (avatar)
DC : Nick Bradford & Inaya Hopkins.
PSEUDO : toxic dream
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33894-maxence-we-re-fallin-like-the-stars https://www.30yearsstillyoung.com/t33938-maxence-in-my-defense-i-was-left-unsupervised https://www.30yearsstillyoung.com/t33963-maxence-mayers#1507327 https://www.30yearsstillyoung.com/t35329-maxence-mayers

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyVen 21 Mai - 8:42

j'épouse Kane, je me tape Elias et je tue Chad

Rory, Swann, Dan

scary life

- Forget what I said It's not what I meant And I can't take it back I can't unpack the baggage you left What am I now? What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling ☽ BASTET
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 IUJCx06
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 ZsxbA8o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 MGSbLAu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 IcdDGTz
Alex Clarke
Alex Clarke
la découverte du bonheur
SURNOM : Alex ou Alexandra pour faire plus formel. Et « bébé » ou « mon amour » par son fiancé.
STATUT : Fiancée à son premier amour, la tête dans les préparatifs de son mariage. Maman qui découvre le bonheur avec ses deux filles Lucy et Lena nées le 3 Oct 2020.
MÉTIER : Journaliste sportive. Partage sa passion pour le soccer sur les ondes d'ABC radio.
LOGEMENT : #69 Spring Hill avec Caleb, et toute la famille. Leurs deux filles Lucy et Lena. Le chien Dobby et le chat Nala.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210616083218894796

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Anglaise, trahie par son accent ♦ Pas très douée avec les relations sociales, a tendance à céder à la panique. Elle fait souvent l'inverse de ce qu'il faut faire ♣ Accro en tout genre. Alcool, drogue, cigarette. Mais sobre. Sa nouvelle addiction; ses séances chez sa psy, indispensable pour l'aider à gérer le bordel dans sa tête ♠ Égoïste, émotive, manque de confiance, maladroite ... la liste de ses défauts semble infinie et elle l'est. ♥ Amoureuse, et enfin heureuse, redécouvre le bonheur avec Caleb et leurs filles
RPs EN COURS : 8/7 | KnoxCalenKyte #3Tim #10Swann #2
Birdie (FB 2009)Nico (FB 2019)Matthias (FB 2019)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210520051102679921
CALEX ▬ I want you to stay here beside me.
Calex #33 (FB 02/2010)Calex #36 (UA)Calex #40

☼ You make my heart feel like it's summer when the rain is pouring down you make my whole world feel so right when it's wrong, that's how I know you are the one, that's why I know you are the one. When we are together you make me feel like my mind is free and my dreams are reachable, whoa you know I never ever believed in love, or believed one day that you would come along and free me ☼

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210427080308431487
TIMLEX ▬ I'll be right beside you
♫ Light up, light up as if you have a choice even if you cannot hear my voice I'll be right beside you dear ♫

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210427080504922603
SWALEX
♫ And life… passes you by don’t be wasting your time on your own. You’re always trying to see yourself through the eyes of someone else. Two shadows in a million hell. You and everybody else ♫

RPs EN ATTENTE : You ?
Fiche de lienMoodboards
portrait de famille par HH:

RPs TERMINÉS :

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 2s5f
CALEX
#1#2 #4 #5#6#7#9#10#11#12#13#15#16#17#18#19#20#22#23#24#25#26#28#29#30#31#32#34#35#37#38#39

FB & UA

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Njew
TIMLEX
Tim #1#2 #3#4#5#6#7#8#9

Abandonnés:

CRÉDITS : ©️astra (signature) cristalline (avatar) Adèle, Eve, Charlie & moi (crackship) tumblr (gif) Joseph (dessin)
DC : Sofia Shaw
PSEUDO : Mo'
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t23079-whoever-told-you-that-life-would-be-easy-i-promise-that-person-was-lyin-to-you https://www.30yearsstillyoung.com/t23131-if-i-just-lay-here-would-you-lie-with-me-and-just-forget-the-world https://www.30yearsstillyoung.com/t23169-alex-clarke https://www.30yearsstillyoung.com/t25852-alex-clarke https://edif-crackship.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyVen 21 Mai - 9:28

J'épouse Swann, je me tape Dan et donc je tue Rory

Autumn, Penny, Rosalie

I just want to be with you ☽ Lying close to you feeling your heart beating, and I wondering what you are dreaming, wondering if it's me you are seeing. Then I kiss your eyes and thank god we're together, I just want to stay with you in this moment forever, forever and ever.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 L95j

Primrose Anderson
Primrose Anderson
l'insatiable
SURNOM : prim, poppy, primsou. primsette par tim, elle n'assume pas.
STATUT : il est son jardin secret, naviguant discrètement entre les rêves et la réalité.
MÉTIER : stripper @the woods, aspirant à quelque chose de plus solide et gratifiant.
LOGEMENT : 177 hughton avenue, @redcliffe, chez adèle, will, moana et elia, avec nutella le chat et vanille le koala (en peluche) géant.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 S4xi

PETIT PLUS : hypersensible, nerveuse et manque total de confiance en elle ✽ acheteuse compulsive doublée d'une obsession pour le luxe ✽ pâtissière dans l'âme ✽ créatrice de compositions légumes et fruits ✽ originaire de warwick, arrivée à brisbane en 2012 ✽ consommatrice de cocaïne ✽ possède un instagram qui a sa petite réputation, une façon pour elle d'exister ✽ maman d'un british shorthair appelé nutella
RPs EN COURS : pinterest

flashbacksolascaleb 3

présentgabrieljamielenaheather 2danisofiacaleb 4amayagaïatim 6

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 4dhr
calrose 3 (fb) 4 ✽ and when we're in the trenches and you're under fire i will cover you. if i was dying on my knees you would be the one to rescue me. and if you were drowned at sea i'd give you my lungs so you could breathe. i've got you brother. ☾ 12

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 O2bz
prim(e)time(e) 6 ✽ every look, every touch makes me wanna give you my heart i be crushin' on you, baby stay the way you are 'cause i never knew, i never knew you could hold moonlight in your hands 'til the night i held you, you are my moonlight ☾ 12345

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 X3wz
primaya 1 ✽ i have no reason to run so will someone come and carry me home tonight the angels never arrived but I can hear the choir so will someone come and carry me home tonight we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun

RPs EN ATTENTE : lou ✽ isaac/josh ✽ channing 2 ✽ alex 2 ✽ deborah ✽ micah ✽ victoria

de l'art made in HH:

RPs TERMINÉS : channing (fb) ✽ tim (fb) ✽ calebheathercaleb 2/alexwrentim 2tim 3tim 4tim 5
CRÉDITS : (avatar/crackships) me.
DC : birdie, le perroquet survitaminé.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36349-primrose-buy-her-tonight-she-s-still-shining https://www.30yearsstillyoung.com/t36424-primrose-every-little-lie-gives-me-butterflies https://www.30yearsstillyoung.com/t36448-primrose-anderson https://www.30yearsstillyoung.com/t36543-primrose-anderson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyVen 21 Mai - 20:26

j'épouse Penny, je me tape Autumn et je tue Rosalie.

Diego ; Eddie ; Solas

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 7OaGsrwx_o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 272681890 :

Halston Hargreeves
Halston Hargreeves
la bonne fée
SURNOM : Halsie, Hal
STATUT : Un cœur endurci par un divorce
MÉTIER : Agente de stars chez Shining Stars Agency, jamais très loin de ses protégés
LOGEMENT : 232 princess street ~ Logan City
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 5a3be1cd594b9ea2f921f29f02e2e5f517290d93

RPs EN COURS : {7/6} Michaela - Asher #2 - James - Nolston #6 (FB) - Nolston #7 - Cade - Eddon #4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Cl4uFgcH_o
NOLSTON ※ We used to be giants, when did we stop ? The hope and the hurt has lived inside of me but there’s gold in the dirt, I never took the time to see.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 53bvWI2V_o
EDDON ※ You can close your eyes to the things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 QuCoEb7n_o
HALSIA (scénario) She is a friend of my mind. She gather me, man. The pieces I am, she gather them and give them back to me in all the right order.

CRÉDITS : maleficent (avatar) solosands (signature) Jamie (userbars)
DC : Victoria, le glaçon norvégien.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34768-halston-burn-across-the-sky https://www.30yearsstillyoung.com/t38555-what-chaos-is-imaginary#1880260 https://www.30yearsstillyoung.com/t38585-halston-hargreeves https://www.30yearsstillyoung.com/t39123-halston-hargreeves#1924091

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyVen 21 Mai - 20:33

J'épouse Diego parce que j'peux pas me le taper il est gay, du coup je vais dans les draps d'Eddie puis je tue Solas qui est une mauvaise graine de toute manière sisi

May - Mia - Merry

Heart a mess
Pick apart the pieces of your heart and let me peer inside. Let me in where only your thoughts have been. Let me occupy your mind as you do mine. Your heart's a mess you won't admit to it it makes no sense, but I'm desperate to connect and you, you can't live like this.

Joy Petterson
Joy Petterson
la warrior princess
SURNOM : petterson quand on est énervé, joy quand on veut l'amadouer.
STATUT : mariée à son travail, elle se convainc qu'elle n'a besoin de personne.
MÉTIER : interne en chirurgie pédiatrique au st vincent's hospital même si elle est souvent partout à la fois et bénévole au lone pine koala sanctuary, généralement au moins une demi-journée par semaine.
LOGEMENT : quartier redcliffe, victoria avenue au numéro #15 dans un vieux bâtiment rénové qu'elle affectionne tout particulièrement, il vous faudra monter au quatrième étage pour la retrouver.
best at faking a smile

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : a adopté une chienne croisée border collier/berger australien qu'elle a renommée : hope (mars 2021), a fait une fausse couche (décembre 2018), elle a passé un an dans une école de redressement & a commencé la boxe durant la même période (2007-2008), a vrillé entre ses 14 & 18 ans entre drogue, alcool, fugue (2004-2008), a perdu son frère jumeau à l'âge de 12 ans (2002), a déménagé à Brisbane l'année suivante (2003)
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 R769
REEDSON + BRADSON #5 « so no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke your love life's doa it's like you're always stuck in second gear when it hasn't been your day, your week, your month, or even your year, but i'll be there for you, when the rain starts to pour, i'll be there for you like i've been there before i'll be there for you 'cause you're there for me too. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 63c16ddf036bfb2622a1429ae4afb4fac8c0042c
JOYDEN #14 « you think it's easy, you think i don't wanna run to you but there are mountains, and there are doors that we can't walk through i know you're wondering why because we're able to be just you and me within these walls... but when we go outside, you're gonna wake up and see that it was hopeless after all, no one can rewrite the stars how can you say you'll be mine when everything keeps us apart. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_peg5w7zlmS1qk8rzpo8_400
JOYLAN #1 + #3 + Logan #2 « now this might be a mistake we're broken in so many ways but i piece us back together slowly maybe i'm just a fool i still belong with you, anywhere you are- oh, these minefields that i walk through -oh, what i risk to be close to you, these minefields keeping me from you, what i risk to be close to you. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 -Lesbian-friend-necklace-Cause-we-re-freaky-like-that-elena-and-caroline-35812315-245-136
JODY #1 « break down, only alone i will cry on out you'll never see what's hiding out, hiding out deep down yeah, i know, i've heard that to let your feelings go. is the only way to make friendships grow but I'm too afraid now yeah. i put my armor on, show you how strong i am. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Svvl
ENOY #2 « when you're not strong and i'll be your friend i'll help you carry on... for it won't be long till i'm gonna need somebody to lean on please swallow your pride if I have things you need to borrow for no one can fill those of your needs that you won't let show you just call on me when you need a hand we all need somebody to lean on i just might have a problem that you'll understand we all need somebody to lean on. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_oq6s6h4Ehx1sqdlv5o7_250
JOYGAN #1 + #3 + Nolan #4 « my sweet, i swear you got this beat and my love, i know that it's been tough my love, i know you've had it rough. tell me your secrets tonight i'll take 'em with me, and i'll get the elves workin' on them in the workshop we'll take your problems apart, put 'em back using our hearts got the elves working so hard make your pain stop i'm santa's helper and i've got your back all my love is gift-wrapped don't be scared, i'm by your side. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 J4mo
PETTERSON (scénario) « did you ever know that you're my hero, and everything i would like to be? i can fly higher than an eagle for you are the wind beneath my wings, it might have appeared to go unnoticed but i've got it all here in my heart, i want you to know i know the truth, of course i know it i would be nothing without you. »
(17/18) ☽ merry #2 + danika #2 + edward #1 + maxence #3 + cleo #1 + lawrence #3 - isaac #1

RPs EN ATTENTE : enoch (fb) #3 & jordan #3 & mia #3 & hayley (fb) #1 (coming soon)
RPs TERMINÉS :
(58) ☽ adam #1 - adam #2 - adam #3 - mia #1 - adam #4 - lawrence (fb) #1 - kaya - katherine (fb) #1 - adam #5 - niamh #1 - pete - penny (fb)#1 - nick#2 & oakley - miles #1 - wim #1 - nick #1 (fb) - enoy #1 - lawrence #2 - chloe - lily - penny (fb)#2 - niamh #2 - stacey (fb) #1 - mila (fb) - niamh #3 - blake #1 - merry #1 - penny #3 - lexie (fb) #1 - dani #1 - nick #3 - danika #1 - niamh #4 - blake #2 - nick #4 - niamh #6 - laurel #1 - lya #1 - maxence #1 - mia #2 - jordan (fb) #1 - maxence #2 - stacey #2 - niamh #5 + jax - lya #3 - event (open house) : 1234  › 5 - jackson #1 - blake #3 - dani #2 - niamh #7 - emily #1 - jordan #2 -penny #5 - penny#4 - maxence #4 ft. aiden - nolan #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Stelena
JOYDEN (13) ☽ (fb) #1(fb) #2(fb) #3(fb) #4#5#6(fb) #7#8#9#10 (UA) - #11 - #12 - #13

abandonnés:

CRÉDITS : avatar (msliu) gif signature (butterfly) broc'art (code signature) crackships (mandown) userbars (loonywaltz)
DC : milo, le soldat égaré & hunter, l'enfant perdu.
PSEUDO : mandown.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34727-joy-x-i-know-a-thing-or-two-about-darkness-and-pain https://www.30yearsstillyoung.com/t34788-joy-x-finding-friends-with-the-same-mental-disorder-is-priceless https://www.30yearsstillyoung.com/t35036-joy-petterson https://www.30yearsstillyoung.com/t35075-joy-petterson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptySam 22 Mai - 17:24

J'épouse Merry, je me tape Mia & je tue May.

Logan, Wyatt, Rory ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 NNl33e8
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 L2VQoTW
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 WXfKXPu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1NPkvdz
 ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 3258319053:

Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché
SURNOM : penny étant déjà le surnom de penelope, difficile de faire bien plus court.
STATUT : célibataire qui se tâte de swiper à droite pour se forcer à passer à autre chose.
MÉTIER : actrice dont le dernier projet est en suspens, une impression de déjà-vu à l'arrière goût amer.
LOGEMENT : au 318 water street, à spring hill avec yelahiah parker.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 B5476f9061f1feb6f28a83ee5e1bb2df5affde2e

PETIT PLUS : à monaco pour le mois de juin avec chloe, emily et cian ☽ vedette d'une mini-série netflix censée paraître en novembre 2021 ☽ son dernier projet est annulé, elle ne sait plus du tout si elle a envie de continuer ☽ l'affaire byers fait la manchette à nouveau, la vérité sur son agression plus près que jamais d'éclater ☽ ressent beaucoup de culpabilité pour tout, tout le temps ☽ a récemment recommencé à courir et adore être à la plage ☽ a un jeune frère autiste qu'elle aime plus que tout et surprotège.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 PC8GJaYC_o
CRINGER ☽ no, i don't want to see you suffer. no, i don't want to see you cry. i don't want you to disappear from my side. yeah, i know that you did all you can. yeah, i know that you truly tried. there is hope for you my friend. i will be there to the end. cause whenever you fall too far. i will dive for you into darkest blue. you will never be on your own. cause i will dive for you into darkest blue.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_o4thcsNOgg1qa2n1a_250
CHENNY ☽ how you feeling, sweetheart? are you moving on? are you sleeping okay or do the nights go on and on? cause i'm fine, then i'm not. i'm spinning round and i can't stop. i can't do this alone. for time flies and it's so slow. i'm up and down like a yo-yo. i can't do it on my own. and i've tried and i can't pull the sword from the stone
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Sowm
STRINGERs ☽ perfect by nature, icons of self indulgence. just what we all need. more lies about a world that never was and never will be. have you no shame don't you see me? you know you've got everybody fooled. look here she comes now. bow down and stare in wonder. no flaws when you're pretending but now you know she never was and never will be. i know that i've betrayed you.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Ezgif-com-gif-maker-11
MINNY ☽ so now you show up when you're alone again. but we haven't changed, but now you're interested. and maybe you're here because you wanna come home. but what if you're just afraid to be alone. i guess i don't know how you'd want it back now. i thought you got yourself away. how do i prove it to myself you're ready now. now you want me but what if your heart's a liar? cause if you change your mind again i'll burn like a wildfire.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 ZbXt97r
PENISY ☽ you're about as out of my control as anything has ever been. i'm uncomfortable, but lately i've been kinda fuckin' into it. the way you wrap yourself around my body, i think i could live in it. you're not like anything I know or i've known. you scare me, but I'm not afraid of it. you make me nervous, but i wanna stay in it. i tend to complicate and find fancy ways to say. i just want more of you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_nib2vvasSZ1tho95mo6_250
CLENNY ☽ do you remember when we didn't care. we were just two kids that took the moment when it was there. do you remember you at all. another heart calls. yeah i remember when we stole the night. we'd lie awake but dreaming 'til the sun would wash the sky. just as soon as i see you. but didn't i tell you as deep as i need you, you wanna leave it all.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_ncfkuaxA6F1qlt39u
JONNY ☽ where you lead, i will follow. anywhere that you tell me to. if you need me to be with you i will follow where you lead. if you're out on the road feeling lonely, and so cold. all you have to do is call my name and i'll be there on the next train.

(19)giovanni #2giovanni #3ivyyelahiahjeremiah #2clément #2clyde #6dinismicah #2eddie #2isaacswann #4chloe #12hunter #2.

flashbacksclyde #7peterrhonda.

univers alternatifschloe #5 (bachelorette)halsey #2 (harry potter).
RPs EN ATTENTE : rory #8 ☽ jordan #5 ☽ monaco ☽ nolan ☽ halsey #5 (ua lovers ♡) ☽ matthias #2 ☽ rose #2 ☽ craig ☽ toi?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Pennyyytinder

Penny parle en mediumorchid.
RPs TERMINÉS : (2021)livia #2chloe #7livia #3rory #4hannahsamuelnathanaelrory #5niamhjeremiah #1matt #2joy #3halsey #3victoire #2rory #6chloe #8codyclyde #5jordan #3chloe #9edwardeddie #1erikaknoxchloe #6rory #7chloe #10danijoy #5itziarchloe #11joy #4jordan #4.

(2020)rory #1swann #1raphaelchloe #3lilychloe #2jessian #1jordan #1rory #2swann #2clyde #3halsey #1jordan #2rory #3livia #1chloe #4victoire #1matthias #1clyde #4 & halseyclément #1le noël du royaume enchantécharliegiovanni #1swann #3merrylenaenoch.

flashbackschloe #1kaneclyde #1arrowjoy #1rose #1joy #2micah #1nickshilohmatt #1hunter #1.

univers alternatifsclyde #2 (harry potter).

abandonnés:

CRÉDITS : (av. cristalline. ♡) ☽ (sign. siren charms) ☽ (crackship cringer. nairobi ♡) ☽ (crackship stringers. mandown ♡) ☽ (tinder profile. AMGK ♡) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : rosie & autumn.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t38403-the-things-we-lost-in-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t34575-penny-stringer https://www.30yearsstillyoung.com/t34574-penny-stringer https://open.spotify.com/playlist/4UtOHuFE98a5ajwqngBtvw?si=5loW

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptySam 22 Mai - 21:58

:drama:

J’épouse Rory, je me tape Wyatt et je tue Logan

Matt, Auden, Bailey?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 XMVna6A
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 HZjB4DU
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 872289volunteer
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 9EMuf0b
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Vd7qr7j
:l::

Alex Clarke
Alex Clarke
la découverte du bonheur
SURNOM : Alex ou Alexandra pour faire plus formel. Et « bébé » ou « mon amour » par son fiancé.
STATUT : Fiancée à son premier amour, la tête dans les préparatifs de son mariage. Maman qui découvre le bonheur avec ses deux filles Lucy et Lena nées le 3 Oct 2020.
MÉTIER : Journaliste sportive. Partage sa passion pour le soccer sur les ondes d'ABC radio.
LOGEMENT : #69 Spring Hill avec Caleb, et toute la famille. Leurs deux filles Lucy et Lena. Le chien Dobby et le chat Nala.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210616083218894796

PETIT PLUS : Anglaise, trahie par son accent ♦ Pas très douée avec les relations sociales, a tendance à céder à la panique. Elle fait souvent l'inverse de ce qu'il faut faire ♣ Accro en tout genre. Alcool, drogue, cigarette. Mais sobre. Sa nouvelle addiction; ses séances chez sa psy, indispensable pour l'aider à gérer le bordel dans sa tête ♠ Égoïste, émotive, manque de confiance, maladroite ... la liste de ses défauts semble infinie et elle l'est. ♥ Amoureuse, et enfin heureuse, redécouvre le bonheur avec Caleb et leurs filles
RPs EN COURS : 8/7 | KnoxCalenKyte #3Tim #10Swann #2
Birdie (FB 2009)Nico (FB 2019)Matthias (FB 2019)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210520051102679921
CALEX ▬ I want you to stay here beside me.
Calex #33 (FB 02/2010)Calex #36 (UA)Calex #40

☼ You make my heart feel like it's summer when the rain is pouring down you make my whole world feel so right when it's wrong, that's how I know you are the one, that's why I know you are the one. When we are together you make me feel like my mind is free and my dreams are reachable, whoa you know I never ever believed in love, or believed one day that you would come along and free me ☼

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210427080308431487
TIMLEX ▬ I'll be right beside you
♫ Light up, light up as if you have a choice even if you cannot hear my voice I'll be right beside you dear ♫

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 210427080504922603
SWALEX
♫ And life… passes you by don’t be wasting your time on your own. You’re always trying to see yourself through the eyes of someone else. Two shadows in a million hell. You and everybody else ♫

RPs EN ATTENTE : You ?
Fiche de lienMoodboards
portrait de famille par HH:

RPs TERMINÉS :

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 2s5f
CALEX
#1#2 #4 #5#6#7#9#10#11#12#13#15#16#17#18#19#20#22#23#24#25#26#28#29#30#31#32#34#35#37#38#39

FB & UA

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Njew
TIMLEX
Tim #1#2 #3#4#5#6#7#8#9

Abandonnés:

CRÉDITS : ©️astra (signature) cristalline (avatar) Adèle, Eve, Charlie & moi (crackship) tumblr (gif) Joseph (dessin)
DC : Sofia Shaw
PSEUDO : Mo'
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t23079-whoever-told-you-that-life-would-be-easy-i-promise-that-person-was-lyin-to-you https://www.30yearsstillyoung.com/t23131-if-i-just-lay-here-would-you-lie-with-me-and-just-forget-the-world https://www.30yearsstillyoung.com/t23169-alex-clarke https://www.30yearsstillyoung.com/t25852-alex-clarke https://edif-crackship.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyDim 23 Mai - 20:23

J'épouse Bailey, je me tape Auden et je tue Matt.

Clément, Jeremiah, Rory

I just want to be with you ☽ Lying close to you feeling your heart beating, and I wondering what you are dreaming, wondering if it's me you are seeing. Then I kiss your eyes and thank god we're together, I just want to stay with you in this moment forever, forever and ever.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 L95j

Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché
SURNOM : penny étant déjà le surnom de penelope, difficile de faire bien plus court.
STATUT : célibataire qui se tâte de swiper à droite pour se forcer à passer à autre chose.
MÉTIER : actrice dont le dernier projet est en suspens, une impression de déjà-vu à l'arrière goût amer.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 B5476f9061f1feb6f28a83ee5e1bb2df5affde2e

PETIT PLUS : à monaco pour le mois de juin avec chloe, emily et cian ☽ vedette d'une mini-série netflix censée paraître en novembre 2021 ☽ son dernier projet est annulé, elle ne sait plus du tout si elle a envie de continuer ☽ l'affaire byers fait la manchette à nouveau, la vérité sur son agression plus près que jamais d'éclater ☽ ressent beaucoup de culpabilité pour tout, tout le temps ☽ a récemment recommencé à courir et adore être à la plage ☽ a un jeune frère autiste qu'elle aime plus que tout et surprotège.
RPs EN COURS :
CRINGER ☽ no, i don't want to see you suffer. no, i don't want to see you cry. i don't want you to disappear from my side. yeah, i know that you did all you can. yeah, i know that you truly tried. there is hope for you my friend. i will be there to the end. cause whenever you fall too far. i will dive for you into darkest blue. you will never be on your own. cause i will dive for you into darkest blue.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_o4thcsNOgg1qa2n1a_250
CHENNY ☽ how you feeling, sweetheart? are you moving on? are you sleeping okay or do the nights go on and on? cause i'm fine, then i'm not. i'm spinning round and i can't stop. i can't do this alone. for time flies and it's so slow. i'm up and down like a yo-yo. i can't do it on my own. and i've tried and i can't pull the sword from the stone
STRINGERs ☽ perfect by nature, icons of self indulgence. just what we all need. more lies about a world that never was and never will be. have you no shame don't you see me? you know you've got everybody fooled. look here she comes now. bow down and stare in wonder. no flaws when you're pretending but now you know she never was and never will be. i know that i've betrayed you.

MINNY ☽ so now you show up when you're alone again. but we haven't changed, but now you're interested. and maybe you're here because you wanna come home. but what if you're just afraid to be alone. i guess i don't know how you'd want it back now. i thought you got yourself away. how do i prove it to myself you're ready now. now you want me but what if your heart's a liar? cause if you change your mind again i'll burn like a wildfire.

PENISY ☽ you're about as out of my control as anything has ever been. i'm uncomfortable, but lately i've been kinda fuckin' into it. the way you wrap yourself around my body, i think i could live in it. you're not like anything I know or i've known. you scare me, but I'm not afraid of it. you make me nervous, but i wanna stay in it. i tend to complicate and find fancy ways to say. i just want more of you

CLENNY ☽ do you remember when we didn't care. we were just two kids that took the moment when it was there. do you remember you at all. another heart calls. yeah i remember when we stole the night. we'd lie awake but dreaming 'til the sun would wash the sky. just as soon as i see you. but didn't i tell you as deep as i need you, you wanna leave it all.

JONNY ☽ where you lead, i will follow. anywhere that you tell me to. if you need me to be with you i will follow where you lead. if you're out on the road feeling lonely, and so cold. all you have to do is call my name and i'll be there on the next train.

(19)giovanni #2giovanni #3ivyyelahiahjeremiah #2clément #2clyde #6dinismicah #2eddie #2isaacswann #4chloe #12hunter #2.

RPs EN ATTENTE : rory #8 ☽ jordan #5 ☽ monaco ☽ nolan ☽ halsey #5 (ua lovers ♡) ☽ matthias #2 ☽ rose #2 ☽ craig ☽ toi?

RPs TERMINÉS : (2021)livia #2chloe #7livia #3rory #4hannahsamuelnathanaelrory #5niamhjeremiah #1matt #2joy #3halsey #3victoire #2rory #6chloe #8codyclyde #5jordan #3chloe #9edwardeddie #1erikaknoxchloe #6rory #7chloe #10danijoy #5itziarchloe #11joy #4jordan #4.

(2020)rory #1swann #1raphaelchloe #3lilychloe #2jessian #1jordan #1rory #2swann #2clyde #3halsey #1jordan #2rory #3livia #1chloe #4victoire #1matthias #1clyde #4 & halseyclément #1le noël du royaume enchantécharliegiovanni #1swann #3merrylenaenoch.

flashbackschloe #1kaneclyde #1arrowjoy #1rose #1joy #2micah #1nickshilohmatt #1hunter #1.

abandonnés:

CRÉDITS : (av. cristalline. ♡) ☽ (sign. siren charms) ☽ (crackship cringer. nairobi ♡) ☽ (crackship stringers. mandown ♡) ☽ (tinder profile. AMGK ♡) ☽ (icons. pinterest) ☽ (gif. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36626-if-the-world-was-ending-penny-rosalie https://www.30yearsstillyoung.com/t38403-the-things-we-lost-in-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t34575-penny-stringer https://www.30yearsstillyoung.com/t34574-penny-stringer https://open.spotify.com/playlist/4UtOHuFE98a5ajwqngBtvw?si=5loW

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyDim 23 Mai - 22:18

J’épouse Rory, je me tape Jeremiah et je tue Clément

Alex, Amaya, Zoe?

Primrose Anderson
Primrose Anderson
l'insatiable
SURNOM : prim, poppy, primsou. primsette par tim, elle n'assume pas.
STATUT : il est son jardin secret, naviguant discrètement entre les rêves et la réalité.
MÉTIER : stripper @the woods, aspirant à quelque chose de plus solide et gratifiant.
LOGEMENT : 177 hughton avenue, @redcliffe, chez adèle, will, moana et elia, avec nutella le chat et vanille le koala (en peluche) géant.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 S4xi

PETIT PLUS : hypersensible, nerveuse et manque total de confiance en elle ✽ acheteuse compulsive doublée d'une obsession pour le luxe ✽ pâtissière dans l'âme ✽ créatrice de compositions légumes et fruits ✽ originaire de warwick, arrivée à brisbane en 2012 ✽ consommatrice de cocaïne ✽ possède un instagram qui a sa petite réputation, une façon pour elle d'exister ✽ maman d'un british shorthair appelé nutella
RPs EN COURS : pinterest

flashbacksolascaleb 3

présentgabrieljamielenaheather 2danisofiacaleb 4amayagaïatim 6

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 4dhr
calrose 3 (fb) 4 ✽ and when we're in the trenches and you're under fire i will cover you. if i was dying on my knees you would be the one to rescue me. and if you were drowned at sea i'd give you my lungs so you could breathe. i've got you brother. ☾ 12

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 O2bz
prim(e)time(e) 6 ✽ every look, every touch makes me wanna give you my heart i be crushin' on you, baby stay the way you are 'cause i never knew, i never knew you could hold moonlight in your hands 'til the night i held you, you are my moonlight ☾ 12345

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 X3wz
primaya 1 ✽ i have no reason to run so will someone come and carry me home tonight the angels never arrived but I can hear the choir so will someone come and carry me home tonight we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun

RPs EN ATTENTE : lou ✽ isaac/josh ✽ channing 2 ✽ alex 2 ✽ deborah ✽ micah ✽ victoria

de l'art made in HH:

RPs TERMINÉS : channing (fb) ✽ tim (fb) ✽ calebheathercaleb 2/alexwrentim 2tim 3tim 4tim 5
CRÉDITS : (avatar/crackships) me.
DC : birdie, le perroquet survitaminé.
PSEUDO : cristalline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36349-primrose-buy-her-tonight-she-s-still-shining https://www.30yearsstillyoung.com/t36424-primrose-every-little-lie-gives-me-butterflies https://www.30yearsstillyoung.com/t36448-primrose-anderson https://www.30yearsstillyoung.com/t36543-primrose-anderson

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyLun 24 Mai - 12:51

j'épouse Amaya, me tape Zoey et je tue Alex ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 3922047296

Garret ; Micah ; Byron

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 CNcAYPBO_o ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 CQhFK8G ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 7OaGsrwx_o
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 272681890 :

Garret Oxton
Garret Oxton
la bonne paire
SURNOM : Garret, six lettres, deux syllabes. Gary, pour sa frangine
STATUT : Célibataire par choix et non pas par dépit. Il lui arrive parfois de finir ses nuits dans le lit de parfaites inconnues qui, il le sait, ne compteront jamais.
MÉTIER : Videorider, il bosse pour le vidéoclub du coin et livre des dvd à domicile pour contrer les plateformes de streaming.
LOGEMENT : Dans un Loft au coeur de Redcliffe avec Diego, le mec qu'il évite et Murphy, son chien.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1623004864-tumblr-9f0578e341217b1f035cc53088106d92-a2dafc94-500

PETIT PLUS : ♦ Souffre de troubles obsessionnels compulsif se manifestant par des rituels conjuratoires ♦ Déteste les nombres impairs ♦ Joue de la gratte et du piano depuis qu'il est gosse ♦ Ancien enfant de choeur, l'église a longtemps fait partie de sa vie ♦ Adore trainer sur des forums de musique ♦ Musicien et compositeur du groupe Oxtorm depuis 2013 ♦ A dû partager le ventre de sa mère avec Jessalyn pendant neuf mois ♦ Possède un tatouage inspiré des points à relier dans le dos. Le dessin caché en dit beaucoup sur sa personne. ♦ En bon fan de Hockey, il se ballade le plus souvent en roller♦
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 5cadd20293676301f47936b315f5be0d4772cfa7
JESSY☆ (Un) If I was dying on my knees, you would be the one to rescue me. And if you were drowned at sea, I'd give you my lungs so you could breathe.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1622418220-dierret
DIEGO☆ (UnDeux) A broken heart is all that’s left, i’m still fixing all the cracks, lost a couple of pieces, i’m afraid of all i am. My mind feels like a foreign land. Silence ringing inside my head, please, carry me home.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 5cd2fa2d85b04232d1dbb3421c7c86b95097f45f
WILLIAMS☆ (Un) Check yes Julep, kill the limbo, I'll keep tossing rocks at your window.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 461d3d8c68cc6ccb5146aa85170eeee763e3859a
MELCHIOR☆ (Un) So no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke. When it hasn't been your day, your week, your month or even your year, I'll be there for you cause you're there for me too.
(13/06)
Jessy#1Diego #2Damon #1Anastasia #1Melchior #1 Adriel #1Channing #1Logan #1 Jordan #1 Autumn #1Riley #1La fête des voisins Event Mariage

RPs EN ATTENTE : Kieran #1 › Holden #1 › Giulia #1 › Maxwell #1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 91eb65f754c68a0e3ff016fbe1f8a74608bc2064

RPs TERMINÉS : Eleonor #1Diego #1Erin & Eleonor

CRÉDITS : Myself (gifs & avatar) ♦ Bat'phanie (signature) ♦ Loonywaltz (UB)
DC : Aucun
https://www.30yearsstillyoung.com/t38195-garret-oxton-where-s-my-mind https://www.30yearsstillyoung.com/t38297-garret-oxton-tu-seras-viril-mon-kid-je-n-veux-voir-aucune-larme-glisser https://www.30yearsstillyoung.com/t38303-garret-oxton#1849396 https://www.pinterest.fr/garretoxton/wheres-my-mind/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyLun 24 Mai - 22:38

J'épouse Byron, je me tape Micah et puis je me tue :drama:

Diego, Damon, Deborah ?

SE MENTIR À S'ARRACHER LES DENTS
Au placard mes sentiments, surtout ne rien dire, et faire semblant. Travestir qui je suis vraiment, faire taire la rumeur, les mots sont tranchants.

:rainbow::

Megan Monroe
Megan Monroe
l’œil de la tempête
l’œil de la tempête
SURNOM : Elle utilise son second prénom, Misty, comme alias dans le monde professionnel.
STATUT : C'est officiel : elle essaye de vendre son histoire d'amour avec Damon à son entourage. Le coup de foudre, un amour passionnel et la certitude de s'aimer pour la vie. La vérité est tout autre : leur mariage est arrangé par le père du jeune homme.
MÉTIER : Photographe de presse, c'est plus joli que "paparazzi". La vie volée des célébrités, c'est sa spécialité.
LOGEMENT : #323 Doggett Street, à Fortitude Valley dans un appartement où elle a recueilli Shiloh.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 MpIEuUVX_o

PETIT PLUS : forte, passionnée, impatiente et déterminée, Megan est courageuse et têtue jusqu'à l'épuisement › balottée entre une mère toxicomane et alcoolique et plus de familles d'accueil qu'elle ne veut les compter, elle ne parle de son enfance à personne › elle a coupé les ponts avec sa mère pendant quatre ans, aujourd'hui elle lui fait parvenir un chèque tous les mois en secret › elle se fiche de ruiner la vie des célébrités qu'elle photographie : les secrets font pour elle plus de mal que de bien › en 2017 elle a posé nue pour plusieurs magazines masculins pour joindre les deux bouts
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 540e45eae0921a010ac482ab05c013a98ba50efb
cosigan #2 & #3 I am the hardest to love, the house I bought is not a home, together we are so alone. Don't regret the day we met, don't forget that time we spent. Forget that we're in different beds, I know, 'cause I am the hardest to love. No I can't, can't believe you trust me, after all the rough days, you still call me up. ☽ 123

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_pn190bmBo11rk450s_540
cameron (scénario libre) I've spent all of the love I saved, we were always a losing game. Small-town boy in a big arcade, I got addicted to a losing game. I saw the end before it begun, still I carried on. A broken heart is all that's left, I'm still fixing all the cracks. I'm afraid of all I am, my mind feels like a foreign land, silence ringing inside my head.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Tumblr_inline_ples8n5Pt31rqmlml_540
meloh #1 ⊹ You with the sad eyes, don't be discouraged, oh I realize, it's hard to take courage in a world full of people. Can't remember when I last saw you laughing. This world makes you crazy and you've taken all you can bear. Just call me up 'cause I will always be there. And I see your true colors shining through.

UNIVERS ALTERNATIFS :

+ dialogues en goldenrod

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Afh5aqBE_o

+ crédits complets dans mon moodboard

RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens
CRÉDITS : me (avatar), loonywaltz (UB)
DC : Raelyn Blackwell, le mont des vanités (ft. Lady Gaga)
PSEUDO : stairsjumper
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t38701-megan-i-m-your-biggest-fan-i-ll-follow-you-until-you-love-me https://www.30yearsstillyoung.com/t23281-raelyn-megan-if-you-re-a-strong-female-you-don-t-need-permission https://www.30yearsstillyoung.com/t38732-megan-monroe https://www.30yearsstillyoung.com/t38735-megan-monroe

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyLun 24 Mai - 22:42

J'épouse Damon (:face: ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 3070942404), je me tape Deborah (elle en rêve) et je tue Diego (sorry ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 3258319053)

Giovanni, Auden, Saül ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1949770018

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 A44L8rk
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 VsgJxpQ
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 AybYaOa
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 DNAJJmO

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 LKqJkYj

Garret Oxton
Garret Oxton
la bonne paire
SURNOM : Garret, six lettres, deux syllabes. Gary, pour sa frangine
STATUT : Célibataire par choix et non pas par dépit. Il lui arrive parfois de finir ses nuits dans le lit de parfaites inconnues qui, il le sait, ne compteront jamais.
MÉTIER : Videorider, il bosse pour le vidéoclub du coin et livre des dvd à domicile pour contrer les plateformes de streaming.
LOGEMENT : Dans un Loft au coeur de Redcliffe avec Diego, le mec qu'il évite et Murphy, son chien.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1623004864-tumblr-9f0578e341217b1f035cc53088106d92-a2dafc94-500

PETIT PLUS : ♦ Souffre de troubles obsessionnels compulsif se manifestant par des rituels conjuratoires ♦ Déteste les nombres impairs ♦ Joue de la gratte et du piano depuis qu'il est gosse ♦ Ancien enfant de choeur, l'église a longtemps fait partie de sa vie ♦ Adore trainer sur des forums de musique ♦ Musicien et compositeur du groupe Oxtorm depuis 2013 ♦ A dû partager le ventre de sa mère avec Jessalyn pendant neuf mois ♦ Possède un tatouage inspiré des points à relier dans le dos. Le dessin caché en dit beaucoup sur sa personne. ♦ En bon fan de Hockey, il se ballade le plus souvent en roller♦
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 5cadd20293676301f47936b315f5be0d4772cfa7
JESSY☆ (Un) If I was dying on my knees, you would be the one to rescue me. And if you were drowned at sea, I'd give you my lungs so you could breathe.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 1622418220-dierret
DIEGO☆ (UnDeux) A broken heart is all that’s left, i’m still fixing all the cracks, lost a couple of pieces, i’m afraid of all i am. My mind feels like a foreign land. Silence ringing inside my head, please, carry me home.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 5cd2fa2d85b04232d1dbb3421c7c86b95097f45f
WILLIAMS☆ (Un) Check yes Julep, kill the limbo, I'll keep tossing rocks at your window.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 461d3d8c68cc6ccb5146aa85170eeee763e3859a
MELCHIOR☆ (Un) So no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke. When it hasn't been your day, your week, your month or even your year, I'll be there for you cause you're there for me too.
(13/06)
Jessy#1Diego #2Damon #1Anastasia #1Melchior #1 Adriel #1Channing #1Logan #1 Jordan #1 Autumn #1Riley #1La fête des voisins Event Mariage

RPs EN ATTENTE : Kieran #1 › Holden #1 › Giulia #1 › Maxwell #1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 91eb65f754c68a0e3ff016fbe1f8a74608bc2064

RPs TERMINÉS : Eleonor #1Diego #1Erin & Eleonor

CRÉDITS : Myself (gifs & avatar) ♦ Bat'phanie (signature) ♦ Loonywaltz (UB)
DC : Aucun
https://www.30yearsstillyoung.com/t38195-garret-oxton-where-s-my-mind https://www.30yearsstillyoung.com/t38297-garret-oxton-tu-seras-viril-mon-kid-je-n-veux-voir-aucune-larme-glisser https://www.30yearsstillyoung.com/t38303-garret-oxton#1849396 https://www.pinterest.fr/garretoxton/wheres-my-mind/

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyLun 24 Mai - 23:02

J'épouse Auden, je me tape Saül et je tue Giovanni :farewell:

Primrose, Jordan, Peter ?

SE MENTIR À S'ARRACHER LES DENTS
Au placard mes sentiments, surtout ne rien dire, et faire semblant. Travestir qui je suis vraiment, faire taire la rumeur, les mots sont tranchants.

:rainbow::

Penny Stringer
Penny Stringer
le rêve entaché

RPs EN COURS :

abandonnés:

Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyMar 25 Mai - 0:55

J’épouse Jordan, je me tape Prim et je tue Peter

Wim, Will, William?

Isaac Jensen
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Yci9WaS
SURNOM : Isy
STATUT : Il adopte désormais l'art du kintsugi auprès de son cœur : il chérit ses expériences passées en espoir qu'elles l'arment pour choyer le tambour romantique que la destinée possède éventuellement en réserve pour lui
MÉTIER : Infirmier au service des urgences, infirmier bénévole à la croix rouge et aux flying doctors
LOGEMENT : Il savoure les bons moments fraternels avec son cadet et reprend ses chantiers de plus belle, en quête de matérialiser sa définition de confort et de bien-être, au #17 toowong
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Ef8a80b779b37b26d83648ebe69b6982fc3c90af

PETIT PLUS : Est à Brisbane depuis ses 18 ans ∆ à 21 ans, il est diplômé infirmier et commence à travailler sur le pool de remplacement de St Vincent ∆ joueur de football australien de haut niveau, une suite de blessures met terme à sa carrière à ses 25 ans. Il se réoriente et travaille en tant qu'ambulancier ∆ à 28 ans, il est positionné sur un poste d'infirmier au service des urgences de St Vincent ∆ à 32 ans il se sépare de sa fiancée ∆ en mars 2018, il attente à ses jours. il reprend le travail en septembre 2018 ∆ en 2020, il termine finaliste de ROA
RPs EN COURS : deborah (ua)katherinejensens #2jacobjordan #3joy

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Aebe674b90c81eec0cb35c969fdc3ef664b7f9e9
i'll be there for you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 C5575f9c44117be9f99ee6047ce3496df3094df9
kanisy
kane #5

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 7bf3251b3699ba651ef909f8df2c8dc5
easy²
itziar #4

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Fkdl
the big bang crew

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Travel-road-trip-animated-gif-3
grisy
grace #10

penisy
penny #1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 B751fefb29b92ccd97bfa6c384f044e04f9e9dd7
helisy
helena #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 A0706ae5a90d203b40b97fc4be819077113945e8
erisy
erin #2

RPs EN ATTENTE : oakley #4 ∆ hassan ∆ amy ∆ primrose ∆ zeppelin ∆ josh #2 ∆ elias ∆ noa #9 ∆ zoey ∆ gabrielle

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 E46W806
RPs TERMINÉS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 2cel

mcjen #1easy² #1faithgrisaac #1siaicarternoa #1kane #1yasmine #1mazearthurmattmcjen #2terminus (df)grisaac #2mayaeasy² #2noa #2kane #2degrassinicolas #1mcjen #3mcjen #4elora #1wendyyasmine #2mcjen #5mcjen #6cwcvlioakley #1jackmcjen #7noa #3stephenmcjen #8brunchmcjen #9karvigrathjill odoakley #2mcjen #10 (ds)baileyléaudackmcjen #11quinn #1timliemaisyginaudenmcjen #12christmas partyjenseneasy² #3elliejustine h.elora #2mcjen #13mcjen #14love #1love #2matthiaschloenoa #5jilllove #3noa #4love&noamavi #1oakley #3jordan #2 (df)dylane #1 (dz)escape gamejaxnoa #6 noa #7 (df)love #7kane #3love #8 (df)mollyphoebehelena #1love #9josh #1erin (fb) #1noa #8kane #4jordan #1koh lantadylane #2love #10

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 E1716c9933767260e81071e5cba62f09b60c25fd

(roa, juin 2020)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 33ur
grisy
(s1) lancementlove #4grace #1grace, greg, siennaweek-end #1grace #2grace #3
(s2) grace #4grace #5grace, elias, kieraneliasivylove #5love #6
(s3) elias, kieran, grace, sienna, jack
(s4) épreuve semaine 4grace #6martin
(s5) épreuve 1 semaine 5épreuve 2 semaine 5épreuve 3 semaine 5résultats
(finale)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Mm5t
grace #7raftinggrace #8grace #9
CRÉDITS : cristalline, loonywaltz (ub), la confiserie (illustration personnalisée ♥), am (tinder), vlastuin (gif penisy)
DC : Levi Lionhart
https://www.30yearsstillyoung.com/t19429-isy-strive-for-progress-not-perfection https://www.30yearsstillyoung.com/t19472-isy-notebook https://www.30yearsstillyoung.com/t19473-isaac-jensen https://www.30yearsstillyoung.com/t19596-isaac-jensen

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 EmptyMar 25 Mai - 4:15

J'épouse Wim, je me tape William, je laisse Will à Birdie ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 4251317097

Melchior, Diego, Lincoln

more:

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 47 Empty

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 47 sur 49Aller à la page : Précédent  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49  Suivant