AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-40%
Le deal à ne pas rater :
Écharpe Lacoste en laine côtelée à -40%
60 € 100 €
Voir le deal
-36%
Le deal à ne pas rater :
-36% sur la pot à plante en lévitation dans l’air
53.63 € 83.79 €
Voir le deal

we don't write a poem for a girl who is a (LYA)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage
Mia McKullan
Mia McKullan
le roman inachevé
SURNOM : Mia c'est suffisamment court non?
STATUT : Better alone...
MÉTIER : Ecrivain (romans) et journaliste (Brisbane Times)
LOGEMENT : SPRING HILL, #97 St Pauls Terrace, en colocation avec Knox Baxton, son meilleur ami
LA VIE N'EST PAS UN LONG FLEUVE TRANQUILLE

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : A toujours vécu à Brisbane ≈ L'année de ses 16 ans, elle a vrillé : fêtes, alcool, drogue ≈ A fait un coma éthylique qui l'a remis sur le droit chemin ≈ 2009-2014 : études à Melbourne ≈ 2014-2015 : tour du monde avec son ex ≈ Fin 2015 : retour à Brisbane ≈ Son premier roman est sorti début juillet 2020 ≈ Elle a une brève relation avec Alec Strange en août ≈ Septembre : son père revient à Brisbane - Elle a un accident de surf ≈ Apprend qu'elle a bien un frère ainé, et ses suspicions se resserrent de plus en plus sur Jax.
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS : we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Giphy
MIALEC #8 ≈ I gave you my trust, my heart, and everything inside of me, tell me how'd you pay me back? You made a fool out of me, can't you see what you're doing? Left me, broken in pieces, got me feeling so stupid, guess I needed a reason to let go, I don't wanna hear lies anymore

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Giphy
FAMILY
JAXIA #5 &#6 & DAD #2 & #3 (UA) ≈ There’s a river full of memory, sleep, my darling, safe and sound, for in this river, all is found , in her waters, deep and true, lie the answers and a path for you.

KNOXIA #5 & ≈ So no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke, your love life's DOA, it's like you're always stuck in second gear, when it hasn't been your day, your week, your month, or even your year, but I'll be there for you

ADIA #8 & #9 (FB) & #10≈ But then again, if we're not friends, someone else might love you too and then again, if we're not friends, there'd be nothing I could do, and that's why... friends should sleep in other beds. And friends shouldn't kiss me like you do. And I know that there's a limit to everything. But my friends won't love me like you.

GEOMIA #3 ≈ Remember when I told you "No matter where I go, I'll never leave your side, You will never be alone"

DANIA #2 ≈ U.C

MIANE ≈ The little sis' i never had. Be there for you always and forever.

PEMIA #1≈ U.C.

PRESENT
Septembre : ∆ Kaya & Adam

Octobre : ∆ JessianLouisaWim #2Nea

Novembre : ∆ Mason #1Joy

FLASHBACK
2018Victoria
2019Cade

UA

RPs EN ATTENTE : ∆ Tessa ∆ Kaya
RPs TERMINÉS : AudenAdam #1Dylane#1Adam #2Dylane #2Jax #1Knox #1Dylane UA #1Danika Adam #3Dylane #3 WrenJax #2Mialec #1TimRp de groupeMialec #2Adam&KnoxGeo #1 (FB)Mialec #3Wim GinnyKnox & WimJax #3Dylane #4Adam #4Adam #5Adam #6Mialec #5Andrew #1Dylane#5Andrew & GeoMaxenceElias (UA)Knox #2Knox #3Knox #4Jax #4Mialec #4Dania #1Mialec #6 & GeoPemia #1Adam #7Mialec #7

EVENT HALLOWEEN
PLAIE 1PLAIE 2PLAIE 3PLAIE 4PLAIE 5
CRÉDITS : @ all souls
DC : Stacey Gallagher
https://www.30yearsstillyoung.com/t30882-mia-mckullan-is-in-da-place https://www.30yearsstillyoung.com/t34508-mia-remember-the-words-you-told-me-love-me-til-the-day-i-die#1539065 https://www.30yearsstillyoung.com/t30939-mia-mckullan https://www.30yearsstillyoung.com/t32237-mia-mckullan

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyDim 3 Jan - 23:40

Bienvenue à toi et bon courage pour ta fiche. Puis Dua we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1949770018 we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1949770018

Let the magic of Christmas work
Would you let me see beneath your beautiful
Would you let me see beneath your perfect
Take it off now boy, take it off now boy
I wanna see inside
Would you let me see beneath your beautiful tonight
Ohhh, Tonight

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 PwjukqI
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2eDseF9
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Mf7aKnj
Revenir en haut Aller en bas
Freya Lodovico
SURNOM : habituellement, on me surnomme lodo. sinon, celui que vous me trouverez bien.
STATUT : célibataire, mon cœur reste à prendre. attention aux zones de turbulences!
MÉTIER : étudiante à la fac en arts appliqués et serveuse à temps partiel au sixteen antlers. bénévole au refuge du moins, pour le moment.
LOGEMENT : colocation au 4 rue sherwood road, dans le quartier de toowong.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Dd53b02dfd3de262ec40023a0c690b9002f0026e

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : je suis d'origine italienne ☽ j'ai un trouble de la personnalité limite que je tente de cacher la plupart du temps ☽ je ne refuse jamais une nouvelle rencontre, ni un nouveau défi ☽ je suis aussi curieuse que mon âme d'enfant me le permet ☽ il m'arrive de donner ma confiance trop rapidement ☽ pour moi, la vie est fait de rose et de paillettes. pourquoi se faire du soucis? la vie est trop courte ☽ j'ai tendance à agir sur des coups de tête et à être la victime de mes propres mauvaises décisions ☽ mes parents sont décédés dans un accident de voiture lorsque j'avais 17 ans ☽ je joue du violon
UN RP ? : Où tu veux quand tu veux.
RPs EN COURS : (6/8) rose, itziar, ilaria, peter, gael, holden
RPs EN ATTENTE : amy, jordan, damon, riley, wyatt, moana
PSEUDO : foxsyartic (foxsy).
CRÉDITS : ice and fire (signature), moi-même (avatar).
DC : aucun.
https://www.30yearsstillyoung.com/t35803-when-the-storm-meets-the-river-the-overflow-of-the-hurricane-freya-lodovico https://www.30yearsstillyoung.com/t35873-freya-were-you-were-i-were-are-we#1640229 https://www.30yearsstillyoung.com/t36044-freya-lodovico

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 0:17

Bienvenue ici et bonne chance pour ta fiche :l:

"my mother always told me, that my head was like a compass, with no pointing due north. now only do i really understand, that real monsters are not under my bed, but inside my head."
Isaac Jensen
SURNOM : Isy
STATUT : Il adopte désormais l'art du kintsugi auprès de son cœur : il chérit ses expériences passées en espoir qu'elles l'arment pour chérir le tambour romantique que la destinée possède éventuellement en réserve pour lui
MÉTIER : Infirmier au service des urgences, infirmier bénévole à la croix rouge et aux flying doctors
LOGEMENT : Une maison des plus évolutives, vivante par ses incessants chantiers, située au #17 toowong et où il accueille confortablement tous les gens qu'il aime
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Eebccae7f1ebccbaf70fe18e2bdb9d5b2c25f814

PETIT PLUS : Est à Brisbane depuis ses 18 ans ∆ à 21 ans, il est diplômé infirmier et commence à travailler sur le pool de remplacement de St Vincent ∆ joueur de football australien de haut niveau, une suite de blessures met terme à sa carrière à ses 25 ans. Il se réoriente et travaille en tant qu'ambulancier ∆ à 28 ans, il est positionné sur un poste d'infirmier au service des urgences de St Vincent ∆ à 32 ans il se sépare de sa fiancée ∆ en mars 2018, il attente à ses jours. il reprend le travail en septembre 2018 ∆ en 2020, il termine finaliste de ROA
RPs EN COURS : deborah (ua)joshjustinejordan #1helenadylane #2victoriaerin (fb)

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Aebe674b90c81eec0cb35c969fdc3ef664b7f9e9
i'll be there for you
noa #8

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Fkdl
the big bang crew

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 E1716c9933767260e81071e5cba62f09b60c25fd

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 7bf3251b3699ba651ef909f8df2c8dc5
this pub
easy² #4

RPs EN ATTENTE : katherine ∆ oakley #4 ∆ hassan ∆ amy ∆ caelan&helena
RPs TERMINÉS : mcjen #1easy² #1faithgrisaac #1siaicarternoa #1kane #1yasmine #1mazearthurmattmcjen #2terminus (df)grisaac #2mayaeasy² #2noa #2kane #2degrassinicolas #1mcjen #3mcjen #4elora #1wendyyasmine #2mcjen #5mcjen #6cwcvlioakley #1jackmcjen #7noa #3stephenmcjen #8brunchmcjen #9karvigrathjill odoakley #2mcjen #10 (ds)baileyléaudackmcjen #11quinn #1timliemaisyginaudenmcjen #12christmas partyjenseneasy² #3elliejustine h.elora #2mcjen #13mcjen #14love #1love #2matthiaschloenoa #5jilllove #3noa #4love&noamavi #1oakley #3jordan #2 (df)dylane #1 (dz)escape gamenoa #6 noa #7 (df)love #7kane #3mollyphoebe

(roa, juin 2020)
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 33ur
grisy
(s1) lancementlove #4grace #1grace, greg, siennaweek-end #1grace #2grace #3
(s2) grace #4grace #5grace, elias, kieraneliasivylove #5love #6
(s3) elias, kieran, grace, sienna, jack
(s4) épreuve semaine 4grace #6martin
(s5) épreuve 1 semaine 5épreuve 2 semaine 5épreuve 3 semaine 5résultats
(finale)
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Mm5t
grace #7raftinggrace #8grace #9
CRÉDITS : chevalisse, loonywaltz (ub), la confiserie (illustration personnalisée ♥)
DC : Levi McGrath
https://www.30yearsstillyoung.com/t19429-isy-strive-for-progress-not-perfection https://www.30yearsstillyoung.com/t19472-isy-notebook https://www.30yearsstillyoung.com/t19473-isaac-jensen https://www.30yearsstillyoung.com/t19596-isaac-jensen

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 3:14

Bienvenue parmi nous et bonne continuation pour la suite de ta fiche I love you

Leave of absence
I'm finally feeling like it's okay to break into a thousand pieces no one can replace
only i can find my way

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2ON2GkI
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2F34AbG
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 30QK2PI
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 37QO3DK
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2Y5hqPm
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2VwNX10

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 39kLoEj
Siloë Osborne
SURNOM : pas de surnom particulier, hormi les puce ou chérie par ses proches.
STATUT : éternelle célibataire dont les relations ne durent jamais.
MÉTIER : pâtissière mais également nounou pour payer les factures et le traitement de son frère.
LOGEMENT : toowong, numéro 348 dans une petite maison avec novella.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1e53a32b93ee8946e2eb99103d17cf93287793f1

PETIT PLUS : âgée de vingt sept ans, née à Brisbane ≈ la petite dernière de la famille alors qu'elle a un frère plus vieux de deux ans. Il est atteint d'une maladie et est sourd. ≈ elle a apprit la langue des signes pour lui et pour pouvoir parler avec son frère. ≈ elle a perdu son père avant sa naissance et sa mère est décédée lorsqu'elle avait huit ans ≈ elle a été placée dans une famille d'accueil avec son frère. ≈ elle a toujours vécu dans la pauvreté. ≈ elle est pâtissière depuis quelques années, elle a toujours adoré faire cela depuis qu'elle est toute petite. ≈ elle aimerait pouvoir ouvrir sa propre
RPs EN COURS :

(rhys « the world was on fire. no one could save me but you. it's strange what desire will make foolish people do. i never dreamed that i'd meet somebody like you. i never dreamed that i'd knew somebody like you. no, I don't want to fall in love. »)

(lisbeth + evelyn)
PSEUDO : princess.
CRÉDITS : (avatar) cranberry - (gif) tumblr.
DC : aucun.
https://www.30yearsstillyoung.com/t32507-siloe-you-know-the-greatest-loves-of-all-time-are-over-now#1444035 https://www.30yearsstillyoung.com/t32754-siloe-elle-noircit-des-pages-pour-ecrire-des-poemes#1450821 https://www.30yearsstillyoung.com/t32757-siloe-osborne#1450829

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 8:08

bienvenue à toi we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1949770018

( avant toi, je n'avais rien. avant toi, on m'as pas montré le chemin. )
Ilaria Mackenzie
SURNOM : ila par tes amis, tout un tas de choses embarassantes par ta famille.
STATUT : célibataire, tu n'arrives pas à t'imaginer te donner à une personne qui peut disparaître du jour au lendemain.
MÉTIER : étudiante de troisième année en biologie sous-marine, agent d'accueil dans un refuge animalier quelques heures par semaine et babysitter à tes heures perdues.
LOGEMENT : a emménagé début octobre au n°45 à toowong avec Edge mais tu retournes régulièrement chez ta mère à Bayside.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 IdioticTerrificCob-max-1mb

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : amoureuse des animaux, notamment de son chien, Pooka. ● a un QI très élevé mais peu de gens le savent. elle ne s'en vante pas. ● féministe jusqu'au bout des ongles, elle ne se laisse pas impressionner ● vierge et fière de l'être, elle se fiche de ce que pense la société. elle ne sait même pas si elle préfère les hommes ou les femmes à vrai dire. ● amatrice de sports aquatiques, elle a longtemps pratiqué la natation synchronisée et surfe régulièrement.
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS : (2020) yasminekierandamonichabod.2edge.2enoch
(2021) eddiefreyajosephholdenmadison

RPs EN ATTENTE : jade (fb) ● riley ● moana ● kieran.2 ●

RPs TERMINÉS : (2020) ichabodedge

PSEUDO : mollywobbles, #emma.
CRÉDITS : lux aeterna (avatar), tumblr (gifs), loonywaltz (ub).
DC : jessian reed & marius warren.
https://www.30yearsstillyoung.com/t34289-i-m-ready-to-forgive-you-but-forgettin-is-a-harder-fight-ilaria https://www.30yearsstillyoung.com/t34374-don-t-go-breaking-my-heart-ilaria https://www.30yearsstillyoung.com/t34373-ilaria-mackenzie

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 10:54

bienvenue parmi nous et bonne rédaction de ta fiche we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 674657830

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Xua5AuB
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 PtQa10x
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 MGSbLAu
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Ab76uOW
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 OBCGg4U
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2eDseF9
Clyde Wakefield
Clyde Wakefield
les faux-semblants
STATUT : célibataire. il y aurait bien une certaine brune dans l'équation, mais tous les sentiments ne sont pas bons à avouer.
MÉTIER : depuis avril 2020, il est journaliste d'investigation pour abc news 24 & abc radio, et arnaqueur en compagnie de sa bonnie le reste du temps.
LOGEMENT : #367 water street (spring hill), un loft qui lui sert de lieu de vie et de travail.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 E4dl

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : né logan, il a officiellement interchangé ses deux prénoms à l'âge de dix-huit ans › originaire de perth, il a déménagé à brisbane en mars 2020 › sa mère est schizophrène sous traitement, son père manque à l'appel depuis sa naissance.
RPs EN COURS :
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Wtix
CLYSEY › #7 & ariane & #13and I've got my mind made up this time, go on and light a cigarette, set a fire in my head, set a fire in my head tonight.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Ht06
CLENNY › #4 & halseyif you are the healer it means i'm broken and lame, if thine is the glory then mine must be the shame. you want it darker, we kill the flame.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Pxp8
ARYDE › #3 & halseymeet me on the battlefield, we're standing face-to-face with our own human race, we commit the sins again, our tainted history is playing on repeat.

RPs EN ATTENTE : rory › raelyn #4 › ana #2
RPs TERMINÉS :
(2021) anamattlexie
(2020) raelyn #1danika #1lenahalsey #5ariane #1halsey #4le trio infernal #1victoireivyneajessianrionahalsey #2audenraelyn #2beaufield #1 (ua)halsey #1chloe #1 (ua)halsey #9 (ua)halsey #8nate #1beaufield #2 (ua)halsey #10 (ua)penny #1halsey #11ana & jordan (ua)penny #2 (ua)penny #3merryhalsey #12

CRÉDITS : persephone (ava), tumblr (gifs), loonywaltz (ub), me (code signa).
DC : livia oakheart.
https://www.30yearsstillyoung.com/t32018-clyde-eternal-sunshine-of-the-spotless-mind https://www.30yearsstillyoung.com/t32068-livia-clyde-set-a-fire-in-my-head-tonight https://www.30yearsstillyoung.com/t34812-clyde-wakefield

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 12:01

Bienvenu et bon courage pour ta fiche I love you

+ :

Heather Harris
Heather Harris
le revers de bâton
SURNOM : HH, Disney
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Danse et chante dans des vêtements trop colorés pour elle
LOGEMENT : #122 spring hill (Actuellement à Los Angeles chez Mickey)
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_ptb8fghtax1xzxp99o3_250

PETIT PLUS : Actrice depuis l'âge de 5 ans ≈ Disney Star ≈ Impulsive ≈ Secrètement geek ≈ N'aime pas le vin ≈ Rêve de jouer dans un film d'action ≈ Dramaqueen sur les bords ≈ Joue du piano ≈ a une cicatrice sous le menton
UN RP ? : Où tu veux quand tu veux.
RPs EN COURS : we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Df733eb0e34bcf9ac8176a5902f5d75e3397d53a

Birdie 3, Birdie 4 & Will

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 5ab5c8d0e73a2a5f015757af70f01a5534c63843
Malachi 2

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 554493ce430aa9765be3f989eaf187402d498861
Maze

Sybille, Elias, Sybille2 & Louisa, Louisa 2(au), Caleb, Kaya, Caelan, Halston
RPs EN ATTENTE : Gregory, Rory 2, Topaz, Gabriel
RPs TERMINÉS : Charlie, Matthias, Lizzie, Lizzie 2, Skyther, Remi,Jessian, Skyther 2, Grace, Malachi, Jessian 2, Elizabeth (fb), Jax, Birdie,Elizabeth 2 (fb), Jessian 3, Rory,Birdie 2 (au)

Abandonnés:

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 T5ha
PSEUDO : Kinderette
CRÉDITS : Birdie (avatar), Kinderette (Crackship), Joseph (dessin)
DC :
https://www.30yearsstillyoung.com/t25871-heather-harris-when-can-i-go-home https://www.30yearsstillyoung.com/t25946-heather-harris-if-you-want-to-be-friendsbring-alcohol https://www.30yearsstillyoung.com/t25951-heather-harris https://www.30yearsstillyoung.com/t26367-heather-harris

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 12:22

Bienvenue parmi nous !

Bon courage pour ta fiche, j'espère que tu t'amuseras bien ici we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 674657830

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2ETubDR
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2Qm9LZG
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Su075VY
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2PWtpfC
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 34YPuyB
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Qi7UeVN
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2Y8qV0D

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 IRHkpzQ
Adam Newman
Adam Newman
l'éternel amoureux
SURNOM : Papa ours par les collègues de la caserne, Damdam par ses amis.
STATUT : Let me Love You ...
MÉTIER : Pompier à Brisbane. Coach sportif à ses heures perdues.
LOGEMENT : Maison #358 Princess street à Logan City
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 D221c9c9f3665bbb21e5ab241a014d62332e77b5

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Veuf depuis 2ans ∞ Il ne porte plus son alliance depuis peu mais il en garde la marque ∞ Papa de jumeaux, Aaron et Noah ∞ Toujours présent pour ses proches
RPs EN COURS : Nea #1Kaya #1Adia #8Adia #9 (FB)Jodam #5Katherine #1 FB
RPs EN ATTENTE : we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 GiphyAaron & Noah≈Mes amours, mes emmerdes. Les liens du sang sont toujours vainqueurs.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 53b341f4e572fc5be33196c5104080ba
Jodam
Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
And it takes me all the way
I want you to stay, stay
I want you to stay

AdiaOn s'ra peut être pas de ceux là mais si tu veux qu'on insiste. Alors c'est que toi aussi tu penses que ça existe. On prendra que ce qu'on est. Que ce qu'on s'aime que ce qu'on sait, que ce qu'on s'ra. Si on s'entête et moi je veux nous deux contre l'reste du monde.

Adane≈ Âme soeur de coeur, âme soeur d'amitié. Tu ne rentre dans aucune case.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 ExaltedJauntyCony-size_restricted
Rouky le petit dernier de la famille. Merci Dylane !

RPs TERMINÉS : Adane #1Adane #2Adane #3Adane #4Adane #5Adane #6Jordan & Dylane #1Adane #7Mia #1Adane (UA #1)Adane #8Adane #9Adane #10Jaylen #1Erin #1Mia #2Adane #11 Helena #1Mia #3Aggie #1Adane#12Jessian #1Ava #1Mia&Knox #1Tamsin #1Jax #1Aggie #2Dalina#1Mia #4Adane #13Mia #5Jodam #1Jodam #2Mia #6Jodam #3Kaya UA #1Mia #7Andrew #1Jax #2Lya #1Jodam #4
CRÉDITS : Jo le raton <3
DC : Erin la poupée Sanders Et Max la menace
https://www.30yearsstillyoung.com/t31952-my-heart-still-belongs-to-you https://www.30yearsstillyoung.com/t32014-adam-newman-fiche-de-lien https://www.30yearsstillyoung.com/t32025-adam-newman https://www.30yearsstillyoung.com/t33045-adam-newman

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 13:47

Hey mais qui je vois là :OO:
Enchanté, je suis ton beau frère we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3258319053

Il va falloir qu'on parle de ce lien we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 4251317097
Adam et Lya s'entendent un peu trop bien. D'ailleurs merci de l'avoir aider pour la surprise du bal. Ouais je te raconterai tout ça we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1290498195

Bienvenue à toi :l:
Et merci de te tenter ce super scénario. Tu va être bien entouré we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3922047296
Bon courage pour ta fichette.

On ne vit que d'illusions. Les apparences sont infiniment plus savoureuses que les réalités. ♛ by wiise

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 IopoGjc
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 901199fireman
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Hod8yO6
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 IUJCx06
Archie Kwanteen
Archie Kwanteen
le parasite
ÂGE : Vingt-neuf ans, la trentaine lui rappelle le temps passé à perdre son temps. 12 août 1991.
SURNOM : Les gens s'amusent à ajouter un adjectif à son prénom, tout simplement. Il peut être archi-con, archi-faux, archi-[...]lamentable. C'est comme vous voulez.
STATUT : Célibataire. Il ne cherche pas le grand amour parce qu'il a peur de le trouver.
MÉTIER : Actionnaire. Trois billets sortent de sa poche et il en retrouve six lorsqu'il y replonge la main.
LOGEMENT : Une maison très humble à Bayside. Seulement trois salles de bains. L'une d'elles a été emménagée pour son chien Bucky, de toute façon.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_inline_pqn97pxOoP1vjg4rh_250

PETIT PLUS : De nature arrogante, il a passé toute son enfance et son adolescence à se moquer des gens différents. • Il a été éduqué comme un « vrai » homme ; pourtant, il cache en lui une petite lumière rose • Millionnaire, il passe la majorité de son temps à dépenser son argent pour séduire la gente féminine • Il priorise toujours les mots aux poings, surtout les plus convaincants • Il est très tactile – c’est un réflexe de manipulateur expérimenté • Il n’a eu qu’une seule petite amie mais il n'a pas été amoureux. • Pour ne pas décevoir ses parents, il lutte contre sa véritable nature tous les jours.
RPs EN COURS :
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 AYOqRj6p_o
Jarchie [2][FB] - Jarchie [4] - Jarchie [5][UA]
• There are two ways to skin tonight.
Let's see whose road gets there faster.
This is a game, no wrongs, no right.
Only a winner and a loser.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Kwanteen
Kwanteen familyMad • Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 K9ij
Autumn • I swear you were beautiful to see
You could dance on fire with me

Kieran - Dani - Wyatt - Jameson - Jo

RPs EN ATTENTE : Bennet.
RPs TERMINÉS : Jarchie [1] - Jarchie [3]

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 H40c
PSEUDO : Mapartche.
CRÉDITS : Jess pour le vava ♥
DC : Jo le raton et Raph le flamant.
https://www.30yearsstillyoung.com/t35135-money-is-power-i-am-the-power-archie https://www.30yearsstillyoung.com/t35212-lie-down-next-to-me-in-my-silky-sheets-archie https://www.30yearsstillyoung.com/t35219-archie-kwanteen https://www.30yearsstillyoung.com/t35309-archie-kwanteen

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 16:33

Bienvenue parmi nous, j'espère que tu te plairas ici ! :l:

— Gainer —

It doesn't matter. You just have to get something out of it.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 NAJk0oI
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3yMbGgA
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 GZFHSTH
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 NJB97Z9
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 R5x0JQM
Lya Petterson
SURNOM : S’est auto attribuée « Ruby », pour rendre son existence plus glorieuse.
STATUT : Cœur en deuil, presque inexistant, voile carmin qui se dessinent près de ton âme
MÉTIER : Barmaid a ses heures perdues et étudiante en droit en crimes familiaux
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_osdl5kCRUh1v9gh4vo1_400

DC : Y a que ma lya

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 16:50

@Adam Newman a écrit:
Hey mais qui je vois là :OO:
Enchanté, je suis ton beau frère we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3258319053

Il va falloir qu'on parle de ce lien we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 4251317097
Adam et Lya s'entendent un peu trop bien. D'ailleurs merci de l'avoir aider pour la surprise du bal. Ouais je te raconterai tout ça we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 1290498195

Bienvenue à toi :l:
Et merci de te tenter ce super scénario. Tu va être bien entouré we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3922047296
Bon courage pour ta fichette.

Ah mon BF :gla:
Mais oui Mais oui, vient dans mes MP
Je suis ravie de savoir où ce lien peut mener :maah:
Merci pour ton message we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2523491165
Chloe Cohen
Chloe Cohen
l'éphémère
SURNOM : Chuck, ce qu'elle n'a jamais su s'expliquer, mais qui est resté au fil des années.
STATUT : célibataire officiellement, volage officieusement.
MÉTIER : actrice & voice-over, elle avait le cursus scolaire parfait(ement beige) au bout des doigts et l'a abandonné en cours de route pour suivre son rêve de jouer sur les planches et au cinéma.
LOGEMENT : un appartement parfois trop grand, parfois trop petit, au 202 orchid street (redcliffe). Victor y erre quand il veut, en attendant - ils ne savent juste pas quoi.
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 4bae171beae562043636c018dca6603b

RPs EN COURS : Chlaul (ua)SolveigCoby #5Ezoe #6 (fb)Ezoe #7Diana (fb)Cohens (fb)Clyde #2 (ua)Coby #2 (fb)Auden #2 Chenny #7 Chenny #6 Ava Adriel Chennylorette Kaya Cían WyattShiloh (fb)Svetlana (fb)Jetoe #10Nino #2

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 HappyCraftyAmericanbulldog-size_restricted
COBY - Foreign films and modern plays, bend to squares five hundred times. Fingers came unwired and knock the wind from one last urge. Time passed and that was quite a slip, a loosened grasp.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 C0363fc6f60ef6e9d4765221198a2d7c
JETOE - All I need is five minutes, if you read between the lines. One for the eyes and one for the voices. One for the touch, one for the soft grin. One hit of a cigarette, like a butterfly effect.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 826a32cac03d8f3fd902279c4a45328f2f3e3b55
CORY - Muscle to muscle and toe to toe, fear has gripped them but here they go. Hearts sink as they jump up ; hand grips hand & eyes wide shut.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_pdg53v3xNk1vn535ko4_400
EZOE - You wanna disappear in a crowd, just a stranger in a room. Here under the blue lights there's always someone I've wanted to know. Been looking in from the outside ; are you coming in?

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_ojvmtddyyw1uir1a2o3_r1_500
CHENNY - That's not mine, I don't mind, she's not mine. The butcher and the lamb are doing fine. Looking at the sun directly & my finger twitches twice : no, we don't need to lie to ourselves.

RPs EN ATTENTE :
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2067d603dd7ea6c1b11469fdbd92b6b0
RPs TERMINÉS : Seth #1Seth #2Zoe #2TobLoanYeloe #1 (fb)CìanZoe (fb)Zoe #3Erin, Ash & YeleMatthiasJetoe #1Yeloe #2Jetoe #2Zoe #4AmosIsaacMatthias #2SinMollyJetoe #3Jetoe #4GregDimitriTeam malaiseMummezoe - 2Chenny #1Jetoe #7Jetoe #8Jetoe #9Chenny #3Mummezoe - 3Auden #1Ezoe #4 (fb)Nino #1 (fb)Chenny #2Lucia (fb)LiamohenOlivia (fb) Chenny #4 Rory (fb) Ezoe #1
PSEUDO : hub
CRÉDITS : bambi eyes ♡
DC : ginny l'étoile, matt l'ange (lol), ariane la vipère & jack le bohème
https://www.30yearsstillyoung.com/t27970-chloe-don-t-bother-to-find-her-she-s-not-there https://www.30yearsstillyoung.com/t30268-two-of-us-on-the-run https://www.30yearsstillyoung.com/t28027-chloe-cohen#1211021 https://www.30yearsstillyoung.com/t28281-chloe-cohen

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 17:10

super choix de scénaaaa we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3287410889
bienvenue par ici mon chat :l: :l: :l:

a sun from the wasteland calling, shadows of the night will guide us as i faded out too soon. Is this what we have become? Some people need healing, some people need love. Some die for the feeling from Earth not above. Futures we own, it brings us back home.

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tnvwxo8
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 DionNsm
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Rr1pl3Y
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 UA4mcXN
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 4PicGqX
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 DukhMfv
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3T1X3Vb
    we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Qi7UeVN
Kaya Jones
Kaya Jones
la nature à la barre
SURNOM : K' / Kay' / Yaya par Adam / Blondie , La blonde par Jaylen
STATUT : Veuve depuis le 31/07/20 mais amoureuse de Sevan (scénario) depuis plus longtemps
MÉTIER : Avocate spécialisée dans la biodiversité menacée
LOGEMENT : Toowong - 423 carmody road
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_nb8cr2jNET1tkld6so5_250

PETIT PLUS : Bénévole à la Fondation Olivier Keynes / dispo pour rp en anglais
RPs EN COURS : 15/10
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Uwey
Nico - une soirée 100% Jones
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 2g87
Effy - Un visage bien familier
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Xvdf
Adam - Week-end imprévu entre amis
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Hgq5
Merry - Slide with me it's Christmas time
Merry 2 - Make up, dresses, smiles and best friend. A perfect night

Chloé - Bloodflow
Elias - Celle qui parlait trop
Evan - AWEIYDEKWIA
Heather - Do you want to have fun with me?
Jaylen - How are you today?
Jaylen Août 2020 - You are the only one that I accept to see
Marius - A ghost from a pastlife
Maxence - Help Me
Peter - Secret Santa & Secrets
Timothy - I'm beyond repair
RPs EN ATTENTE : Mia, Tamaryn, Kayleigh, Merry&Adam
RPs TERMINÉS : Adam AU #1, Adam&Mia #1, Joy #1, Hélène #1
PSEUDO : Summer
AVATAR : Emily Bett Rickards <33
CRÉDITS : Avatar by Birdie<3
DC : Celle qui part pour mieux revenir Sinead Johnson
https://www.30yearsstillyoung.com/t34177-elle-court-elle-court-la-justice-kaya https://www.30yearsstillyoung.com/t34277-we-love-a-good-girl-don-t-we https://www.30yearsstillyoung.com/t34350-kaya-jones

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 18:04

Bienvenue parmi nous et bon courage pour le reste de ta fiche we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 3518815507

+LOVE IS WHAT I NEED+
WHEN YOU LOSE YOUR SOULMATE AND FIND SOMEBODY CLOSE TO A NEW ONE, YOU DON'T ALWAYS  UNDERSTAND EVERYTHING.
(c)code by sosoland

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Usebar10
Birdie Cadburry
Birdie Cadburry
l'oiseau bariolé
ÂGE : trente-deux ans, un premier avril, la blague de l'année 88.
SURNOM : bi, bird, little bird, birdinette, blondie, parfois mulinella par son italo et souvent des trucs absurdes par son frère et son vitoo.
STATUT : i want you to know that someone cares. not me but someone.
MÉTIER : miss météo sur abc quand elle n'est pas occupée à mettre des paillettes (ou des bâtons) dans la vie des autres.
LOGEMENT : s'impose au 706 water st à spring hill, chez un basketteur déchu. qui dirait non à une villa?
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tenor

PETIT PLUS : lit tout mais surtout n'importe quoi ᴥ mots mêlés, croisés, fléchés ᴥ tempérament de petite princesse & emmerdeuse à plein temps ᴥ marche pieds nus partout ᴥ consomme de l'hallucinogène pour ouvrir l’esprit ᴥ un brin geek ᴥ fait ses propres tenues tape-à-l'oeil qu'on ne peut que remarquer ᴥ phobique de l'ennui ᴥ accro aux fraises tagada et langues de chats ᴥ a adopté toutes sortes d'animaux, reptiles, oiseaux, insectes, loups. une véritable arche de noé ᴥ a abandonné des études d'écriture, un frein dans sa créativité (personne ne la comprend) ᴥ a des vidéos porno sur le dark web
RPs EN COURS : pinterest

flashbackmalachiwilllenealexasher 2malachi 3danrudy

presentlevimalachi 2oliviaelias 3jacobheather 3will 2heather 4/will 3lexiemasondan 2 (event noël) ᴥ jamesréveillon noëltopazjordan 6wren 2

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Yxdd
CADBURN ☾ the family - that dear octopus from whose tentacles we never quite escape, nor, in our inmost hearts, ever quite wish to. 1topaz

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Fmg8
MADIE ☾ like the wind that cries i can feel you in the night. a distant lullaby underneath the shattered sky. just hold on it won't be long. i will find you here inside the dark. malachi (fb) › malachi 3 (fb) › malachi 2

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Fnvm
WILDIE ☾ red, white, blue is in the sky. summer's in the air and baby, heaven's in your eyes. i'm your national anthem. will (fb) › will 2will 3

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Dnlq
JORDIE ☾ oh baby it might seem like a crush but it doesn't mean that i'm serious 'cause to lose all my senses. that is just so typically me. 1 (fb) › 2345jordan 6

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Qcil
WEATHERBURRY ☾ what good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness. james

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Fro7
HEADIE ☾ pull up skrt on your body it's just us two in this party. that Louis, that Prada looks so much better off ya. turn me up, be my waitress. now we not in love so let's make it. tequila and vodka. girl, you might be a problem. 1heather 2heather 3

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 0uat
BRADBURRY ☾ he said to be cool but, i'm already coolest. i said to get real, "don't you know who you're dealin' with?" "um, do you think you'll buy me lots of diamonds?" mason

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Cnbs
CADLEY ☾ right now you seem so far away. so much confusion clouds my mind. and i don't know which path to take. dan (fb) › dan 2

RPs EN ATTENTE : ana 5 ᴥ will 4 ᴥ malachi 4 ᴥ caleb 2 (fb) ᴥ rose (fb) ᴥ kieran ᴥ heather 5/malachi 5 ᴥ will 5 (fb) ᴥ heather (ua)
RPs TERMINÉS : zeke (fb) ᴥ joseph (fb) ᴥ jordan 1 (fb) ᴥ avalon (fb) ᴥ jax (fb) ᴥ aylinwrenspeed-dating (joseph)zeke 2elwynaylin 3elias/kieran (roa) ᴥ jordan (ua) ᴥ anajordan 2jordan 3ana 2elizabethjordan (ua) ᴥ jordan 4ana 3noadylaneneaheatherzeke 3calebana 4eliaselias 2 (ua) ᴥ asher (fb) ᴥ jordan 5heather (ua)
PSEUDO : cristalline.
CRÉDITS : (av/gifs) me. (crackship) me, maki, elias & hh. (ub) jamie. (signature) astra.
DC : primrose, la gold digger.
https://www.30yearsstillyoung.com/t27830-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27896-birdie-o-raging-storms-twirl-inside-her https://www.30yearsstillyoung.com/t27897-birdie-cadburry

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 19:01

duaaaa we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 206649278

bienvenue we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 199959295

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 CNcAYPBO_o we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 CQhFK8G we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 7OaGsrwx_o
glitters :

Channing Walker
Channing Walker
l'esprit sauvage
SURNOM : chan en général, shining parfois et ça le fait sourire
STATUT : célibataire endurci, il a rarement pris le temps de vouloir plus qu'une nuit avec ces dames. il a assez de responsabilités comme ça et d'autres choses en tête
MÉTIER : futur dirigeant du Walker Group
LOGEMENT : #427 Water Street, Spring Hill
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Ovuc

PETIT PLUS : il est né et a toujours vécu à Brisbane, même s'il a pas mal voyagé ≈ il est gourmand, adore les pâtisseries ≈ il a un tempérament calme et diplomate ≈ il fait du piano depuis qu'il est môme ≈ il fait encore aujourd'hui quelques courses illégales nocturnes au coeur de la ville, un vieux démon ≈ il est trilingue (anglais, français et italien) ≈ il a un tatouage « 007 » en bas du dos, une connerie de soirée quand il avait 22 ans ≈ il adore le bon vin et le whisky ≈ il n'aime pas se confier, est très pudique de ses sentiments ≈ il aime passer du temps à sillonner Brisbane avec sa CBR
RPs EN COURS :
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 18y5
nature has cunning ways of finding our weakest spots.

( 7 )
ClydeDani #2EddieVictoriaElizabeth #2Clyde et LexieKai

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 B37g
chanie love is like wine. one sip or two is fine, an empty bottle is an headache

RPs TERMINÉS : » liste tenue à jour dans ma fiche de liens
CRÉDITS : hellcore (avatar) astra (signature) ladyfame (gif chanie)
DC : non
https://www.30yearsstillyoung.com/t35209-cafe-noir-channing https://www.30yearsstillyoung.com/t35307-des-bleus-a-l-ame-channing https://www.30yearsstillyoung.com/t35936-channing-walker https://www.30yearsstillyoung.com/t35934-channing-walker

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyLun 4 Jan - 21:13

bienvenuue we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 873483867

❝ i said i'd catch you if you fall ❞ you were not born of stardust, darling, stardust was born from you, it’s why the stars feel your sorrow and aching heart, they are the fragments of your lost soul, scattered across an endless galaxy, but don’t be afraid, darling, maybe life has broken you, but it can never destroy you.
Celeste Barclay
SURNOM : Cherry, surnom uniquement utilisé par tes frangins
STATUT : Célibataire, le cœur ailleurs
MÉTIER : Etudiante en ingénierie biomédicale la semaine, mannequin chez A.K Agency les weekends
LOGEMENT : #300, Princess Street, Logan City
we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Tumblr_inline_o0lf4yRDIu1sc3ygs_250

PETIT PLUS : Empêtrée dans les rumeurs suite à un article de magazine people, à croire qu'on a envie de la voir en couple avec un certain Byron
RPs EN COURS : Roxanne - Gael
RPs EN ATTENTE : Rudy
PSEUDO : smoking cat
CRÉDITS : Me (avatar) diatypose (sign) Joseph (abeille)
DC : aucun
https://www.30yearsstillyoung.com/t28523-celeste-crash-burn https://www.30yearsstillyoung.com/t28726-celeste-cherry-bomb https://www.30yearsstillyoung.com/t28727-celeste-barclay#1249608 https://www.30yearsstillyoung.com/t28730-celeste-barclay#1249673

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 EmptyMar 5 Jan - 0:42

Dua :l:

Bienvenue :l:

This dark night (Don't be lonely). Like stars (We shine). Don't disappear. 'Cause you're a big existence. Let us shine

we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 GakRzI7K_o

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: we don't write a poem for a girl who is a (LYA) we don't write a poem for a girl who is a (LYA) - Page 3 Empty

we don't write a poem for a girl who is a (LYA)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 5Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant