AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Aide les nouveaux à se sentir chez eux
Deviens parrain!
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -54%
PHILIPS HI5910/99 Centrale Vapeur – effet ...
Voir le deal
59.99 €

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Nico Jones
Nico Jones
l'usine à rêves
SURNOM : Nico c'est bien assez court.
STATUT : Qui veut le savoir sérieusement ? D'accord, le célibat ça n'a pas que du mauvais vous savez !
MÉTIER : Je fais de mon mieux, j'use de mon imaginaire pour faire rêver les mioches. Créatrice / Illustratrice de contes pour enfant.
LOGEMENT : #666 Devil appartement in Redcliffe
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 XbowJOE

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : There must always be some madness in this world. Don't forget to live as you see fit, without being influenced by anyone.
UN RP ? : Ok mais tu le commences.
RPs EN COURS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 LM5A1p7
#Kaya 2
ღ a road trip between sisters, nothing better ღ
------------------
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Vfu0UJ6
[url=en attente]#Will 2[/url]
ღ When there is surely more than little things that unite us. ღ
-----------------
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 NXxhsn6
#Alex (FB)
ღ a jog, two girls and a fall ! ღ
------------------
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 A2nZsGT
#Merry
ღ a friend like no other ღ
------------------
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 NYHSAKs
#Mina
ღ She's me it's so easy, normal between best friends ღ
------------------
RP max : 4/6

2 est à jour
RPs EN ATTENTE : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Giphy

RPs TERMINÉS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Ec0d9712e234db0e8f3df5007e8064d5
#Ash - #Carter - #Elora - #Jordan - #Grace - #Ash - #Lex - #Cody 1 -#Nisbeth#1 - #Ginny - #Jax - #Victoire - #Kaya 1- #Cade - #Sav' & Nico - #Will -

RP Abandonner :
Spoiler:

AVATAR : La magnifique Cara Delevingne
CRÉDITS : bazzart (ava) -- Gif (moi)
DC : Odessa la cute photographe / Elie le Navy Seal / Marvel en force...
PSEUDO : shadow
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28445-but-then-i-made-you-cry-when-i-left-that-little-bird-with-its-broken-leg-to-die-cara-delevigne#top https://www.30yearsstillyoung.com/t28455-oh-little-bird-nico-jones#top https://www.30yearsstillyoung.com/t28456-nico-jones https://www.30yearsstillyoung.com/t28465-nico-jones

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 15:21

Re bienvenue chez toi avec cette beauté Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 873483867

+ Nico Jones
Revenir en haut Aller en bas
Svetlana Beaulieu
Svetlana Beaulieu
l'hiver canadien
SURNOM : Lana, Winter (nom d'emprunt au cabaret) ou Morticia
STATUT : 404 not found. bug dans la matrice.
MÉTIER : elle est zoologue comportementaliste de métier, en écriture de thèse pour devenir enseignant-chercheur (reprise d'études à partir de janvier 2021), chargée de TD en biologie animale au sein de la School of Biological Sciences et une fois par semaine, elle chante dans un cabaret, le press club burlesque
LOGEMENT : maison 66, sur Agnes Street dans le quartier de Bayside avec son père.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Giphy

GENRE : Je suis une femme
PETIT PLUS : Pendant les seize premières années de son existence, elle fut traumatisée psychiquement par sa mère désormais décédée ‹ Elle est à moitié canadienne, à moitié slovénienne et parle trois langues: le français, l'anglais et le slovénien. ‹ elle a fait de nombreux voyages avec son père vu que celui-ci est archéologue ‹ elle est végétarienne et milite pour la cause animale ‹ elle parle peu et ne porte aucun jugement sur autrui. ‹ elle possède une chienne, Winter qui est un peu comme son enfant ‹ larguée devant l'autel l'année dernière ‹ déteste les enfants, en a peur et n'en veut pas.
UN RP ? : Seulement si nous avons un lien.
RPs EN COURS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tumblr_pck0uuuNxQ1t0xyebo1_1280
Règle numéro 1 du bayou, l’alligator a toujours tort

(09/10)
Boyd #2Boyd #3 ‹ CadeChloé #2DeborahHolden #2 ‹ ‹ ItziarJoachimNathanNick (FB) ‹ Penny

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 5y3c
BOYLANA ≠ J’ai dû avoir foi en mon rêve. Cet avenir, personne ne pouvait me l’offrir. C’était à moi d’essayer d’atteindre ce rêve, de saisir ma chance, de m’y accrocher de toutes mes forces.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tumblr_oy39tg7jfc1thej0ko1_500
BEAUDY ≠ Dans l’amitié il n’y a pas de fidélité, pas de légitimité à être jalouse par exemple. Il n’y a pas d’alliance, pas de cérémonie, pas de champagne pour célébrer une amitié. Pourtant de toutes les relations qu’on a dans la vie il y a des chances pour que les amitiés soient celles qui durent le plus longtemps.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 E4eb79a97998f4ed787d617edcf50f60
JOLANA ≠ Dans l’amitié il n’y a pas de fidélité, pas de légitimité à être jalouse par exemple. Il n’y a pas d’alliance, pas de cérémonie, pas de champagne pour célébrer une amitié. Pourtant de toutes les relations qu’on a dans la vie il y a des chances pour que les amitiés soient celles qui durent le plus longtemps.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f745a304137643459305368376b413d3d2d3630383131353637302e313534353762363537656534346461613135323032393333353934342e676966
CHLANA ≠ Tout le monde sait qu’on ne choisit pas sa famille, mais on peut choisir ses amies. Et dans un univers où seul compte votre pedigree et votre compte en banque, mieux vaut avoir une alliée. Nos meilleurs amis peuvent parfois nous faire péter les plombs mais il faut bien reconnaître que sans elles ont serait un peu perdu. Et ces deux là sont les meilleures amies du monde.

RPs EN ATTENTE : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tenor-2
J'ai eu une amoureuse. Mais c'était du camping. Alors que la nouvelle. C'est du grand standing. Comme un K.O sur le ring. Se faire choper par le string. Je peux plus respirer. Mon cœur fait des looping. Ce truc s'appelle le zing.

‹ Hélène (FB) ‹ Phoebe ‹

RPs TERMINÉS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 764b5be2b100788001ed2ba36a526b53
Dis toi simplement que ton service va être réduit, que tu vas être victime d’un changement de cap, que ton existence va sortir du cadre de nos activités !

cf fiche de liens
CRÉDITS : fae (avatar)
DC : Libérée, délivrée
PSEUDO : Padawan (Tiffanie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34807-comme-quoi-coucher-avec-quelqu-un-n-aura-pas-ete-vain-juste-ennuyeux-svetlana https://www.30yearsstillyoung.com/t34959-svetlana-la-mecanique-du-coeur-est-brisee#1573545 https://www.30yearsstillyoung.com/t34988-svetlana-beaulieu#1574930 https://www.30yearsstillyoung.com/t34987-svetlana-beaulieu#1574911

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 16:06

Rebienvenue parmi nous avec cette petite bouille et bon courage pour ta fiche :l:

YOU'RE NOT ALONE
There's no doubt. Your gift. Isn't futile to be. If we'll be united. We're stronger together. We always have the high hope. Not all for one but one for all. Don't worry 'bout a thing. We'll reach out to you. Even if it's a harder way. It's plain to see the reason why. Oh, that's all because of the mighty heart
Siloë Osborne
SURNOM : pas de surnom particulier, hormi les puce ou chérie par ses proches.
STATUT : éternelle célibataire dont les relations ne durent jamais.
MÉTIER : pâtissière mais également nounou pour payer les factures et le traitement de son frère.
LOGEMENT : toowong, numéro 348 dans une petite maison avec novella.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 56877a61077357f86ff1215eb480485d5f8d1a91

PETIT PLUS : âgée de vingt sept ans, née à Brisbane ≈ la petite dernière de la famille alors qu'elle a un frère plus vieux de deux ans. Il est atteint d'une maladie et est sourd. ≈ elle a apprit la langue des signes pour lui et pour pouvoir parler avec son frère. ≈ elle a perdu son père avant sa naissance et sa mère est décédée lorsqu'elle avait huit ans ≈ elle a été placée dans une famille d'accueil avec son frère. ≈ elle a toujours vécu dans la pauvreté. ≈ elle est pâtissière depuis quelques années, elle a toujours adoré faire cela depuis qu'elle est toute petite. ≈ elle aimerait pouvoir ouvrir sa propre
UN RP ? : Pas dispo pour le moment.
RPs EN COURS :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Giphy

(rhys « the world was on fire. no one could save me but you. it's strange what desire will make foolish people do. i never dreamed that i'd meet somebody like you. i never dreamed that i'd knew somebody like you. no, I don't want to fall in love. »)

(lisbeth + evelyn)
CRÉDITS : (avatar) saaya - (gif) tumblr.
DC : aucun.
PSEUDO : princess.
https://www.30yearsstillyoung.com/t32507-siloe-you-know-the-greatest-loves-of-all-time-are-over-now#1444035 https://www.30yearsstillyoung.com/t32754-siloe-elle-noircit-des-pages-pour-ecrire-des-poemes#1450821 https://www.30yearsstillyoung.com/t32757-siloe-osborne#1450829

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 16:11

rebienvenue à toi Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018

( avant toi, je n'avais rien. avant toi, on m'as pas montré le chemin. )
Halsey Earnshaw
Halsey Earnshaw
l'ange de la discorde
SURNOM : Halsey se suffit à lui-même, même si lui l'appelle Bonnie quand ça lui chante.
STATUT : Elle continue de se voiler la face mais ne parvient plus à s'abandonner dans les bras d'un autre que lui.
MÉTIER : Repasse de longues heures à potasser afin de passer le barreau, tout ça sous la surveillance accrue de Gabrielle, son mentor et amie au sein du cabinet Sherman & Mancini. Cet attrait pour le métier ne l'empêche pas de continuer ses arnaques au côté de Clyde.
LOGEMENT : #91 st paul's terrace (spring hill)
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1618779286-5e1107ccd8c98791ecd818a44266520e

PETIT PLUS : Caméléon aussi bien dans son attitude que dans son apparence lorsque cela s'avère nécessaire ༄ Ne pense qu'à elle et à ce qu'elle pourrait retirer des gens qu'elle côtoie ༄ Possède un don inné pour l'improvisation ༄ Extrêmement susceptible sur le sujet de son père et de son abandon ༄ Jamais sans son paquet de cigarettes ༄ A beaucoup d'humour (noir) ༄ Ne s'attache pas à grand chose, sauf peut-être aux biens matériels ༄ Constamment dans le calcul.
RPs EN COURS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1615992365-939e
Clysey - #14
So baby, pull me closer in the backseat of your Rover
That I know you can't afford
Bite that tattoo on your shoulder
Pull the sheets right off the corner
Of the mattress that you stole
From your roommate back in Boulder
We ain't ever getting older

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1615992539-negligiblelonelycapybara-small
Arisey - Ariane
What goes up always comes down
What goes around always comes 'round
What's in the dark always comes to light
Two wrongs never make a right

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1618935368-edivrt7
Gabrielle- #1
I don't know what I want, so don't ask me
Cause I'm still trying to figure it out
Don't know what's down this road, I'm just walking
Trying to see through the rain coming down
Even though I'm not the only one
Who feels the way I do

AlfieKieranLena

UA

Penny HP
RPs EN ATTENTE : UA LOVERS AVEC PENNY BABY
RPs TERMINÉS : Amos#1Halsyn#1Auden#1Liliana#1Jessalyn#1Clysey#5Amos#2Clysey#4Halsyn#2Ariane & ClydeHalsyn#3Ariane#1Clysey#2Halsyn#4Clysey#1Olivia#1Clysey#9 (ua)Clysey#8Clysey#10 (ua)Clysey#11#12Pennyle trio infernal#13PennyHalsyn#5Halsyn#6Joanne

Abandonnés
Spoiler:

DC : Hannah & Erika
https://www.30yearsstillyoung.com/t29595-i-got-that-fire-in-my-soul-halsey https://www.30yearsstillyoung.com/t35863-hannah-halsey-just-writing-to-say-something#1639305

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 17:42

(Re)bienvenue par ici Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 873483867

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 667269207:

Elias Sanders
Elias Sanders
la loi et le désordre
SURNOM : eli ou sanders
STATUT : si jamais c'était possible, j'enlèverai toutes les épines de ta rose, juste pour te serrer dans mes bras.
MÉTIER : policier fédéral de brisbane, un certain aaron gallagher est devenu son nouveau binôme, pas qu'il en soit spécialement ravi... et participe à des courses illégales de bagnoles la nuit.
LOGEMENT : avec les deux femmes de sa vie, sa soeur erin et sa cousine ava, un petit appart dans brisbane
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tumblr_inline_pfg5913lMD1u9urvd_250

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : il participe à des courses de voitures illégales sous un pseudo inconnu et adore frôler l'illégalité malgré son statut — est parvenu à arrêter ses conneries de flirter à gauche à droite pour une ambulancière — très proche de sa soeur qu'il protégera envers et contre tout — n'a grandi qu'avec des figures de femmes, sans père parti à l'âge de ses cinq ans sans jamais qu'il ne revienne, il le déteste tellement — en juin 2020 a participé à ROA la nouveau jeu dans la bouche de tout le monde, et a quitté l'aventure au bout de trois semaines d'aventure, au côté de son binôme, Kieran
RPs EN COURS :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 8mh9
DYLIAS

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Knf3
ERILIAS

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 7fb58a0126680db408dc1405dc067aa1ffeda7f9
ELIAVA

itziar cortés de aguilar 2heather harriskieran halstead 6wim coster (zombie)love brycebirdie cadburry 3 (fb)kaya jonesdylane bradford 10 (event)dylane bradford 11eleonor sanders

RPs EN ATTENTE : deborah brody — isaac jensen — mia mckullan —
RPs TERMINÉS : freya doherty 1freya doherty 2wren doherty 1lullaby watsonfreya doherty 3nino marchetti 1freya doherty 5freya doherty 4 (zombie)freya doherty 6itziar cortés de aguilarerin sandersjustin piercefreya doherty 7ash shephardjillian / freya / bailey / timothyserinda woodsen 1jodie glenn 1dylane bradford 1 dylane bradford 2ash shephard 2dylane bradford 3arrow jacobsgregory mortonescape gamemimi fauredylane bradford (zombie)dylane bradford 4projet x (groupe)dylane bradford 5dylane bradford 6 (event)birdie cadburry 1dylane bradford 7asher buckleydylane bradford (zombie)jade brownn 1 (fb)mia mckullan (event momie)birdie cadburry 2 (event)kane williamson (fb)nino marchetti 2 / allie oakheartoakley jensenava sanders (event)erin sanders 1dylane bradford 9 (noël)peter mulligan 1dylane bradford 8ava sandersmaxence mayers 1 (event)jordan fisherpeter mulligan 2 (event)adriel mayers 1

speed dating (intrigue 02.2020) #1#2#3
ROA; kieran #1sienna&greg&kierangregsiennakanela finale

CRÉDITS : (c)cristalline (vava); (c)bleeding_light (crackship)
DC : adèle, mason, josh & dan
PSEUDO : bleeding_light; jen
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t24050-elias-et-puis-assure-moi-qu-avec-ton-petit-minois-tout-restera-simple-courtois https://www.30yearsstillyoung.com/t37193-elias-adele-josh-dan-mason https://www.30yearsstillyoung.com/t25067-elias-sanders

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 17:54

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 224775235 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 224775235 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 199959295 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 199959295 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3956312242 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3956312242 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3258319053 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2396639051 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3258319053 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2396639051 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1017170121 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1017170121 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1557708215 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1557708215

(re)bienvenue chez toi Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2891754501
Elias va prendre bien soin de toi Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3956312242
& bon courage pour le reste de ta fiche Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018

Edit : j'en profite pour valider cette fiche concernant Elias et la famille Sanders Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 674657830 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 199959295 c'est parfait, vivement que la petite chieuse fasse effet sur Elias Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 3070942404

TEAM GRISY
by wiise

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 X5E3XZn Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MTQbMrn

Dernière édition par Elias Sanders le Sam 13 Mar 2021 - 8:14, édité 1 fois
Danika Riley
Danika Riley
la poigne de fer
SURNOM : Dani
STATUT : Célibataire, pas prête à laisser entrer qui que ce soit dans sa vie et celle de son fils.
MÉTIER : Barmaid au Bowling & Billard 8 depuis octobre 2020.
LOGEMENT : 260 Orchid Street, un petit appartement, bien suffisant pour elle et son fils de trois ans et demi.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tumblr_ndruyr2QXQ1rt2m1so4_250

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Demie sœur de Louisa, Shiloh et Nathan - Ancienne figure médiatique. - Boxeuse et karatéka de haut niveau. - Co-propriétaire avec son oncle d’un dojo familial où sont enseignés divers sports et arts martiaux – Elle a fait des petits boulots dans les bars et la restauration en parallèle de ses compétitions.. - Maman d’un petit garçon de trois ans, Maddox qu'elle a eu avec Lawrence. - Son père est décédé en mars 2020, sa mort l’a beaucoup affectée, aujourd’hui elle paie les dettes qu’il lui a laissées. - Combats illégaux depuis l’été 2020.
RPs EN COURS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Giphy
LAWNIKA ► You always break a heart when you break a promise, I guess I didn't practice what I preach. I know not telling you was so dishonest but honestly, the dishonesty was killing me. You asked a question and I lied. I think about it all the time. I was wrong to think I'm right playing God with you and I. But the truth always comes out, in the silence, it rings loud, where there's smoke, there's a fire. Now I know what you see when you look at me, I will always be a liar.

FAMILY ► You and I share the same life missing out and so the story goes, that we're left, stuck with a broken house.I know that if the chance appears well I'd have no fears.

DANIA ► Out on our own, dreamin' in a world that we both know, it's out of our control but if shit hits the fan, we're not alone. 'Cause you've got me and you know that I've got you and I know.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 N6og
CHANNIKA ► But the hardest part of leaving, is to make it look so easy. And the hardest part of leaving, is to hold the heavy breathing back, from showing you how hard it is for me to make it look so easy. I hope you forgive me even though I'm not apologizing.

RPs TERMINÉS :
Spoiler:

Louisa #1 - Mia #1 - Lawrence #1 - Rudy - Lena- Yelahiah -Lawnika #2 - Lawnika#3 (fb) - Lawnika #4 - Mia #2 - Lou - Lawnika #5 &Lawnika #6- Louisa #2 - Alma - Wim - Joy - Channing #1 - Jessian #3 - Finnley
Lawrence #7
CRÉDITS : (c)blondie pour le vava ; loonywaltz pour les ub ; clialpz pour le crackship
DC : Alec Strange & Peter Mulligan & Diegooo
https://www.30yearsstillyoung.com/t34923-danika-the-midnight-sky-is-the-road-i-m-takin https://www.30yearsstillyoung.com/t32938-danika-riley

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptyVen 12 Mar 2021 - 19:47

Rebienvenue à la plus belle Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 674657830 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 674657830

play with fire
Insane, inside the danger gets me high. Can't help myself got secrets I can't tell. I love the smell of gasoline. I light the match to taste the heat. I've always liked to play with fire

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 GZFHSTH
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 IcdDGTz
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 YtxTUla
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 YIxPsnn
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 0q9c4Id

Eleonor Sanders
Eleonor Sanders
l'oiseau en cage
SURNOM : Tout le monde la connaît sous le prénom d'Ellie
STATUT : Fiancée à la musique, elle n'a jamais eu le temps de penser à l'amour.
MÉTIER : Chanteuse pro vivant de son rêve.
LOGEMENT : Un loft à LA, des hôtels partout dans le monde et chez les Sanders quand elle est à Brisbane
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 200

PETIT PLUS : Son père lui manque même si elle n'en parle quasi jamais - Elle est sous l'influence malsaine de son manager - Elle est passionnée de moto et en possède une - Elle est tombée dans la drogue malgrée elle - Elle est pétillante et pleine de vie - Elle cache beaucoup ses émotions négatives - Elle rêve de se poser dans une maison à elle mais n'ose pas encore franchir le cap ...
RPs EN COURS :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 4z34ZT6
Erin#1Erin & Garret & Wim + ♫ Elias#1 Blood link are so important.You believed in me when nobody did and it's worth all the gold in the world
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 XjgE5lU
Jadlie#1 You are my friendly crush. I know who you really are and no matter what others say, I love you and I will always be there for you
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 PODUy7U
Ashlie#1 Sometimes friendship comes when you least expect it
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Yl1lYN2
Eldriel#1 You've been there through all the bad times, I can't thank you enough
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 WPizIuC
Linklie#1 Friendship has no age and you've proven it to me time and time again.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 9Bu6cVj
Kierlie#1 Art brings people together and you are living proof

╰☆╮ Mes petits RP : 23/5 ╰☆╮

Enoch#1Koh-Lanta
Nathan#1PartyNyah#1Inaya#1Lya#1Eddie#1Inauguration cliniqueGarret#1Gaïa#1

Event des voisins

Appart SandersVilla BeauregardAppart Kieran & CoLoft Mayers

RPs EN ATTENTE : Asher - Gaïa - you ?
RPs TERMINÉS : Event des voisins

Maison GabrielleVilla Burke
CRÉDITS : Homemade (Avatar) Tumblr (Gif) Homemade (Crackship) Loonywaltz (UB)
DC : Dylane & Zoey
https://www.30yearsstillyoung.com/t37426-did-i-blow-my-mind-on-the-wild-side-singing-hallelujah-to-em-every-night-ellie https://www.30yearsstillyoung.com/t38692-eleonor-sanders https://www.30yearsstillyoung.com/t37522-eleonor-sanders

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 5:28

Merci à vous tous Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278

MAKE ME PARANOIDLove me, hate me, fill the void

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Cn4FJZV
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 OBCGg4U
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Pf8cX3Q
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EIhyBXy
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Mummy10

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MTQbMrn
Erin Sanders
Erin Sanders
le coeur cadenassé
SURNOM : Riri, Elsa pas besoin de vous donner la référence ... si ? Bonnie, Rin, mais il était le seul à l'appeler comme ça ... ღ
STATUT : Persuadée que les contes de fée n'existent que dans les livres
MÉTIER : Fraîchement diplômé. Vétérinaire dans sa propre clinique.
LOGEMENT : #53 third avenue à Logan city. Un petit appartement qui se situe au dessus de sa clinique vétérinaire dont elle est l'heureuse propriétaire.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 15e2c906d95d9adc90635856194

ORIENTATION SEXUELLE : Ça ne m'intéresse pas.
PETIT PLUS : Pétillante ∞ Rigolote ∞ Elle porte un médaillon en forme coeur cadenassé ∞ Sa voiture est une coccinelle de 1960 pas toujours fiable ∞ Elle possède un Berger Allemand qui répond au nom de Burton depuis peu ∞ Attachiante ∞ Studieuse la semaine, fêtarde dés le vendredi soir ∞ Elle adore chanter, sous n'importe quel prétexte ∞ Le 29 mars restera une journée noire pour elle. En effet, c'est la date à laquelle elle fait le choix de subir une IVG pour se séparer de cet enfant non désiré par le papa. Un choix qu'elle respecte mais qu'elle vit beaucoup plus mal qu'elle ne le pensait.
RPs EN COURS : ✎ Mars

Erisy #1Adriel & Mina #1Quatuor #1

✎ Avril

Lya #2
Happy Birthday Virgil
Ellie #1
Jordan #1
Un gâteau pas comme les autres / Groupe

✎ Mai

Dogs walk / Trevor #1
Inauguration de la clinique / tous
Manders #5

✎ Flashback

Adriel #3 (FB)

RPs EN ATTENTE : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Original
Manders/Best Friend -> Manders un jour, Manders toujours. 1 +1= ღ

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 5b22898c24685e8265e3c5cff6f343f763daea20
On était beau. Pourtant on accélérait sans freins. On s'aimait trop. Pour s'aimer bien. On était beau. Souvent, quand on souriait pour rien. On s'aimait trop. Pour s'aimer bien ... დ

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 4z34ZT6
Family Sanders

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Quatuor-4
Le Quatuor

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 4bd21ff93bf295fa0a598c8159074993
Burton -> Il possède la beauté sans la vanité, la force sans l’insolence, le courage sans la férocité et toutes les vertus de l’homme sans ses vices.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 01d8cc25a35653bae264f0c7452de92c084d05e8
Herbie alias Choupette. Sa fidèle petite auto pas toujours fiable. Mais on lui pardonne tout avec sa bouille.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 KuKpOLl

RPs TERMINÉS : Jax #1Maxence #1Plaie 4 UAMaxence #2Pierre #1Eagle #1 Michael #1Ava #1 Erinel#1Erinel#2Adriel #1Soirée projet XErinel #3Erilias #1Rory #1Adriel #2Mia&Jax #1Clément&Sybille #1Kayleigh #1Erinel #4Adriel #3Mia #2Erinel #5Isaac #1 (FB)Adriel&EliasJax#2Wim #1Tessa #1Adriel&GeoMia #2Manders # 4Erinel #6
CRÉDITS : MPitious Mermaid ♡ Jamie Keynes (userbars)
DC : Ash & Maxine
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t33913-erin-si-je-sais-ce-qu-est-l-amour-c-est-a-cause-de-toi https://www.30yearsstillyoung.com/t37097-erin-ash-maxine https://www.30yearsstillyoung.com/t33956-erin-sanders#1507088 https://www.30yearsstillyoung.com/t34014-erin-sanders#1541229

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 9:16

Je viens de lire ta fiche, c'est tout bon pour moi. Que se soit pour Erin ou pour Ash Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278

Je donne mon feu vert :l:

Gabi  ▬ Tes ailes étaient prêtent mais mon coeur ne l'était pas.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 BvSUEAs
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Jb1dilb
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MGSbLAu
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 OrLErGE
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 OBCGg4U
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 IUJCx06
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MTQbMrn
Anonymous
Invité
Invité

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 9:46

rebienvenue parmi nous et bonne chance pour ta fiche Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 674657830
Channing Walker
Channing Walker
l'as de trèfle
l'as de trèfle
SURNOM : chan en général, shining parfois et ça le fait sourire
STATUT : célibataire, les murs bâtis autour de son coeur se fragilisent malgré lui
MÉTIER : dirigeant du Walker Group, entreprise de renom dans le domaine de l'immobilier. il a repris officiellement les rênes début février 2021
LOGEMENT : #427 Water Street, Spring Hill
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 T441

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : il est né et a toujours vécu à Brisbane, même s'il a pas mal voyagé ≈ il est gourmand, excellent cuisinier ≈ il a un tempérament calme et diplomate ≈ il fait du piano depuis qu'il est môme ≈ il fait encore aujourd'hui quelques courses illégales nocturnes au coeur de la ville, un vieux démon ≈ il est trilingue (anglais, français et italien) ≈ il a un tatouage « 007 » en bas du dos, une connerie de soirée quand il avait 22 ans ≈ il adore le bon vin et le whisky ≈ il n'aime pas se confier, est très pudique de ses sentiments ≈ il aime passer du temps à sillonner Brisbane avec sa CBR
RPs EN COURS :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Sugh
CHANIE love is like wine. one sip or two is fine, an empty bottle is an headache

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Ak3m
CHANNIKA nothing hurts like a woman can

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Wawe
ELANING through rain storms and fire, i'll be here

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 7p0l
CHANELLE paint me as a villain, you know we are both guilty in that story

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Eda4
WALKIE i’d take a bullet for you. not in the head tho, but like in the leg or something

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Etvb
WALKERS salt and sugar look alike. be careful who you trust

RPs EN ATTENTE : Victoria ≈ Carlisle
RPs TERMINÉS : Elizabeth #1Dani #1Caelan #1RaphaelLexie #1Clyde #1Dani #2Eddie #1Elizabeth #2Dani #3Elizabeth #3Caelan #2Dani #4 AUDanika #1Dani #5Lexie #3Eddie #2VictoriaHaydenDani #6

rps abandonnés:

CRÉDITS : praimfaya (avatar) astra (signature)
DC : non
PSEUDO : astre
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35209-cafe-noir-channing https://www.30yearsstillyoung.com/t35307-des-bleus-a-l-ame-channing https://www.30yearsstillyoung.com/t35936-channing-walker https://www.30yearsstillyoung.com/t35934-channing-walker

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 10:48

qu’est-ce qu’elle est belle ! rebienvenue :l:

You ain't ever seen my mind
you say "we gotta look on the bright side", i say "well maybe if you wanna go blind", you say my eyes are getting too dark now. But boy, you ain't ever seen my mind

~:

Mia McKullan
Mia McKullan
le roman inachevé
le roman inachevé
SURNOM : Mia c'est suffisamment court non?
STATUT : You're the only one in my mind... I want to be close to you even if everything is against us
MÉTIER : Journaliste pour le Brisbane Times mais aussi auteur, ayant sorti son premier roman en juillet 2020.
LOGEMENT : SPRING HILL, #97 St Pauls Terrace, en colocation avec Knox Baxton, son meilleur ami
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 H9dg

PETIT PLUS : Née & a grandi à Brisbane ∆ Son père est parti lorsqu'elle avait 15 ans ∆ A étudié à Melbourne ∆ A voyagé pendant deux ans ∆ Journaliste, son but ultime est de devenir écrivain & illustratrice ∆ Passionée de surf depuis petite, elle est incapable de remonter sur une planche depuis son accident ∆
RPs EN COURS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Giphy
HE MIGHT BE THE ONE
MIALEC #15 ≈ Maybe i'm just a fool, i still belong with you, anywhere you are. These minefields that i walk through what i risk to be close to you...

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Cfde2346c43a901627b265eafc029d1844c82f77
FAMILY
JAXIA #9 (birthday) & DAD #6 ≈ There’s a river full of memory, sleep, my darling, safe and sound, for in this river, all is found , in her waters, deep and true, lie the answers and a path for you.

CLOSEST FRIENDS
DANIA #5 & KNOXIA #7≈ If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you, If you ever find yourself lost in the dark and you can't see, I'll be the light to guide you

GEOMIA #4 ≈ Remember when I told you "No matter where I go, I'll never leave your side, You will never be alone"

MIASON #2 ≈ This new you, this new dude, don't know him, don't want to, i wish that i still knew, the old him, the old you.

PRESENT DAY : ∆ Maxine #1 ∆ ∆ Rosalie #1Inauguration Octopus

(12/12)

RPs EN ATTENTE : Boyd - Cade #2 - Dylane #8 - Jax #9
RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens.
CRÉDITS : @ angie (avatar) @wonderland (gif)
DC : Stacey Gallagher & Gabrielle Strange
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30882-mia-mckullan-is-in-da-place https://www.30yearsstillyoung.com/t34508-mia-remember-the-words-you-told-me-love-me-til-the-day-i-die#1539065 https://www.30yearsstillyoung.com/t30939-mia-mckullan https://www.30yearsstillyoung.com/t32237-mia-mckullan

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 13:05

Re-bienvenue officiellement avec cette belle poulette Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 1949770018

Would you let me see beneath your beautiful, would you let me see beneath your perfect, take it off now boy, i wanna see inside
by wiise

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MNRihDM
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 PwjukqI
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2eDseF9
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Mf7aKnj
Olivia Marshall
Olivia Marshall
la loyauté partielle
SURNOM : Olivia continue de résonner sobrement dans la bouche de son père. Liv est adopté par le plus grand nombre.
STATUT : ensemble depuis seize ans, mariés depuis six. séparés depuis peu mais ça lui semble déjà peser comme une éternité.
MÉTIER : inspectrice de police, unité criminelle de Brisbane. ancienne militaire de l’australian army.
LOGEMENT : #13 parkland boulevard, spring hill. en coup de vent, toujours. peut-être plus pour longtemps, d’une façon ou d’une autre.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EBwU1tiG_o

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : flic borderline ; mère orpheline d’une petite fille depuis mars 2018 ; couple en perdition ; fume trop ; boit trop ; ancienne enfant battue ; ancienne militaire ; addict au sport ; diplômée en sciences politiques ; a toujours un paquet d’allumettes et un autre de chewing-gum à la menthe sur elle ; motarde ; passionnée de littérature ; possède une collection de bonnets et chapeaux ; a un chien de rhodésie, Loki ; père général et mère dépressive ; fière avant toute chose ; infidèle à son mari ; loyale à en mourir sinon ; rongée par le deuil.
RPs EN COURS : (12/5) jacob (5) (8) ; jack ; kyte (1) ; liam (1) ; yasmine (3) ; charlie ; joseph (4) ; erika ; amos (6) ; dz amos ; dm jacob (4)

RPs EN ATTENTE : hannah (2) ; birdie (2)

RPs TERMINÉS : Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Mrc0bcHg_o
jacob (1) (2) (3) (6) (7)we’re still alive but we’re barely breathing ; just praying to a god that we don’t believe in. please believe that i will find my way back to us.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 DwN4zB6I_o
amos (1) (2) + raelyn (3) (4) (5)life cuts deep, let me help pick up the pieces. you're not alone, i'm by your side. don't you know, i'll walk through fire with you. no matter what, we’ll make it right.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 JZ1QzRWm_o
erikacall it a clan, call it a network, call it a tribe, call it a family : whatever you call it, whoever you are, you need one.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 NlGKqpev_o
josephwhat will mess you up most in life is the picture of how it was supposed to be.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 VIJ0fBl1_o
charlierespect is earned, honesty is required, trust is gained, loyalty is returned.

seth ; joseph (fb. 1) (2) (3) ; lex ; yasmine (1) (2) ; dominic ; jo (1) (2) ; blaze (1) ; hannah (1) ; anwar ; anastasia ; marius (1) ; halsey (1) ; raelyn (2) ; birdie (1) ; edge ; livakinauden ; chloe (1) ; thomas+ezra ; dm amos

CRÉDITS : code signature (astra). ub (loonywaltz)
DC : non.
https://www.30yearsstillyoung.com/t28494-pathetic-fallacy-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28607-look-up-here-im-in-danger-o-liv https://www.30yearsstillyoung.com/t28667-olivia-marshall

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 16:55

Rebienvenue chez toi avec ce joli changement Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2954228499 :l:

How deep is too deep ? ☽ Black has depth. It’s like a little egress, you can go into it, and because it keeps continuing to be dark, the mind kicks in, and a lot of things that are going on there become manifest. And you start seeing what you're afraid of.

Eddie Yang
Eddie Yang
les rythmes endiablés
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
ÂGE : vingt-cinq ans (18/04/1996) et encore très loin de l'âge de raison
SURNOM : juste Eddie, oppa (오빠) uniquement par sa sœur et le traitre pour ses collègues
STATUT : trop absorbé par son travail aka sa passion il n'a pas une minute à accorder à sa vie amoureuse laissée à l'abandon
MÉTIER : danseur pour la Northlight Company et chorégraphe depuis peu. il est aussi professeur particulier sur son temps libre histoire de vivre à 100% pour la danse
LOGEMENT : un petit appartement qu'il occupe seul avec ses chats au #109 Hughton Avenue, à Redcliffe
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 2LgjtCbT_o

PETIT PLUS : né à Sydney de parents coréens, originaire de Daegu en Corée du Sud ☆ a déménagé à Brisbane vers ses dix ans ☆ double nationalité australienne et coréenne ☆ une petite soeur qu'il surprotège et des parents exigeants dont il a brisé toutes les attentes ☆ membre et leader d'un groupe de danse underground ☆ gaga de ses trois chats, seuls colocataires qu'il tolère ☆ traine une sale réputation dans la compagnie où il travaille car très opportuniste ☆ mène une vie à cent à l'heure entre la danse et la moto, quitte à brûler la chandelle par les deux bouts.
UN RP ? : Où tu veux quand tu veux.
RPs EN COURS :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 P7Knjnca_o
DADDIEdear noona › We might walk together in the same dream. Let’s go further than tomorrow, longer than forever. The neverending story : a future without you is a world without colour.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 DIZT0SAM_o
CALLIEyeodongsaeng › From the day of the universe’s creation and beyond. Trough the infinite centuries and beyond. In the previous life and maybe the next too, we’re eternally together.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 CfWDS7iO_o
DIEDDIEthe unspoken truth › You say I’m unfamiliar, changed from the one you used to love. You say I’m not myself, not the one you knew so well. I'm so sorry for this fake love.

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 MwDrKz3t_o
CLÉMENTbroken bond › Crumbling sandcastle, who's the traitor ? Dancing fire at the end of the world, that eternal promise turned into ruins and our memories into ashes.

ilaria #1callie #1callie x danicallie #2eleonor #1astrid #1penny #2halston #2 › diego #2 › inaya #2

fête des voisins ~ chez eddiechez jameschez elia, primrose et adelechez danichez lilychez gaby

RPs EN ATTENTE :
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 FSpXemvH_o

RPs TERMINÉS : daddie #1channing #1bennett #1daddie #2halston #1penny #1channing #2abel #1lily #1clément #1daddie #3diego #1inaya #1

rp abandonnés:

CRÉDITS : @homemade (avatar) + @loonywaltz (userbars)
DC : not yet
PSEUDO : ladyfame (clémence)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35663-maniac-on-the-floor-eddie https://www.30yearsstillyoung.com/t35845-eddie-stand-up-and-show-your-skills https://www.30yearsstillyoung.com/t35869-eddie-yang https://www.30yearsstillyoung.com/t35870-eddie-yang

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 19:12

rebienvenue à la maison avec cette charmante nouvelle bouille Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278 :l:

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 873483867 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 873483867:

Ezra Beauregard
Ezra Beauregard
l’idiot du village
l’idiot du village
ÂGE : trente-six étés colorés, né une certaine fête nationale australienne de quatre-vingt cinq.
STATUT : on a rollercoaster ride.
MÉTIER : el boss chez mecanor, garage auto/moto situé dans le quartier de toowong. donne des coups de mains occasionnels à l'association beauregard.
LOGEMENT : ap. 159, oxlade drive - fortitude valley.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Tumblr_pt9ise35aG1y5qlb6o3_400

PETIT PLUS : la famille avant tout › n'était pas donneur compatible de rein, don qui avait pour but de sauver son fils › cora coverdale est la plus belle, et bee scott beauregard › a rencontré son fils (2017); coup de foudre au premier regard, comme on dit › après une longue lutte pour le petit, pour Ginny, et finalement pour lui, Noah est enfin tiré d'affaire de cette maladie qui a failli lui coûter la vie grâce à une greffe de rein (octobre 2017).
RPs EN COURS :
(treize) – present: almachloe #7ginny #23 › hannah #3 › jillian #9 › lily #4livia #2 › victorthe christmas miracle | past: ginny #14jillian #8 | alternative: clyde #3 › thomas #5 | the only one:

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 637558233460c0824c1ea7e57874f55e9a74058e
EZRAUDEN › My loneliness is killing me, and I must confess I still believe. When I'm not with you I lose my mind. Give me a sign. Hit me, baby, one more time.
surprise:

RPs EN ATTENTE : amos › auden #7 › bailey › lily #5
RPs TERMINÉS :
auden › lovden #2auden #3lovden #4lovden #5auden #6chloechloe #2 (md)chloe #3 (md)chloe #4chloe #6 › clyde (au) › clyde #2 (au) › edge › edge #2evelynginny #1ginny #2ginny #3ginny #4 (au)ginny #5ginny #6 (zd)ginny #7ginny #8ginny #9 (fb)ginny #10ginny #11ginny #12ginny #13ginny #15 (au)ginny #16ginny #17 › ginny #18 (fb)ginny #19 (au)ginny #20 (zd)ginny #21 (zd)ginny #22 (au)hannahhannah #2 › ichabod › ichabod #2 › ivy (roa)jamesonjamiejillianjillian #2jillian #3 › jillian #4jillian #5 › jillian #6jillian #7 › joanne › katherine › lilylily #2lily #3liviamatt #1 (fb)matt #2matt #3matt #4matt #5matt #6 › matt #7 › matt #8 › ninothomas #1thomas #2 › thomas #3thomas #4tommy (roa)yasminebroregard #1broregard #2broregard #3olivia + thomasfamily reunion › #pinkteam (battles2016)#teammalaisepaintball #hitmewithyourbestshotmischief managed

and now the chapter is closed and done:

et là, un petit géranium:

CRÉDITS : PRINCESS (avatar) › nobodys (profil gif) › RENEGADE (signature icons) › loonywaltz (userbars) › stairsjumper (le petit géranium) › harley (crackships ezrauden)
DC : diana rhodes, la chasseuse d'étoiles (ft. ana de armas) et damon williams, le berceau des illusions (ft. rudy pankow).
PSEUDO : luleaby.
https://www.30yearsstillyoung.com/t31212-whatever-helps-you-sleep-at-night https://www.30yearsstillyoung.com/t1495-ezra-beauregard

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 20:21

Rebienvenue parmi nous ! Amuses toi bien avec ta nouvelle donzelle ! Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 763064237 Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 662981832

:bee: :

Eleonor Sanders
Eleonor Sanders
l'oiseau en cage
SURNOM : Tout le monde la connaît sous le prénom d'Ellie
STATUT : Fiancée à la musique, elle n'a jamais eu le temps de penser à l'amour.
MÉTIER : Chanteuse pro vivant de son rêve.
LOGEMENT : Un loft à LA, des hôtels partout dans le monde et chez les Sanders quand elle est à Brisbane
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 200

PETIT PLUS : Son père lui manque même si elle n'en parle quasi jamais - Elle est sous l'influence malsaine de son manager - Elle est passionnée de moto et en possède une - Elle est tombée dans la drogue malgrée elle - Elle est pétillante et pleine de vie - Elle cache beaucoup ses émotions négatives - Elle rêve de se poser dans une maison à elle mais n'ose pas encore franchir le cap ...
RPs EN COURS :
Erin#1Erin & Garret & Wim + ♫ Elias#1 Blood link are so important.You believed in me when nobody did and it's worth all the gold in the world
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 XjgE5lU
Jadlie#1 You are my friendly crush. I know who you really are and no matter what others say, I love you and I will always be there for you
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 PODUy7U
Ashlie#1 Sometimes friendship comes when you least expect it
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Yl1lYN2
Eldriel#1 You've been there through all the bad times, I can't thank you enough
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 WPizIuC
Linklie#1 Friendship has no age and you've proven it to me time and time again.
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 9Bu6cVj
Kierlie#1 Art brings people together and you are living proof

╰☆╮ Mes petits RP : 23/5 ╰☆╮

Enoch#1Koh-Lanta
Nathan#1PartyNyah#1Inaya#1Lya#1Eddie#1Inauguration cliniqueGarret#1Gaïa#1

Event des voisins

Appart SandersVilla BeauregardAppart Kieran & CoLoft Mayers

RPs EN ATTENTE : Asher - Gaïa - you ?
RPs TERMINÉS : Event des voisins

Maison GabrielleVilla Burke
CRÉDITS : Homemade (Avatar) Tumblr (Gif) Homemade (Crackship) Loonywaltz (UB)
DC : Dylane & Zoey
https://www.30yearsstillyoung.com/t37426-did-i-blow-my-mind-on-the-wild-side-singing-hallelujah-to-em-every-night-ellie https://www.30yearsstillyoung.com/t38692-eleonor-sanders https://www.30yearsstillyoung.com/t37522-eleonor-sanders

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EmptySam 13 Mar 2021 - 23:57

Merci à vous tous Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 206649278

MAKE ME PARANOIDLove me, hate me, fill the void

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Cn4FJZV
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Pf8cX3Q
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 EIhyBXy
Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Mummy10

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie) - Page 3 Empty

Did I blow my mind on the wild side? Singing hallelujah to 'em every night (Ellie)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant