AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment :
Adhérents FNAC : 20€ offerts en ...
Voir le deal

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Gaïa Salvatori
Gaïa Salvatori
la justicière au stylo
STATUT : un double des clés partagé, dommage qu'il ne se rende pas compte qu'il l'a blessée...
MÉTIER : rédige des articles sur les koalas écrasés et le festival du géranium pour The Australian
LOGEMENT : #179 Edward Street, Spring Hill, avec son chat noir, Talia
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 6yce

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Italienne pure souche ☾ Deuxième d’une fratrie de 5 enfants ☾ Née et a vécu toute son enfance à Sorrente, superbe ville côtière italienne. ☾ A choisi de partir étudier à Rome à sa majorité ☾ Ambitieuse, obstinée (carrément têtue) et surtout très carriériste ☾ noie ses daddy issues dans du vin hors de prix ☾ cuisine à merveille les plats surgelés ☾ pense que la pizza est un légume
RPs EN COURS : 6/7

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 V21o
☾ Vittaïa (#5) ☾ (#6) >> Hope that you fall in love and it hurts so bad, the only way you can know is give it all you have...

☾ prim ☾ maze ☾ martin ☾ eleonor

RPs EN ATTENTE : ☾ livia ☾ channing

RPs TERMINÉS : nino - vitto - nino#2 - nino#3 - noa - ariane - vitto#2 - vitto #3 - vittaïariane - jillian - vitto #4 - nino #4 ☾ vitto & nino

(abandons: adèle (2016) - grace - laya - stephen - maze (2014) - liviana - leena - dean - vitto(2015) -
giulia)

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_oy9plbSOd91vwvx0xo1_540
CRÉDITS : avatar @vellichor - signature @bat'phanie - userbars @loonywaltz - crackships @bleeding_light
DC : -
PSEUDO : kahleera
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17200-gaia-piu-in-alto-del-sole https://www.30yearsstillyoung.com/t37527-shining-just-the-way-i-like-gaia#1789232 https://www.30yearsstillyoung.com/t17267-gaia-salvatori#667667

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 9:36

HIIIIIIII UNE ITALIENNE (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 199959295
Il va sans dire que je viendrais très certainement toquer à ta porte très bientôt, puisque bien trop de points communs entre nos deux filles.  (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 4251317097

Rebienvenue chez toi (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 873483867

.
These days I'm becoming everything that I hate ▬ Wishing you were around, but now it's too late, my mind is a place that I can't escape your ghost, one more rainy day...

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Captur12
Revenir en haut Aller en bas
Jessalyn Oxton
Jessalyn Oxton
la punk à roulettes
SURNOM : jess, jessie, toi là-bas... la liste est plutôt longue !
STATUT : best i can do is getting another pet.
MÉTIER : vendeuse à la boutique nerd herd, lead singer du groupe oxtorm.
LOGEMENT : un appart pas ouf au #166 oxlade drive, sur fortitude valley.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 F35f3c259cda196c04c82509a10171b9e11c8c5f

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : l'amour de sa vie, c'est son chien kalden › coulrophobe › a quitté ses études de cinéma fin 2019, peu de temps avant d’avoir son diplôme › chanteuse dans un groupe de musique du nom d'oxtorm (avec son frangin) › a une chaine youtube où elle poste des covers et des compo originales, elle a eu son petit succès › après des années à reculer l’échéance, elle a enfin passé le permis. aujourd'hui elle conduit un vieux modèle de moto retapé (non sans difficulté) par ses soins.
RPs EN COURS :
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Dlu3
(gary #1&#2) › unhappiness where's when i was young and we didn't give a damn. 'cause we were raised to see life as fun and take it if we can.
ana#3amayaoxtorm#1gracejordan#4raph#2sawyeralba

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_inline_pt07gjAtjD1wyhu7h_540
jordan#1jordan#2
stuff d'event:

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 ZxixDh82Y2wkaTdswv-1A66a8pI

RPs EN ATTENTE : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_pzn4izI7Eu1ro8ysbo1_500
shipping all the ships:

RPs TERMINÉS :
surprise:

erinclémentsiennalivialéogingerashmirajordanelwynhalseyoxtons (ab)jordan#2raphaeloxtons (ab)eaglecoryoxtonsana#1jordan#3ana#2evekieranjack
fb 2007simon
ua zombiesraelyn
ua star warsginger
ua momieana

AVATAR : lyndsey gunnulfsen (lynn gunn)
CRÉDITS : harley (ava & sign) › gifs par whitenoise & deathtown › loonywaltz (ub) › Captain Rogers (LE DESSIN TROP JOLI ♥♥♥) › jor (le meme)
DC : spencer les problèmes et madi au placard
PSEUDO : harley
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t29597-jess-the-in-between https://www.30yearsstillyoung.com/t36224- https://www.30yearsstillyoung.com/t29654-jessalyn-oxton https://www.30yearsstillyoung.com/t29808-jessalyn-oxton

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 11:21

ohlala ce scéna (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 206649278

rebienvenue parmis nous (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 3922047296

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 KtpRxkJ

glitters:

gotta ship them all:

Serena Lazzari
Serena Lazzari
le docteur des peluches
STATUT : Mariée à l'amour de sa vie, dans une union qui coule inexorablement sans qu'elle y trouve ce qui pourra les sauver du désastre.
MÉTIER : Médecin travaillant en pédiatrie, à soigner les petits bobos de ses jeunes patients, le sourire et les yeux bienveillants.
LOGEMENT : Dans cet appartement bien trop silencieux, au #666, carmody road, quartier de toowong.

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Originaire d’Italie, Serena vit à Brisbane depuis quatre ans maintenant + D’apparence réservée, elle est considérée comme une âme bienveillante avec souvent le sourire aux lèvres + Il y a deux ans, sa petite fille Valentina, fruit de son amour avec Otto, meurt dans un accident de voiture alors qu’elle se trouvait avec son père. Depuis Serena ne s’en est jamais remise + En ce moment, son mariage bat de l’aile, Serena voit Otto s’enliser dans la drogue et le chagrin, incapable de le sauver tant qu’elle ne sera pas en état de se sauver elle-même.
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Btk5
Otto #3 ; Et chaque meuble se souvient, dans cette chambre sans berceau, des éclats des vieilles tempêtes. Plus rien ne ressemblait à rien, tu avais perdu le goût de l'eau et moi celui de la conquête

Raymond ; Wyatt ; Martin ; Nicole ; Lily #2
RPs EN ATTENTE : Kendall ;
RPs TERMINÉS : Lily (FB) ; Otto
CRÉDITS : Dracarys (avatar).
DC : Pas de Dc à l'horizon
PSEUDO : Silmarillion.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t39632-i-saw-the-good-in-all-of-your-bad-serena https://www.30yearsstillyoung.com/t39707-wait-to-die-wait-to-live-wait-for-an-absolution-that-would-never-come-serena

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 13:03

Rebienvenue :l:
Ce choix d’avatar est merveilleux (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 674657830

dying swan
Les mots ne sèchent pas les pleurs,
Les mots ne réparent pas les coeurs,
Le rêve s'endort.
Mais pas l'espoir.
Khléo Cinaglia
SURNOM : Son prénom est suffisamment court non ?
STATUT : célibataire ... archi célibataire ☽ enceinte de 4 semaines, en plein déni de grossesse le choc va être rude
MÉTIER : Psycho-criminologue, elle est consultante pour la police et témoigne lors de procès comme experte en psycho-criminologie. On la compare souvent à Tara Lewis dans Esprits criminels et elle en rit beaucoup parce que son travail est plus complexe que ça et surtout elle ne porte pas d’arme, elle en a une peur bleu.
LOGEMENT : #33 Pine Street, Bayside
Khléo

PETIT PLUS : italo-australienne ☽ père diplomate italien décédé lors des attentats du 11 septembre ☽ 7 tatouages à son actif ☽ en plein déni de grossesse ☽ passionnée des émissions de faits divers ☽ passionnée par son travail & carriériste ☽ curieuse, attachante, gentille, honnête (trop), compétitrice, passionnée, jalouse, maîtresse de ses émotions, séductrice, culottée ☽ en pleine écriture de son premier roman policier ☽ a été approché pour devenir consultante police/justice pour ABC mais hésite beaucoup ...
RPs EN COURS :
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 6405

Noah#1 ☽ sujet ☽ sujet ☽ sujet
RPs EN ATTENTE : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Aeun
DC : nope
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40765-khleo-cinaglia https://www.30yearsstillyoung.com/t40853-khleo-cinaglia-mes-amis-mes-amours-mes-emmerdes#2032090

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 15:26

les italiennes sont les meilleures :fuhu:

bienvenue ici :l:

☽☽ Kiss my neck ... Peut-être qu'avec du temps, ça partira. Comme un médicament, moi, je suis rien sans toi. Et je sais que jе perds du temps dans tes bras car dans mes yeux, ça se voit. La fièvre dans mes yeux, oui, ça se voit, mon cœur se serre, quand je pense à toi.

Spoiler:

Hayden Siede
Hayden Siede
la star des planches
la star des planches
ÂGE : 36 ans, bien qu'elle préfère compter les années en réussites professionnelles plutôt qu'en temps qui passe.
SURNOM : Les comédiens qu'elle côtoie la surnomme Elphie, en référence au personnage de « Wicked » qu'elle ne désespère pas d'avoir la chance de jouer un jour.
STATUT : Célibataire. Elle vous dira qu'elle n'a pas le temps pour l'amour, et ça ne sera qu'un demi-mensonge.
MÉTIER : Comédienne de musicals. Sa carrière est l'un des piliers centraux de sa vie et rien (ou presque) ne pourrait l'en détourner. Depuis son retour à Brisbane, elle donne des cours de comédie aux recrues de la Northlight Company.
LOGEMENT : Bayside, plus précisément un appartement au numéro 547 de Wellington Street.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Gjuw

RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 5adu
SIEDES my wish for you is that this life becomes all that you want it to. your dreams stay big, your worries stay small, you never need to carry more than you can hold. and while you’re out there gettin' where you’re gettin' to, i hope you know somebody loves you and wants the same things too.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 9v0c
HAYMIE in these moments of silence, i see your two sides : your inner peace, your inner violence. what more can i do ? no one ever sees this side of you. in all your little lies, i know there's truth. is it ever too late ? has it been too long ? to swallow your pride, and admit that you were wrong.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Klh8
SHAYDEN ☾ all by myself with this great big world before me, but it's all for someone else. i've tried and tried again to let you know just where my heart is, to tell the truth and not pretend. all i needed was to get away, just to realize that i was meant to stay.

RPs EN ATTENTE :
clément ☾ jackson ☾ micah ☾ stella

RPs TERMINÉS :
CRÉDITS : harley (avatar) - primalucerpg, lifeisjuicy92, hidden-falls, veraveracrackships (tumblr - gifs profil) - SIAL (code signature), ginalintti (tumblr - icon signature), loonywaltz (ubs signature)
DC : /
PSEUDO : Daisy
https://www.30yearsstillyoung.com/t29805-hayden-it-s-strange-i-felt-less-lonely-when-i-didn-t-know-you https://www.30yearsstillyoung.com/t29905-hayden-careful-fear-and-dead-devotion https://www.30yearsstillyoung.com/t29909-hayden-siede

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 18:06

Re-bienvenue avec ce nouveau personnage (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 674657830

( the midnight society )
your soul print on the walk of fame on the boulevard of your wildest dreams.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 PqtYoNG
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 MPTH1pS
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 D3SLCSZ
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 9p9VwN9
Quinn Callahan
Quinn Callahan
la cavalière au coeur d'or
SURNOM : Queenie, réservé à son autre moitié. Quinnie pour quelques rares privilégiés.
STATUT : Heureuse et amoureuse, elle s'épanouit chaque jour un peu plus à ses côtés.
MÉTIER : Propriétaire et gérante du Riverside Equestrian Center, un centre équestre situé sur un domaine de 180 hectares en plein cœur de la réserve naturelle de Daisy Hill, à Logan City.
LOGEMENT : 1824, Daisy Hill Road, Logan City.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 25419

PETIT PLUS : Passionnée par la nature, les animaux et en particulier les chevaux. ≈ A été enlevée à 9 ans mais seuls quelques rares proches sont au courant. ≈ A vécu à Ashburton en Nouvelle-Zélande de ses 10 à 18 ans. ≈ Est très proche de son père et encore plus de son jumeau. ≈ Dort très peu, et il faut toujours qu'elle s'occupe. ≈ Est très bonne cuisinière et aime travailler les produits frais et locaux. ≈ L'énergie des autres est son moteur au quotidien.
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 8ggy
QUANE (THE TWINS) #1 ≈ In this life, we will never truly be apart, for we grew to the same beat of our mother's heart.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 R0z6
ELINN #1 ≈ Like a force to be reckoned with, a mighty ocean or a gentle kiss, I will love you with every single thing I have.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tsg4
QUISEY #2 ≈ One million memories, ten thousand inside jokes, one hundred shared secrets, and only one reason to it all : us.

(2021) AmyCadeBlakeChaselinn (UA) HélèneSlasher.

RPs TERMINÉS : (2021) Casey 1
CRÉDITS : Swann (ava).
DC : /
PSEUDO : Lumen.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t39337-wild-at-heart-quinn https://www.30yearsstillyoung.com/t39349-quinn-wild-at-heart https://www.30yearsstillyoung.com/t39419-quinn-callahan#1943583

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 18:51

Oh, la belle gosse. (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 1017170121 Re-bienvenue à la maison. (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 2954228499

i leaned in and let it hurt, let my body feel the dirt. when i break pattern, i break ground, i rebuild when i break down. i wake up more awake than i've ever been before. the heaviness that i hold in my heart belongs to gravity.

:l: :

Juliana Jones
Juliana Jones
la nature à la barre
SURNOM : Ju', Jules, Sunshine, Blondie
STATUT : Veuve depuis 2020, célibataire
MÉTIER : Infirmière en pédiatrie
LOGEMENT : Toowong - 423 carmody road, et un lit bien trop grand pour elle seule *wink wink*
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Dxut

PETIT PLUS : uc
RPs EN COURS : 5/6
Niana #4 - Isiana #1 - Penny #1 - Merriana #3 - Juliassan

RPs TERMINÉS : Adam AU #1, Adam&Mia #1, Joy #1, Hélène #1, Maxence #1, Peter #1 - Nico #1, Chloé #1, Timothy # - Jaylen FB - Elias #1p-Marius #1 -Merry #1 - Merry # 2 - Heather #1
CRÉDITS : Avatar by me + tumblr
DC : -
PSEUDO : Summer
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t39987-neverland-should-be-my-home-but-there-is-only-boys

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 20:23

Rebienvenue parmi nous. Amuse toi bien avec ce nouveau personnage (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 674657830

+uc+
uc
(c)code by sosoland

Spoiler:

Gina Santini
SURNOM : Gin parfois.
STATUT : Enfermée dans un mariage à bout de souffle, libérée dans le lit d'amants de passage.
MÉTIER : Directrice de collections chez Weatherton, ce poste est tout ce dont elle a toujours rêvé.
LOGEMENT : 02 Parkland Boulevard dans une maison plutôt agréable.

PETIT PLUS : Italienne jusqu’au bout des ongles › passionnée par la mode › amatrice d’art, de gastronomie et de bons vins › elle est la plus heureuse dans un avion pour l’autre bout du monde à préparer le prochain défilé de la Maison Weatherton › jamais vraiment remise de la mort de son frère en 2017, certains diraient qu’elle a perdu de sa superbe depuis. › plus amoureuse de son mari depuis des années, elle se glisse dans le draps d’amants pour prétendre qu’elle ne se sent pas terriblement seule › belle mère d’une fille de 20 ans, cela lui a confirmé qu'elle n'était pas faite pour être mère.
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Giphy
SANTINI] ► tongue tied I can feel the shadows. your eyes I don't know 'em now. tongue tied i can feel the shadows. your eyes i don't know you now. come over and listen and cut me apart to show what i'm missing. i don't ever know how to hold the weight of my soul when letting go but i'm falling in my own illusion i don't know my way back.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Giphy
WEATHERTINI] ► sometimes in our lives. we all have pain. we all have sorrow. but if we are wise. we know that there's always tomorrow. lean on me when you're not strong. and i'll be your friend, i'll help you carry on. for it won't be long. till I'm gonna need somebody to lean on.

(05/05 est ce que je vais rester raisonnable ? )
James #1Seth #1Shiloh #1 ♢ [url=uc] Charlie #1 [/url] ♢ [url=uc] Archie #1[/url]

CRÉDITS : hemera (avatar) ; tumblr( gif) ; signa 'b ; loonywaltz (ub)
DC : Freddy Mulligan & Danika Riley & Diego Gutiérrez
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34377-alec-danika-diego-freddy

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 20:39

Merci à tous pour votre accueil toujours aussi chaleureux :maah: I love you
Finnley Coverdale
Finnley Coverdale
le roux de secours
le roux de secours
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 MTtf4TM ÂGE : trente-quatre ans, outch (huit août).
SURNOM : finn (« victime » pour les intimes #tmtc).
STATUT : il s'est réveillé avec une gueule de bois et une alliance au doigt.
MÉTIER : en recherche d’emploi. il cherche dans le fond des bouteilles de gin ; il s’étonne de ne rien trouver.
LOGEMENT : il a ramené son chien presque mort et sa mauvaise humeur chez jeremiah, dans le quartier de redcliffe.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 04514f9ab8bdf99320141658131345a7

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : mère toxique, père décédé, jumelle rejetée, cadette expatriée : beau schéma familial, en somme ≈ a été contraint d’arrêter ses études pour élever sa petite sœur, il regrette encore d’être passé à côté de ses rêves et envies ≈ a un chien, wernicke, âgé de quatorze ans, borgne et amputé d’une patte, mais pas (encore) à l’article de la mort ≈ a un sérieux penchant pour l’alcool depuis quelques mois, qui s’intensifie de plus en plus ≈ très curieux, a toujours une soif d’apprendre inépuisable ≈ bienveillant et gentil ou distant et franc, il ne fait pas dans la demi-mesure avec les autres.
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 N3wg
coverdales ⊹ hey brother, there's an endless road to rediscover. hey sister, know the water's sweet but blood is thicker.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Ez9s2GX
louney #8 ⊹ so put your lips on my scars and teach me to love, give my slow heart the rhythm of a blood drum. don't you know that i, don't you know that i'm going mad and in the moment i fall for you.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_inline_nsc2gzuM8G1qlt39u_400
sienna ⊹ and there's no remedy for memory, your face is like a melody, it won't leave my head, your soul is haunting me and telling me that everything is fine.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_inline_od6t98x4h01qlt39u_250
jinn #2 & jinn #4 ⊹ friendship is unnecessary, like philosophy, like art.... it has no survival value; rather it is one of those things which give value to survival.

(07/06) luana #1scarlettevelyn (2003)lara

RPs EN ATTENTE : adèle › raelyn #2 › jet #2 › jameson #2 › molly 2
RPs TERMINÉS : mattdanika #1 (2019)cora #1lydialoucynthialou #2cora #2vittoriobryn #2bryn #3lou #3cora #3jack(jill #1)jamesonlonnielou #4kanecharliecora #4romyjill #1cora #5jeremiahlou #5jill #3raelynlou #6lou #7molly
RÉALITÉS ALTERNATIVES : event halloweensujet commun (df)clément (df)lucia (ds)
ABANDONNÉS : saulbryn #1jimmyevejill + theomercure (dz)elliejeanbrynrubyfreyaconstanceheïanaaaronbrynarrowsiannatrevor

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 IXHXbzBc_o
CRÉDITS : avengedinchains (ava), bobertlutece & x-huxx (gifs), bleeding_light (crackships), loonywaltz (userbars), mapartche (dessin)
DC : alfie maslow, kieran halstead & maisie moriarty.
PSEUDO : leave
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t13131-finn-there-is-no-doubt-even-a-rejection-can-be-the-shadow-of-a-caress https://www.30yearsstillyoung.com/t13151-finn-lonely-one https://www.30yearsstillyoung.com/t13150-finnley-coverdale

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMar 12 Oct - 23:27

(Re)bienvenue chez toi avec ce super choix de scénario (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 2954228499 (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 873483867
Bon courage pour la suite (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 1949770018 (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 763064237

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 8XKLS6S

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 MinG18P
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Leo10
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 HM7e7CT
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 ZZBr7e1
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EaMJa4t
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 IDlrfYk
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 GhillXf

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 873483867:

Shane Callahan
ÂGE : 40 ans, bien tassés || 09.04.1981 || Bélier ascendant Scorpion
SURNOM : Shay ou Shaner
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Tatoueur || Celui qui encre sur et dans la peau les aléas de la Vie. Heureux ou malheureux.
LOGEMENT : Spring Hill || Loft || numéro de logement 27, Parkland Boulevard.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 By42

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Phobique par rapport à Quinn. ≈ Ancien alcoolique. ≈ Mémoire éidétique. ≈ Équinophobique. ≈ Tatoueur et tatoué. ≈ Grande perche d'1m89. ≈ Cinéphile (privilégiant le genre horrifique). ≈ Esprit libertaire. ≈ Non addict aux réseaux sociaux. ≈ Privilégie le 'secret' plutôt que la 'surexposition'. ≈ Bénévole. ≈ Photographe (en amateur).
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Gesp
[FB]Quinn

AVATAR : Joel Kinnaman by harley || sign by ASTRA
DC : Nope
Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMer 13 Oct - 9:12

Qu'elle est magnifique ! (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 4143962282
Si j'ai bien compris : rebienvenue par ici, et bon courage pour le reste ! (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 3922047296

❝ wild beasts wearing human skins❞ you were not born of stardust, darling, stardust was born from you, it’s why the stars feel your sorrow and aching heart, they are the fragments of your lost soul, scattered across an endless galaxy, but don’t be afraid, darling, maybe life has broken you, but it can never destroy you.
Sasha Sinclair
Sasha Sinclair
la belle de nuit
la belle de nuit
SURNOM : Tous les faux prénoms qu'elle vous a donné pour rester incognito
STATUT : Elle a pas le temps de vivre d'amour et d'eau fraîche. L'univers dans lequel elle évolue l'empêche de s'ancrer dans une relation, et sa boss insiste beaucoup sur ce point (étonnament).
MÉTIER : Envoyée spéciale de Raelyn au sein du Club. Anciennement escort pour celui-ci, désormais à son compte.
LOGEMENT : #21 Victoria Avenue, Redcliffe
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Bbf9ad7a34844123542d93010741fe8216bfb547

PETIT PLUS : mange healthy ⟩ sportive ⟩ porte beaucoup de vêtements noirs ⟩ d'origine mexicaine et française mais ne parle pas un mot d'espagnol et de française ⟩ passionnée de journalisme, elle a pourtant arrêté ses études ⟩ son rêve était d'être reporter politique ou journaliste pour National Geographic
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_p21nn9iIIV1vimolbo1_500
Raelyn #2 ⟩ If all of the kings had their queens on the throne. We would pop champagne and raise a toast. To all of the queens who are fighting alone, baby, you're not dancin' on your own. Le Club #1 ; Le Club #2 + Raelyn #1

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Giphy STASHA#2 Beep beep, is that my bestie in a Tessie? Fresh blow out, skin on tan, ooh, she ready, Bitch, you look goodt, with a T at the end I'ma hype her every time, that my motherfuckin' friend

Jet #2- Saül #1 (fb) - Kieran #1 - Alec #2

Spoiler:

RPs EN ATTENTE : Alec, Charlie, Yele, Amos, Stacey
RPs TERMINÉS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 1613162823-album-1eubvpmau

CRÉDITS : la-chonga (avatar), signa (zaja), userbar (loonywaltz), icon
DC : nobody
PSEUDO : peachy keen (Sirine)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t36313-sinclair-be-a-puppet-on-a-string-works-for-you-but-that-isn-t-me#1676210 https://www.30yearsstillyoung.com/t36487-la-fin-justifie-les-moyens-sasha-sinclair#1694311 https://www.30yearsstillyoung.com/t36488-sasha-sinclair#1694366 https://www.30yearsstillyoung.com/t36484-sasha-sinclair#1693725

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMer 13 Oct - 11:13

Rebienvenue chez toi ma jolie (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 1949770018 (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 1949770018

‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾
Baby, there's a shark in the water. There's something underneath my bed. Oh, please believe I said. Baby, there's a shark in the water. I caught them barking at the moon. Better be soon

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Nl6guHT
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 H9vsIC0
Nicky Yang
ÂGE : vingt deux ans _ jeune adulte loin de se comporter comme tel. (12/10/1999)
STATUT : célibataire _ de nuit en nuit, de soir en soir et de lit en lit. incapable de s'imaginer avec quelqu'un, de se raisonner et de se poser.
MÉTIER : barman _ pour combien de temps encore ? vivre la nuit, séduire les clients pour les pousser à consommer.
LOGEMENT : fortitude valley _ studio #101. les tâches de peinture sur le parquet et le lit défait.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 E63d85d7532581133523e00a182bdb03100e5e21

PETIT PLUS : tdah _ manger la pâte à cookie avec les doigts _ ne jamais terminer les croutes de pizza_ les jeans troués _ les sweats en plein été _ ne pas dormir de la nuit _ rêver sur le bord de mer _ courir dans la rue _ crier dans l'oreiller _ tâcher ses vêtements de peinture _ parler deux langues _ dormir nu _ se faire recoudre l'arcade _ trier les aliments dans son assiette _ caresser les chats dans la rue _ se balader alcoolisé _ réfléchir la bouche ouverte _ jurer en coréen _ laisser fondre le chocolat sur la langue _ réfléchir avant de faire ses lacets _ manger la neige en hiver _ etc, etc
RPs EN COURS :
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Ac175b42de88a7e77d1e6ffb5e3482dd8d170c3c

_ eddie #01
_ vladilena
_ thomas, libre
_ ashley
_ maisie
_ callie
_ jake
_ maverick #01

RPs TERMINÉS :
_ channing #1

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 F60ea565203a50530175309fe4f53d48f5c8a9f6

CRÉDITS : pandora.a
DC : none.
PSEUDO : vents contraires.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40195-i-wanna-be-your-slave-nicky https://www.30yearsstillyoung.com/t40252-nicky-all-i-see-is-red-lights https://www.30yearsstillyoung.com/t40253-nicky-yang#1996836 https://www.30yearsstillyoung.com/t40256-nicky-yang

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyMer 13 Oct - 19:39

qu'elle est belle :l:
j'adore le personnage qui se dessine !
rebienvenue chez toi, courage pour cette fiche :l: :l:
Amos Taylor
Amos Taylor
les raisins de la colère
SURNOM : Quelle idée !
STATUT : Elle a gommé ses ratures, effacé ses coquilles. Elle lui a rappelé que derrière le tragique se terrent parfois de belles histoires d'amour.
MÉTIER : Propriétaire d'un casino que Raelyn a appelé "Octopus"
LOGEMENT : Il vit depuis janvier avec Raelyn au 721 Daisy Hill Road à Logan City, dans un loft dont il tait l’adresse.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 6rNDln61_o

PETIT PLUS : Il ne cuisine pas, mais il sait faire à manger › C'est un excellent nageur › Après l'accident, il n'a plus plongé pendant des années. Il a recommencé récemment grâce à Raelyn › Alcoolique notoire. Il arrive qu'il l'admette.
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 BmXhphe3_o
Amelyn 485557UA 2 (chp 3)DZDS ▬ Every breath you take and every move you make, every bond you break, every step you take, i'll be watching you.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1314151617181920212223252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 RlLeW9k7_o
Taylor family Liam 4 › ▬ By faith, being moved by the fear of God, he made ready an ark for the salvation of his family
Chad 1Liam 3Liam 4Chad 3

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_m174hkbsaI1qcpaygo1_500

UNIVERS ALTERNATIFS :

(4/5)Amelyn DSUA 2 (chp 3)Amelyn DZLenoreLou

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 6f03ff49043057a25e4c741f9ad6e144

RPs EN ATTENTE : Marius › Casey › Cian › Chad

RPs TERMINÉS : Liste mise à jour dans la fiche de liens.

CRÉDITS : Tearsflight (avatar) Sunflower (gif) Clem (code signature)
DC : Nope
PSEUDO : Ci!
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28495-amos-taylor-my-senses-have-been-stripped https://www.30yearsstillyoung.com/t28558-amos-taylor-ace-of-spades https://www.30yearsstillyoung.com/t29131-amos-taylor

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyJeu 14 Oct - 12:41

Bienvenue par ici et bonne chance pour ta fiche (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 3258319053

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 JLuMeCF
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Lw486ESk_o

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 330286babygirl

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 981744criminal
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 H0nh
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 CbfkK5SM_o
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 C9dw

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 2929714247:

Dani Hwang
Dani Hwang
la grappe de vie
SURNOM : juste Dani.
STATUT : Célibataire, elle a perdu les clés de sa cave à vins depuis bien longtemps.
MÉTIER : Œnologue, Dani est la propriétaire et gérante du O'Reilly Vineyards. Elle est également sommelière à l’Interlude.
LOGEMENT : Perdue dans son vignoble lorsqu’elle n’est pas dans son appartement à Bayside.
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Febe8cc9cc2c077d602f36878651a9db95bbb19d

RPs EN COURS :
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_o5ya9prI6G1rymr5wo1_500
Les copains d'avant (PL)you are my champagne, my wine, my tequila, my mojito with lime, my sweet mimosa. I'm drunk with you.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Nfpl
NoaniI hate that I love you, don't want to but I can't put nobody else above you.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Acff
Maxiecause I knew you were trouble when you walked in.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 U3xr
Ashersometimes we need someone who can talk to he's my drinking buddy.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 W4g2
Dabylove slipped beyond your reaches and I couldn't give a reason, champagne problems.

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 More-enough
O'Reilly Vineyards (PL)Envie de vivre une folle aventure au pays du vin ? Ose rejoindre l'équipe.

(5)
Noah 2Caleb 1Marius 2 Asher 4Nicholas 1

event slashers
1.02 Noah ua #2
4.02 Maxence ua #1
1.03 Sergio ua #1

RPs EN ATTENTE : Je ne vous oublie pas :l: N’hésitez pas à me mp si vous avez des idées de lien/rp !
RPs TERMINÉS : Channing 1Caelan 1Asher 1Phoebe 1Channing 2Eddie 1Archie 1Marius 1Adèle 1Adriel 1Hélène 1Maxence 1Channing 3Min 1Nick 1 (fb)Joy 1Asher 2Eddie 2James 1 (fb)Channing 4 (ua)Phoebe 2 Abel 1Eddie & Callie 1Channing 5Maxence 2Channing 6Gabrielle 1 (fb)Eddie 3Channing 7 Joy 2Auden 1Penny 1(ancien) Noah 1 Prim 1Channing 9Danika 1Asher 3Nicole 1Gabrielle 2Noah 1 (fb)Evelyn 1Noah ua #1
CRÉDITS : stellaire (avatar), astra (signature)
DC : Maddy Griffiths (l'artiste indécise)
PSEUDO : Drink Positive
https://www.30yearsstillyoung.com/t34890-you-are-my-future-all-the-time-dani https://www.30yearsstillyoung.com/t35150-dani-august-sipped-away-like-a-bottle-of-wine https://www.30yearsstillyoung.com/t35478-dani-hwang#1603437 https://www.30yearsstillyoung.com/t35165-dani-hwang

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyJeu 14 Oct - 13:45

J'étais curieuse de savoir quel allait être ton reboot (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 4251317097 excellent choix de scénario, Gina est un super personnage (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 2396639051 Rebienvenue :l:

dani — I'm trying to be a good girl didn't mean to fake it, getting used to saying I'm OK and yellin' to myself don't push me away, I'm on the borderline. 

☽:

Merry Wellington
ÂGE : trente trois ans, le passage de la trentaine ne fut pas très facile, mais aujourd'hui j'assume. Née un 29 février...
SURNOM : Mer' pour la famille. Certains amis s'amusent en l'appelant Christmas ...
STATUT : célibataire. Les relations amoureuses ne semble pas être faites pour elle. Pourtant son coté romantique la fait toujours rêver à une issue positive.
MÉTIER : paléontologue, chercheuse pour le Musée, passion trouvée suite à des études de géologie.
LOGEMENT : fortitude valley, kent street #77 avec un petit chaton qu'elle vient d'adopter alors qu'elle est allergique aux poils de chats
(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_p6m92e5efd1uom9too9_400

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : Née à Brisbane, mais à grandit dans un village de campagne éloignée de la ville • Dernière enfant de la famille (4 soeurs/1 frère) • Ne supporte pas la vue du sang • Bégaye dans les grands moments de stress • Accro à la caféine • Joggeuse à mes heures perdues • Je n'ai eu que très peu de relations amoureuses et mon premier mec avait l'âge de mon père et a juste profiter de moi • Ambidextre • Scientifique dans l'âme, je ne crois que ce que je vois ...
RPs EN COURS : (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_pdengrQrYy1u2x68ro7_400

Nico #1Grace #1

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Tumblr_pd84mbTuwD1u2x68ro6_400
RPs TERMINÉS : Clyde #1Jax #1 Penny #1 Joy #1 Kaya #1Kaya #2

Abandonnés : Adam #1 Blake #1Keith #1Moana #1Zeppelin #1Joy #2Timothy #1Nilaja #1

CRÉDITS : avatar by cranberry & signature by astrale
DC : .
PSEUDO : night stars.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34893-if-you-can-dream-it-you-can-do-it-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t34983-pour-une-fille-drole-t-es-pas-si-laide-merry https://www.30yearsstillyoung.com/t35543-merry-wellington#1607950 https://www.30yearsstillyoung.com/t35542-merry-wellington#1607931

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 EmptyJeu 14 Oct - 16:49

Alicia est un excellent choix (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 206649278

ReBienvenue chez toi (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 674657830
& bon courage pour ta fiche :l:

astra; bb — i have galaxies hidden between my bones and i will love you until the stars burn out. ;; @unknow

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: (gina) all you have is your fire and the place you need to reach (gina) all you have is your fire and the place you need to reach - Page 3 Empty

(gina) all you have is your fire and the place you need to reach

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant