AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -27%
-100€ sur la Montre connectée Samsung ...
Voir le deal
269.99 €
Le Deal du moment : -60%
Bracelet connecté et étance Xiaomi Mi ...
Voir le deal
19.99 €

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Maze Crawley
Maze Crawley
le retour aux sources
SURNOM : L'élue la surnomme Bambi
STATUT : Time will pick you up and serve you well, time will be the healer once again
MÉTIER : Wedding planner à l'agence Pearson
LOGEMENT : Provisoirement (vraiment ?) du côté de Bayside pour tenter de dresser un insolent perroquet et son propriétaire (tout aussi insolent)
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. T0ip

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Britannique , batteuse à ses heures perdues - Diabétique de type 1 - Sa fascination pour Noël n'a d'égal que sa passion pour Michael Bublé - Place à tort et à travers des références à la Pop Culture. Wait for it. - Perdue et traumatisée après s'être retrouvée au coeur d'un trafic d'êtres humains
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 6w2u
Ninoël - Ninaze #4 - Funny how life had its little ways of surprising you. Little quirks of fate.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 63vj
Jina - That’s the truth. I don’t know what I think we are. I just know that I like the fact that there’s a ‘we’ for us to talk about.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. W5dy
Mavi #2 - Now darling if you fall, I'll be there to hold you 'cause I gave you my soul long time ago.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Skfp
Anwar #5 - Anwar (ua) - Forever united here somehow. You got a piece of me and honestly my life would suck without you.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. U7ht
Evelyn - You're the Sandy Cohen to my Ryan Atwood. I might be lost but my logical brain knows without a doubt that I'm better with you. You're home.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Sg62
Heather #2 - There's nothing like the deep breaths after laughing that hard. Nothing in the world like a sore stomach for all the right reasons.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Ruwz
Malfie - If you think that you can save me, break me down, and tame me, here's your chance to do some damage, savage.

Gaïa

HH Christmas love ft Jess:

RPs EN ATTENTE : Gabriel, Cade
RPs TERMINÉS : Wren #2 - Anwar #2 - Evelyn #2 - Diana - Kane #2 - Adèle - Norah - Ninaze #3 - Martin - Evelyn #3 - Diana #2 - Anwar #4 - Lara - Heather #1 - Wren #4 - Anwar #3

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tenor
CRÉDITS : lunae-feram (avatar), endlesslove (sign), loonywaltz (ub)
DC : Tom Sawyer Harding
https://www.30yearsstillyoung.com/t30221-that-gal-was-a-mystery-wrapped-in-an-enigma-and-crudely-stapled-to-a-ticking-fcking-time-bomb https://www.30yearsstillyoung.com/t30617-maze-she-was-either-going-to-hit-somebody-or-start-a-blog https://www.30yearsstillyoung.com/t30410-maze-crawley

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Empty
Message(#) Sujet: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:07

pseudo ≈ Maze Crawley, Sawyer Harding
date de départ ≈ 24.11
date de retour ≈ 30.12
motif ≈ Noël approche, je reçois des gens ( :OO: ), je suis à la bourre dans mes cadeaux, je vais passer du temps avec mes amis et ma famille et j'ai en plus des problèmes d'adulte qui me tombent dessus les uns après les autres et qui, tous accumulés, finissent vraiment par me prendre la tête et du temps (lisez bien les petites lignes avant de signer le contrat et de passer à l'âge adulte parce que c'est vraiment NAZE et je crois qu'il y a pas de remboursement ni de retour en arrière possible une fois que c'est acté  Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801 ). Alors je vois large, et je serai pas absente jusqu'au 30 décembre, c'est davantage une présence réduite pour me permettre de rp dans de bonnes conditions, en me posant calmement et sans pression. (parce que ceux qui me connaissent savent que j'adore me mettre la pression pour tout et n'importe quoi. Ca aussi c'est écrit dans le contrat du passage à l'âge adulte à mon avis  Arrow ) Je vous dis à très vite  :l: (et je m'excuse par avance pour mes futurs délais. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 893420793 Je crois que c'est mon truc de commencer à éponger mon retard pour n'en reprendre que davantage encore dans la foulée  :facepalm:
url de mes scénarios ≈ rien à signaler chef

Poke les partenaires de rp:

Je vous laisse avec le nouveau clip de Noël de Michael Bublé because of reasons. (et pour vous rappeler de sortir vos plus beaux pulls moches de Noël):

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Giphy-gif

"That gal was a mystery"
wrapped in an enigma and crudely stapled to a ticking f*cking time bomb.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Sjc1Sib

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. WMVOtYP
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3q2l7SX
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Kjc1D2G
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EvRwokg
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. KisbHqw
Revenir en haut Aller en bas
Nino Marchetti
Nino Marchetti
le bon à rien
le bon à rien
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. MTtf4TM ÂGE : 33 - 3.11.87
STATUT : célibataire
MÉTIER : Agent polyvalent à l'association Beauregard
LOGEMENT : #150 Fortitude Valley
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 87bfcaf8f5a5b645343e1ead8333672273dedb85

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
RPs EN COURS :
Katherine#6 - Georgia

DIMENSION ZOMBIE
Adele -

RPs TERMINÉS : Priam - Duncan FB - Duncan - Lauren-Rose-Cynthia- Vittorio - Silver - Liv - Liv #2 - Vittorio #2 - - Duncan #3 - Liv #3 - Gaia - Vitto/Liv - Mia - Ariane - Emre - Gaia #2 - Cassandra -Katherine - Ethel - Hannah - Cassandra #2 - Katherine #2- Maze - Katherine #3 - Gaia#3 - Vitto#3 - Chadna - James - Katherine - Allie - Edge Fb - Ezra-Adèle - Freya&Adèle - Apolline - Vitto#4 - Allie #2 - Adèle #2 - Adèle #3 - Elias - Adèle#4 -Remi - Ariane #2 - Adèle #5- Mitchell - Sohan - Ninèle#6 - Vitto #5 -Livia - Ninèle#7 - Knox - Chloé FB - Ninaze#3- Elias&Allie - Ninèle #8 - Katherine#4 -Gaia#4 - Livia#2 - Ninele#9 - Vitto #6 - Katherine #5 - Adèle#10 - Adèle&Will - Adèle#11

DIMENSION SLASHER Lena
CRÉDITS : imaginelion
DC : Jina - May - Dinis
PSEUDO : ciloute
https://www.30yearsstillyoung.com/t12943-nino-marchetti https://www.30yearsstillyoung.com/t17367-6-lettres-4-prenoms https://www.30yearsstillyoung.com/t13177-nino-marchetti

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Empty
Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:12

1. j'ai lu " c'est vraiment MAZE " mais c'est un peu pareil.
2. je te pardonnerai jamais cette PR
3. j'écoute quand même la chanson pour me faire pardonner d'être vilaine
4. J-24 ( :OO: )

calin quand même ? Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 4222248358

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Huy6

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. WMVOtYP
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3q2l7SX
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2Gt2RfY
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Y6M5Z26
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Hod8yO6
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Z8nAxGm
Kieran Halstead
Kieran Halstead
les cicatrices de la mémoire
les cicatrices de la mémoire
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 7vHkInU ÂGE : trente-deux (14.07). on évite le sujet, merci.
SURNOM : « kiki », couché (grrrrhhhh).
STATUT : piégé entre des sentiments du passé qu’il ne veut pas éteindre et de nouveaux qu’il ne s’autorise pas à ressentir.
MÉTIER : illustrateur (fauché) en freelance et prof (dépité) d’arts visuels. adieu la caricature, licencié car pas assez piquant (quelle surprise).
LOGEMENT : 178 oxlade drive (fv), avec raphael, dans une colocation 100% malaise.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_o9do7vQnFK1ry7lwro1_500

PETIT PLUS : placé en foyer, proche des familles qui l’ont élevé, considère qu’il a une infinité de parents et frères/sœurs ≈ souffre de cette absence d’identité propre ≈ réservé, maladroit, optimiste, vit dans un monde imaginaire ≈ vient de quitter sa fiancée, prend le mauvais rôle de cette rupture, soulagé malgré sa phobie de la solitude ≈ essaie de reprendre confiance en lui, de renouer avec ses proches, de retrouver sa place ≈ préfère la compagnie des pop et des jeux vidéo aux humains ≈ du talent au bout des doigts, aucune motivation d’en faire quelque chose ≈ trop mou, trop paresseux, trop paumé.
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. I8m6
halstay #1 (2015), halstay #2 & halstay ua ⊹ cause i killed someone for you. you have to understand that the one i killed is me. changing what i was for what you wanted me to be, i followed your direction, did everything you asked. i hope that makes you happy, cause there's just no turning back. would you love me more if i killed someone for you?

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Nhc1JWP
halloway ⊹ i sat alone, in bed till the morning, i'm crying, "they're coming for me" and i tried to hold these secrets inside me, my mind's like a deadly disease.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. C9ln
kieyer #3 ⊹ close your eyes and think of me and soon i will be there to brighten up even your darkest night. you just call out my name and you know wherever i am i'll come running, to see you again.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_nwa28cKVWY1qdjmcko6_250
hally #7 & hally #8 ⊹ mess me up, yeah, but no one does it better, there's nothin' better, that's just the way you make me feel.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 629bc353b5f562bc657a76bc213bffd286bc1244
kivy #5 & kivy #7 ⊹ stroke my head and i'm fine, it's really simple, i'm feeling good, i feel myself and i'm feeling understood.

(20/06 - ça diminue déjà plus, oops)archie #3 (2019)calista (2020)anastasia #2 & raphael #6dylane #2lena #2eliotolivermayezraspencercaitrionaotto

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Giphy
miran ⊹ if i was dying on my knees, you would be the one to rescue me and if you were drowned at sea, i'd give you my lungs so you could breathe.

RPs EN ATTENTE : scarlett › garret › mia

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aqgz
kieve ⊹ she's so magnetic, you know she's so magnetic. she pulled you 'round, you try to push away, you know she'll pull you back again.
RPs TERMINÉS : (2001) ichabod (2015) raphael #2 (2016) archie #1 (2017)archie #2 (2019) reese #1hannahkeith (2020) sawyer #1dylane #1eve #1raphael #1jessalyn (+ sawyer)eve #3ivy #4lucia #1birdieprojet xelias #6eve #4ilariamolly #1hannah #2anastasiaava #2halsey #2eve #5raphael #3raphael #4clyde #1lenamolly #2sawyer #2 (2021) ivy #6peterjordan raphael #5eve #6ichabod #2ally #1eleonor

abandonnés
hannah (ua)miranmavihalseylexsashaelias #7 & ava #1fionarheareeseava #3ellisonrhea 2.0ally #2averyclyde #2

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Kx4f
RACE OF AUSTRALIA
lancementelias #1birdie & eliasjacob & eliasivy #1grace, isaac & eliassienna, gregory & eliassujet communivy #2eve #2élimination s1lancement s2elias #2ivy #3sienna #1elias #3suite s2elias #4elias #5team grisy
CRÉDITS : homemade (ava), kylsimmons (gifs), cham, bleeding_light & mandown (crackships), loonywaltz (ub).
DC : finnley coverdale, alfie maslow & maisie moriarty.
PSEUDO : leave.
https://www.30yearsstillyoung.com/t29377- https://www.30yearsstillyoung.com/t29503- https://www.30yearsstillyoung.com/t29523- https://www.30yearsstillyoung.com/t30784-kieran-halstead

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:17

ATTENDS, TU REÇOIS DES GENS ?

:l: :

Joseph Keegan
Joseph Keegan
l'avis de recherche
l'avis de recherche
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Hu5cwsy ÂGE : 38 ans. 26/04/1983. Comment ça il est encore en vie ? C'était pas prévu dans le script, putain.
SURNOM : Hurlez « JOOOO MEEEERDE » et il se retournera juste avant de fuir en courant.
STATUT : Célibataire, les espoirs sont vains, les efforts de plus en plus inutiles, la soif de plus en plus irritante... et le voilà à crever au milieu de ses émotions, épuisé... Olala, quel drame, qu'on lui apporte un verre d'eau.
MÉTIER : C'est pas légal, il n'en parle pas. Demandez à Lou, sa patronne, pour plus d'informations.
LOGEMENT : La définition du mot "maison" ne fait plus vraiment de sens dans sa tête mais il possède un lit dans l'appartement de Deborah, à défaut d'avoir son cœur. Meilleure chance la prochaine fois, clébard.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 7c600dbb6b80652e0547fdcdc3e2037ab7432330

GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : Il paraît qu’il n’est pas bien dans sa tête mais il fait de son mieux pour ne pas être le méchant de l’histoire. Il a de bonnes valeurs, Joseph, seulement, il n’est pas né dans un monde fait pour lui. Les punitions que lui infligeaient son père tambourinent encore dans son crâne – il essaye d’oublier en s’entourant de bonnes personnes sans jamais réaliser qu’il brise tout ce qu’il tient dans ses mains. Il craint de mourir seul, comme tout le monde, mais la mort en elle-même ne l’inquiète pas. Il danse avec elle tous les jours quand l'aiguille glisse dans sa veine.
RPs EN COURS : LA CONFISERIE

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. C2a0ee4a30d372411d635960c595df55af9f8ce8

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. E0a4faf8fde5666a1a397a16876388f804a7da9b
KEEGANs. - Lily [8] Raconte-moi une histoire dans laquelle ils sont heureux.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tenor
ALEPH. - Je me souviens deux enfants trop petits pour se soucier des conséquences. Je vois deux hommes qui se sont cassé les jambes en tombant de trop haut.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Wvfu
KEEDING
- Sawyer 3 [FB] Les adultes ne jouent pas au jeu du chat et de la souris.

Cannibal [UA] - Deb [7] - Federico
RPs EN ATTENTE : Finn (ptn de merde)
RPs TERMINÉS : Yanis - Blake - Yanis [2] - Aubrey - Aubrey [2] - Kane - Aubrey [3] - Liam - Owen - Aubrey [4] - Tess - Blake [2 ripblake] - Jolex - Aubrey [5] - Gaby [abandonné] - Lindsey [abandonné] - Clara - Eve - Jolex [2] - Jolex [3] - Jolex [4] - Primrose - Sid - Juliana - Gabriel L. - Romy - Caroline - Deborah [2] - Terrence - Charlie - Gabriel L. [2] - Lily - Freya - Adrian [FB] - Manthas [FB] - Jessalyn - Lily [2] - Alfie&Juliana - Théodore - Savannah - Spidey - Romy [2] - Murphy - Alfie [2] - Deborah [3] - Louanor [FB] - Lily [1] - Deborah [4] - Birdie [FB] - Lou - Juliana [2] - Robin-Hope [FB] - Greg - Deb [5UA] - Murphy [2] - Blake [FB] - Alfie [3] - Lily [2] - Kyte [FB] - Tobias - Geisa [abandonné] - Blake [2] - Greg [2] - Charles - Sin - Olivia [FB] - Olivia & Lily - Blaze [FB] - Lily [3] - Blake [3] - Lily [4] [FB] - Primrose [2] - Ichabod - Matt & Lily - Rhea [FB] - Lou [2] - Deb [6] - Olivia [3] - Vitto - Ichabotte [2] - Sawyer [FB] - Alice - Alfie [4] - Jacob - Ichabotte [3] - Lily [5] - Lou [3] - Sid & Lily - Ilaria - Lily [6] - Sawyer [2][FB] - Lily [7] - Alfie [5][FB] - Lou [4]

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. B4pd
Parce que je ne serais rien sans les mots de Deborah.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1swy

CRÉDITS : Jess pour le *pewpew* + google + greenhouselab
DC : Raph le flamant et Archie le varan.
PSEUDO : Mapartche.
https://www.30yearsstillyoung.com/t21527-pardonnez-moi-mon-pere-j-ai-peche-sans-un-permis-de-peche https://www.30yearsstillyoung.com/t21547-il-y-a-des-jours-ou-je-ferai-semblant-de-t-apprecier https://www.30yearsstillyoung.com/t23547-joseph-keegan

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:36

j'ai pas été invitée moi Rolling Eyes

— Wanted —

He runs away from his demons without realizing that he has become one.
Autumn Galloway
Autumn Galloway
l'esprit fragmenté
SURNOM : elle n'en a pas et n'en veut pas non plus.
STATUT : célibataire, amoureuse de son ex-fiancé une journée sur deux. définitivement pas en couple avec l'amnésique, peu importe ce qu'il semble croire. et encore moins mariée au joueur de basket, malgré une soirée alcoolisée à la chapelle. (ça commence à faire beaucoup quand même.)
MÉTIER : préposée à l'entretien de jour, de retour sur les bancs d'école de soir dans le but de finalement obtenir son BAC en enseignement.
LOGEMENT : au #163 oxlade drive, à fortitude valley dans un appartement soudainement bien trop grand pour elle seule.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 0fe9cb70a8699d4b728aad357a4ebd26f76080fe

GENRE : Je suis une femme
PETIT PLUS : infp ☽ borderline, elle ne connaît pas les zones grises. tout est toujours blanc ou noir, trop ou pas assez ☽ sans identité fixe, elle se module au gré de ceux qui l'entoure ☽ hypersensible et empathique, elle gère très mal ses émotions et encore moins bien celles des autres ☽ elle a été hospitalisé en psychiatrie pendant six mois de septembre 2019 jusqu'à mars 2020 suite à une violente crise et de long mois de dépression profonde ☽ elle a passé les dix derniers mois au canada, a enseigné l'anglais ☽ elle a propagé des rumeurs sur son ex, de qui elle est toujours amoureuse.
RPs EN COURS :
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. C93Hrgb
halstay #1 (fb) & #2 + slasher #1 ☽ i don't want to say it, but you went away. you left it all and you never said nothing. wanted to die, every pill i'd try. but i held it up with a little wine and some superglue. to fix my heart, but i still feel nothing. i need a shock 'cause the beating stopped. it's too late for that cause i got a heart like a cemetery, i do. ain't nothing here but a memory of you. a little wine and some superglue to plug this hole in my heart. cause i never thought i could hurt this bad for you.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_inline_oiylgcQe7n1uuqmna_250
galloways ☽ help, i have done it again. i have been here many times before. hurt myself again today. and, the worst part is there's no-one else to blame. be my friend, hold me. wrap me up, unfold me. i am small and needy. warm me up and breathe me. ouch i have lost myself again. lost myself and i am nowhere to be found. yeah i think that i might break. lost myself again and i feel unsafe.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_inline_pqn948mawj1vjg4rh_250
archie #2 ☽ show me how to lie, you're getting better all the time. and turning all against the one is an art that's hard to teach. another clever word sets off an unsuspecting herd. and as you step back into line, a mob jumps to their feet. now dance, fucker, dance, man, he never had a chance. and no one even knew it was really only you. and now you steal away. take him out today. nice work you did. you're gonna go far, kid.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2fdd0bc7e55f31eac10ebc8f731c9faa68a3ac16
zotumn #1 ☽ living in the past, it's a new generation. a girl can do what she wants to do and that's what i'm gonna do. and i don't give a damn about my bad reputation. oh no, not me. and i don't give a damn about my reputation. never said i wanted to improve my station. and i'm only doin' good when i'm havin' fun. and i don't have to please no one. i've never been afraid of any deviation. and i don't really care if you think i'm strange. i ain't gonna change.

(15)normanwyattmason & birdiecíansawyer #1asher #3sawyer #2 (ua)hunter #3 (slasher)hunter #4birthday party
RPs EN ATTENTE :
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. R7hh
hardway (ua) ☽ i know that you're no good for me. that's why i feel i must confess. what's wrong is why it feels so right. i want to feel your sweet caress. in your eyes, forbidden love. in your smile, forbidden love. in your kiss, forbidden love. if i had one wish love would feel like this.

kieran #3 ☽ mason #2 ☽ garret #2 ☽ toi?
RPs TERMINÉS : (2021)asher #1mason #1jordanasher #2garret #1hunter #2.

flashbackshunter #1archie #1.
CRÉDITS : (av. ciloute) ☽ (sign. anaëlle.) ☽ (crackship hardway. sawyer MA FEMME) ☽ (gifs. tumblr) ☽ (userbars. loonywaltz)
DC : penny stringer ☽ rosalie craine ☽ trent higgins.
PSEUDO : vlastuin ☽ marie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t38369-this-fire-is-keeping-me-alive-autumn https://www.30yearsstillyoung.com/t40291-autumn-just-hold-me-don-t-touch-me https://www.30yearsstillyoung.com/t38408-autumn-galloway https://www.30yearsstillyoung.com/t39314-autumn-galloway

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:39

Promis Autumn elle se marie à personne pendant ton absence :drama: #hardway4ever :l: :l:
profites de cette plus belle période de l’année et courage pour tous les problèmes d’adultes, t’as raison, c’est vraiment nazeeeee Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 10-Patrick-I-Love-You-Gif

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. U5iGBpI
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. IUJCx06
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. FximBIO
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. YtxTUla
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Pf8cX3Q
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. LrTQDCk
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. MTtf4TM ÂGE : 39 ans (20/06/82)
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma en avril 2020
MÉTIER : inspecteur à la brigade des homicides depuis 2016, en congé sabbatique depuis octobre 2021 le temps de remettre de l'ordre dans ses priorités, il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'elle n'est pas chez sa mère
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 311c7dfee1ef4cc6ee589749402b817251e54852

PETIT PLUS : un fils de 21 ans, Tarek, qu'il partage avec sa (future ex) femme et une fille d'un an et demi, Alma, fruit d'une relation d'un soir ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches
RPs EN COURS : talia #3 ☆ rosaliemaze #5charlie #2jackson #2caelan #3 (06/08)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : zoya (2019)jordan (zombies au)maze (1976 au)

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. MW59MHp
NORANWAR › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_nrt75oB5N51rk4j0bo3_400
MAZEWAR › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

RPs EN ATTENTE : norah #7 ☆ naomi ☆ mitchell #3
RPs TERMINÉS : 2021charlie #1jackson #1noa #5jill #2 2020norah #6talia #2maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)maze #3jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivialene #2talia #1 2019norah #3alfie #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romynorah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1 alternatifscesar #1 (slasher au)cesar #2 (slasher au)

CRÉDITS : avatar@kidd & sign@peachyresources & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:39

J'envoie le Grinch voler une de tes décorations de Noël à chaque fois que tu culpabiliseras Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2245189788 ALORS IL VA FALLOIR CESSER TOUT DE SUITE :brows: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1287488235 Sinon ton sapin va finir à poil sisi

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 763064237  :burger::

Maze Crawley
Maze Crawley
le retour aux sources
SURNOM : L'élue la surnomme Bambi
STATUT : Time will pick you up and serve you well, time will be the healer once again
MÉTIER : Wedding planner à l'agence Pearson
LOGEMENT : Provisoirement (vraiment ?) du côté de Bayside pour tenter de dresser un insolent perroquet et son propriétaire (tout aussi insolent)
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. T0ip

PETIT PLUS : Britannique , batteuse à ses heures perdues - Diabétique de type 1 - Sa fascination pour Noël n'a d'égal que sa passion pour Michael Bublé - Place à tort et à travers des références à la Pop Culture. Wait for it. - Perdue et traumatisée après s'être retrouvée au coeur d'un trafic d'êtres humains
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 6w2u
Ninoël - Ninaze #4 - Funny how life had its little ways of surprising you. Little quirks of fate.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 63vj
Jina - That’s the truth. I don’t know what I think we are. I just know that I like the fact that there’s a ‘we’ for us to talk about.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. W5dy
Mavi #2 - Now darling if you fall, I'll be there to hold you 'cause I gave you my soul long time ago.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Skfp
Anwar #5 - Anwar (ua) - Forever united here somehow. You got a piece of me and honestly my life would suck without you.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. U7ht
Evelyn - You're the Sandy Cohen to my Ryan Atwood. I might be lost but my logical brain knows without a doubt that I'm better with you. You're home.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Sg62
Heather #2 - There's nothing like the deep breaths after laughing that hard. Nothing in the world like a sore stomach for all the right reasons.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Ruwz
Malfie - If you think that you can save me, break me down, and tame me, here's your chance to do some damage, savage.

Gaïa

HH Christmas love ft Jess:

RPs EN ATTENTE : Gabriel, Cade
RPs TERMINÉS : Wren #2 - Anwar #2 - Evelyn #2 - Diana - Kane #2 - Adèle - Norah - Ninaze #3 - Martin - Evelyn #3 - Diana #2 - Anwar #4 - Lara - Heather #1 - Wren #4 - Anwar #3

CRÉDITS : lunae-feram (avatar), endlesslove (sign), loonywaltz (ub)
DC : Tom Sawyer Harding
https://www.30yearsstillyoung.com/t30221-that-gal-was-a-mystery-wrapped-in-an-enigma-and-crudely-stapled-to-a-ticking-fcking-time-bomb https://www.30yearsstillyoung.com/t30617-maze-she-was-either-going-to-hit-somebody-or-start-a-blog https://www.30yearsstillyoung.com/t30410-maze-crawley

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:51

@Nino Marchetti
1. je me vexerais bien mais moi aussi je lis Maze à chaque fois que quelqu'un écrit naze Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801
2. Je savais que j'aurais dû mettre "Ciloite me donne sa bénédiction pour cette PR" en titre Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801
3. Ecoute la en boucle Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801
4. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2078041801
On rediscutera du câlin si t'as suffisamment écouté Michael d'ici 24 jours :OO:

@Kieran Halstead OUI, et même que comme je suis une super hôte je leur offre l'eau chaude et le chauffage. Ou peut-être juste l'eau froide. Ou peut-être juste le froid. QUI SAIT ? :OO:

@Joseph Keegan Alors attends, apparemment mon appart a décidé que c'était "une invitation, une merde en cadeau". Du coup si tu veux dès que mon chauffage a pété, je t'invite. (de préférence en plein milieu de l'hiver du coup, sinon c'est pas drôle)

@Autumn Galloway J'ESPERE BIEN Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 206649278 (Kiki est pas encore au courant que ce rp va sortir de l'UA pour devenir réalité. On lui annonce comment ?) :l: :l: :l:

@Anwar Zehri ok je m'incline je pense que t'as trouvé la meilleure menace de tous les temps là :OO: TRÈS BIEN JE CESSE, JE TIENS A MON SAPIN. (emohassan Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1287488235 ) :l:

Merci tout le monde :l:

"That gal was a mystery"
wrapped in an enigma and crudely stapled to a ticking f*cking time bomb.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Sjc1Sib

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Kjc1D2G
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EvRwokg
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. KisbHqw
Joseph Keegan
Joseph Keegan
l'avis de recherche
l'avis de recherche
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Hu5cwsy ÂGE : 38 ans. 26/04/1983. Comment ça il est encore en vie ? C'était pas prévu dans le script, putain.
SURNOM : Hurlez « JOOOO MEEEERDE » et il se retournera juste avant de fuir en courant.
STATUT : Célibataire, les espoirs sont vains, les efforts de plus en plus inutiles, la soif de plus en plus irritante... et le voilà à crever au milieu de ses émotions, épuisé... Olala, quel drame, qu'on lui apporte un verre d'eau.
MÉTIER : C'est pas légal, il n'en parle pas. Demandez à Lou, sa patronne, pour plus d'informations.
LOGEMENT : La définition du mot "maison" ne fait plus vraiment de sens dans sa tête mais il possède un lit dans l'appartement de Deborah, à défaut d'avoir son cœur. Meilleure chance la prochaine fois, clébard.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 7c600dbb6b80652e0547fdcdc3e2037ab7432330

PETIT PLUS : Il paraît qu’il n’est pas bien dans sa tête mais il fait de son mieux pour ne pas être le méchant de l’histoire. Il a de bonnes valeurs, Joseph, seulement, il n’est pas né dans un monde fait pour lui. Les punitions que lui infligeaient son père tambourinent encore dans son crâne – il essaye d’oublier en s’entourant de bonnes personnes sans jamais réaliser qu’il brise tout ce qu’il tient dans ses mains. Il craint de mourir seul, comme tout le monde, mais la mort en elle-même ne l’inquiète pas. Il danse avec elle tous les jours quand l'aiguille glisse dans sa veine.
RPs EN COURS : LA CONFISERIE

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. C2a0ee4a30d372411d635960c595df55af9f8ce8

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. E0a4faf8fde5666a1a397a16876388f804a7da9b
KEEGANs. - Lily [8] Raconte-moi une histoire dans laquelle ils sont heureux.

ALEPH. - Je me souviens deux enfants trop petits pour se soucier des conséquences. Je vois deux hommes qui se sont cassé les jambes en tombant de trop haut.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Wvfu
KEEDING
- Sawyer 3 [FB] Les adultes ne jouent pas au jeu du chat et de la souris.

Cannibal [UA] - Deb [7] - Federico
RPs EN ATTENTE : Finn (ptn de merde)
RPs TERMINÉS : Yanis - Blake - Yanis [2] - Aubrey - Aubrey [2] - Kane - Aubrey [3] - Liam - Owen - Aubrey [4] - Tess - Blake [2 ripblake] - Jolex - Aubrey [5] - Gaby [abandonné] - Lindsey [abandonné] - Clara - Eve - Jolex [2] - Jolex [3] - Jolex [4] - Primrose - Sid - Juliana - Gabriel L. - Romy - Caroline - Deborah [2] - Terrence - Charlie - Gabriel L. [2] - Lily - Freya - Adrian [FB] - Manthas [FB] - Jessalyn - Lily [2] - Alfie&Juliana - Théodore - Savannah - Spidey - Romy [2] - Murphy - Alfie [2] - Deborah [3] - Louanor [FB] - Lily [1] - Deborah [4] - Birdie [FB] - Lou - Juliana [2] - Robin-Hope [FB] - Greg - Deb [5UA] - Murphy [2] - Blake [FB] - Alfie [3] - Lily [2] - Kyte [FB] - Tobias - Geisa [abandonné] - Blake [2] - Greg [2] - Charles - Sin - Olivia [FB] - Olivia & Lily - Blaze [FB] - Lily [3] - Blake [3] - Lily [4] [FB] - Primrose [2] - Ichabod - Matt & Lily - Rhea [FB] - Lou [2] - Deb [6] - Olivia [3] - Vitto - Ichabotte [2] - Sawyer [FB] - Alice - Alfie [4] - Jacob - Ichabotte [3] - Lily [5] - Lou [3] - Sid & Lily - Ilaria - Lily [6] - Sawyer [2][FB] - Lily [7] - Alfie [5][FB] - Lou [4]

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. B4pd
Parce que je ne serais rien sans les mots de Deborah.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1swy

CRÉDITS : Jess pour le *pewpew* + google + greenhouselab
DC : Raph le flamant et Archie le varan.
PSEUDO : Mapartche.
https://www.30yearsstillyoung.com/t21527-pardonnez-moi-mon-pere-j-ai-peche-sans-un-permis-de-peche https://www.30yearsstillyoung.com/t21547-il-y-a-des-jours-ou-je-ferai-semblant-de-t-apprecier https://www.30yearsstillyoung.com/t23547-joseph-keegan

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 15:53

@Maze Crawley j'ai pas peur de vos hivers, bande de français ! Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3258319053

(courage pour tout ça, des bisous partout, maltraite tous tes invités de ma part :l:)

— Wanted —

He runs away from his demons without realizing that he has become one.
Jenson Hawkins
SURNOM : Jen', Doc'
STATUT : divorced from Aurora & father to Sasha (9 yo boy)
MÉTIER : trauma surgeon at St Vincent's, former doctor in the army
LOGEMENT : 205, beachcrest road (Bayside)
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 5c933890a86e46b56a212ffab04f1a8e

PETIT PLUS : bourreau de travail ≈ plaisantin ≈ dépassé par ses émotions ≈ sportif ≈ se considère comme un père indigne ≈ ne sait pas faire table rase du passé ≈ amateur de flat white ≈ grand enfant ≈ a peur d'aimer à novueau ≈ fan de Star Wars ≈ œuvre beaucoup pour la cause humanitaire ≈ mange des mangues à toute heure.
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. E5gTLFIt_o
« À l'âge où on renie son père, tu me renieras. Et moi je ne ferai pas de manières, pas de cinéma. »

birdie #1 ; frances #1 ; nicholas #1 ; thomas #1 ; eliana #1 ; kendall #1
RPs EN ATTENTE : chad, may #2
RPs TERMINÉS : mayson #1 ;
CRÉDITS : Ciloute, dwayne ford
DC : nope
PSEUDO : Anakin
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t41543-jenson-he-ll-be-one-without-the-other https://www.30yearsstillyoung.com/t41559-jenson-ou-sont-passees-nos-plus-belles-annees#2069551 https://www.30yearsstillyoung.com/t41563-jenson-hawkins#2069710 https://www.30yearsstillyoung.com/t41586-jenson-hawkins

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 17:31

Je me sens tellement moins seul avec Michael Bublé à Noël ! Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3217047551
Profite bien des gens que tu voies, et je te soutiens dans tes problèmes d'adultes, moi aussi j'aurais dû lire correctement le contrat! :OO:
Reviens-nous vite, et je sais que tu m'oublies pas! Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3210902267 Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 833687087

He takes a knee and says a prayer for what is one without the other. And in the cold and pouring rain he calls aloud a single name and in his heart he feels the pain for what is one without the other.

Jessalyn Oxton
Jessalyn Oxton
la punk à roulettes
SURNOM : jess, jessie, toi là-bas... la liste est plutôt longue !
STATUT : best i can do is getting another pet.
MÉTIER : vendeuse à la boutique nerd herd, lead singer du groupe oxtorm.
LOGEMENT : un appart pas ouf au #166 oxlade drive, sur fortitude valley.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_p0maq7COQi1se7bv3o1_400

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : l'amour de sa vie, c'est son chien kalden › coulrophobe › a quitté ses études de cinéma fin 2019, peu de temps avant d’avoir son diplôme › chanteuse dans un groupe de musique du nom d'oxtorm (avec son frangin) › a une chaine youtube où elle poste des covers et des compo originales, elle a eu son petit succès › après des années à reculer l’échéance, elle a enfin passé le permis. aujourd'hui elle conduit un vieux modèle de moto retapé (non sans difficulté) par ses soins.
RPs EN COURS :
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Dlu3
(gary)#1,#2unhappiness where's when i was young and we didn't give a damn. 'cause we were raised to see life as fun and take it if we can.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. ZxixDh82Y2wkaTdswv-1A66a8pI

RPs EN ATTENTE : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tv-shows-quotes
shipping all the ships:

RPs TERMINÉS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Mov6

surprise:

erinclémentsiennalivialéogingerashmirajordanelwynhalseyoxtons (ab)jordan#2raphaeloxtons (ab)eaglecoryoxtonsana#1jordan#3ana#2evekieranjackgary#1jordan#4amaya
fbsimon (2007)
alt universeraelyn (zombies)ginger (sw)ana (momie)jordan#1 (slasher)jordan#2 (slasher)jordan#3 (slasher)

AVATAR : lyndsey gunnulfsen (lynn gunn)
CRÉDITS : harley (ava) › nocturnvls & rageisinourveins (gifs) › loonywaltz (ub) › Captain Rogers (LE DESSIN TROP JOLI ♥♥♥) › jor (le meme)
DC : spencer les problèmes et madi au placard
PSEUDO : harley
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t29597-jess-the-in-between https://www.30yearsstillyoung.com/t36224- https://www.30yearsstillyoung.com/t29654-jessalyn-oxton https://www.30yearsstillyoung.com/t29808-jessalyn-oxton

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 18:20

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Orphan-black-clone-club

je te ramène salem on fera des rituels pour chasser les gens reçus sisi

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. KtpRxkJ

glitters:

gotta ship them all:

Dinis Irish
Dinis Irish
les trois trous
les trois trous
SURNOM : Oz - ca en dit long sur sa propre estime de lui-même
STATUT : marié et aussitôt en instance de divorce , ou presque , c'est pour quand, d'ailleurs ?
MÉTIER : paparazzi
LOGEMENT : Logan City
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 57970cb9ff8ac6c4bc5e8f9eba4575007e4ffeb4

RPs EN COURS :
Camille (fb) - Micah - Jake - Lexie - Heather#2 - Angus - Felix#2
RPs EN ATTENTE : NANOWRIMO
RPs TERMINÉS : Elise #2 -Elise - Amalia - Elise #3 - Penny - Lenis#fb - Heather - Elise#4 - Elise#5 -Lenis - Elise#6 -Félix - Eloze#7
CRÉDITS : corvidae
DC : Jina - Nino - May
PSEUDO : Ciloute
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t38131-dinis-oz-irish https://www.30yearsstillyoung.com/t31411-les-memes-ou-presque-et-on-recommence#bottom https://www.30yearsstillyoung.com/t39609-dinis-irish#1952630

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 18:22

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. LWu8USB
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. DNAJJmO
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. ZyDmOR4
Jessalyn Oxton
Jessalyn Oxton
la punk à roulettes
SURNOM : jess, jessie, toi là-bas... la liste est plutôt longue !
STATUT : best i can do is getting another pet.
MÉTIER : vendeuse à la boutique nerd herd, lead singer du groupe oxtorm.
LOGEMENT : un appart pas ouf au #166 oxlade drive, sur fortitude valley.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_p0maq7COQi1se7bv3o1_400

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : l'amour de sa vie, c'est son chien kalden › coulrophobe › a quitté ses études de cinéma fin 2019, peu de temps avant d’avoir son diplôme › chanteuse dans un groupe de musique du nom d'oxtorm (avec son frangin) › a une chaine youtube où elle poste des covers et des compo originales, elle a eu son petit succès › après des années à reculer l’échéance, elle a enfin passé le permis. aujourd'hui elle conduit un vieux modèle de moto retapé (non sans difficulté) par ses soins.
RPs EN COURS :
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Dlu3
(gary)#1,#2unhappiness where's when i was young and we didn't give a damn. 'cause we were raised to see life as fun and take it if we can.

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. ZxixDh82Y2wkaTdswv-1A66a8pI

RPs EN ATTENTE : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tv-shows-quotes
shipping all the ships:

RPs TERMINÉS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Mov6

surprise:

erinclémentsiennalivialéogingerashmirajordanelwynhalseyoxtons (ab)jordan#2raphaeloxtons (ab)eaglecoryoxtonsana#1jordan#3ana#2evekieranjackgary#1jordan#4amaya
fbsimon (2007)
alt universeraelyn (zombies)ginger (sw)ana (momie)jordan#1 (slasher)jordan#2 (slasher)jordan#3 (slasher)

AVATAR : lyndsey gunnulfsen (lynn gunn)
CRÉDITS : harley (ava) › nocturnvls & rageisinourveins (gifs) › loonywaltz (ub) › Captain Rogers (LE DESSIN TROP JOLI ♥♥♥) › jor (le meme)
DC : spencer les problèmes et madi au placard
PSEUDO : harley
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t29597-jess-the-in-between https://www.30yearsstillyoung.com/t36224- https://www.30yearsstillyoung.com/t29654-jessalyn-oxton https://www.30yearsstillyoung.com/t29808-jessalyn-oxton

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyMer 24 Nov - 18:23

@Dinis Irish arrête sinon je vais maudire ta voiture Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2880102952 ou ta télé :OO:

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. KtpRxkJ

glitters:

gotta ship them all:

Eliot Chapman
Eliot Chapman
les sentiments ébréchés
SURNOM : eli dans de très rares cas, son nom de famille est souvent utilisé par ses collègues.
STATUT : célibataire et il ne peut s'en prendre qu'à lui même : c'est ce qui arrive quand on fait des choix stupides.
MÉTIER : inspecteur de police à l'unité criminelle de brisbane.
LOGEMENT : passé d'une belle maison de bayside à un appartement mal isolé au n°433 sur orchid street, redcliffe.
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_inline_o0pee309OF1rfmocr_250

PETIT PLUS : sportif, eliot ne reste jamais en place et doit toujours avoir de quoi s'occuper les mains. il a d'ailleurs de nombreux loisirs qui l'empêchent de s'ennuyer, partant du baseball à la lecture en passant par le bricolage ou les sports extrêmes lorsqu'il le peut.
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_ph0xxyghnO1qh1qauo5_500
charding 1 2 (fb)i wasted everything and now i feel lonely. so bad i'm idiot i can't come back, sorry. just hope one day our hearts will forgive us, for now i'll take everything on me. my choice, my responsabilty.

maynormanoakleykieranadriana

event slashers
3.01 charding
3.03 cesar
RPs EN ATTENTE : lily
RPs TERMINÉS : lilyjake (ua)
CRÉDITS : faith (avatar) janey (gif) loonywaltz (ub)
DC : lena edwards & alma gutiérrez.
PSEUDO : symphonie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t39052-eliot-coming-on-like-a-hurricane#1919335 https://www.30yearsstillyoung.com/t39252-get-me-off-this-rollercoaster#1932432 https://www.30yearsstillyoung.com/t41235-eliot-chapman#2049688

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyJeu 25 Nov - 14:55

je suis outrée de cette notification et je te pardonnerais que si tu viens à nouvel an, voilà :drama:

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. KdfDWuo
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 118942police2
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 335306globetrotter
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. FximBIO
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. HrMCYpm
every hero ain't a hero 'til there's a theme song, so many tries but every time it just seemed wrong. ☽

Heather Harris
Heather Harris
la course à l'oscar
SURNOM : HH, Disney, Hannah Montana
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Future propriétaire d'un oscar
LOGEMENT : #122 spring hill
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Fxll

PETIT PLUS : Actrice depuis l'âge de 5 ans ≈ Disney Star ≈ Impulsive ≈ Secrètement geek ≈ N'aime pas le vin ≈ Rêve de jouer dans un film d'action ≈ Dramaqueen sur les bords ≈ Joue du piano ≈ a une cicatrice sous le menton
RPs EN COURS : Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 39eac3c1ce064b4cc1e70485969665a89caa7d74
Maze 2

Spoiler:

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 594c0d798e5d91f098397c928b4cfb817e4cb6e5

Birdie 5, Birdie 8 & Jordan

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 915a6209afdcaeb109f46e0a91ec791c191dc7d5
Caleb 3 & Alex, Mariage Calex

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 5ab5c8d0e73a2a5f015757af70f01a5534c63843
Malachi 2

Louisa 2(au), Gabriel, Deb, Prim 3, Maddy 2, Dinis 2
RPs EN ATTENTE : Rory 2

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1b354a888614d721bcee535fde668e4dd406ce18
RPs TERMINÉS : Charlie, Matthias, Lizzie, Lizzie 2, Skyther, Remi,Jessian, Skyther 2, Grace, Malachi, Jessian 2, Elizabeth (fb), Jax, Birdie,Elizabeth 2 (fb), Jessian 3, Rory,Birdie 2 (au),Sybille, Caelan, Caleb, Primrose, Birdie 2, Halston, Victoire, Birdie 4, Birdie 6, Caleb 2, Elias, Prim 2, Birdie 3 & Will, Kaya, Maze, Maddy, Birdie 7,Birdie (UA) 3, Dinis

Abandonnés:

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. T5ha
CRÉDITS : Cristalline (avatar), Kinderette (Crackship), Joseph (dessin), Astra (sign)
DC : Amaya Spellman
PSEUDO : Kinderette
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t25871-heather-harris-when-can-i-go-home https://www.30yearsstillyoung.com/t25946-heather-harris-if-you-want-to-be-friendsbring-alcohol https://www.30yearsstillyoung.com/t25951-heather-harris https://www.30yearsstillyoung.com/t26367-heather-harris

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyJeu 25 Nov - 16:12

Haha profite bien de ce mois de fête qui est le plus important de l'année Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 4251317097 Met bien à fond Michael Bublé quitte à traumatiser les personnes qui vont venir chez toi Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 4251317097

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. VLovSko
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2ETubDR
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 34YPuyB
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Qi7UeVN
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2PWtpfC
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Su075VY
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2Qm9LZG
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2Y8qV0D

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. IRHkpzQ Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Hih8
Evelyn Pearson
Evelyn Pearson
la "fille de"
SURNOM : evie par la majorité, frankie par sa mère, vivie par ses neveux et nièces
STATUT : the rumors are terrible and cruel but honey most of them are true
MÉTIER : calligraphe de formation, wedding planner par vocation, fondatrice de la evelyn pearson wedding agency située à la périphérie de spring hill. tente aussi de s'alléger l'esprit en renouant avec ses anciennes amours et en participant de temps à autre à des ateliers d'arts graphiques et visuels
LOGEMENT : après une colocation de deux ans avec chad, elle l'a enfin quitté pour occuper un bel appartement avec sa cousine préférée, lara. adresse: #70 st pauls terrace, spring hill
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. NXM6sndX_o

PETIT PLUS : de retour en ville depuis fin 2017 ◦ fille de kai pearson, membre des queensland reds|wallabies, décédé lors de la CDM de rugby '91 ◦ londonienne d'adoption ◦ diplômée en arts graphiques, passionnée par la calligraphie ◦ listeuse compulsive ◦ rapports tendus avec sa mère, celie pearson, créatrice de la fondation pearson ◦ control-freak, réservée sur ses émotions ◦ travailleuse, réputée dans son domaine ◦ n’a jamais remis les pieds dans un stade, hait le sport ◦ catholique, a effectué sa scolarité dans un ensemble catholique privé pour cause de mauvais comportement ◦ sans permis ◦ féministe
RPs EN COURS :
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_inline_p075ylEyNr1tcosbh_1280
PEARSON² ◦ so what if the rain falls? let's find the gold at the end of the rainbow so what if the rain falls? i'll shower in shimmers of gold so what if the sky falls? we'll build a life right on the cotton clouds so what if the sky falls? we'll play hide and seek with the stars
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. IQif9rAs_o
NICHOLAS ◦ these lights can sometimes blind my eyes who will see for me when i need my vision and it's me a docile tide sucking out the life of me someone could just grab my hand balance me while on my toes i stand and making my head who's gonna let my hair down
Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Tumblr_prdvhjThDn1wabbi0o5_400
BAMBI ◦ you're not alone together we stand i'll be by your side you know i'll take your hand when it gets cold and it feels like the end there's no place to go you know i won't give in keep holding on cause you know we'll make it through just stay strong cause you know i'm here for you
[2021] siloë#3 ◦ mariage cosiganlara#9bambi#4rhett#2nicholas#3megan#1
[2020] joanne#3
[2003] finnley#1
RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens
CRÉDITS : ©ssoveia (av&gifs) ◦ ©serpentiinequeen&dreamlonelywolf (gifs profil) ◦ ©siren charms (code sign) ◦ ©loonywaltz (userbars)
DC : yasmine khadji & jo carter
PSEUDO : ssoveia
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t18595-evelyn-sorry-i-m-too-busy-pinning-organization-ideas-on-pinterest https://www.30yearsstillyoung.com/t18638-evelyn-speak-now https://www.30yearsstillyoung.com/t28922-evelyn-pearson https://www.30yearsstillyoung.com/t23917-famille-f-les-pearson#9

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. EmptyVen 26 Nov - 6:03

Spoiler:

Je sais. Je suis prévisible Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 2390413160
Ca ne m'étonne pas de savoir que tu vas jouer les dignes hôtes en cette période qui arrive. Je te souhaite bien du courage pour gérer tes soucis d'adulte en parallèle. T'es la mieux alors je me fais pas de mouron pour ça Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 1949770018

Sur ce.

Spoiler:

- - cause baby i could build a castle out of all the bricks they threw at me, and every day is like a battle, but every night with us is like a dream. baby, we're the new romantics come on, come along with me...
    Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. 3T1X3Vb
    Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. QoPDAKU
    Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Pf8cX3Q
    Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. QqLqwzn
    Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Q8kNWrA

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa. Empty

Aren’t we forgetting the true meaning of Christmas ? You know, the birth of Santa.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant