AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-40%
Le deal à ne pas rater :
PNY – Disque SSD Interne – CS900 – 480Go – 2,5″
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
Icare Cox
Icare Cox
le machin
SURNOM : Hubby par Jiyeon, Roméo par Will, Icare par le reste du monde vu qu'ils ignorent son véritable prénom
STATUT : Célibataire, il a du mal à comprendre l'amour et ses principes, il n'a jamais su ouvrir son coeur et il ne sait pas s'il en sera même capable un jour, l'amour, c'est sans doute pour les autres, il n'est pas sûr que ce soit pour lui tho et il le vit bien, comment regretter quelque chose qu'on n'a jamais connu après tout
MÉTIER : Serveur
LOGEMENT : 37 James Street in Fortitude Valley
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Icare_profil_02

TW IN RP : Deuil, sexe, lgbt+, alcoolisme
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : ∴ a été dans 38 pays du monde en 6 ans ∴ fume depuis ses 14 ans ∴ a appris à cultiver de la MJ en Jamaïque ∴ sait parler plus de 8 langues différentes ∴ tient un carnet avec le nom de toutes ses conquêtes ∴ a 2 tatouages, un R sur le coeur, une bougie dans le dos ∴ n'a jamais su rester plus de 6 mois sur le même lieu de travail ∴ fan de Tinder ∴ attire toujours les femmes plus âgées ∴ relève toujours tous les paris ∴ a des douleurs au dos dû à histoire compliquée au Chili ∴ a peur à la vue du sang
CODE COULEUR : s'exprime souvent en #048b9a
RPs EN COURS :
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 V2c8
A D R I C A R E
Best friend I'll be there for you (When the rain starts to pour) I'll be there for you (Like I've been there before) I'll be there for you ('Cause you're there for me too)
Adricare 2
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 84ad33d126b62b15456b5edc571ce751e46ea6f9
B i l l i e
The neighbor If you find someone cute, you need to tell her. Because you can't live with any regrets in your life.
Billie 2
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tumblr_oieh2oukmH1qeyqvxo3_250
B y r o n
Tinder's crush If you gave me a chance I would take it, it's a shot in the dark but I'll make it, know with all of your heart, you can't shame me, when I am with you, there's no place I rather be.
Byby 1
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tumblr_pfjh8tIj9m1r7qnpao1_540
J i y e o n
Not-Wifey It's a beautiful night, we're looking for something dumb to do
Hey baby, I think I wanna marry you
Is it the look in your eyes or is it this dancing juice?
Who cares, baby, I think I wanna marry you
Jiyeon 1
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 6e1ac336e53775c8016d7610f36bb7131c0b9fa3
M a ï a
Half-sister There's nothing you could say (nothing you could say)
Nothing you could do (nothing you could do)
There's no other way when it comes to the truth
Maïa 1

Felix 1, Wendy 1 , Holden 1, Will 1, Sara 1, Noor 1
RPs EN ATTENTE :
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tinder-profil

RPs TERMINÉS : Diic 1 - Nathanaëlle 1 - Billie 1 - Liar 1 - Adricare 1 - Primrose 1 , Jiyeon 1
CRÉDITS : @myself
DC : Marvin le bidule, Joaquin le danger
PSEUDO : Sheena
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t44628-narcisse-your-time-is-limited-so-don-t-waste-it-living-someone-else-s-life https://www.30yearsstillyoung.com/t44677-narcisse-people-may-hear-your-words-but-they-feel-your-attitude https://www.30yearsstillyoung.com/t44728-icare-cox#2268189 https://www.30yearsstillyoung.com/t44696-narcisse-cox#carousel__slide4

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptyVen 23 Déc 2022 - 2:26

@Maïa Neely en plus, ta proposition tombe à pic j'ai envie de dire Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410 il vient d'apprendre que sa meilleure pote est devenue la "maitresse" de son propre frère... lui rappelant tout ce qu'on son père a fait subir à sa mère et à sa famille... s'il pense qu'elle tourne autour de son père, il va juste voir le red flag, sauf que c'est plus un gamin et qu'il veut plus fermer les yeux sur les tromperies et les mensonges Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410

Perso, j'aime les deux options et je peux m'en accommoder sans soucis Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410 donc du coup, si l'un ou l'autre t'inspire plus, dis-moi et on va vers là. Et... pour Maïa, si elle s'est toujours foutu du paternel, je pense pas qu'elle ait cherché cet aspect là de sa famille, non ? fin, ça semblerait cohérent qu'elle ne veuille rien savoir sur les enfants "légitimes" et elle ignorerait à quoi ressemble ses demi-frères du coup. Après, dis-moi si tu préfères qu'elle sache, l'un ou l'autre, je m'adapte Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410

Home isn’t a place, its a feeling.
You just need a better life than this
You need something I can never give
Fake water all across the road
It's gone now, the night has come, but
Sometimes, all I think about is you
Revenir en haut Aller en bas
Maïa Neely
SURNOM : Yaya par ma famille autrement Maïa est déjà bien court.
STATUT : Error 404
MÉTIER : Barmaid
LOGEMENT : Un ptit appart au dessus du bar où je bosse vers Fortitude Valley
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3ONm4o2

TW IN RP : Grossophobie / Harcèlement / Angoisse
TW IRL : Maltraitance animale
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : • Quand je ne bosse pas, je passe mes journées devant des animés, Tokyo Ghoul, c'est le meilleur. • Mon perroquet se nomme poulet et il s'amuse à ne répéter que les insultes ou bien je lui ai apprises oopsy. • Quand je ne suis pas dans ma zone de confort, je suis sujette à des crises d'angoisses donc autant vous dire que j'en sors rarement. Et si je le fais pour vous, c'est que vous avez une sacrée place dans mon coeur.
CODE COULEUR : J'écris en grenadine (#ff0033)
RPs EN COURS : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 GflkkRo Aaron#1 ღ I use to be with your friend but instead ot that I know there's something I can't explain, something that I hide to myself. When you look at me, I have to turn my face. If I look too long, I'll never look away
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 RD1X7hi
Scénario ღ I remember, years ago someone told me I should take caution when it comes to love, I did. And you were strong and I was not. My illusion, my mistake. I was careless, I forgot, I did. And now when all is done, there is nothing to say. You have gone and so effortlessly. You have won, you can go ahead
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Yr5o8Fm
ღ We have the same blood but it doesn't mean family! You hate me so I hate you back. If you ask me the reason, I'll just say ask him.

3/6 RP

Mason#1Maël#1 • Toi • Toi • Toi

RPs EN ATTENTE : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 41b662cac98d7ae6f7cbe63fd645502a09829f86

• Toi ?

RPs TERMINÉS : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 0bdcf1cec89f460ce5865ee1284c6b1d7b2a6d1e
CRÉDITS : Tumblr (Avatar) Myself (gif)
DC : /
PSEUDO : Azaryaah
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t47398-je-suis-createur-de-mes-douleurs-j-ai-egare-ma-dame-de-pique https://www.30yearsstillyoung.com/t47422-i-m-gonna-find-the-blue-side-of-the-sky-maia https://www.30yearsstillyoung.com/t47423-maia-neely#2408838 https://www.30yearsstillyoung.com/t47462-maia-neely

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Empty
Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptyVen 23 Déc 2022 - 18:39

@Icare Cox Ho la la ! J'ai hâte maintenant qu'on joue ce lien Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3217047551 Cela promet tellement de dramas et d'incompréhensions entre les deux !

Je suis d'accord avec toi sur le fait qu'elle ne s'y est pas intéressée plus que cela donc savoir à quoi ils ressemblent ne serait pas cohérent! Par contre, je pense que Maïa ne s'y pas intéressé car ça lui faisait mal au fond de savoir que son paternel avait une famille et ne l'y a jamais intégré. Même à l'heure actuelle, il vient la voir en cachette pour pas que sa famille sache qu'elle existe.

Du coup, je me dis qu'on pourrait mixer les deux idées Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 2427219151 Icare la voit avec son père et pense direct qu'elle est sa maîtresse et tout ce qui s'en suit! Du coup, il veut lui faire payer et en profite au stand de Noël. Maïa, elle va pas comprendre pourquoi il en a contre elle et quand il va enfin le dire, comment dire qu'elle va rire jaune Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3217047551 Ca te tente ? Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1949770018

EDIT : Je cherche des gifs et j'avais zappé qu'ils ont fait un film ENSEMBLE Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3217047551 et ont fini en couple ! Jpp Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 782896472

I'm gonna find it
Blue side of the sky ☽ Lost, but not yet found.Made up of pieces that I picked up off the ground. Some nights, I swear, no matter how hard that I try. Feels like I'll never touch the blue side of the sky

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 YtxTUla
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Jb1dilb
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 4lR4VcN
Icare Cox
Icare Cox
le machin
SURNOM : Hubby par Jiyeon, Roméo par Will, Icare par le reste du monde vu qu'ils ignorent son véritable prénom
STATUT : Célibataire, il a du mal à comprendre l'amour et ses principes, il n'a jamais su ouvrir son coeur et il ne sait pas s'il en sera même capable un jour, l'amour, c'est sans doute pour les autres, il n'est pas sûr que ce soit pour lui tho et il le vit bien, comment regretter quelque chose qu'on n'a jamais connu après tout
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Icare_profil_02

PETIT PLUS : ∴ a été dans 38 pays du monde en 6 ans ∴ fume depuis ses 14 ans ∴ a appris à cultiver de la MJ en Jamaïque ∴ sait parler plus de 8 langues différentes ∴ tient un carnet avec le nom de toutes ses conquêtes ∴ a 2 tatouages, un R sur le coeur, une bougie dans le dos ∴ n'a jamais su rester plus de 6 mois sur le même lieu de travail ∴ fan de Tinder ∴ attire toujours les femmes plus âgées ∴ relève toujours tous les paris ∴ a des douleurs au dos dû à histoire compliquée au Chili ∴ a peur à la vue du sang
RPs EN COURS :
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 V2c8
A D R I C A R E
Best friend I'll be there for you (When the rain starts to pour) I'll be there for you (Like I've been there before) I'll be there for you ('Cause you're there for me too)
Adricare 2
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 84ad33d126b62b15456b5edc571ce751e46ea6f9
B i l l i e
The neighbor If you find someone cute, you need to tell her. Because you can't live with any regrets in your life.
Billie 2
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tumblr_oieh2oukmH1qeyqvxo3_250
B y r o n
Tinder's crush If you gave me a chance I would take it, it's a shot in the dark but I'll make it, know with all of your heart, you can't shame me, when I am with you, there's no place I rather be.
Byby 1
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tumblr_pfjh8tIj9m1r7qnpao1_540
J i y e o n
Jiyeon 1
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 6e1ac336e53775c8016d7610f36bb7131c0b9fa3
M a ï a
Maïa 1

RPs EN ATTENTE :
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Tinder-profil

RPs TERMINÉS : Diic 1 - Nathanaëlle 1 - Billie 1 - Liar 1 - Adricare 1 - Primrose 1 , Jiyeon 1
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t44628-narcisse-your-time-is-limited-so-don-t-waste-it-living-someone-else-s-life https://www.30yearsstillyoung.com/t44677-narcisse-people-may-hear-your-words-but-they-feel-your-attitude https://www.30yearsstillyoung.com/t44728-icare-cox#2268189 https://www.30yearsstillyoung.com/t44696-narcisse-cox#carousel__slide4

Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptySam 24 Déc 2022 - 9:44

@Maïa Neely good Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410 parce que moi aussi Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 2598156303

Je suis totalement pour mixer les deux idées Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410 Icare va tellement bouder, il sera du genre à être super sympa avec les clients et désagréable avec elle ! et ouais, ça m tente grave Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410 je suppose que tu veux jouer leur rencontre du coup ? Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1114393410

Et ouais, moi je savais Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1001340119

Maïa Neely
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3ONm4o2

PETIT PLUS : • Quand je ne bosse pas, je passe mes journées devant des animés, Tokyo Ghoul, c'est le meilleur. • Mon perroquet se nomme poulet et il s'amuse à ne répéter que les insultes ou bien je lui ai apprises oopsy. • Quand je ne suis pas dans ma zone de confort, je suis sujette à des crises d'angoisses donc autant vous dire que j'en sors rarement. Et si je le fais pour vous, c'est que vous avez une sacrée place dans mon coeur.
RPs EN COURS : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 GflkkRo Aaron#1 ღ I use to be with your friend but instead ot that I know there's something I can't explain, something that I hide to myself. When you look at me, I have to turn my face. If I look too long, I'll never look away
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 RD1X7hi
Scénario ღ I remember, years ago someone told me I should take caution when it comes to love, I did. And you were strong and I was not. My illusion, my mistake. I was careless, I forgot, I did. And now when all is done, there is nothing to say. You have gone and so effortlessly. You have won, you can go ahead
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Yr5o8Fm
ღ We have the same blood but it doesn't mean family! You hate me so I hate you back. If you ask me the reason, I'll just say ask him.

3/6 RP

RPs EN ATTENTE : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 41b662cac98d7ae6f7cbe63fd645502a09829f86

• Toi ?

RPs TERMINÉS : Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 0bdcf1cec89f460ce5865ee1284c6b1d7b2a6d1e
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t47398-je-suis-createur-de-mes-douleurs-j-ai-egare-ma-dame-de-pique https://www.30yearsstillyoung.com/t47422-i-m-gonna-find-the-blue-side-of-the-sky-maia https://www.30yearsstillyoung.com/t47423-maia-neely#2408838 https://www.30yearsstillyoung.com/t47462-maia-neely

Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptySam 24 Déc 2022 - 15:38

Yeeep faut bien un début Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 3258319053 Tu veux que je l'ouvre ? Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 1949770018

I'm gonna find it
Blue side of the sky ☽ Lost, but not yet found.Made up of pieces that I picked up off the ground. Some nights, I swear, no matter how hard that I try. Feels like I'll never touch the blue side of the sky

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 YtxTUla
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Jb1dilb
Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 4lR4VcN
Icare Cox
Icare Cox
le machin

RPs EN COURS :
A D R I C A R E
Adricare 2
B i l l i e
Billie 2
B y r o n
Byby 1
J i y e o n
Jiyeon 1
M a ï a
Maïa 1

RPs EN ATTENTE :

Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptyDim 25 Déc 2022 - 8:01

Si tu veux, ça ne me dérange pas de le faire aussi non ^^

Maïa Neely

3/6 RP

• Toi ?

Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 EmptyVen 30 Déc 2022 - 16:13

@Icare Cox Désoléeeee du retard, les fêtes toussa toussa !

Je t'avoue que je veux bien que tu le fasses pour le coup car j'ai des réponses à faire et j'suis à la bourre Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 674657830

I'm gonna find it

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home - Page 3 Empty

Icare ♒︎ Say it aint so, I will not go, turn the lights off, carry me home

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3