AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-29%
Le deal à ne pas rater :
SSD interne MSI – MSI SPATIUM M371 NVMe M.2 -1To à 69,90€
69.91 € 99.01 €
Voir le deal

≈ vis ma vie (de perso)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Suivant
AuteurMessage
Will Cadburry
Will Cadburry
le golden button
le golden button
SURNOM : Will est déjà un surnom. Mais sinon il y a Birdie qui t'en donne tout un tas d'autres, tous aussi ridicules les uns que les autres.
STATUT : Marié avec Birdie mais célibataire depuis de bien trop longues années.
MÉTIER : Youtubeur à plein temps. Une chaîne de gaming qui réunie bientôt deux millions d'abonnés et une chaîne secondaire dans laquelle tu parles des dinosaures que tu aimes tant.
LOGEMENT : En collocation entouré de femmes, franchement pas de quoi se plaindre.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Rrby

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : vit dans un monde imaginaire où les dragons et les licornes vivent avec nous sur terre ◊ optimiste, énergétique, souriant et débordant d'imagination ◊ grande peur de se retrouver seul, malgré ce qu'il peut dire ◊ a le contact facile ◊ trois tatouages ; l'écriture elfique de l'Anneau sur l'avant bras, le chapelier fou sur le mollet et un matching tattoo avec Birdie ◊ geek nerd et fier de l'être ◊ diabétique insulino-dépendant bien que très gourmand ◊ le déni c'est la base non ? n'a toujours pas digéré le départ de son père quand il était enfant. ◊ bi-curious.
RPs EN COURS :
[10/07]

Autumn
les 4 aliens
Angus
Icare
Amaya #3
Sofia&Birdie (fb)
Asher #2
Adèle #4
Sofia #5
Primrose #3
Wildie #16

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_oqm1ruKz4B1vsrvbxo3_250
WILLIA Too young, too dumb to realize that I should have bought you flowers, and held your hand. Should have gave you all my hours when I had the chance. Take you to every party 'cause all you wanted to do was dance.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Ozc7
WILDIE - Red, white, blue is in the sky, summer's in the air and, baby heaven's in your eyes, I'm your national anthem.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Gdyd
WILLADIE - Sat staring, counting spiral patterns on the wall. You wonder if your luck is ever gonna turn around, but oh... You need a little light to guide the way, waiting on the sun to shine again, you gotta keep your head up high.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 32tv
WILLAYA - We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.

RPs EN ATTENTE : Andy, Prim #3, Wildie #16

oeuvres d'art de Queen HH:

RPs TERMINÉS : Lily #1 ; Adèle #1 ; Birdie (fb) ; Birdie #2 ; Svetlana #2 ;Sofia #1 ; Birdie #6 ; Nico #1 ; Ally #1 ; Willele #2 ; Jordan&Birdie ; Wildie #8 ; Birdie & HH ; Amaya ; Sofia #2 ; Birdie #4 (fb) ; Nino & Adèle ; Birdie #10 ; Asher  ; Sofia #4 (fb) ; Wildie 14 ;Primrose #2

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 AppropriateEdibleGoldenretriever-size_restricted

abandonnés ;
Spoiler:

CRÉDITS : avatar; cristalline - gifs; tumblr - ubs; loonywaltz
DC : Caleb, le papa poule.
PSEUDO : Deathly Hallows
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45128-will-2-0-i-know-it-s-crazy-to-believe-in-silly-things-but-it-s-not-that-easy https://www.30yearsstillyoung.com/t45168-will-lust-for-life#2290703 https://www.30yearsstillyoung.com/t30308-will-dunham#1331357 https://www.30yearsstillyoung.com/t45174-will-cadburry#2290824

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Empty
Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptySam 3 Sep 2022 - 19:39

les gâteaux que lui fait @Primrose Anderson sans aucun doute sisi

ton personnage tombe-t-il facilement amoureux ?

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 2321267182:
Revenir en haut Aller en bas
Halston Hargreeves
Halston Hargreeves
la faiseuse de talents
SURNOM : Halsie, Hal
STATUT : Touche du bout du doigt son rêve de devenir mère, grâce à son précieux & jeune compagnon
MÉTIER : Directrice de la Shining Stars Agency, qui continue de suivre quelques protégés en tant qu'agente
LOGEMENT : 68 St paul's terrace ~ Spring Hill, maison qu'elle partage avec Eddie et trois boules de poils
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 5c3a7ef29bd96bf71725effbcde4ea42cf1ce80f

TW IN RP : cambriolage, agressions sexuelles
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
RPs EN COURS : {5/5} Alexandra - Eddon #15 - Celebration SSA - Asher #3 - Eddon #16

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 4S2xhADq_o
EDDON #16 I just want you close where you can stay forever. You can be sure that it will only get better. You and me together through the days and nights.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JKkNs5vH_o
JOAQUIN (scénario) The good thing about rejection is that too much of it can make you more tenacious, courageous and stronger, which eventually leads you to a positive outcome if you don't give up.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 0y1l
HALSANA #2 She is a friend of my mind. She gather me, man. The pieces I am, she gather them and give them back to me in all the right order.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Mx1f
RPs EN ATTENTE : Eddon #UA 2 - Micah - Charlie
CRÉDITS : lost tales (avatar) Loony Waltz (userbars) mapartche (dessin)
DC : None
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34768-halston-burn-across-the-sky https://www.30yearsstillyoung.com/t38555-what-chaos-is-imaginary#1880260 https://www.30yearsstillyoung.com/t38585-halston-hargreeves https://www.30yearsstillyoung.com/t39123-halston-hargreeves#1924091

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptySam 3 Sep 2022 - 20:59

Avant son divorce elle était plutôt du genre cœur d'artichaut, ce qu'elle n'est plus maintenant :nono:

Si ton personnage avait envie de se tatouer, quel serait son tatouage ?

Sara Gutiérrez
SURNOM : Sara la fêtarde, la retardataire, l'emmerdeuse, la gamine, l'alcoolo, la relou... Vous avez le choix
STATUT : Célibataire, pourquoi perdre son temps à se poser quand on peut papillonner à sa guise ?
MÉTIER : Étudiante en Biologie depuis 2020, elle est en 3e année, ainsi qu'employée au Twelve Happy Spectators (Fortitude Valley) depuis septembre 2021
LOGEMENT : Depuis janvier 2022, #32 Parkland Boulevard, Spring Hill, dans une belle maison avec sa mère, Cesar, Alejandro et Maria
Sigue bailando

TW IN RP : Alcool, drogue, maladie infantile (cancer), vulgarité
TW IRL : RAS
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
RPs EN COURS : ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Cc93eb12a88e30ccd9a10f224790816de32f343e
GutiérrezWe may have our differences, but nothing’s more important than family.
Family #1 ; Cesar #1 ; Sergio #1
Scénario de Diego (libre)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 30771e7ee557de0b34212b20c071080ae04c9adc
Billie #1 ; Défilé Weatherton (event) ; Icare #1 ; Faust #1 ; Jules #1 ; Isla #1 ; Edge #1 ; Malik #1

Riley : Gabriel #1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_ou120eYq5X1wwxpgao1_500
RPs EN ATTENTE : Muhan Li #1 ; Family #2 ; Rose #1 ; Alma #1 ; Qui veut :l:

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 0b35bf1efeee0f343d1bb7b10836ed5f6245124c

RPs ABANDONNÉS :
Mavis #1 ; Diego #1

CRÉDITS : deadly-disturbed (avatar) & Anaphore (signa) & camiluhz (gif profil + gifs signa) & thinkky (avatar signa) & dailysongqueens (gif profil familia) & themoonicons (photo profil) & corleone (avatar profil) & loonywaltz (UB signa)
DC : Non
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45250-sara-family-portrait https://www.30yearsstillyoung.com/t45566-sara-sigue-bailando https://www.30yearsstillyoung.com/t45608-sara-gutierrez https://www.30yearsstillyoung.com/t45619-sara-gutierrez

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptySam 3 Sep 2022 - 22:30

Un tatouage commun avec le reste de sa famille (genre toute son immeeeeeeense fratrie de têtes de mule là), mais bon elle a même pas besoin de proposer l'idée pour savoir qu'elle va se manger un gros "non" ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 3217047551

Si ton personnage créait une chaîne Youtube, il ferait quoi comme vidéos ?

Fucked up

ANAPHORE
world

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 RhAmSZr
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 7ZWT0EU
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PtQa10x
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Qi7UeVN
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 FximBIO
♥ :
Carl Flanagan
Carl Flanagan
le marasme des illusions
le marasme des illusions
SURNOM : Carlito quand il a de la chance, Wacko Carlito pour ses haters des réseaux sociaux (ainsi que le sympathique hashtag allant avec) et Carliméro pour Maisie.
STATUT : il attend (désespérément) le jour où les histoires qu'il se raconte deviendront réelles et collectionne, en attendant, les cœurs brisés et les tickets friendzone.
MÉTIER : garçon au pair et serveur au Death Before Decaf', quand ses frasques télévisuelles ne le rattrapent pas d'un côté ou de l'autre.
LOGEMENT : #530 Wellington Street (Bayside) avec Talia, son compagnon et leur fille Maya. un équilibre fragile qu'il préserve tant bien que mal.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 G5BEZmF4_o

TW IN RP : cyberstalking et stalking physique, autodépréciation et self-body shaming, cyberharcèlement, troubles obsessionnels, maltraitance infantile, mentions d'agression physique, prostitution (client).
PETIT PLUS : irlandais dépaysé ☆ famille disloquée dont il est le chat noir : père parti, mère dépressive depuis sa naissance remariée avec une brute et frère qui aurait pu finir paraplégique par sa faute ☆ prêt à tout pour exister dans la vie de son père, cette recherche d'attention l'a mené trop loin ☆ incapable de faire parler de lui autrement qu'en mal, une sinistre réputation lui colle à la peau depuis que son one itis et ses pratiques de stalker ont été dévoilés au grand jour ☆ zéro confiance en lui et une paranoïa de tous les instants, rempli de doutes et de contradictions
RPs EN COURS :
house of secrets (télé-réalité)
› préliens disponibles ici ‹

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 SfdpeJ2H_o
flanagans (scénario libre) ☆ can we work it out ? can we be a family ? i promise i'll be better, mommy i'll do anything, daddy please don't leave. i ran away today, ran from the noise, ran away. don't wanna go back to that place, but don't have no choice, no way. it ain't easy growin up in world war III.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Q7BBL66X_o
maisie #2 & #3 ☆ when i am down and, oh my soul, so weary. when troubles come and my heart burdened be. then, i am still and wait here in the silence, until you come and sit awhile with me. you raise me up, to walk on stormy seas. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PbdLz4v4_o
flowe #4 & #7 ☆ i see you drowning in the purple lights, diamonds shining bright. i see every ice on you, you snatch my soul, i'm crucified. i feel paralyzed, i'm so mesmerized by you. but i know you're right for me, ecstasy, i keep coming back for more. just don't break my heart, don't let me down. ☆ 12356

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 BARpqXpM_o
wendy ☆ just when i thought all was lost, you changed my mind. you gave me hope, you showed that we could learn to share in time. when we sing another little victory song, precious friend, you will be there, singing in harmony. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JBDciw5d_o
flora #1 ☆ so no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke, your love life's doa. it's like you're always stuck in second gear, when it hasn't been your day, your week, your month or even your year. but i'll be there for you, 'cause you're there for me too.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 QSj6OOl5_o
naomi #3 ☆ running fast through a fairy tale, dark woods, starless night. feel cold air in my lungs, full moon, you follow me. pierce me like an arrow, beneath the blanket of night, longing for flight. when u fall into me it feels so sweet, like dreaming. press yourself into me, let me feel your breathing. ☆ 12

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 R7El5I0X_o
cary #2 ☆ closer to the edge tonight, standin' on the ledge, so why. hold you, reach out your hand to save me, i'm damaged if you dare tonight but it feels like no one cares, so i. can i come back for air ? reachin' for the light, reachin' from inside, help me tonight. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 UoGqd8dH_o
faust #1 ☆ i don't know what it's like to be you, i don't know what it's like but i'm dying to. if i could put myself in your shoes, then i know what it's like to be... you.

(13) tommymaisie #2naomi #3marceline #2chaos x crainesmuhanmurphy #4 (ua)floradéfilé (event)faust #1 (event)murphy #7 (event)maisie #3jiyeon

RPs EN ATTENTE :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 8f7nZnff_o

(naomi #4, sara, may #2, talia #2, amaya, lily #2, raph #2)

RPs TERMINÉS : (2022) talia #1mitsukomay #1naomi #2marceline #1murphy #2raphaelmurphy #3colin #1catherinecarlydrama x vernissagemabelmurphy #5 x seth #1wendy #1 (fb)

(2021) maisie #1murphy #1naomi #1lily #1

ab. connorneil

CRÉDITS : @homemade (avatar) + @loonywaltz (userbars) + @harley (gifs) + @ethereal (bannières profil)
DC : eddie yang (ft. lee know)
PSEUDO : ladyfame (clémence)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t41966-carl-merry-crisis-and-happy-new-fear https://www.30yearsstillyoung.com/t42089-carl-one-thousand-lonely-stars-hiding-in-the-cold https://www.30yearsstillyoung.com/t42109-carl-flanagan https://www.30yearsstillyoung.com/t42110-carl-flanagan https://ladyfamestuff.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyDim 4 Sep 2022 - 19:19

des gameplay League of Legends et des tutos d'informatique sisi

un mot pour résumer l'année 2022 de ton personnage jusqu'ici ?

:burger::

Tommy Warren
Tommy Warren
la rédemption
la rédemption
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 FQgUS3L ÂGE : 38 ans (13/02/1984)
SURNOM : tommy est déjà un surnom pour thomas, sa petite soeur l'appelle tom-tom mais elle est la seule à avoir ce privilège
STATUT : veuf depuis trop longtemps pour s'imaginer encore séduire quelqu'un, il consacre toute son énergie à sa pré-adolescente
MÉTIER : docker pour la fox line shipping company, ancien barman du mctavish (2016-2018), il aspire à se défaire enfin de ses chaînes pour devenir son propre patron mais doute éternellement de ses capacités et de sa légitimité
LOGEMENT : #07 sherwood road (toowong), il a pris sa fille et microbe le chat sous le bras, et ils ont quitté redcliffe début 2022 pour cette petite maison louée une bouchée de pain contre travaux
gif@rostovarps

TW IN RP : addiction au jeu, antireligion, incarcération, dépréciation, difficultés financières, veuvage
TW IRL : non-communiqués
PETIT PLUS : incarcéré entre 2013 et 2015 dans une prison canadienne (vol, détournement de fonds) ☆ a perdu sa femme dans un accident de la route en 2012 ☆ une fille de 13 ans, Moïra ☆ a vécu à Kenora, Canada, de 2005 à 2015 ☆ bûcheron dans une scierie durant son expatriation ☆ ancien fumeur ☆ porte son alliance autour du cou ☆ addiction déraisonnable aux sodas ☆ parle un français hésitant et baragouine le serbe ☆ ancien accro au jeu (poker) ☆ dyslexique ☆ niveau -112 de la confiance en lui ☆ concurrent malheureux de race of australia 2020, son passé carcéral a terminé dans un tabloïd après la diffusion
RPs EN COURS : caelan #1leslie #1maddy #2carl #1juliana #1elizabeth #3 (06/06)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_otly7idxZz1r5n0h0o2_250

RPs EN ATTENTE : kieran ☆ lily
RPs TERMINÉS :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_nb1m495h7L1st5z40o7_r1_250
guilt kicks in and I start to see the edge of the bed where your nightgown used to be. I told myself I won't miss you, but I remembered what it feels like beside you. I really miss your hair in my face and the way your innocence tastes.

2022scarlett #6oakley #4may #2 2021ray(mond)maddy #1oakley #3norah #4 2020clan warren #1oakley #2love #7scarlett #5norah #3elizabeth #2race of australiacampfiremay #1paintballmarius #5love #6colleen #2kane #1love #5love #4colleen #1love #3ezra #1ivy #1love #2love #1top départhelena #1marius #4elizabeth #1norah #2leah #1lene #6 2019scarlett #4emmaoakley #1marius #3dimitrilene #5harvey #1norah #1 2018marius #2scarlett #3jilllene #4matt #2ginny #1elora #1marius #1matt #1eva #2lene #3liviana #3 2017jamesloanliviana #2#teamburgereva #1aaronscarlett #2lene #2 2016saul #2camber #2blackout d'halloweenvidalliviana #1scarlett #1camber #1lexislene #1saul #1rebeccaeliemilena #1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_p37iysNMet1tuyf8ho3_r1_540
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_p37iysNMet1tuyf8ho4_r1_540
CRÉDITS : avatar@fassylover & sign@rostovarps & userbar@loonywaltz
DC : hassan & vittorio & anwar
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t5613- https://www.30yearsstillyoung.com/t5814- http://dawnoftimes.tumblr.com

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyLun 5 Sep 2022 - 1:48

Renouveau ? ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 1081788520
Il a déménagé en début d'année, et il sera licencié avant la fin ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 3217047551

Pour quel motif ton personnage aurait-il le plus de chance de terminer au poste de police ?

- I'm sorry for everything, oh, everything I've done. From the second that I was born it seems I had a loaded gun, and then I shot, shot, shot a hole through everything I loved -

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 763064237  :burger::

Jackson Mills
Jackson Mills
la tête brûlée
la tête brûlée
SURNOM : Ses proches l’appellent Jax, ses collègues Mills et le staff des kinées du St Vincent « Le cul de l’Australie » (quand il a le dos tourné, évidemment).
STATUT : Célibataire. Champion toutes catégories des plans affectifs foireux et des histoires qui foncent droit dans le mur.
MÉTIER : Agent fédéral et formateur au MOSC. Contourne sciemment le sujet dès qu’on cherche à en savoir d’avantage sur ses activités professionnelles. Également président de l'association RUN FOR JUDY qu'il gère sur son temps personnel.
LOGEMENT : 396 Doggett Street ; Fortitude Valley.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Gifbycat

TW IN RP : Violences physiques et verbales. Armes à feu. Complotisme. Hypersexualisation de la Femme.
PETIT PLUS : Atteint d'amnésie partielle suite à un tir à la tête (cicatrice visible sur le côté du crâne). Retrouve peu à peu la mémoire (black out de février à décembre 2020). Paranoïaque qui refuse de s’assumer comme tel, dormir avec une arme le rassure. Porn food et sports addict (mange comme 4, s’entraîne comme 10, ne (re)connaît pas ses limites). Instinctif, impulsif et téméraire, il est aussi lunatique au possible, provoquant par nature et bagarreur dans l'âme. Parle peu mais frappe fort. Faible quand il s’agit de résister aux courbes féminines …
RPs EN COURS : .
.
SCENARIO :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 2YMT
LIBRE - The faster we're falling, we're stopping and stalling, we're running in circles again. Just as things we're looking up you said it wasn't good enough but still we're trying one more time ...
.
.
TEMPS PRÉSENT :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JAXANWAR
ANWAR #3 - Aux sombres héros de l'amer qui ont su traverser les océans du vide. À la mémoire de nos frères dont les sanglots si longs faisaient couler l'acide. Ami, qu'on crève d'une absence ou qu'on crève un abcès c'est le poison qui coule. Certains nageaient sous les lignes de flottaison intimes à l'intérieur des foules.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PSI
EPSILON PROJECT - NEO #2 - texte uc

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Gfi2
DEBSON #3 - Turning me on, you just send me down. Down on my knees, pretty little tease. And I will wash off all the dirty, dirty thoughts I had about you.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Rvy4
SOFIA #3 - Let me take you dancin'. Two-step to the bedroom, we don't need no dance floor, let me see your best move. Anythin' could happen, ever since I met you, no need to imagine ; Baby, all I'm asking is : let me take you dancing.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JAXEW
ANDREW #2 - texte uc

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 MILOU
MILOU #5 - I wished you the best of all this world could give and I told you when you left me there's nothing to forgive but I always thought you'd come back, tell me all you found was heartbreak and misery. It's hard for me to say : I'm jealous of the way you're happy without me

EDGE #3 - YASMINE #2 - ADRIANA #1 - SAVANNAH & CADE #1
.
.
FLASHBACK :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Elisonfinal
ELIZABETH #7 - Baby, it hit so hard I'm holding on to my chest, maybe you left your mark reminding me to forget. It doesn't matter where you are, you can keep my regrets. 'Cause baby, I got these scars, reminding me to forget.

SOLVEIG #1
.
.
RPs EN ATTENTE : BILLIE / GABRIEL / JIYEON / FULL
RPs TERMINÉS : FICHE DE RPs
CRÉDITS : avatar : schizophrenic / gifs : gifbycat + sofia + icegif / code sign : myuu.BANG
DC : Carmine Sighbury
https://www.30yearsstillyoung.com/t36418-jackson-mills-corrupted-files#1685384 https://www.30yearsstillyoung.com/t36499-jackson-mills-million-miles-aways#1695295 https://www.30yearsstillyoung.com/t36498-jackson-mills#1695289

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyLun 5 Sep 2022 - 1:53

Bagarre Rolling Eyes

La dernière mal chance qui est arrivée à ton personnage ?

Back in Business, Bitchies
I believe every lie that I ever told ; paid for every heart that I ever stole. I paid my cause and I didn’t fold, well it ain’t that hard when you got soul. Somewhere I heard that life is a test ; I been though the worst but still I give my best. Stand up now and face the sun ; won’t hide my tail or turn and run. It’s time to do what must be done : Be a king when kingdom comes. Aloe Blacc - The Man

:brows: :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Signature-JACKSON
Jo Carter
Jo Carter
le rossignol muet
le rossignol muet
SURNOM : jo en est déjà un, elle n'en a pas besoin de plus. certains se risquent à l'appeler little miss sunshine, on ne sait pas ce qu'ils sont devenus (just kidding) (really?)
STATUT : keep 'em waiting like dot, dot, dot, dot, dot, dot
MÉTIER : fût un temps, elle aurait répondu chanteuse, mais ce temps est révolu. elle s’est barrée de l’electric playground au nouvel an, dans ta gueule les étrennes du 1er janvier, mac-le-boss, pour mieux rejoindre l’escouade de serveuses de paradise city, un club de strip-tease fondé par lara et itziar, et qui a ouvert ses portes le 14 février 2022 (cette blague)
LOGEMENT : #421 carmody road, toowong, avec sa grand-mère, ava
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 8faf3c7e9005297dec2dd6708d2aa98ac5056e21

TW IN RP : langage cru et grossier, moqueries récurrentes, mention de violence paternelle, mention de maladie d'alzheimer, monde de la nuit (night-club, strip-club), hypersexualisation
TW IRL : naissance prématurée, mort infantile, manipulations d'aiguilles et actes médicaux décrits, relations sexuelles explicites (et sans discussion au préalable: c'est comme dans la vraie vie, un minimum de consentement pour ce genre de rps écrits à quatre mains, merci), racisme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : 6éme enfant et unique fille des carter ◦ chanteuse née, pianiste acharnée, recrutée jeune pour faire partie du groupe managé par son père baptisé six times motown ◦ diva sur les bords ◦ eyebrows on fleek, lipstick classic ◦ demi-finaliste de the x factor aussie; la rançon du succès sans le succès ◦ proche de sa mamie malade d'alzheimer, ruinerait la vie de quiconque oserait lui faire du mal ◦ très (trop) petite, compense avec son (trop) gros ego ◦ estime mériter mieux que tout le monde, c'est important d'y croire ◦ pas la peine de lui donner ton prénom #dontcare ◦ pro du bingo ◦ jazz 4ever
RPs EN COURS :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 8485a775038e622f5769d890b2f2bf8ecb56e918
HARTER ◦ don't go to war for me i’m not the one that you want me to be don't call me up at 2 A.M. tonight it feels so damn good and i wish you would and don't cry no more for me don't waste your time convincing me that maybe someday we'll get it right 'cause we never could i wish that we would but we won't
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 9c61d7ce238ebf1d066df5fc09d298ba829cb5db
MINE ◦ we sat on the roof once conversation took us everywhere and we talked until the sun came up i wish we stayed just like we were up there i consider you i'm not trying to it doesn't matter whether not i want to i can't help it it's a habit your corner in my mind is well established
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 5fd184525c492e3f2ed9621e7d2421a6e2fe6dae
JOSEEGAN ◦ girl just come 'round mine tonight i've got wine and make-up wipes i’ll hold you we can put the kettle on talk 'bout how he's not the one i told you but i'm never gonna say i told you so
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 56a30d8ee20725db52e77502b42066425b037b8f
JOLIE ◦ i could feel the tension we could cut it with a knife i know it's more than just a friendship i can hear you thinking 'bout it do i gotta convince you that you shouldn't fall asleep? it'll only be a couple hours and i'm about to leave
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Cd3f970c9f843e767c93b94dda7b477e2ffc5da8
ARCHIE ◦ because someday you're gonna be the only one you've got someday you're gonna be the only one you've got why you wanna please the world and leave yourself to drop dead? someday you're gonna be the only one you've got

archie#5midas#2lara#2midas#0 (fb nov. 2016)olive#0 (fb 2016)

RPs EN ATTENTE : ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Aac24f3ad24d314b51881a8787a17df466edbd4c
LEROY ◦ (scénario libre)
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 811eeba92c5b81c57324f0a1978de93f90247a15
VAN ◦ (scénario libre)

+nicholas#10 ◦ charlie#6 ◦ meg#7 ◦ démon#2 ◦ edge#6
RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens
CRÉDITS : ©ssoveia (av, gif) ◦ ©blondewhoregifs, harley, katmcnamaragifs, hqroleplaygifs, raquelsgifs (gifs) ◦ ©astra (code) ◦ ©loonywaltz (userbars)
DC : evelyn pearson & yasmine khadji & laila ferrer
PSEUDO : ssoveia
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28932-jo-it-s-a-me-myself-kinda-attitude https://www.30yearsstillyoung.com/t29075-jo-you-know-i-m-no-good https://www.30yearsstillyoung.com/t29918-jo-carter#1313857 https://www.30yearsstillyoung.com/t42752-jo-carter https://www.30yearsstillyoung.com/t41120-libre-anthony-ramos

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyLun 5 Sep 2022 - 10:32

Elle a trouvé sa vieille voisine insconciente dans son allée.

Quelle est la liste type des bonnes résolutions que ton perso prend chaque année mais qu'il ne tient pas de toute façon ?

she says that she's never afraid, just picture everybody naked. she really doesn't like to wait, not really into hesitation.
    ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 KtpRxkJ
    ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 2dJk2Km
    ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Pf8cX3Q
    ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 YwJSohR
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 MTtf4TM ÂGE : 40 ans (20/06/82)
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard, éternel second de toutes ses relations ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma en avril 2020
MÉTIER : inspecteur à la brigade des homicides depuis 2016, de retour après 7 mois de congé sabbatique et prêt à martyriser (gentiment) charlie, il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'elle n'est pas chez sa mère
gif@altmaled

TW IN RP : police, armes à feu, stress post-traumatique, mention de crimes de sang, banalisation de l'alcool, abandon parental
TW IRL : non-communiqués
PETIT PLUS : un fils né en 2000, Tarek, qu'il partage avec sa (future ex) femme et une fille née en 2020, Alma, fruit d'une relation d'un soir ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches
RPs EN COURS : zoya #2 ☆ river ☆ amosjamiecharlie #3caelan #5viviancameronlou #2caitrionachanningirisjackson #3talia #3caelan #4rosalie (16/10 lolzie)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : alexa (2019)jordan (zombies au)maze (1976 au)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR (3) › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_nrt75oB5N51rk4j0bo3_400
MAZEWAR (6) (au) › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 81733e336a796903f6d95749419885bd8ba361d5
JACKSWAR (3) › Come back from the future for we didn't fall, can the broken sky unleash one more sunrise for the dawn, it's all gone wrong, we've lost the sun, where do we go(go) when it's all over ?

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_inline_paupwdp7uD1rfmocr_250
CAELANWAR (4) (5) › i was all bless and vibes 'til a vortex comes i crumble inside, stare at the wall and phone i switch off, don't care at all and work can get lost, no reason i can pin down, guess i'm a bit depressed a bit down

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 18462c57e6f2e7b8bf1dc806dd43ee9299b41580
ZOYANWAR (2) › kamikaze airplanes in the sky, are we going down or will we fly ? this could be a shipwreck on the shore, or we could sail away forevermore- this time it's sink or swim

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 5a186516f9481792d8cbd40a9c03d683dab110c4
JAYNWAR (1) › now play your part, you're along for the ride thinking that all is said in confidence, yeah you realize now i'm swimming in the sea and friendship is a small boat in a storm

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Original
CHANWAR (3) › sometimes to win, you've got to sin, don't mean i'm not a believer, and major tom will sing along, yeah they still say i'm a dreamer, i'm an angel with a shotgun

RPs EN ATTENTE : naomi ☆ chris ☆ jina ☆ maze #6
RPs TERMINÉS :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 MW59MHp
NORANWAR (scénario) › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY (scénario) › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

2021maze #5charlie #2jackson #2charlie #1jackson #1noa #5caelan #3jill #2 2020norah #6talia #2maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)maze #3jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivialene #2talia #1 2019norah #3alfie #1zoya #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romynorah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1 alternatifscesar #1 (slasher au)cesar #2 (slasher au)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tenor
IBIS LE PERROQUETintervention #1

CRÉDITS : avatar@aeroplane & sign@altmaled & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMer 7 Sep 2022 - 0:08

Être moins grincheux au travail (j'entends @Charlie Villanelle rire d'ici), boire moins, finaliser (enfin) son divorce qui traîne depuis 5 ans ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 371680844 (c'est un échec tous les ans sisi )

L'événement à priori sans importance mais qui aurait pu totalement changer la vie qu'a ton personnage actuellement ?

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 763064237  :burger::

Jackson Mills
Jackson Mills
la tête brûlée
la tête brûlée
SURNOM : Ses proches l’appellent Jax, ses collègues Mills et le staff des kinées du St Vincent « Le cul de l’Australie » (quand il a le dos tourné, évidemment).
STATUT : Célibataire. Champion toutes catégories des plans affectifs foireux et des histoires qui foncent droit dans le mur.
MÉTIER : Agent fédéral et formateur au MOSC. Contourne sciemment le sujet dès qu’on cherche à en savoir d’avantage sur ses activités professionnelles. Également président de l'association RUN FOR JUDY qu'il gère sur son temps personnel.
LOGEMENT : 396 Doggett Street ; Fortitude Valley.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Gifbycat

TW IN RP : Violences physiques et verbales. Armes à feu. Complotisme. Hypersexualisation de la Femme.
PETIT PLUS : Atteint d'amnésie partielle suite à un tir à la tête (cicatrice visible sur le côté du crâne). Retrouve peu à peu la mémoire (black out de février à décembre 2020). Paranoïaque qui refuse de s’assumer comme tel, dormir avec une arme le rassure. Porn food et sports addict (mange comme 4, s’entraîne comme 10, ne (re)connaît pas ses limites). Instinctif, impulsif et téméraire, il est aussi lunatique au possible, provoquant par nature et bagarreur dans l'âme. Parle peu mais frappe fort. Faible quand il s’agit de résister aux courbes féminines …
RPs EN COURS : .
.
SCENARIO :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 2YMT
LIBRE - The faster we're falling, we're stopping and stalling, we're running in circles again. Just as things we're looking up you said it wasn't good enough but still we're trying one more time ...
.
.
TEMPS PRÉSENT :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JAXANWAR
ANWAR #3 - Aux sombres héros de l'amer qui ont su traverser les océans du vide. À la mémoire de nos frères dont les sanglots si longs faisaient couler l'acide. Ami, qu'on crève d'une absence ou qu'on crève un abcès c'est le poison qui coule. Certains nageaient sous les lignes de flottaison intimes à l'intérieur des foules.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PSI
EPSILON PROJECT - NEO #2 - texte uc

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Gfi2
DEBSON #3 - Turning me on, you just send me down. Down on my knees, pretty little tease. And I will wash off all the dirty, dirty thoughts I had about you.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Rvy4
SOFIA #3 - Let me take you dancin'. Two-step to the bedroom, we don't need no dance floor, let me see your best move. Anythin' could happen, ever since I met you, no need to imagine ; Baby, all I'm asking is : let me take you dancing.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JAXEW
ANDREW #2 - texte uc

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 MILOU
MILOU #5 - I wished you the best of all this world could give and I told you when you left me there's nothing to forgive but I always thought you'd come back, tell me all you found was heartbreak and misery. It's hard for me to say : I'm jealous of the way you're happy without me

EDGE #3 - YASMINE #2 - ADRIANA #1 - SAVANNAH & CADE #1
.
.
FLASHBACK :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Elisonfinal
ELIZABETH #7 - Baby, it hit so hard I'm holding on to my chest, maybe you left your mark reminding me to forget. It doesn't matter where you are, you can keep my regrets. 'Cause baby, I got these scars, reminding me to forget.

SOLVEIG #1
.
.
RPs EN ATTENTE : BILLIE / GABRIEL / JIYEON / FULL
RPs TERMINÉS : FICHE DE RPs
CRÉDITS : avatar : schizophrenic / gifs : gifbycat + sofia + icegif / code sign : myuu.BANG
DC : Carmine Sighbury
https://www.30yearsstillyoung.com/t36418-jackson-mills-corrupted-files#1685384 https://www.30yearsstillyoung.com/t36499-jackson-mills-million-miles-aways#1695295 https://www.30yearsstillyoung.com/t36498-jackson-mills#1695289

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMar 13 Sep 2022 - 2:08

L'appel de Judy le jour du verdict dans l'affaire du procès Hoover. Sans cet appel, Jax aurait probablement pressé la détente sisi

Le tic de langage qui revient le plus dans la bouche de ton personnage ?

Back in Business, Bitchies
I believe every lie that I ever told ; paid for every heart that I ever stole. I paid my cause and I didn’t fold, well it ain’t that hard when you got soul. Somewhere I heard that life is a test ; I been though the worst but still I give my best. Stand up now and face the sun ; won’t hide my tail or turn and run. It’s time to do what must be done : Be a king when kingdom comes. Aloe Blacc - The Man

:brows: :

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Signature-JACKSON
Sara Gutiérrez
SURNOM : Sara la fêtarde, la retardataire, l'emmerdeuse, la gamine, l'alcoolo, la relou... Vous avez le choix
STATUT : Célibataire, pourquoi perdre son temps à se poser quand on peut papillonner à sa guise ?
MÉTIER : Étudiante en Biologie depuis 2020, elle est en 3e année, ainsi qu'employée au Twelve Happy Spectators (Fortitude Valley) depuis septembre 2021
LOGEMENT : Depuis janvier 2022, #32 Parkland Boulevard, Spring Hill, dans une belle maison avec sa mère, Cesar, Alejandro et Maria
Sigue bailando

TW IN RP : Alcool, drogue, maladie infantile (cancer), vulgarité
RPs EN COURS : ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Cc93eb12a88e30ccd9a10f224790816de32f343e
GutiérrezWe may have our differences, but nothing’s more important than family.
Family #1 ; Cesar #1 ; Sergio #1
Scénario de Diego (libre)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 30771e7ee557de0b34212b20c071080ae04c9adc
Billie #1 ; Défilé Weatherton (event) ; Icare #1 ; Faust #1 ; Jules #1 ; Isla #1 ; Edge #1 ; Malik #1

Riley : Gabriel #1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_ou120eYq5X1wwxpgao1_500
RPs EN ATTENTE : Muhan Li #1 ; Family #2 ; Rose #1 ; Alma #1 ; Qui veut :l:

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 0b35bf1efeee0f343d1bb7b10836ed5f6245124c

RPs ABANDONNÉS :
Mavis #1 ; Diego #1

CRÉDITS : deadly-disturbed (avatar) & Anaphore (signa) & camiluhz (gif profil + gifs signa) & thinkky (avatar signa) & dailysongqueens (gif profil familia) & themoonicons (photo profil) & corleone (avatar profil) & loonywaltz (UB signa)
DC : Non
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45250-sara-family-portrait https://www.30yearsstillyoung.com/t45566-sara-sigue-bailando https://www.30yearsstillyoung.com/t45608-sara-gutierrez https://www.30yearsstillyoung.com/t45619-sara-gutierrez

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMar 13 Sep 2022 - 16:04

Le "putain" (ou joder) qui sert de ponctuation Rolling Eyes

Le dernier engagement qu'a pris ton perso ? (amitié, amour, boulot...)

Fucked up

ANAPHORE
world

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 RhAmSZr
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PtQa10x
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Qi7UeVN
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 FximBIO
♥ :
Eddie Yang
Eddie Yang
la valse à mille temps
la valse à mille temps
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 7vHkInU ÂGE : 26 ans (18.04.1996) ♈︎
SURNOM : Mingi par sa mère, oppa par sa sœur, jagi par Halston et autrefois "le traitre" par ses collègues.
STATUT : futur papa légèrement perdu, de nouvelles responsabilités l’attendent en 2023 et il n’est peut-être pas aussi prêt pour ça qu’il le prétend.
MÉTIER : danseur et chorégraphe pour la Northlight Theater Company, professeur de danse sur son temps libre et plus rarement acteur pour les beaux yeux de son agente (et compagne).
LOGEMENT : #68 st paul's terrace (spring hill) avec Halston et leurs trois chats.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 BGQ4V0DZ_o

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : né à Sydney de parents coréens, originaire de Daegu en Corée du Sud ☆ a déménagé à Brisbane vers ses dix ans ☆ coréen de sang mais australien de cœur ☆ une petite sœur qu'il surprotège et des parents exigeants dont il a brisé toutes les attentes ☆ membre et leader d'un groupe de danse underground ☆ gaga de ses trois chats, seuls colocataires qu'il tolère ☆ traine une sale réputation dans la compagnie où il travaille car très opportuniste ☆ mène une vie à cent à l'heure entre la danse et la moto, quitte à brûler la chandelle par les deux bouts.
RPs EN COURS :
insane boyz (groupe de danse)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 E8rfmNrl_o
eddon #13#16 ☆ in this world of ice you’re the only shining glow. now i can’t stop thinking about you when I’m sinking alone. i know it’s real, i can feel it. i'm full of problems, love sick, no way to go i'm a loser in this game. save me, take my hand, take all of me. please use me like a drug. ☆ 123456789 (ua)10 (fb)11121415

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 DNgAcjr1_o
chaddie #4 ☆ i could lift you up, i could show you what you want to see and take you where you want to be. you could be my luck, even if the sky is falling down i know that we'll be safe and sound. i could fill your cup, you know my river won't evaporate, this world we still appreciate. even in a hurricane of frowns i know that we'll be safe and sound. ☆ 123

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 NYggSwyF_o
callie (scénario) ☆ because it's not a coincidence, dna. from the day of the universe’s creation and beyond. trough the infinite centuries and beyond. in the previous life and maybe the next too, we’re eternally together. ☆ 123

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 CQXVtZc3_o
nicky (scénario) ☆ you want to breathe, you hate this night. you want to wake up, you hate this dream. i could make it better, i could hold you tighter on that long road because within this pitch black darkness you are shining so brightly.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JYrUjvdk_o
ebby #3 ☆ if you're lonely and need a friend, and troubles seem like they never end. just remember to keep the faith and love will be there to light the way, anytime you need a friend, i will be here. you'll never be alone again so don't you fear, even if you're miles away i'm by your side. girl, you've got a friend in me. ☆ 12

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 2irS6xy1_o
diana #4 ☆ your words up on the wall as you're praying for my fall, and the laughter in the halls, and the names that i’ve been called. i stack it in my mind and i'm waiting for the time when i show you what it's like to be words spit in a mic. oh, the misery, everybody wants to be my enemy, spare the sympathy. ☆ 123

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 3HDuUZw
insane boyz (préliens) ☆ we just keep making and improving because we're one of a kind. no one can copy us, from the start it's been all ours. we'll light a fire in your eyes, just wanna taste it, make it hot. choose the menu, call me up. whatever you want, we'll serve.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 ZZ7wUCd0_o
alexis ☆ that yellow moon teases me, that i can’t have you. "but you’re only a rough beast." if you’re going to say that kind of thing, get lost. if you need me, change me. i've fallen for this irresistible, powerful feeling and i’ve let go of myself. i like simplicity, the hidden thing within me has opened its eyes now.

(11) eddon #13trent #1ruben x holden (fb)asher #3ebby #3shining stars agencychaddie #4bellamydiana #4eddon #16

RPs EN ATTENTE :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Qn8a

(sunan #3, jina #2, eddon #2 ua)

RPs TERMINÉS : (2022) diana #1maxwellgaby #2clément #2eddon #11loan #1diana #2eddon #10 (fb)mika #2aleddie #2eddon #12chaddie #1channing #4wolfie (fb) #1chaddie #2diana #3 x halstoneddon #14sujet commun hôpitalchaddie #3eddon #15sunan #2

(2021) dani #1channing #1bennettdani #2eddon #1penny #1channing #2abellilycallie x daniclémentdani #3ilariacallie #1diego #1inaya #1eddon #2eddon #3eddon #4kaneddieeddon #5inaya #2eleonorpenny #2diego #2mika #1ashernicolecallie #2eddon #6gaby #1eddon #7diego #3eddon #9 (ua)nicky #1sunan #1birthday partyjina #1aleddie (fb)asher #2eddon #8callie #3mav x nicky

nanowrimo 2021 ~ 50 000 mots ✓ (60 839)

dimension slasher ~ 3.01 james #3 › 3.02 nicky #2 › 3.03 channing #3

fête des voisins ~ chez eddiechez jameschez elia, primrose et adelechez danichez lilychez gaby

ab. dimitrikayleighmin-junnasirrileyhattieastridredliorcallie x halstonjenson

CRÉDITS : @homemade (avatar) + @loonywaltz (userbars) + @violet (gifs) + @homemade (crackship eddon) + la talentueuse @mapartche (adorable dessin)
DC : carl flanagan (ft. fionn whitehead)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35663-maniac-on-the-floor-eddie https://www.30yearsstillyoung.com/t35845-eddie-stand-up-and-show-your-skills https://www.30yearsstillyoung.com/t35869-eddie-yang https://www.30yearsstillyoung.com/t35870-eddie-yang https://ladyfamestuff.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMar 13 Sep 2022 - 18:01

il s'est engagé à fonder une famille et là c'est officiel il va être papa (il le sait juste pas encore chut) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 4052937387

la plus belle rencontre jamais faite par ton perso ?

glitters:

Carmine Sighbury
Carmine Sighbury
Le magnifique
STATUT : Célibataire. L'impression de sonner creux chaque fois qu'il réalise qu'on l'aime pour tout ce qu'il n'est pas plutôt que pour ce qu'il est.
MÉTIER : Pendu à la cravate des costards que ses parents lui taillent depuis l'âge de 5 ans. " Sighbury " brodé en lettres d'or sur chacun des vêtements qu'il porte en vous faisant croire que vous pourriez égaler sa classe si vous les achetiez. La magie du mannequinat …
LOGEMENT : Spring Hill, dans le loft que leurs parents ont offert à sa sœur et où il compte bien se cacher, lui aussi.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 23568e19d6649ff9269feed08d2f98bd

TW IN RP : Classisme. Bodyshaming. Âgisme.
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : Made in UK, with style, tea and peppermint.
RPs EN COURS :

❖ ❖ ❖ PRESENT ❖ ❖ ❖

GRETA - Brotherhood
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 8PVq

ASHER - Time will tell
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 30987966

CONNOR - On a very good day
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 55da20680f2959097d37c7b99310ffcf51a18e16

JENNA - Subjectivité(s)
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_oocrviay4y1tt2n2ao1_250

❖ ❖ ❖ FB ❖ ❖ ❖

MATTHEW - There's no use, we were made to break
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Ca36397115f056025d017d84de1cd093b8f93b32

RPs EN ATTENTE : MILA / FULL
CRÉDITS : Avatar : corvidae / Gifs : love you as ever, panterarosa / Sign : anaëlle, ed sheeran
DC : Jackson Mills
https://www.30yearsstillyoung.com/t46116-carmine-sighbury-uc https://www.30yearsstillyoung.com/t46175-carmine-sighbury-tea-for-two#2344684 https://www.30yearsstillyoung.com/t46149-carmine-sighbury#2343432

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMar 13 Sep 2022 - 19:03

@Eddie Yang congraaaaaats =D

Abi, son ex girlfriend.

La dernière dispute de ton personnage, avec qui et pourquoi ?

Beautiful people
Drop top, designer clothes, front row at fashion shows. " What d’you do ? " and " Who d’you know ? " Champagne and rolled-up notes. Prenups and broken homes. Surrounded, but still alone ... Let’s leave the party.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 FhycjZK
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JRATd1d
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 3yMbGgA
Carl Flanagan
Carl Flanagan
le marasme des illusions
le marasme des illusions
SURNOM : Carlito quand il a de la chance, Wacko Carlito pour ses haters des réseaux sociaux (ainsi que le sympathique hashtag allant avec) et Carliméro pour Maisie.
STATUT : il attend (désespérément) le jour où les histoires qu'il se raconte deviendront réelles et collectionne, en attendant, les cœurs brisés et les tickets friendzone.
MÉTIER : garçon au pair et serveur au Death Before Decaf', quand ses frasques télévisuelles ne le rattrapent pas d'un côté ou de l'autre.
LOGEMENT : #530 Wellington Street (Bayside) avec Talia, son compagnon et leur fille Maya. un équilibre fragile qu'il préserve tant bien que mal.
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 G5BEZmF4_o

TW IN RP : cyberstalking et stalking physique, autodépréciation et self-body shaming, cyberharcèlement, troubles obsessionnels, maltraitance infantile, mentions d'agression physique, prostitution (client).
PETIT PLUS : irlandais dépaysé ☆ famille disloquée dont il est le chat noir : père parti, mère dépressive depuis sa naissance remariée avec une brute et frère qui aurait pu finir paraplégique par sa faute ☆ prêt à tout pour exister dans la vie de son père, cette recherche d'attention l'a mené trop loin ☆ incapable de faire parler de lui autrement qu'en mal, une sinistre réputation lui colle à la peau depuis que son one itis et ses pratiques de stalker ont été dévoilés au grand jour ☆ zéro confiance en lui et une paranoïa de tous les instants, rempli de doutes et de contradictions
RPs EN COURS :
house of secrets (télé-réalité)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 SfdpeJ2H_o
flanagans (scénario libre) ☆ can we work it out ? can we be a family ? i promise i'll be better, mommy i'll do anything, daddy please don't leave. i ran away today, ran from the noise, ran away. don't wanna go back to that place, but don't have no choice, no way. it ain't easy growin up in world war III.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Q7BBL66X_o
maisie #2 & #3 ☆ when i am down and, oh my soul, so weary. when troubles come and my heart burdened be. then, i am still and wait here in the silence, until you come and sit awhile with me. you raise me up, to walk on stormy seas. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 PbdLz4v4_o
flowe #4 & #7 ☆ i see you drowning in the purple lights, diamonds shining bright. i see every ice on you, you snatch my soul, i'm crucified. i feel paralyzed, i'm so mesmerized by you. but i know you're right for me, ecstasy, i keep coming back for more. just don't break my heart, don't let me down. ☆ 12356

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 BARpqXpM_o
wendy ☆ just when i thought all was lost, you changed my mind. you gave me hope, you showed that we could learn to share in time. when we sing another little victory song, precious friend, you will be there, singing in harmony. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 JBDciw5d_o
flora #1 ☆ so no one told you life was gonna be this way, your job's a joke, you're broke, your love life's doa. it's like you're always stuck in second gear, when it hasn't been your day, your week, your month or even your year. but i'll be there for you, 'cause you're there for me too.

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 QSj6OOl5_o
naomi #3 ☆ running fast through a fairy tale, dark woods, starless night. feel cold air in my lungs, full moon, you follow me. pierce me like an arrow, beneath the blanket of night, longing for flight. when u fall into me it feels so sweet, like dreaming. press yourself into me, let me feel your breathing. ☆ 12

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 R7El5I0X_o
cary #2 ☆ closer to the edge tonight, standin' on the ledge, so why. hold you, reach out your hand to save me, i'm damaged if you dare tonight but it feels like no one cares, so i. can i come back for air ? reachin' for the light, reachin' from inside, help me tonight. ☆ 1

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 UoGqd8dH_o
faust #1 ☆ i don't know what it's like to be you, i don't know what it's like but i'm dying to. if i could put myself in your shoes, then i know what it's like to be... you.

(13) tommymaisie #2naomi #3marceline #2chaos x crainesmuhanmurphy #4 (ua)floradéfilé (event)faust #1 (event)murphy #7 (event)maisie #3jiyeon

RPs EN ATTENTE :
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 8f7nZnff_o

(naomi #4, sara, may #2, talia #2, amaya, lily #2, raph #2)

RPs TERMINÉS : (2022) talia #1mitsukomay #1naomi #2marceline #1murphy #2raphaelmurphy #3colin #1catherinecarlydrama x vernissagemabelmurphy #5 x seth #1wendy #1 (fb)

(2021) maisie #1murphy #1naomi #1lily #1

ab. connorneil

CRÉDITS : @homemade (avatar) + @loonywaltz (userbars) + @harley (gifs) + @ethereal (bannières profil)
DC : eddie yang (ft. lee know)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t41966-carl-merry-crisis-and-happy-new-fear https://www.30yearsstillyoung.com/t42089-carl-one-thousand-lonely-stars-hiding-in-the-cold https://www.30yearsstillyoung.com/t42109-carl-flanagan https://www.30yearsstillyoung.com/t42110-carl-flanagan https://ladyfamestuff.tumblr.com/

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyMer 14 Sep 2022 - 21:21

avec Maisie au sujet de sa jalousie excessive, si on ne compte pas l'emportement du frère de celle-ci à son égard tout récemment :OO:

un évènement marquant (et réel) survenu l'année de naissance de ton personnage ?

:burger::

Sam Oakflay
Sam Oakflay
la memento mori
SURNOM : Sam en est déjà un.
STATUT : Célibataire, même si dans son esprit, elle n'a jamais réellement été séparée de Joshua.
MÉTIER : Elle flirte avec l'illégalité en faisant disparaître le scandale avant que celui-ci n'éclate. Peu importe la situation, les traces disparaîtront toujours. Officiellement free-lance pour Sergio, une couverture qui lui amène d'autres clients et qui lui permet de déclarer ses revenus.
LOGEMENT : bayside (uc)
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 1664367795-tumblr-md42ottkmp1qi8e8co1-500

TW IN RP : violence (verbale et physique); drogues; overdose; pornographie infantile et prostitution (mentions dans ma fiche de présa, peut ressurgir en rp)
PETIT PLUS : sam croit très fort aux énergies et ne quitte jamais son pendule; souvent, elle s'en remet à lui pour prendre des décisions ༄ caractère incendiaire ༄ aime prétendre ne pas savoir faire certaines choses, uniquement pour qu'on les fasse à sa place ༄ émotionnellement instable ༄ a disparu pendant un an, personne ne sait où elle était où ce qu'elle y a fait.
RPs EN COURS : (5/5) ≡ Mads + Silver + River + Sergio + Matilda

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 1661954008-tumblr-ma5jwc0vpc1rc74vco1-500

Tenflay - Honey, I rose up from the dead, I do it all the time. I got a list of names, and yours is in red, underlined. I check it once, then I check it twice. Oh, look what you made me do. Look what you just made me do. I don't trust nobody and nobody trusts me. I'll be the actress starring in your bad dreams. - (1) +(2)

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 1664275092-tumblr-4e5ac3e0b242c7570dde13555b78afc5-fcb6a9f4-250

River - Maybe she deserves what she's got comin'. She can't hide and there's no runnin' from the guilty, lonely life she's bound to lead. 'Cause she's the other woman - uc
CRÉDITS : @doomdays (ava)
DC : Pas de DC
PSEUDO : Shinsekai
Femme (elle)

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyVen 16 Sep 2022 - 17:02

Bill Gates a créé Microsoft en 1975 sisi

La chose la plus dingue que ton personnage a déjà fait par amour?

Thomas Beauregard
Thomas Beauregard
le changement de bord
le changement de bord
SURNOM : Tom, Tomus, Tommy
STATUT : L'aventure avec Allan n'aura pas duré longtemps: il a quitté la maison du jour au lendemain.
MÉTIER : rear admiral de la royale Navy, un nouveau post, plus de responsabilité et un nouveau départ
LOGEMENT : A récemment emménagé dans une belle villa à Bayside
≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Tumblr_nvze9hBWqE1ra8x1ao7_r1_500

PETIT PLUS : amiral de la royal navy, soldat épanoui, père heureux + Divorcé de Ida en 2017 + Divorcé de Myrddin en 2019 + père de Alexander (14 ans), Clara et Arthur (7 ans) + aîné d'une grande fratrie + amoureux de la mer
RPs EN COURS : 4/5
Tessa #1Broregard #7

RPs TERMINÉS : CharlieCian #3Cian #2 (fb)ElwynAuden #1Elora #3Freya #1EzraAlex #1Casey #1 (FB) Casey #1 (FB)Cian #5Cian #6Cassandra #1Allan #1 Levi #1Jasper #1Cian #11JamesonBroregard • • Allan • ○Cian #7Cian #9 Cian #8Cian & Amos(FB)Allan & Cian (FB)Cian #8Allan #4Gregory #1Cian #9 Allan #5Kate #1Shiloh #1Olivia & EzraNathan #1Cian #10Holden #1Milo #1Broregard (DS)Beauregard +1Katherine #2Nathan #2Solveig #1Cian #13Cian #14BroregardBasile #1Cian #15Amos #1Ashley #1
Autumn #1Holden #1Cian #16
AVATAR : Tom- WayTooSexy- Hiddleston
CRÉDITS : Avatar moi, dessin du profil Joseph ♥
DC : Clément, Martin, Louisa & Andrew
PSEUDO : Sundae
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t1034-tom-o-etre-a-l-heure-c-est-deja-etre-en-retard https://www.30yearsstillyoung.com/t30863-thomas-o-clement-o-martin-o-louisa

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 EmptyVen 16 Sep 2022 - 21:31

Adopter un garçon :OO:

La question que ton personnage se pose tout le temps?

A mistake too great to hide
So give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean. Let the floods cross the distance in your eyes. Give me reason to fill this hole connect this space between. Let it be enough to reach the truth that lies across this new divide  

≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 371680844:

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: ≈ vis ma vie (de perso) ≈ vis ma vie (de perso) - Page 15 Empty

≈ vis ma vie (de perso)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 15 sur 17Aller à la page : Précédent  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Suivant