AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : où commander le coffret Pokémon Go Collection ...
64.99 €
Voir le deal

H²

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Freya Vranken
Freya Vranken
l'autre moitié
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
STATUT : célibataire, freya est incapable de se perdre dans les effluves de l'amour et s’applique à entretenir le mystère. la vérité est toute autre, son cœur n’appartient qu’à un seul homme : rafael, le grand-frère qu’elle admire au-delà du raisonnable, défend envers et contre tous et qu’elle adule de façon démesurée. il est celui qu’elle place sur un piédestal et dont personne n’arrive -et n’arrivera jamais- à la cheville.
MÉTIER : détentrice d’un diplôme en histoire de l’art, elle exerce dans le centre culturel du QAGOMA depuis tout juste deux ans. chargée d'événementiel, freya a rapidement su se forger une réputation et un réseau solide dans lequel gravitent collectionneurs, journalistes, commissaires d’expositions et galeristes partenaires.
LOGEMENT : #71 st pauls terrace, dans le quartier de spring hill. un loft qu'elle occupe seule avec son chat du bengal ; zeus.
H² - Page 2 Tumblr_pk5yd7URal1vczxrao2_500

GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
RPs EN COURS : H² - Page 2 Giphy.gif?cid=790b7611eaaa607bcd1472c5932cc647d6bbb025ebaa115c&rid=giphy
rafael (scénario libre) ⊹ 'cause we were just kids when we were separated. i know we'll be alright this time. honey, just hold my hand. i see my future in your eyes. i have faith in what i see. i'm dancing in the dark, with you between my arms. Barefoot on the grass, listening to our favorite song. ☽
H² - Page 2 Giphy.gif?cid=790b7611725f98b6e86dd3b137d87be0e54a5dcd49963639&rid=giphy
zoeya #2 ⊹ when i was young i would look in the mirror. didn't know it then but now it couldn't be clearer. that i remember being filled with such wonder. ☽ #1
H² - Page 2 0e9897d062c41d2ddd001c21c64b586e1aa990f6
cameya #2 ⊹ 'cause we were just kids when we were separated. i know we'll be alright this time. honey, just hold my hand. i see my future in your eyes. i have faith in what i see. i'm dancing in the dark, with you between my arms. Barefoot on the grass, listening to our favorite song. ☽ #1

(06/06)
eleonoraletosimeya

Pour info : dialogues en thistle ou rosybrown.
RPs EN ATTENTE : gaïa, jordan, you ?
RPs TERMINÉS : cameya #1zoeya #1freddya #1nanowrimo
CRÉDITS : © bambieyestuff (avatar) ; angelixtaylorhill (gif) ; vocivus (sign) loonywaltz (userbars).
DC : scott whistler, le double jeu.
PSEUDO : itsafreenzy ; céline.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t41216-my-black-fire-s-burning-bright-maybe-i-ll-go-out-tonight-freya-vranken https://www.30yearsstillyoung.com/t43821-and-there-s-no-remedy-for-memory-freya-scott https://www.30yearsstillyoung.com/t41977-freya-vranken#2099638 https://www.30yearsstillyoung.com/t42106-freya-vranken#2109377

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 8:24

Bienvenue parmi nous H² - Page 2 394614564
Bonne chance pour la fin de ta rédaction H² - Page 2 1949770018

As long as i can feel the beat.
il faut être toujours ivre, tout est là ; c'est l'unique question. pour ne pas sentir l'horrible fardeau du temps qui brise vos épaules et vous penche vers la terre, il faut vous enivrer sans trêve.  ✻ (j. vranken)

:l::
Revenir en haut Aller en bas
Elijah Walker
SURNOM : eli, simple et efficace
STATUT : indépendant sentimental, la fin de l’histoire est toujours la même. c’est ce qu’il se dit plutôt que d’envisager la possibilité d’une exception, pas vraiment prêt à retenter l’expérience
MÉTIER : architecte au sein du Walker Group, l’ironie ne fait pas rire son petit frère - pour le moment. chargé du cours de Recherche en Environnement et Durabilité à la faculté d'architecture de l'université du Queensland.
LOGEMENT : un penthouse lumineux à Spring Hill, qu’il partage avec son chat siamois Zelda - ou plutôt dans lequel il est autorisé à rester tant qu’il n’oublie pas de remplir sa gamelle
H² - Page 2 Tumblr_inline_o4kfqka9TH1rfmocr_250

GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : né à Brisbane, il a sillonné les plus belles régions du globe une fois sa majorité atteinte puis s’est installé à New York avant de revenir dans la ville qui l’a vu grandir fin 2021 ✵ aîné de la fratrie Walker ✵ architecte depuis plus de dix ans, il excelle dans son travail ✵ un passé riche d’excès en tous genres, le seul vice ayant persisté au travers des années étant la cigarette ✵ (trop) honnête, il préfère une vérité blessante à un mensonge confortable ✵ très sociable, doué avec les mots et le sourire facile, sa façade s’effondre lorsque l'interaction devient trop réelle
RPs EN COURS :
H² - Page 2 Dde90ac573cd439b74630bdbccc2f187d0ac8e1c
ELING ✵ we don't talk much, not anymore. broken bottles and slammin' doors, but we still care about each other, say we care about each other. i know life took us far away, but I still dream 'bout the good old days. when we took care of each other, we were livin' for each other.

H² - Page 2 Tumblr_n7u6gesRNW1qbr4j2o6_250
ELEXIE ✵ feels like we’re on the edge right now. i wish that i could say i’m proud, i’m sorry that i let you down. all these voices in my head get loud, i wish that i could shut them out. i’m sorry that i let you down.

H² - Page 2 C9d7ce3b82c69a90e1aa236de0a97e6f6bbe75ee
ELETT ✵ boy, when I left you, you were young, i was gone, but not my love. i want you to be happy, free to run, get dizzy on caffeine, funny friends that make you laugh. i know you'll feel the ghost of some memories so warm.

H² - Page 2 Giphy
ELIYA ✵ yes my love, i confess to you - i am only here to break your heart in two. the very flower you chose that day, its only task was to decay. indeed, it's wrong to keep you near me. one could call me cruel and deceiving, but in your sacred air i am full of light - your loving arms are the true delight.

RPs TERMINÉS : elila #1channing #1mila #1elila #2zoya #1

CRÉDITS : dorystick pour l'avatar, dory tout court pour le reste
DC : aucun
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t44193-survival-of-the-fittest-eli https://www.30yearsstillyoung.com/t44486-elijah-king-of-the-clouds

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 8:33

Bienvenue parmi nous ! H² - Page 2 763064237
Ton personnage a l'air ultra touchant et ta fiche se lit toute seule, qu'est-ce qu'elle prend aux tripes H² - Page 2 2396639051 on a envie de lui faire un immense câlin à Hartley H² - Page 2 893420793

Gotta get back, gotta get free
Daddy was dumb, said that I'd be something special. Brought me up tough but I was a gentle human. Said that he loved each of my two million freckles. When I grew up, was gonna be a superstar. I sit in the car and I listen to static - Mom said I look fat but I look fantastic. (c)flotsam.
Greta Moore
SURNOM : G.
STATUT : single - forever please
MÉTIER : romancière wannabe
LOGEMENT : un loft luxueux à l'image de sa famille à Spring Hill
H² - Page 2 Tumblr_inline_po8ctfjgQX1vjg4rh_250

RPs EN COURS :

H² - Page 2 Tumblr_inline_prfgub82hl1sdslao_1280
Maze • No one could ever see me, seems you're the only one who knows what it's like to be me. Someone to face the day with, make it through all the rest with someone i'll always laugh with even at my worst, i'm best with you

RPs EN ATTENTE : Sergio > Emery
CRÉDITS : avatar : cranberry / gifs : tumblr
DC : nope
PSEUDO : WisePenguin
Femme (elle)

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 8:39

mais mais mais mon petit coeur n’était pas prêt pour cette fiche, Marty H² - Page 2 4014933344
Bienvenue à toi H² - Page 2 1949770018

you better throw a party on the day that i die
Ezra Beauregard
Ezra Beauregard
le coeur navré
H² - Page 2 V5Pnm5h ÂGE : trente-sept étés colorés, né une certaine fête nationale australienne de quatre-vingt cinq.
STATUT : papa (c'est le rôle qui lui va le mieux au teint askip).
MÉTIER : el boss chez mecanor, garage auto/moto situé dans le quartier de toowong. donne des coups de mains occasionnels à l'association beauregard.
LOGEMENT : reste au #159, mais sur third street (logan city) désormais, petite maison qu'il partage avec noah. après être resté dix-huit ans dans le même deux pièces, il a l'impression de commencer une nouvelle vie (on dit merci au sugar daddy).
H² - Page 2 Tumblr_pt9ise35aG1y5qlb6o3_400

PETIT PLUS : la famille avant tout › n'était pas donneur compatible de rein, don qui avait pour but de sauver son fils › cora coverdale est la plus belle, et bee scott beauregard › a rencontré son fils (2017); coup de foudre au premier regard, comme on dit › après une longue lutte pour le petit, pour Ginny, et finalement pour lui, Noah est enfin tiré d'affaire de cette maladie qui a failli lui coûter la vie grâce à une greffe de rein (octobre 2017).
RPs EN COURS :
(sept) – present: coreylaila #2lily #14thomas #7 | past: lily #13 | alternative: ichabod #3 | the only one: lovden #11

H² - Page 2 637558233460c0824c1ea7e57874f55e9a74058e
EZRAUDEN › My loneliness is killing me, and I must confess I still believe. When I'm not with you I lose my mind. Give me a sign. Hit me, baby, one more time.
surprise:

RPs EN ATTENTE : alfie
RPs TERMINÉS :

and now the chapter is closed and done:

chronologie des sujets pas du tout à jour dans ma fiche de liens.

et là, un petit géranium:

CRÉDITS : sweetpoison (avatar) › nobodys (profil gif) › RENEGADE (signature icons) › loonywaltz (userbars) › stairsjumper (le petit géranium) › harley (crackships ezrauden)
DC : damon williams, les illusions perdues (ft. rudy pankow) › otto lazzari, la mort dans la peau (ft. robert pattinson) › ruben hartfield, la main de midas (ft. harry styles).
PSEUDO : luleaby.
https://www.30yearsstillyoung.com/t31212-whatever-helps-you-sleep-at-night https://www.30yearsstillyoung.com/t1495-ezra-beauregard

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 9:15

Bienvenue parmi nous ! Bon courage pour rédiger ta fiche ! H² - Page 2 662981832

:l::

Leto Sinclair
SURNOM : Let it be
STATUT : En couple (ça va de mieux en mieux)
MÉTIER : Chercheuse en neurosciences
LOGEMENT : Redcliffe, #321 Orchid Street, un appartement trop grand pour elle seule
happy girl

ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Elle parle anglais, français, espagnol, a des notions de grec et d'arabe, et connaît des insultes dans presque toutes les langues. Pas vraiment des connaissances académiques, mais des apprentissages sur le tas, selon les origines des collègues de ses parents. ≈ Elle est accro au café noir. Pas un jour ne se passe sans qu'elle boive trois à quatre tasses de ce remède miracle qui l'aide à se concentrer. ≈ Elle est allergique aux sulfites et ne boit donc pas d'alcool. ≈ Elle est fan des Jonas Brothers depuis son adolescence.
RPs EN COURS :
H² - Page 2 Ycx0SBi
Leden ∆ Do you remember, we were sittin', there by the water? You put your arm around me for the first time ; you made a rebel of a careless man's careful daughter. You are the best thing, that's ever been mine.

Leden#2Leden#3

∆∆∆

H² - Page 2 1am4eqr

Dae#1Freya#1Ethan#1Tessa#1Autumn#1Louisa#1Nephtys#2Caitriona#2

RPs EN ATTENTE :
H² - Page 2 YO0JrcJ

... ∆ You ?

RPs TERMINÉS :
H² - Page 2 DY50UTQ

≈ 2022 Leden#1Hunter#1Eden#1Caitriona#1RefugeNephtys#1Hunter#2Jolene#1

H² - Page 2 B3EL4Rr

Spoiler:

CRÉDITS : (Avatar by angiegallery ; Gif signa by belleza feminina ; Gifs by celebadmiration, goodtroubledaily, viktorhargreeves & wahgifs)
DC : Dramabel (ft. Jennifer Lawrence) & Romantic Noor (ft. Naomi Scott)
PSEUDO : Lucy
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t42608-leto-hope-it-never-ends https://www.30yearsstillyoung.com/t42651-leto-we-were-a-fresh-page-on-the-desk https://www.30yearsstillyoung.com/t42656-leto-sinclair https://www.30yearsstillyoung.com/t42657-leto-sinclair

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 9:32

@Deborah Brody Halston était elle aussi une HH H² - Page 2 4251317097

Bienvenue à toi ! J'aime beaucoup ce début de fiche et j'ai hâte d'en savoir plus sur Hartley cœur a vif H² - Page 2 1949770018

I only know how to go too far
every time you come around, you know I can't say no ; every time the sun goes down, I let you take control. I can feel the paradise before my world implodes ; and tonight had something wonderful @edsheeran ≈ bad habits › (c) alaska.  

H² - Page 2 QqLqwzn
H² - Page 2 PtQa10x
H² - Page 2 MGSbLAu
H² - Page 2 EV8FyP7
H² - Page 2 335306globetrotter
Halston Hargreeves
Halston Hargreeves
la faiseuse de talents
SURNOM : Halsie, Hal
STATUT : Croit vivre un rêve éveillé, elle est de plus en plus confortée dans ses choix de vie
MÉTIER : Agente de stars chez Shining Stars Agency, jamais très loin de ses protégés
LOGEMENT : 68 St paul's terrace ~ Spring Hill, maison qu'elle partage avec Eddie et trois boules de poils
H² - Page 2 Tumblr_inline_phphjvfRfb1vtopgs_250

RPs EN COURS : {6/5} Maisie - Eddon #13 - Alexandra - Eddon #15 - Celebration SSA - Asher #3

H² - Page 2 4S2xhADq_o
EDDON #12 I just want you close where you can stay forever. You can be sure that it will only get better. You and me together through the days and nights.

H² - Page 2 KnVjLzGw_o
NOLSTON (scénario) We used to be giants, when did we stop ? The hope and the hurt has lived inside of me but there’s gold in the dirt, I never took the time to see.

H² - Page 2 0y1l
HALSANA #2 She is a friend of my mind. She gather me, man. The pieces I am, she gather them and give them back to me in all the right order.
H² - Page 2 Mx1f
RPs EN ATTENTE : Eddon #UA 2 - Micah - Charlie
CRÉDITS : Lydie (avatar) Loony Waltz (userbars) mapartche (dessin)
DC : None
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t34768-halston-burn-across-the-sky https://www.30yearsstillyoung.com/t38555-what-chaos-is-imaginary#1880260 https://www.30yearsstillyoung.com/t38585-halston-hargreeves https://www.30yearsstillyoung.com/t39123-halston-hargreeves#1924091

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 9:43

Bienvenuuue petit frère adoré  H² - Page 2 224775235  H² - Page 2 224775235  H² - Page 2 224775235
Ca fait tellement plaisir de voir de bon matin qu'Hartley est tenté avec une histoire déjà bien remplie H² - Page 2 873483867 qui est top au passage, la Halston qui sommeille en moi a envie de le serrer très fort dans ses bras :drama:

@Leto Sinclair je le suis toujours pour le moment, Eddie ne m'a pas encore passé la bague au doigt H² - Page 2 4222248358

Louisa Fleming
Louisa Fleming
l'aigle guerrier
SURNOM : Lou, Loupie, Aquilla
STATUT : Une sincère envie de se poser s'est soldé par une idylle avec sa copine l qui commence à la combler de bonheur
MÉTIER : Lieutenant et Pilote de chasse dans la RAAF
LOGEMENT : Elle a déménagé de sa colocation et s'est prit un appartement à Spring Hill.
H² - Page 2 Flight-squadron-top-gun-maverick

PETIT PLUS : Née à Brisbane, Fille d'un médecin canadien et d'une infirmière australienne + a passée toutes ses vacances au Canada depuis qu'elle a 6 ans + pilote de chasse dans la RAAF + homosexuelle assumée + amoureuse de sensations fortes, sportive et débrouillarde
RPs EN COURS : 4/5 ~
Regan #1Kieran #1Shiloh #5Leto #1Jolene #1
RPs TERMINÉS : Cian #1Yelahiah #1Anastasia #1Louppy #1Ariane #1Caroline #1Cian #2Bailey #1Sage #1Jill #1 (FB)Ginny #1 ○ ○ Liam #1Jillou #2Eagle #1 Arisa #1Danika #1Itziar #1 & Ana #2Bailey #2Ginny #2Shiloh #1Mia #1Peter #1Jax #1Grace #1Maze #1 (Zombie)Anastasia #3Danika #2Lexie #1Shiloh #2Alan #1 Auden #1 Jackson #1Alan #1Grace #2Solas #1Ethel #1Jackson #2Cian #3Shiloh #4Jackson #3Danika #1Jackson #4
CRÉDITS : Avatar: black arrow ♥
DC : Tom, Clément & Martin
PSEUDO : Sundae
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30420-louisa-put-your-hands-into-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t30863-thomas-o-clement-o-martin-o-louisa https://www.30yearsstillyoung.com/t32943-louisa-fleming https://www.30yearsstillyoung.com/t30604-louisa-fleming

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 9:45

C'est pas bien de jouer avec nos sentiments comme ça H² - Page 2 2396639051 j'adore ce début de fiche, tous mes personnages et moi-même avons envie de le serrer fort dans nos bras H² - Page 2 4014933344

Welcome home H² - Page 2 2523491165

Into the Danger Zone
Listen to her howlin' roar. Metal under tension beggin' you to touch and go.  Spreadin' out her wings tonight she got you jumpin' off the deck and shovin' into overdrive

H² - Page 2 Lbjcusp
Spoiler:
Zoya Lewis
Zoya Lewis
l'esprit libre
l'esprit libre
SURNOM : Zo', Zozo (à son grand désespoir)
STATUT : Mère (incapable) célibataire d'une petite fille dont le doux nom est Chloé, née le 24 février 2021.
MÉTIER : Photographe en freelance, parcourant le monde grâce à ce métier passion qui l’épanouie pleinement
LOGEMENT : #90 Hughton avenue à Redcliffe, dans un loft avec sa fille.
H² - Page 2 Cocv

PETIT PLUS : Originaire de Brisbane ➼ A trois frères ➼ Passionnée par la photographie mais aussi la peinture et la cuisine ➼ Les voyages sont sa raison d'être ➼ A 25 ans, on lui annonce qu'elle ne pourra pas avoir d'enfants ➼ A 28 ans, elle tombe enceinte après une histoire d'un soir ➼ Sa fille nait en février 2021, Chloe, qu'elle élève seule (par choix) ➼ Ne gère pas cette nouvelle responsabilité qui lui incombe.
RPs EN COURS :
06/10
Zoyanwar #1 (fb) Camya #3 (fb)Zoeya #2Jorbir #63 & Birdoya #8Lewaine #2Eliya #2

H² - Page 2 Giphy-downsized-large
LEWIS FAMILY ➼ The family. We are a strange little band of characters trudging through life sharing diseases and toothpaste, coveting one another’s desserts, hiding shampoo, borrowing money, locking each other out of our rooms and trying to figure out the common thread that bound us all together. ZEKE SCENARIO

H² - Page 2 Giphy-downsized-large
TROYA ➼ We all need that someone, who gets you like no one else, right when you need it the most, we all need a soul to rely on, a shoulder to cry on, a friend through the highs and the lows.

H² - Page 2 Giphy
BIRDOYA ➼ we laugh at the dumbest jokes, put up with each others worst moods, go along with the craziest ideas , that's what make us the most amazing friends

H² - Page 2 Giphy
LEWAINE ➼ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down

H² - Page 2 Giphy
ZOEYA ➼ once in a while someone comes into your life and changes everything, they will cheer you up when you are down, laugh with you until your stomach hurts and make you feel at home when you are far away. No matter the distance, she will follow your arrow - wherever it may go.

H² - Page 2 Giphy
ELIYA ➼ You got me fucked up in the head, boy, never doubted myself so much, like, am I pretty? Am I fun, boy?, I hate that I give you power over that kind of stuff. It's always one step forward and three steps back, do you love me, want me, hate me? Boy, I don't understand. No, I don't understand
RPs TERMINÉS : H² - Page 2 Giphy
ZODDY ➼ I hate how you don't even try. I hate how you don't care. I hate how i still try to keep you in our life.

FBMaya #1 (2011) ➼ Maxya #1 (nov.2014) ➼ Birdoya #6 (nov. 2014) ➼ Maxya #2 (sept. 2015) ➼ Rudya #2 (sept. 2015)
Maya #2 (août 2017) ➼ Zoeya #1 (août 2018) ➼ Birdoya #4 (fb) (fév.2019) ➼ Maya #3 (fb) (août 2019) ➼

2020Mila #1 (janv.) ➼ Lewaine #1 (mars) ➼ Zoddy #7 (mai) ➼
Birdoya #1 (juin)

2021Zoddy #1 (janv.) ➼ Troya #1 (août) ➼ Camya #1 (sept.) ➼
Zoddy #2 (sept.) ➼ Zotumn #1 (oct.) ➼ Trent #2 (nov.) ➼ Swann #1 (nov.) ➼ Birdoya #2 (nov.) ➼ Eliya #1 (nov.) ➼ Zoddy #3 (déc.) ➼ Zoddy #4 (déc.) ➼ Lewis family #1 (déc.) ➼ Birdoya #3 (déc.) ➼ Tesya #1 (déc.)

2022Zoddy #5 (janv.) ➼ Zoddy #6 (janv.) ➼ Dekya #1 (fév.) ➼ Birdoya #5 & Troya #3 (fév.) ➼ Zoddy #8 (fév.) ➼ Rudya #1 (fév.) ➼ Zola #1 (fév.) ➼ Zoddy #9 (avril) ➼

UAChanoya #1 Camya #2 (ua)

Spoiler:

DC : Stacey, Gabrielle & Iris
PSEUDO : ellialola
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40073-zoya-lewis-be-what-you-want-to-be-when-you-get-a-head-full-of-dreams https://www.30yearsstillyoung.com/t40141-zoya-i-m-just-a-free-spirit-with-a-wild-heart-and-an-open-road-ahead https://www.30yearsstillyoung.com/t40443-zoya-lewis https://www.30yearsstillyoung.com/t40261-zoya-lewis

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 9:49

Bienvenue à toi et bon courage pour la suite de ta fiche. N'hésites pas si tu as la moindre question :l:

am i broken?
I've tried everything and anything, but nothing seems to work quite like it should, between the madness and the apathy, seems there's nothing left inside of me that's good.

@BESIDETHECROCODILE

H² - Page 2 CT7S3R9

H² - Page 2 335306globetrotter
H² - Page 2 I7IpUTV
H² - Page 2 MGSbLAu
H² - Page 2 HZBIitR
H² - Page 2 Lbjcusp
H² - Page 2 BBZ3hXL
Spoiler:

Rose Grant
Rose Grant
la fée dragée
la fée dragée
SURNOM : La fée, la princesse, surtout donnés par les enfants. La reine guimauve par ta princesse personnelle.
STATUT : Amoureuse d'une princesse au goût de pomme et à l'accent latin.
MÉTIER : Ancienne mannequin, tu as tout plaqué avant d'entreprendre des études de stylisme. Depuis tu es styliste indépendante, travaillant sur commande. Tu es également bénévole à l'association Beauregard.
LOGEMENT : Tu habites un appartement au 288 Orchid Street Redcliffe en compagnie de ta princesse. Il te sert également d'atelier de confection. Une pièce est entièrement consacrée à ton travail.
H² - Page 2 Fd2910d398f6a15d34f4f163986688fd65bc4f3b

PETIT PLUS : sociable - étourdie - rêveuse - toujours souriante - excentrique - très tactile - adore le chocolat - à l'aise avec les enfants - porte toujours une robe ou une jupe peu importe la saison / météo - aime entendre la pluie tomber - le parc est sa deuxième maison - oublie très régulièrement son téléphone
RPs EN COURS : Itziar (5) - Mabel (2)
RPs EN ATTENTE : Birdie
RPs TERMINÉS : Jordan - Penny (fb) - Itziar (1) - Louisa - Jade (secret Santa) - Timothy - Freya - Itziar (2) - Noa - Birdie (fb) - Itziar (3) (pride) - Lyla - Lara (1) - Riley - Mabel - Itziar (4) - TC club - Lara (2) -

Rps abandonnés : Jessian - Céleste - Connor (fb)
CRÉDITS : Cristalline (vava), Cocaïne (gifs profil et signa), summer's Desire (signa)
DC : Regan, la méduse
PSEUDO : Mimicha
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35299-rose-et-si-on-voyait-la-vie-en-rose https://www.30yearsstillyoung.com/t35338-rose-smile-color-dream#1595421 https://www.30yearsstillyoung.com/t37242-rose-grant

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 10:12

Bienvenue à toi et bon courage pour ta fiche H² - Page 2 1949770018

Pink is more than a color, it's a lifestyle.
Jordan Fisher
Jordan Fisher
la partition des merveilles
la partition des merveilles
SURNOM : Jor
STATUT : Their partner is a lil bird
MÉTIER : Producteur de musique, auteur, compositeur.
LOGEMENT : Dans une maison avec sa partenaire au #5 James Street, Fortitude Valley
H² - Page 2 UpCt4LJ

GENRE : Je suis non-binaire
PETIT PLUS : Jordan répond aux pronoms il/iel (he/they) - Non-binaire est le label qui lui correspond le mieux - iel clamera surtout qu'iel est un être humain. Jordan parle espagnol, porte toujours son alliance, a souvent du vernis aux ongles. iel a plus de la moitié de son corps tatoué. iel vise très bien - Depuis mars 2022 Jordan et Birdie ont adopté une chatte prénommée Milady
RPs EN COURS : Jorbiran#2 - Deborah - Jessalyn#10 - wildijorhh - Aisling - Mabel#2 - Regan#3 - Byron#4 - Bird#74

RPs FLASHBACK : Micah

RPS UA :  Anwar (dz)
RPs EN ATTENTE : /

RPs TERMINÉS :
ROSA : When you left I lost a part of me. It's still so hard to believe · ♡♡ · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 (ua) · 8
H² - Page 2 XS560ZD

H² - Page 2 Mg0om71
Slasher : 1 · 2 · 3 · 4 · 5
Double Date: 1 · 2

JORBIR : All I wanna do is call you baby · 1 (fb) · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 1011 · 12 (will) · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 (ffua) · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30 (hh) · 31 · 32 (jess) · 33 (ffua) · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40 · 41 · 42 (lena) · 43 · 44 · 45 (penny) · 46 (will) · 47 · 48 - 49 (regan) - 50 · 51 · 52 (fb) · 53 (Kiki) · 54 · 55 · 56 · 57 (will) · 58 · 59 · 60 (sergio) · 61 · 62 · 63 (zoya) · 64 · 65 · 66 · 67 · 68 · 69 · 70 · 71 (tracy) · 72 · 73 · 74
H² - Page 2 XpjEu7s
Spoiler:

RPs TERMINÉS :

Itziar - Jimena - Lola (fb)  - Jimena#2 - Loup-la#2 (fb) - Lola#3 (fb) - Lola#4 (fb) - Talia - Date#1 Nico - Date#2 Ash - Date#3 Grace#2 - Adèle - Lennon - Lola#5 (fb) - Obaid - Lennon#2 - Lola#6 - Lennon#3 - Obaid#2 - Lennon#4 - Lennon#5 - Vernissage - Lennon#6 - Grace#4 - Auden - Grace (fb) - Lennon#7 - Lennon#8 - Lennon#9 - Jessalyn - Charlie - Mavi (fb) - Jacon - Knox - Knox#2 - Lola#7 (fb) - Grace#3 - Adèle#2 - Knox#3 - Knox#4 - Jessalyn#2 - Jacon#2 - Malachi (fb) - Lenor - Dylane#2 - Knox#5 - Adelina - Dylane#3 - Talia#2 - Dylane#5 - Sage (fb) - Arrow#5 - Grace#5 - Lenor#2 - Adèle#3 - Maxence - Samuel - Penny - Samuel#3 - Talia#3 (fb) - Lenor#3 - Penny#2 - Jessalyn#3 - Samuel#4 - Samuel#5 - Rose - Talia#4 - Lenor#4 - Elias - Jacon#4 - Robin (fb)  - Sawyer - Jacon#5 - Lena#5 Sam#6 - Grace#7 - Penny#3 - Isaac (fb) - Joy (fb) - Joy#2 - Wildijor#1 Will#1 - Silva (fb) - Kieran - Penny#4 - Jacon#7 - Erin - Garret - James (fb) -  Autumn - Birdie#21 Penny#6 - Garret#2 - Hayden (fb) - Rosalie (fb) - Ingrid (fb) - Penny#5 - Jessalyn#5 (ds) - Talia#5 - Jessalyn#4 - Jessalyn#6 (ds) - Jessalyn#7 (ds) - Lena#6 - Anniv Jessalyn#8 - Byron (fb) - Caleb - Penny#7 - Penny#8 (bird) - Itziar#2 - HH (bird) - Regan - Albane - Mabel - Tessa (ua) - Deklan (dz) · Channing (dz) · Albane#2 (ua) · Jessalyn#9 - Strip Club (Itziar#3, Diana, Lara) - Antone - Byron#2 - Caleb#2 - Clara (fb) - Lenordie -  Isaac#2 (fb) - Rudy#3 - Regan#2 - Antone#2 - Byron#3 (fb) - Sergio - Deb#2 (ua) - Wildijor#2 - Wildijor#3 - Jorbirdoya - Will#2 (ffua) - Penny#9 - Jacon#8
AVATAR : Colson Baker (Machine Gun Kelly)
CRÉDITS : cristalline (ava, gifs sign, crackship JorBir), ROGERS. (code sign), harley (jarchie gif), loonywaltz (ubs), HH (montage JorBir)
DC : Asher Buckley
PSEUDO : Am
Fluide/non-binaire (iel/ellui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t27968-jordan-ashley-fisher#1207004 https://www.30yearsstillyoung.com/t28017-jordan-and-i-think-about-it-all-the-time https://www.30yearsstillyoung.com/t28058-jordan-fisher https://www.30yearsstillyoung.com/t28042-jordan-fisher https://www.30yearsstillyoung.com/t39024-j-aurai-voulu-etre-un-m

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 10:37

Bienvenue :l:

H² - Page 2 8jNCTlt H² - Page 2 CCv6Ybr H² - Page 2 Q9LGi5R
:rainbow::

Eddie Yang
Eddie Yang
les rythmes endiablés
H² - Page 2 7vHkInU ÂGE : 26 ans (18.04.1996) ♈︎
SURNOM : Mingi par ses parents, oppa par sa sœur, jagi par Halston et autrefois "le traitre" par ses collègues.
STATUT : il s'apprête à faire le plus beau des cadeaux à la femme qu'il aime, sans même se demander s'il est prêt pour un si grand plongeon.
MÉTIER : danseur et chorégraphe pour la Northlight Theater Company, également acteur pour les beaux yeux de son agente - et compagne.
LOGEMENT : #68 st paul's terrace (spring hill) avec Halston et leurs trois chats, en attendant que la famille s'agrandisse.
H² - Page 2 RsoEjz3H_o

PETIT PLUS : né à Sydney de parents coréens, originaire de Daegu en Corée du Sud ☆ a déménagé à Brisbane vers ses dix ans ☆ coréen de sang mais australien de cœur ☆ une petite sœur qu'il surprotège et des parents exigeants dont il a brisé toutes les attentes ☆ membre et leader d'un groupe de danse underground ☆ gaga de ses trois chats, seuls colocataires qu'il tolère ☆ traine une sale réputation dans la compagnie où il travaille car très opportuniste ☆ mène une vie à cent à l'heure entre la danse et la moto, quitte à brûler la chandelle par les deux bouts.
RPs EN COURS :
H² - Page 2 E8rfmNrl_o
eddon #13#15 ☆ in this world of ice you’re the only shining glow. now i can’t stop thinking about you when I’m sinking alone. i know it’s real, i can feel it. i'm full of problems, love sick, no way to go i'm a loser in this game. save me, take my hand, take all of me. please use me like a drug. ☆ 123456789 (ua)10 (fb)111214

H² - Page 2 O1o1nEs
callie | yang² ☆ because it's not a coincidence, dna. from the day of the universe’s creation and beyond. trough the infinite centuries and beyond. in the previous life and maybe the next too, we’re eternally together. ☆ 123

H² - Page 2 PlDFaEq
chaddie #3 ☆ i miss the colors that you brought into my life, your golden smile, those blue-green eyes. i miss your gentle voice in lonely times like now, saying it'll be alright. i miss those times, i miss those nights, i even miss our silly fights. ☆ 12

H² - Page 2 RhyaCfe
nicky (scénario) ☆ you want to breathe, you hate this night. you want to wake up, you hate this dream. i could make it better, i could hold you tighter on that long road because within this pitch black darkness you are shining so brightly.

H² - Page 2 PPJ9ikW
ebby #3 ☆ if you're lonely and need a friend, and troubles seem like they never end. just remember to keep the faith and love will be there to light the way, anytime you need a friend, i will be here. you'll never be alone again so don't you fear, even if you're miles away i'm by your side. girl, you've got a friend in me. ☆ 12

H² - Page 2 DaUl2BP
aleddie (scénario) ☆ that yellow moon teases me, that i can’t have you. "but you’re only a rough beast." if you’re going to say that kind of thing, get lost. if you need me, change me.

H² - Page 2 3HDuUZw
insane boyz (préliens) ☆ we just keep making and improving because we're one of a kind. no one can copy us, from the start it's been all ours.

RPs EN ATTENTE :
H² - Page 2 Qn8a

(jina #2, diana #4, loan #2, eddon #2 ua)

RPs TERMINÉS : (2022) diana #1maxwellgaby #2clément #2eddon #11loan #1diana #2eddon #10 (fb)mika #2aleddie #2eddon #12chaddie #1channing #4wolfie (fb) #1chaddie #2diana #3 x halstoneddon #14sujet commun hôpital

(2021) dani #1channing #1bennettdani #2eddon #1penny #1channing #2abellilycallie x daniclémentdani #3ilariacallie #1diego #1inaya #1eddon #2eddon #3eddon #4kaneddieeddon #5inaya #2eleonorpenny #2diego #2mika #1ashernicolecallie #2eddon #6gaby #1eddon #7diego #3eddon #9 (ua)nicky #1sunan #1birthday partyjina #1aleddie (fb)asher #2eddon #8callie #3mav x nicky

nanowrimo 2021 ~ 50 000 mots ✓ (60 839)

dimension slasher ~ 3.01 james #3 › 3.02 nicky #2 › 3.03 channing #3

fête des voisins ~ chez eddiechez jameschez elia, primrose et adelechez danichez lilychez gaby

ab. dimitrikayleighmin-junnasirrileyhattieastridredliorcallie x halstonjenson

CRÉDITS : @homemade (avatars) + @loonywaltz (userbars) + @violet (gifs) + @homemade (crackships) + la talentueuse @mapartche (adorable dessin)
DC : carl flanagan (ft. fionn whitehead)
PSEUDO : ladyfame (clémence)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t35663-maniac-on-the-floor-eddie https://www.30yearsstillyoung.com/t35845-eddie-stand-up-and-show-your-skills https://www.30yearsstillyoung.com/t35869-eddie-yang https://www.30yearsstillyoung.com/t35870-eddie-yang https://ladyfamestuff.tumblr.com/

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 10:39

bienvenue parmi nous avec ce super choix de famille H² - Page 2 206649278
cette fiche est si plaisante à lire et Hartley si touchant, hâte d’en voir la suite :drama:
et hâte aussi de parler lien entre nos loulous H² - Page 2 3922047296

@Halston Hargreeves techniquement la bague au doigt Hal l’a déjà H² - Page 2 4052937387

glitters:
Elianor Coleman
SURNOM : Eli
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Photographe
LOGEMENT : wellington street, 604
H² - Page 2 6CTz

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
CRÉDITS : Jessou
DC : non
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45508-elianor-coleman-o-fini-o https://www.30yearsstillyoung.com/t45541-elianor#2313019

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 12:01

Bienvenue parmi nous :)

H² - Page 2 22072212355112915417955125
Dani Hwang
Dani Hwang
la grappe de vie
la grappe de vie
SURNOM : Dani, Danichou, Danette, Choupine.
STATUT : Grand Cru Classé Célibat.
MÉTIER : Œnologue et sommelière, de retour au O'Reilly Vineyards pour son plus grand bonheur.
LOGEMENT : Elle habite dans une résidence d'appartements à Bayside. Récemment elle a accueilli un invité surprise, Kai l’un de ses meilleurs potes.
H² - Page 2 Tumblr_nwx5djhdys1qe8s7xo1_540

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Allergique au romantisme, sujette aux terreurs nocturnes, impulsive, hyperactive, éternelle optimiste, perchée, dans la lune, mais surtout passionnée par la mixologie.
RPs EN COURS :
Pré-liens
Les Hwang a korean family.
Les copains d'abord.
O'Reilly Vineyards.

H² - Page 2 Otc7
Les FiveAll you need is postivity, colours of the world, spice up your life !

H² - Page 2 1d9f65becb15947d28bef288d7fc1a7b034bb75c
BlangWhen you're gone all the lights go out, oh baby I was wrong.

H² - Page 2 210f04841ffe8ac8ad9622f28d056ed14f88a419
AlbaniWords are only words, take my hand and go there with me.

H² - Page 2 Tumblr_nmvotyz46r1qeqhpwo3_250
AsherSometimes we need someone who can talk to he's my drinking buddy.

H² - Page 2 1633bb9d810ede1afeaf960ab2f3b705969977b8
TrentiAnd looking back on all of that, it's nice to believe.

H² - Page 2 792ed8584877d4f5b18e9786ef3c0e98c789c44e
RongThis time doesn't have to be complicated, there ain't no problem tonight.

(7)
Noor 1Hugo 2Channing 10Jules 2Mac 1Trent 3 Les Five 1

RPs EN ATTENTE : Les five à Vegas feat Céline ☽ Asher 7 ☽ Nicholas 4 ☽ Joy 3 ☽ Gaïa ☽ Floriana ☽ Albane 2

H² - Page 2 4zg1

RPs TERMINÉS : (65) Channing 1Caelan 1Asher 1Phoebe 1Channing 2Eddie 1Archie 1Marius 1Adèle 1Adriel 1Hélène 1Maxence 1Channing 3Min 1(ancien) Nick 1 (fb)Joy 1Asher 2Eddie 2James 1 (fb)Channing 4 (ua)Phoebe 2 Abel 1Eddie & Callie 1Channing 5Maxence 2Channing 6Gabrielle 1 (fb)Eddie 3Channing 7 Joy 2Auden 1Penny 1(ancien) Noah 1 Prim 1Channing 9Danika 1 (fb)Asher 3Nicole 1Gabrielle 2Noah 1 (fb)Evelyn 1Noah 1 (ua)Caleb 1Noah 2 (ua)Noah 2Asher 4Sergio 1 (ua)Nicholas 1Mariage CalexMarius 2 Noah 3Trent 1Martin 1Eden 1Nicholas 2Jina 1Isaac (ua)Cesar (ua)Eden 3Nicholas 3 Eden 2 (fb)Trent 2Albane 1Jules 1Hugo 1
CRÉDITS : drink positive (avatar), mapartche (dessin), loonywaltz (ub), astra (signature), gif (tumblr, harley, lucy)
DC : Si-Parfaite-Maddy
PSEUDO : Drink Positive
https://www.30yearsstillyoung.com/t34890-you-are-my-future-all-the-time-dani https://www.30yearsstillyoung.com/t45420-dani-hide-the-rum#2306050 https://www.30yearsstillyoung.com/t35478-dani-hwang#1603437 https://www.30yearsstillyoung.com/t35165-dani-hwang

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 12:30

Bienvenue parmi nous ! :l:

dani — There were sirens in the beat of your heart. I shoulda known I'd be the first to leave. Think about the place where you first met me in a getaway car.
Aiden Turner
Aiden Turner
l'étoile tombante
ÂGE : Vingt-trois années au compteur déjà, il lui a semblé n’avoir fermé les yeux qu’une demi seconde depuis ses vingt ans pourtant
SURNOM : Ady reviens le plus souvent malgré ses protestations
STATUT : Forcé de faire le pantin dans les bras d'une blonde qui s'avère pas si horrible que ça finalement
MÉTIER : Aiden se décrirait lui-même comme une étoile filante sur le point de se casser la gueule, mais son publiciste lui a demandé plusieurs fois de s’en tenir à « acteur »
LOGEMENT : Un luxueux appartement qui domine Srping Hill, bien trop de place pour un seul homme qui a installer un bowling dans une chambre
H² - Page 2 2684d68e3129682e6f4d9183096b1d191ef9e553

PETIT PLUS : ambidextre - allergique à la banane - ce genre de comportement silencieux qui fait toujours penser qu'il est en colère contre le monde - sourire faux 20/24h - adepte des questionnement sous la douche et des argumentaires devant le miroir - si vous ne trouvez plus de noix de pécan dans les épiceries c'est qu'il a tout dévalisé - un léger cheveu sur la langue quand il est énervé - portefeuille fendu en deux, souvenir de son grand-père dont il ne se sépare pas
RPs EN COURS :
H² - Page 2 Bcb9aabc194073ae56d3bd43a65d48dd

RPs EN ATTENTE :
H² - Page 2 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f5541704e394470476664686639413d3d2d3832303932393639372e313565366465623938373161616362393937363930393036373738372e676966
MILLIE ☽ everybody saw you smiling, yeah, you were always good at hiding. you were always asking questions so you wouldn't draw attention, everyone who used you, they never really knew you. you're always showing up for everybody but yourself.

H² - Page 2 Original
MAIDEN ☽ They say bad things happen for a reason. But no wise words gonna stop the bleeding 'cause she's moved on while I'm still grieving, and when a heart breaks no it don't break even.

H² - Page 2 D6928017c3826e20629dcdf0dfe3641c
MEGAN ☽ You were good to me. Leavin' isn't better than tryin', growin', but I'm just growin' tired. Now I'm worried for my soul and I'm still scared of growin' old. You were good to me.

H² - Page 2 Ebeabca68f0eb9d8cb1c99a43dd52eea3f9a4bf6
MABEL ☽ I've been down so long it look like up to me, they look up to me. I got fake people showin' fake love to me, straight up to my face, straight up to my face.
RPs TERMINÉS :
H² - Page 2 B5538d4c994b2dc152eb5c83527335c73d356abb

CRÉDITS : dovakhiin (avatar)
DC : none
PSEUDO : Schopenhoeur
Femme (elle)

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 12:48

you're a wizard, Harry :hp:
Bienvenue parmi nous :l:

just roll with the waves
But all of that is just a dream, shattered now, and everything's changed with one car and one night, It's driving through the prime of your life.  

H² - Page 2 FximBIO
H² - Page 2 2eDseF9
H² - Page 2 QqLqwzn
H² - Page 2 Qi7UeVN
Amos Taylor
Amos Taylor
les raisins de la colère
H² - Page 2 IAeu3cF ÂGE : 45 ans (02/05/1977)
SURNOM : Quelle idée !
STATUT : Elle a gommé ses ratures, effacé ses coquilles. Elle lui a rappelé que derrière le tragique se terrent parfois de belles histoires d'amour. Elle est sa renaissance, son renouveau et, aujourd'hui, ils sont ensemble parents d'une petite Micah née en décembre 2021.
MÉTIER : Propriétaire d'un casino que Raelyn a appelé "Octopus". Bras droit de Raelyn au Club, il gère l'acheminement et la revente des armes illégales.
LOGEMENT : Il vit depuis janvier 2021 avec Raelyn au 721 Daisy Hill Road à Logan City, dans un loft dont il tait l’adresse. Il possède également un catamaran dans un emplacement privé et, lui aussi, inconnu tous. Rae et lui, pour leur couverture, louent aussi un appartement "témoin" pour recevoir leurs proches et, de cette manière, conserver le secret de leur adresse.
H² - Page 2 YS7j0mgb_o

PETIT PLUS : Il ne cuisine pas, mais il sait faire à manger › C'est un excellent nageur › Après l'accident, il n'a plus plongé pendant des années. Il a recommencé récemment grâce à Raelyn › Alcoolique notoire. Il l'admet et essaie de se soigner après que les médecins lui ont promis une mort anticipée s'il n'arrêtait pas › La mauvaise foi est son arme préférée › Il fume beaucoup trop pour son bien › Il est obsédé par la sécurité de Raelyn, mais aussi celle de Micah. Sa peur de la perdre est grandissante et ne semble pas vouloir s'éteindre.
RPs EN COURS :
(05)
Amelyn #71Amelyn #72 Kelly #3Cian #6Chad #3 › Liam #6

H² - Page 2 0ca41f4f930cbaeae8e9a2d29a926cecd384086c
Amelyn #71 & #72I was lost until I found me in you. I saw a side of me that I was scared to, but now I hear my name and I'm running your way. I still look at you with eyes that want you. When you move, you make my oceans move too. It's my desire that you feed, you know just what I need. ☽ 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172

H² - Page 2 Qxq4
Cian #6I am the key to the lock in your house. That keeps your toys in the basement. Do not cry out or hit the alarm, you know we're friends till we die.

H² - Page 2 RlLeW9k7_o
Taylor familyBy faith, being moved by the fear of God, he made ready an ark for the salvation of his family

UNIVERS ALTERNATIFS :

H² - Page 2 B95081923810bf11362b65f208b84becdf7a1a7c
Amelyn UAchp 10Everybody knows that baby's got new clothes, but lately I see her ribbons and her bows have fallen from her curls. She takes just like a woman. She makes love just like a woman and she aches just like a woman. But she breaks just like a little girl. ☽ 12345678910

RPs TERMINÉS : Liste mise à jour dans la fiche de liens.

CRÉDITS : Stairsjumper (avatar), Harley (crackships profil), WALDOSIA. (code signature)
DC : Nope
PSEUDO : Ci!
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28495-amos-taylor-my-senses-have-been-stripped https://www.30yearsstillyoung.com/t28558-amos-taylor-ace-of-spades https://www.30yearsstillyoung.com/t29131-amos-taylor

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 EmptyMer 3 Aoû - 14:36

Bienvenue par ici. Courage pour la fin de ta fiche H² - Page 2 3258319053

--- and suddenly
i was there, caught up in a dream, running after a new reality.

H² - Page 2 JLuMeCF
H² - Page 2 TiuE8UW
H² - Page 2 B2ZhCTC

H² - Page 2 MjUFQYH
H² - Page 2 Hod8yO6
H² - Page 2 Qsba

Contenu sponsorisé

H² - Page 2 Empty
Message(#) Sujet: Re: H² H² - Page 2 Empty

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut