AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous pour vivre
N'oubliez pas de voter autant que possible.
-26%
Le deal à ne pas rater :
-26% Barre de son JBL Bar 2.1 Deep Bass
199 € 269 €
Voir le deal

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Suivant
AuteurMessage
Jiyeon Park
Jiyeon Park
l'âme vagabonde
ÂGE : 28 ans (27/05/1994) Gemini sun, Taurus moon and Virgo rising.
SURNOM : Ji, jiji (par les five), Yeonie, baby
STATUT : Techniquement elle est actuellement en couple libre avec Ethel, mais bon, Jiyeon papillonne toujours un peu, jamais très investie dans les relations romantiques. En fait elle ne pense pas avoir déjà été véritablement amoureuse, avoir des crush ici et là : oui, mais l'amour, le vrai: jamais. Les sentiments elle trouve ça trop dangereux, elle préfère couper court avant que ça ne dégénère.
MÉTIER : Vendeuse en boutique chez Weatherton, après des études en stylisme à Paris, elle pensait faire sa carrière là dedans, au final elle se voit plus devenir mannequin et influenceuse que travailleuse de l'ombre.
LOGEMENT : Chez sa soeur Maya au #33 sur James Street à Fortitude Valley. C'est pas ultra confortable mais elle ne fait pas sa difficile, déjà que sa soeur supporte qu'elle squatte chez elle...
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 UhSlHsN

TW IN RP : Alcohol abuse - Manipulation - Sex, a little bit.
TW IRL : None that I know of.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : Née un 27 Mai 1994, sous le signe du gémeaux ≈ mesure 1,66m et pèse 45kg ≈ Elle parle coréen, français (même si elle fait beaucoup de fautes) et anglais avec un adorable accent. ≈ Influenceuse, passion instagram, elle a déjà 3,1M d'abonnés. ≈ Met régulièrement des lentilles de contactes colorées pour avoir les yeux plus clair. ≈ Allergique aux chats. ≈ Mauvaise cuisinière. ≈ Addict à Starbucks. ≈ Grande bordélique, désorganisée, systématiquement en retard. ≈ Très sociable et adore sortir en soirée. ≈ Soju et bière over everything ≈ Fidèle en amitié, beaucoup moins en amour.
RPs EN COURS :
« A person with a good scent has a big wound inside. A well-ripe wound smells like flowers. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BvdNvup
FIVE ♡ If you wanna be my lover, you gotta get with my friends. Make it last forever, friendship never ends.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 A7A00Im
MAYA ♡ And I hate to make this all about me, But who am I supposed to talk to? What am I supposed to do, if there's no you?
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 DiVLQlJ
MARCELINE ♡ And I can see us twisted in bedsheets, August sipped away like a bottle of wine, 'Cause you were never mine.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 GC4E4KJ
ETHEL ♡ My baby's fly like a jet stream, High above the whole scene, Loves me like I'm brand new. So call it what you want, yeah, Call it what you want to.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 VHEq0if
MARVIN ♡ swear I don't love the drama, it loves me And I can't let you go, your hand print's on my soul, It's like your eyes are liquor, it's like your body is gold.

solveig #1 - les five #1 - Bellamy #2 - Marceline #1 - Eleonora #1 - Kai #1 - Heather #1 - Ruth #1 - Lucas #1 - Seth #1 (fb) - Ethel #1 - Kai & Hugo #1 - Anastasia #1 - Madison #1 - Taehyung #1 - Malik #1 - Carl #1

RPs EN ATTENTE :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 GGlDS8y

Heather & Diana (flirt et disputes) - Les Five vs Seth (drama time) - Les fives au chevet de Kai - Les Five à Vegas (Celine notre queen) - Jackson Mills.

RPs TERMINÉS :
CRÉDITS : romeochamberlain (avatar) tumblr (gif)
DC : nope.
PSEUDO : smmg/Marie
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45824-jiyeon-set-myself-on-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t45845-jiyeon-can-t-control-myself#2328549 https://www.30yearsstillyoung.com/t45847-jiyeon-park#2328575 https://www.30yearsstillyoung.com/t45848-jiyeon-park#2328603

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Empty
Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMar 6 Sep 2022 - 12:21

J'épouse Cristina, je me tape Ambrose et je tue Mads ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4251317097

Noor, Kai et Dani :OO:

Easy they come, easy they go. I jump from the train, I ride off alone. I never grew up, it's getting so old
sunmi
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 908854lgbt
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 OdFvFRG
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 OrLErGE
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 7ZWT0EU
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 InF9M6m
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 QIDiPqb
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4PicGqX
Revenir en haut Aller en bas
Midas Sterling
Midas Sterling
la divine comédie
la divine comédie
STATUT : Célibataire, il a les yeux qui brillent vite, mais pas longtemps. Père de Posy depuis le 04 février 2018.
MÉTIER : Gagnant 2016 de l'édition australienne de The X-Factor, popstar, auteur-compositeur-interprète, fantasme de ta petite sœur, de ta mère et sans doute de ton père. Ça fait deux ans qu'il promet un quatrième album à son label, mais il n'a pas encore écrit la moindre chanson.
LOGEMENT : 340 Beachcrest road à Bayside. Si ce n'est pas encore la campagne, il s'est toutefois éloigné de l'agitation du centre ville.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 3675c70b98da816f34ce5bfd9e987a7a44f6c57c

ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : être propulsé au rang de célébrité n'a pas fait de lui l'enfant prodige de la famille : pour ses parents étroits d'esprit, il a choisi une voie qui manque de sérieux › depuis X-Factor, il communique à peine avec son père et son frère ainé › il regrette de ne pas passer plus de temps avec Posy, mais a choisi de garder son existence secrète pour la protéger d'un tapage médiatique › il sait qu'il est fait pour la musique et la scène, c'est là qu'il se sent le plus vivant, mais il étouffe : chanter de la musique pop n'est pas son choix, son label lui laisse très peu de liberté artistique
RPs EN COURS :
(06)
nicholascharliejo #2jo #3 (2016)amos #2 › olive #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Bc1f6bc3894674e1fd9f0212d407ad5f6553eb05
mine #2 & #3Life a skipping rope, finding solace in a note. Had to struggle when I was broke, writing music just to cope. She was the piano, I'm the xylophone. You can have the trumpet, I'm the saxophone. I'm the strings and you're the timpani. You're my constant tambourine. I'm the chords and you're the melody, this life's one big symphony. ☽ 123

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 9263f65e368a75388a17f0d0f84e489d74b89d92
marley (scénario libre)All this time I've spent with you, all that we've been through. All this time I've spent with you, I am tied to you. A year away, A year alone. The tears have fallen but we have grown. The sun will rise, the seasons change, and here we are. A year has passed, Our children grow. And in their eyes, I see your soul.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 C7f035a209436b1d74b06a5c9fd73c59c639193d
olive #1Hey sister, know that water's sweet but blood is thicker. Oh, if the sky comes falling down for you, there's nothing in this world I wouldn't do. What if I'm far from home ? Oh brother, I will hear you call. What if I lose it all ? Oh sister, I will help you out.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_nm1d3lw4051qg8dzlo4_r1_250
sterlinoramos #2 & oscar (pré-lien libre)Stolen dreams took our, our childish days, still ain't nothin' changed, now we're grown. We're still young, still got our mindless ways and our timeless phase, kickin' songs.

RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens

POUR INFO :
dialogues en teal.
j'écris à la première personne du singulier et au présent.

CRÉDITS : ssoveia (avatars), harley, lexiressources, wildwcmenrxs (gifs)
DC : Raelyn Blackwell (Lady Gaga) & Megan Williams (Sydney Sweeney)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45772-midas-hide-away-your-sons-and-daughters https://www.30yearsstillyoung.com/t45785-midas-there-are-times-when-i-don-t-like-myself https://www.30yearsstillyoung.com/t45787-midas-sterling

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMar 6 Sep 2022 - 15:45

J'épouse Noor, je me tape Dani et je tue Kai sisi

Yasmine, Charlie, Murphy

Leto Sinclair
Leto Sinclair
la baroudeuse
SURNOM : Let it be
STATUT : En couple (ça va de mieux en mieux)
MÉTIER : Chercheuse en neurosciences, se partage entre des conférences à l'université et un poste d'adjointe au sein des services sociaux
LOGEMENT : Redcliffe, #321 Orchid Street, un appartement trop grand pour elle seule
happy girl

TW IN RP : Mort (d'animaux), violences familiales / abus sur mineur (protection de l'enfance)
ORIENTATION SEXUELLE : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Elle parle anglais, français, espagnol, a des notions de grec et d'arabe, et connaît des insultes dans presque toutes les langues. Pas vraiment des connaissances académiques, mais des apprentissages sur le tas, selon les origines des collègues de ses parents. ≈ Elle est accro au café noir. Pas un jour ne se passe sans qu'elle boive trois à quatre tasses de ce remède miracle qui l'aide à se concentrer. ≈ Elle est allergique aux sulfites et ne boit donc pas d'alcool. ≈ Elle est fan des Jonas Brothers depuis son adolescence.
RPs EN COURS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Ycx0SBi
Leden ∆ Do you remember, we were sittin', there by the water? You put your arm around me for the first time ; you made a rebel of a careless man's careful daughter. You are the best thing, that's ever been mine.

Leden#2Leden#3

∆∆∆

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1am4eqr

Freya#1Ethan#1Autumn#1Louisa#1Caitriona#2Mateo#1

RPs EN ATTENTE :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 YO0JrcJ

... ∆ You ?

RPs TERMINÉS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 DY50UTQ

≈ 2022 Leden#1Hunter#1Eden#1Caitriona#1Tessa#1RefugeNephtys#1Hunter#2Jolene#1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 B3EL4Rr

Spoiler:

CRÉDITS : (Avatar by almondavatars ; Gif signa by unknown ; Gifs by celebadmiration, goodtroubledaily, viktorhargreeves & wahgifs)
DC : Dramabel (ft. Jennifer Lawrence) & Romantic Noor (ft. Naomi Scott)
PSEUDO : Lucy
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t42608-leto-hope-it-never-ends https://www.30yearsstillyoung.com/t42651-leto-we-were-a-fresh-page-on-the-desk https://www.30yearsstillyoung.com/t42656-leto-sinclair https://www.30yearsstillyoung.com/t42657-leto-sinclair

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMar 6 Sep 2022 - 16:19

(Je trouve cette réponse intéressante @Midas Sterling ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4251317097)

J'épouse Charlie, je me tape Yasmine, je laisse Murphy vivre sa vie.

Rhett, James, Isaac ?

I  think I'm in love
he got that boyish look that I like in a man, I am an architect, I'm drawing up the plans. it's like I'm 17, nobody understands, no one understands @taylorswift ≈ i think he knows › (c) alaska.  

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 QqLqwzn
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 PtQa10x
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 MGSbLAu
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EV8FyP7
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 335306globetrotter
Will Cadburry
Will Cadburry
le golden button
le golden button
SURNOM : Will est déjà un surnom. Mais sinon il y a Birdie qui t'en donne tout un tas d'autres, tous aussi ridicules les uns que les autres.
STATUT : Marié avec Birdie mais célibataire depuis de bien trop longues années.
MÉTIER : Youtubeur à plein temps. Une chaîne de gaming qui réunie bientôt deux millions d'abonnés et une chaîne secondaire dans laquelle tu parles des dinosaures que tu aimes tant.
LOGEMENT : En collocation entouré de femmes, franchement pas de quoi se plaindre.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Rrby

GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : vit dans un monde imaginaire où les dragons et les licornes vivent avec nous sur terre ◊ optimiste, énergétique, souriant et débordant d'imagination ◊ grande peur de se retrouver seul, malgré ce qu'il peut dire ◊ a le contact facile ◊ trois tatouages ; l'écriture elfique de l'Anneau sur l'avant bras, le chapelier fou sur le mollet et un matching tattoo avec Birdie ◊ geek nerd et fier de l'être ◊ diabétique insulino-dépendant bien que très gourmand ◊ le déni c'est la base non ? n'a toujours pas digéré le départ de son père quand il était enfant. ◊ bi-curious.
RPs EN COURS :
[10/07]

Autumn
les 4 aliens
Angus
Icare
Amaya #3
Sofia&Birdie (fb)
Asher #2
Adèle #4
Sofia #5
Primrose #3
Wildie #16

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_oqm1ruKz4B1vsrvbxo3_250
WILLIA Too young, too dumb to realize that I should have bought you flowers, and held your hand. Should have gave you all my hours when I had the chance. Take you to every party 'cause all you wanted to do was dance.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Ozc7
WILDIE - Red, white, blue is in the sky, summer's in the air and, baby heaven's in your eyes, I'm your national anthem.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Gdyd
WILLADIE - Sat staring, counting spiral patterns on the wall. You wonder if your luck is ever gonna turn around, but oh... You need a little light to guide the way, waiting on the sun to shine again, you gotta keep your head up high.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 32tv
WILLAYA - We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.

RPs EN ATTENTE : Andy, Prim #3, Wildie #16

oeuvres d'art de Queen HH:

RPs TERMINÉS : Lily #1 ; Adèle #1 ; Birdie (fb) ; Birdie #2 ; Svetlana #2 ;Sofia #1 ; Birdie #6 ; Nico #1 ; Ally #1 ; Willele #2 ; Jordan&Birdie ; Wildie #8 ; Birdie & HH ; Amaya ; Sofia #2 ; Birdie #4 (fb) ; Nino & Adèle ; Birdie #10 ; Asher  ; Sofia #4 (fb) ; Wildie 14 ;Primrose #2

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 AppropriateEdibleGoldenretriever-size_restricted

abandonnés ;
Spoiler:

CRÉDITS : avatar; cristalline - gifs; tumblr - ubs; loonywaltz
DC : Caleb, le papa poule.
PSEUDO : Deathly Hallows
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45128-will-2-0-i-know-it-s-crazy-to-believe-in-silly-things-but-it-s-not-that-easy https://www.30yearsstillyoung.com/t45168-will-lust-for-life#2290703 https://www.30yearsstillyoung.com/t30308-will-dunham#1331357 https://www.30yearsstillyoung.com/t45174-will-cadburry#2290824

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMar 6 Sep 2022 - 21:26

J'épouse Isaac, je me tape James et je tue Rhett

Primrose, Zoya, Diana

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 2321267182:
Anwar Zehri
Anwar Zehri
le bébé lion
le bébé lion
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 MTtf4TM ÂGE : 40 ans (20/06/82)
SURNOM : annie, il a jamais donné son accord mais ça les gens s'en foutent, visiblement
STATUT : séparé, le divorce sans cesse repoussé à plus tard, éternel second de toutes ses relations ~ un aîné qui a quitté le nid, et de nouveau le nez dans les couches depuis la naissance d'alma en avril 2020
MÉTIER : inspecteur à la brigade des homicides depuis 2016, de retour après 7 mois de congé sabbatique et prêt à martyriser (gentiment) charlie, il balade aussi des touristes sur son voilier pour mettre du beurre dans les épinards
LOGEMENT : #259 beachcrest road (bayside), maze a élu domicile entre le perroquet et le bonzaï, alma y gazouille lorsqu'elle n'est pas chez sa mère
gif@altmaled

TW IN RP : police, armes à feu, stress post-traumatique, mention de crimes de sang, banalisation de l'alcool, abandon parental
TW IRL : non-communiqués
PETIT PLUS : un fils né en 2000, Tarek, qu'il partage avec sa (future ex) femme et une fille née en 2020, Alma, fruit d'une relation d'un soir ☆ végétarien ☆ né au Pakistan (Lahore), à Brisbane depuis ses 7 ans ☆ brigade des stups de 2008 à 2016 ☆ un voilier amarré à Bayside, le "Borealis", son refuge ☆ a pris la nationalité australienne à sa majorité ☆ conduit comme "un sauvage" ☆ micro un peu, piano beaucoup, batterie à la folie ☆ il écrivait ses propres textes, mais ça, c'était avant ☆ musulman de culture, athée de religion ☆ collectionne les casquettes ☆ toujours des bonbons dans les poches
RPs EN COURS : zoya #2 ☆ river ☆ amosjamiecharlie #3caelan #5viviancameronlou #2caitrionachanningirisjackson #3talia #3caelan #4rosalie (16/10 lolzie)

FLASHBACKS / ALTERNATIFS : alexa (2019)jordan (zombies au)maze (1976 au)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 0de933ae98536c5a5ae4e76c05c89ccfadb9eb1d
LILINWAR (3) › we laid down in the grass, put our feet towards the sky, pretending we could walk on clouds. Where are the days of summer, on top of the world unstoppable ? Where are the days of wonders, when nothing's impossible ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_nrt75oB5N51rk4j0bo3_400
MAZEWAR (6) (au) › it's all right, i survived, i'm alive again, 'cause of you made it through every storm, what is life, what's the use if you're killing time ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 81733e336a796903f6d95749419885bd8ba361d5
JACKSWAR (3) › Come back from the future for we didn't fall, can the broken sky unleash one more sunrise for the dawn, it's all gone wrong, we've lost the sun, where do we go(go) when it's all over ?

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_inline_paupwdp7uD1rfmocr_250
CAELANWAR (4) (5) › i was all bless and vibes 'til a vortex comes i crumble inside, stare at the wall and phone i switch off, don't care at all and work can get lost, no reason i can pin down, guess i'm a bit depressed a bit down

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 18462c57e6f2e7b8bf1dc806dd43ee9299b41580
ZOYANWAR (2) › kamikaze airplanes in the sky, are we going down or will we fly ? this could be a shipwreck on the shore, or we could sail away forevermore- this time it's sink or swim

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 5a186516f9481792d8cbd40a9c03d683dab110c4
JAYNWAR (1) › now play your part, you're along for the ride thinking that all is said in confidence, yeah you realize now i'm swimming in the sea and friendship is a small boat in a storm

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Original
CHANWAR (3) › sometimes to win, you've got to sin, don't mean i'm not a believer, and major tom will sing along, yeah they still say i'm a dreamer, i'm an angel with a shotgun

RPs EN ATTENTE : naomi ☆ chris ☆ jina ☆ maze #6
RPs TERMINÉS :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 MW59MHp
NORANWAR (scénario) › let me be the one you call, if you jump I'll break your fall, lift you up and fly away with you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart, if you need to crash then crash and burn, you're not alone.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 CommonBarrenGrouse-size_restricted
ZEHRILEY (scénario) › once again i'm settling for second best, turn the page and skip to the end, to where i swore that i would try, since the last time i crossed that line in the back of my mind, i know it only hurts when that door gets opened, dreams are lost and hearts are broken.

2021maze #5charlie #2jackson #2charlie #1jackson #1noa #5caelan #3jill #2 2020norah #6talia #2maze #4caelan #2norah #5dylias (incruste)maze #3jill #1noa #4norah #4maze #2mitchell #2leenaolivialene #2talia #1 2019norah #3alfie #1zoya #1tad #3caelan #1lonnie #3norah #2lene #1romynorah #1noa #3tad #2mitchell #1 2018dylantess #2lonnie #2maze #1street cats #2noa #2arthurtess #1tad #1noa (arrestation)delilah #1jack #1lonnie #1lou #1noa #1 2017street cats #1 alternatifscesar #1 (slasher au)cesar #2 (slasher au)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tenor
IBIS LE PERROQUETintervention #1

CRÉDITS : avatar@aeroplane & sign@altmaled & userbar@loonywaltz
DC : hassan & tommy & vittorio
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t17047-anwar-bad-guys-need-to-be-lucky-everytime-good-guys-only-need-to-be-lucky-once https://www.30yearsstillyoung.com/t17246-anwar-zehri https://www.30yearsstillyoung.com/t22264-anwar-zehri

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMer 7 Sep 2022 - 0:15

J'épouse Zozo, je me tape Prim et je tue Diana

Jordan, Lou, River

- I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. -

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 763064237  :burger::

Zoya Lewis
Zoya Lewis
l'esprit libre
l'esprit libre
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 7vHkInU ÂGE : trente étés, née le 20 août 1992.
SURNOM : Zozo c'est bon signe, Zoya c'est qu'elle énerve le monde, Lewis c'est la fin du monde
STATUT : Mère (incapable) célibataire d'une petite fille dont le doux nom est Chloé, née le 24 février 2021.
MÉTIER : Photographe en freelance
LOGEMENT : #90 Hughton avenue à Redcliffe, dans un loft avec sa fille.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Nf7q

TW IN RP : abandon d'enfant - problèmes de fertilité
PETIT PLUS : Originaire de Brisbane ➼ A trois frères ➼ Passionnée par la photographie mais aussi la peinture et la cuisine ➼ Les voyages sont sa raison d'être ➼ A 25 ans, on lui annonce qu'elle ne pourra pas avoir d'enfants ➼ A 28 ans, elle tombe enceinte après une histoire d'un soir ➼ Sa fille nait en février 2021, Chloe, qu'elle élève seule (par choix) ➼ Ne gère pas cette nouvelle responsabilité qui lui incombe.
RPs EN COURS :
04/08
Eliya #2 (juill.2022) ➼ Camya #4James #1Amya #3Birdoya 9

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Giphy-downsized-large
LEWIS FAMILY ➼ The family. We are a strange little band of characters trudging through life sharing diseases and toothpaste, coveting one another’s desserts, hiding shampoo, borrowing money, locking each other out of our rooms and trying to figure out the common thread that bound us all together.
ZEKE SCENARIO & TONY SCENARIO.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Giphy
AMBROSE ➼ i love my eyes when you look into them. i love my name when you say it. i love my heart when you touch it. i love my life when you are in it.

TROYA ➼ We all need that someone, who gets you like no one else, right when you need it the most, we all need a soul to rely on, a shoulder to cry on, a friend through the highs and the lows.

BIRDOYA ➼ we laugh at the dumbest jokes, put up with each others worst moods, go along with the craziest ideas , that's what make us the most amazing friends

LEWAINE ➼ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down

ZOEYA ➼ once in a while someone comes into your life and changes everything, they will cheer you up when you are down, laugh with you until your stomach hurts and make you feel at home when you are far away. No matter the distance, she will follow your arrow - wherever it may go.

ELIYA ➼ You got me fucked up in the head, boy, never doubted myself so much, like, am I pretty? Am I fun, boy?, I hate that I give you power over that kind of stuff. It's always one step forward and three steps back, do you love me, want me, hate me? Boy, I don't understand. No, I don't understand
RPs EN ATTENTE : Anouille #2 ➼ Troya #3 ➼ Zoeya #3 ➼ Yara #1
RPs TERMINÉS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Giphy
ZODDY ➼ I hate how you don't even try. I hate how you don't care. I hate how i still try to keep you in our life.
#1#2#3#4#5#6#7#8#9.

FBBirdoya #6 (nov. 2014) ➼ Camya #3 (nov. 2017) ➼ Zoeya #1 (août 2018) ➼ Birdoya #4 (fb) (fév.2019) ➼ Zoyanwar #1 (fb) (oct.2019)

2020Mila #1 (janv.) ➼ Lewaine #1 (mars) ➼
Birdoya #1 (juin)

2021Troya #1 (août) ➼ Camya #1 (sept.) ➼ Zotumn #1 (oct.) ➼ Trent #2 (nov.) ➼ Swann #1 (nov.) ➼ Birdoya #2 (nov.) ➼ Zoeya #2 (nov.) ➼ Eliya #1 (nov.) ➼ Lewaine #2 (déc.) ➼ Lewis family #1 (déc.) ➼ Birdoya #3 (déc.) ➼ Tesya #1 (déc.)

2022 Birdoya #5 & Troya #3 (fév.) ➼ Zola #1 (fév.) ➼ Amya #1 (mars) ➼ Amya #2 (mars) ➼Jorbir #63 & Birdoya #8 (mai) ➼

UAChanoya #1 Camya #2 (ua)

les anciennes histoires:

DC : Gabrielle & Iris
PSEUDO : ellialola
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40073-zoya-lewis-be-what-you-want-to-be-when-you-get-a-head-full-of-dreams https://www.30yearsstillyoung.com/t40141-zoya-i-m-just-a-free-spirit-with-a-wild-heart-and-an-open-road-ahead https://www.30yearsstillyoung.com/t40443-zoya-lewis https://www.30yearsstillyoung.com/t40261-zoya-lewis

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMer 7 Sep 2022 - 8:44

@Anwar Zehri ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 3258319053

J'épouse River, je me tape Jojo et Lou (je peux pas choisir entre les deux, sorry).

Jackson, Joshua & Channing

am i broken?
I've tried everything and anything, but nothing seems to work quite like it should, between the madness and the apathy, seems there's nothing left inside of me that's good.

@BESIDETHECROCODILE

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 CT7S3R9

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 I7IpUTV
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 HZBIitR
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Lbjcusp
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BBZ3hXL
Spoiler:

River Shears
River Shears
L'âme-stram-gram
L'âme-stram-gram
ÂGE : 37 ans (27.07.85 : leo sun, virgo rising, aquarius moon)
SURNOM : Riv pour certains, Rivie pour de rares autres
STATUT : mariée depuis 12 ans, n'a pas signé les papiers du divorce, n'a pas revu son fils Liberty depuis deux ans
MÉTIER : journaliste d'investigation indépendante mention chômeuse surtout présentement
LOGEMENT : officiellement domiciliée à Logan city, squatte ""provisoirement"" chez Jamie à Bayside
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_on28r3TGd31qjhsfzo4_250

TW IRL : GrosBill
ORIENTATION SEXUELLE : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : froide d'apparence et d'attitude, ses fossettes réchauffent son sourire ◊ a travaillé pour The Australian ◊ n'a jamais quitté son orb de V.Westwood ◊ roulait en SUV blanc avant de perdre son permis pour quelques mois ◊ végé ◊ serpentard et lannister, paradoxalement pas une peste ◊ son père est député à la Chambre des Représentants depuis les élections fédérales australiennes de 2019 ◊ allure fière et introvertie à la fois ◊ s'est fait tatouer un petit croissant de lune sur la fesse pendant sa fugue
RPs EN COURS : 9/6

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Original
s h e b a u m ::
she's lost control. and she gave away the secrets of her past and said, "I've lost control again". and she turned around and took me by the hand and how I'll never know just why or understand and say she's lost control again. and she showed up all the errors and mistakes, and she expressed herself in many different ways until she lost control again. and walked upon the edge of no escape and laughed, "I've lost control"

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Aa421366e7be241ea9a3e77e0b1b03e2
s i l v e r ::
gimme danger, little stranger and I feel with you at ease. gimme danger, little stranger and I'll feel your disease. There's nothing in my dreams just some ugly memories. There's nothing left alive but a pair of glassy eyes. Raise my feelings one more time. Swear you're gonna feel my hand

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 53b553f67b3738375a3b0773e579128c
j a m i v e r ::
the daylight's fading slowly. The time with you is standing still. I cannot lie. From you, I cannot hide, I'm losing will to try. Can't hide it, can't fight it. And if there's no tomorrow and all we have is here and now I'm happy just to have you
2 - 3

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_inline_p07gddq19L1uvee7b_400
s a m e r ::
a war is coming and we're stuck here with our mini pains, with our little tears. Hearts once open are now closing down. The threat is smearing all over me no one to notice, to recognize me. No call for rain or wind can wash it all away. For here we will be, for here we will stay.

dinis#1

RPs EN ATTENTE : anwar - gaïa - auden#2
RPs TERMINÉS : shebaum#1 - rivell#1 - jamiver#1 - gabrielle#1 - rivell#3 - auden#1 - jamiver#2
CRÉDITS : thestral. ◊ loonywaltz ◊
DC : none
PSEUDO : lagression
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40617-ungodly-hour https://www.30yearsstillyoung.com/t42731-pendant-que-les-champs-brulent#2147159 https://www.30yearsstillyoung.com/t43052-river-shears

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMer 7 Sep 2022 - 10:34

épouse moi grand fou

j'épouse Joshua, je me tape Joshua et je tue Joshua, je me tape Channing et je tue Jackson, ou inversement  ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 782896472

Millie, Mac, Birdie

le chant du cygne

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Diamond
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 YtxTUla
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 MUoDGko
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Smokers
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 R5x0JQM
Zoya Lewis
Zoya Lewis
l'esprit libre
l'esprit libre
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 7vHkInU ÂGE : trente étés, née le 20 août 1992.
SURNOM : Zozo c'est bon signe, Zoya c'est qu'elle énerve le monde, Lewis c'est la fin du monde
STATUT : Mère (incapable) célibataire d'une petite fille dont le doux nom est Chloé, née le 24 février 2021.
MÉTIER : Photographe en freelance
LOGEMENT : #90 Hughton avenue à Redcliffe, dans un loft avec sa fille.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Nf7q

TW IN RP : abandon d'enfant - problèmes de fertilité
PETIT PLUS : Originaire de Brisbane ➼ A trois frères ➼ Passionnée par la photographie mais aussi la peinture et la cuisine ➼ Les voyages sont sa raison d'être ➼ A 25 ans, on lui annonce qu'elle ne pourra pas avoir d'enfants ➼ A 28 ans, elle tombe enceinte après une histoire d'un soir ➼ Sa fille nait en février 2021, Chloe, qu'elle élève seule (par choix) ➼ Ne gère pas cette nouvelle responsabilité qui lui incombe.
RPs EN COURS :
04/08
Eliya #2 (juill.2022) ➼ Camya #4James #1Amya #3Birdoya 9

LEWIS FAMILY ➼ The family. We are a strange little band of characters trudging through life sharing diseases and toothpaste, coveting one another’s desserts, hiding shampoo, borrowing money, locking each other out of our rooms and trying to figure out the common thread that bound us all together.
ZEKE SCENARIO & TONY SCENARIO.

AMBROSE ➼ i love my eyes when you look into them. i love my name when you say it. i love my heart when you touch it. i love my life when you are in it.

TROYA ➼ We all need that someone, who gets you like no one else, right when you need it the most, we all need a soul to rely on, a shoulder to cry on, a friend through the highs and the lows.

BIRDOYA ➼ we laugh at the dumbest jokes, put up with each others worst moods, go along with the craziest ideas , that's what make us the most amazing friends

LEWAINE ➼ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down

ZOEYA ➼ once in a while someone comes into your life and changes everything, they will cheer you up when you are down, laugh with you until your stomach hurts and make you feel at home when you are far away. No matter the distance, she will follow your arrow - wherever it may go.

ELIYA ➼ You got me fucked up in the head, boy, never doubted myself so much, like, am I pretty? Am I fun, boy?, I hate that I give you power over that kind of stuff. It's always one step forward and three steps back, do you love me, want me, hate me? Boy, I don't understand. No, I don't understand
RPs EN ATTENTE : Anouille #2 ➼ Troya #3 ➼ Zoeya #3 ➼ Yara #1
RPs TERMINÉS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Giphy
ZODDY ➼ I hate how you don't even try. I hate how you don't care. I hate how i still try to keep you in our life.
#1#2#3#4#5#6#7#8#9.

FBBirdoya #6 (nov. 2014) ➼ Camya #3 (nov. 2017) ➼ Zoeya #1 (août 2018) ➼ Birdoya #4 (fb) (fév.2019) ➼ Zoyanwar #1 (fb) (oct.2019)

2020Mila #1 (janv.) ➼ Lewaine #1 (mars) ➼
Birdoya #1 (juin)

2021Troya #1 (août) ➼ Camya #1 (sept.) ➼ Zotumn #1 (oct.) ➼ Trent #2 (nov.) ➼ Swann #1 (nov.) ➼ Birdoya #2 (nov.) ➼ Zoeya #2 (nov.) ➼ Eliya #1 (nov.) ➼ Lewaine #2 (déc.) ➼ Lewis family #1 (déc.) ➼ Birdoya #3 (déc.) ➼ Tesya #1 (déc.)

2022 Birdoya #5 & Troya #3 (fév.) ➼ Zola #1 (fév.) ➼ Amya #1 (mars) ➼ Amya #2 (mars) ➼Jorbir #63 & Birdoya #8 (mai) ➼

UAChanoya #1 Camya #2 (ua)

les anciennes histoires:

DC : Gabrielle & Iris
PSEUDO : ellialola
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t40073-zoya-lewis-be-what-you-want-to-be-when-you-get-a-head-full-of-dreams https://www.30yearsstillyoung.com/t40141-zoya-i-m-just-a-free-spirit-with-a-wild-heart-and-an-open-road-ahead https://www.30yearsstillyoung.com/t40443-zoya-lewis https://www.30yearsstillyoung.com/t40261-zoya-lewis

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMer 7 Sep 2022 - 11:46

J'épouse Millie, je me tape Birdie et je tue Mac.

Dani, Noor, Jiyeon

am i broken?
I've tried everything and anything, but nothing seems to work quite like it should, between the madness and the apathy, seems there's nothing left inside of me that's good.

@BESIDETHECROCODILE

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 CT7S3R9

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 I7IpUTV
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 HZBIitR
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BBZ3hXL
Spoiler:

Vittorio Giovinazzo
Vittorio Giovinazzo
le mal du pays
le mal du pays
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 9OYzxwd ÂGE : 36 ans (13/04/86)
SURNOM : vitto par à peu près tout le monde, totti par ses frères
STATUT : il tente non sans mal d'apprendre à manier l'art de la communication, tout en restant persuadé que les actions valent mieux que les belles paroles
MÉTIER : moniteur de boxe américaine et bras droit du gérant d'Hibiscus Sports, Donnie, ce dernier lui a récemment confié la gestion du Dojo racheté à Danika début 2022
LOGEMENT : #34 pine street (bayside), un petit duplex qu'il partage avec Brusco, le chien qu'il a adopté (ou qui l'a adopté, on ne sait pas trop)
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 2D58

TW IN RP : misogynie, langage, pratique religieuse, homophobie intériorisée, xenophobie
TW IRL : non-communiqués
PETIT PLUS : à brisbane depuis septembre 2016 ☆ deux demi-frères et une demi-soeur ☆ ceinture noire de full-contact ☆ parle italien & napolitain, accent anglais déplorable ☆ a obtenu une équivalence à son diplôme de droit italien fin 2020 ☆ bénévole chez Home Connect, il distribue des repas et dispense de l'aide juridique aux sans-abris ☆ zéro sens de l'orientation ☆ se déplace à vélo ☆ SDF au début de ses études ☆ ancien procuratore sostituto au barreau de Rome ☆ (trop) carriériste ☆ élevé dans une cité, il en a parfois encore l'attitude ☆ attaché à la religion, fréquente régulièrement l'église
RPs EN COURS : gaïa #9 ☆ nino #8romyrusselllisbeth (05/06)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Jwhy
GIOVINETTI (8) › passion or coincidence once prompted you to say "pride will tear us both apart" - well, now pride's gone out the window, cross the rooftops, run away

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Z8AxICz
VITTAÏA (9) › I practice every day to find some clever lines to say to make the meaning come true, but then I think I'll wait until the evening gets late and I'm alone with you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_o7g3ep1xVe1tctq75o8_r1_400
VITTONNIE (scénario) › doesn't matter what you see, I know I could never be someone that'll look like you, doesn't matter what you say, I know I could never face someone that could sound like you

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BruisedAnguishedAfricancivet-max-1mb
HOMELESS CONNECT (préliens) › so take my hands and come with me, we will change reality, so take my hands and we will pray, they won't take you away, they will never make you cry, they will never make you die

RPs EN ATTENTE : gabrielle
RPs TERMINÉS : 2022gaïa #8gaïa #7 (mails) 2021nino #7gaïa #6 2020matthias #4gaïa #5nino #6adèle #1livia #3danika #1joseph #1gaïa #4 2019nino #5matthias #3matthias #2gaïa #3edge #1cora #4nino #4vittaïariane 2018deborah #1ariane #3cora #3benjaminnino #3ariane #2heidi #3rooftop nightariane #1gaïa #2cora #2 2017kaecy #2kane #1livia #2continazzetti #1nino #2gaïa #1finnley #1heidi #2sofia#teamburgerlivia #1nino #1kaecy #1heidi #1 2016cora #1matthias #1chelsea flashbacksariane (2010)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_pipn7spQwL1x3f696o1_500
CRÉDITS : avatar@angie & sign@drake + childish + solosands & userbar@loonywaltz & dessin@jojoracoon
DC : hassan & tommy & anwar
PSEUDO : yumita (élodie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t11778-piuttosto-can-vivo-che-leone-morto-vittorio https://www.30yearsstillyoung.com/t11891-vittorio-giovinazzo http://madebyumita.tumblr.com

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyDim 11 Sep 2022 - 15:22

J'épouse Noor, je me tape Dani, je laisse Jiyeon tranquille :drama:

Clément, Marceline, Asher

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 763064237  :burger: :

Jiyeon Park
Jiyeon Park
l'âme vagabonde
ÂGE : 28 ans (27/05/1994) Gemini sun, Taurus moon and Virgo rising.
SURNOM : Ji, jiji (par les five), Yeonie, baby
STATUT : Techniquement elle est actuellement en couple libre avec Ethel, mais bon, Jiyeon papillonne toujours un peu, jamais très investie dans les relations romantiques. En fait elle ne pense pas avoir déjà été véritablement amoureuse, avoir des crush ici et là : oui, mais l'amour, le vrai: jamais. Les sentiments elle trouve ça trop dangereux, elle préfère couper court avant que ça ne dégénère.
MÉTIER : Vendeuse en boutique chez Weatherton, après des études en stylisme à Paris, elle pensait faire sa carrière là dedans, au final elle se voit plus devenir mannequin et influenceuse que travailleuse de l'ombre.
LOGEMENT : Chez sa soeur Maya au #33 sur James Street à Fortitude Valley. C'est pas ultra confortable mais elle ne fait pas sa difficile, déjà que sa soeur supporte qu'elle squatte chez elle...
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 UhSlHsN

TW IN RP : Alcohol abuse - Manipulation - Sex, a little bit.
TW IRL : None that I know of.
PETIT PLUS : Née un 27 Mai 1994, sous le signe du gémeaux ≈ mesure 1,66m et pèse 45kg ≈ Elle parle coréen, français (même si elle fait beaucoup de fautes) et anglais avec un adorable accent. ≈ Influenceuse, passion instagram, elle a déjà 3,1M d'abonnés. ≈ Met régulièrement des lentilles de contactes colorées pour avoir les yeux plus clair. ≈ Allergique aux chats. ≈ Mauvaise cuisinière. ≈ Addict à Starbucks. ≈ Grande bordélique, désorganisée, systématiquement en retard. ≈ Très sociable et adore sortir en soirée. ≈ Soju et bière over everything ≈ Fidèle en amitié, beaucoup moins en amour.
RPs EN COURS :
« A person with a good scent has a big wound inside. A well-ripe wound smells like flowers. »
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BvdNvup
FIVE ♡ If you wanna be my lover, you gotta get with my friends. Make it last forever, friendship never ends.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 A7A00Im
MAYA ♡ And I hate to make this all about me, But who am I supposed to talk to? What am I supposed to do, if there's no you?
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 DiVLQlJ
MARCELINE ♡ And I can see us twisted in bedsheets, August sipped away like a bottle of wine, 'Cause you were never mine.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 GC4E4KJ
ETHEL ♡ My baby's fly like a jet stream, High above the whole scene, Loves me like I'm brand new. So call it what you want, yeah, Call it what you want to.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 VHEq0if
MARVIN ♡ swear I don't love the drama, it loves me And I can't let you go, your hand print's on my soul, It's like your eyes are liquor, it's like your body is gold.

solveig #1 - les five #1 - Bellamy #2 - Marceline #1 - Eleonora #1 - Kai #1 - Heather #1 - Ruth #1 - Lucas #1 - Seth #1 (fb) - Ethel #1 - Kai & Hugo #1 - Anastasia #1 - Madison #1 - Taehyung #1 - Malik #1 - Carl #1

RPs EN ATTENTE :
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 GGlDS8y

Heather & Diana (flirt et disputes) - Les Five vs Seth (drama time) - Les fives au chevet de Kai - Les Five à Vegas (Celine notre queen) - Jackson Mills.

RPs TERMINÉS :
CRÉDITS : romeochamberlain (avatar) tumblr (gif)
DC : nope.
PSEUDO : smmg/Marie
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45824-jiyeon-set-myself-on-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t45845-jiyeon-can-t-control-myself#2328549 https://www.30yearsstillyoung.com/t45847-jiyeon-park#2328575 https://www.30yearsstillyoung.com/t45848-jiyeon-park#2328603

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyDim 11 Sep 2022 - 15:37

merci de ne pas me tuer ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 2396639051

J'épouse Marceline (of course), je me tape Clément et je tue Asher (sorry) sisi

Kai - Hugo - Vittorio

Easy they come, easy they go. I jump from the train, I ride off alone. I never grew up, it's getting so old
sunmi
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 908854lgbt
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 OdFvFRG
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 OrLErGE
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 InF9M6m
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 QIDiPqb
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4PicGqX
Sara Gutiérrez
SURNOM : Sara la fêtarde, la retardataire, l'emmerdeuse, la gamine, l'alcoolo, la relou... Vous avez le choix
STATUT : Célibataire, pourquoi perdre son temps à se poser quand on peut papillonner à sa guise ?
MÉTIER : Étudiante en Biologie depuis 2020, elle est en 3e année, ainsi qu'employée au Twelve Happy Spectators (Fortitude Valley) depuis septembre 2021
LOGEMENT : Depuis janvier 2022, #32 Parkland Boulevard, Spring Hill, dans une belle maison avec sa mère, Cesar, Alejandro et Maria
Sigue bailando

TW IN RP : Alcool, drogue, maladie infantile (cancer), vulgarité
TW IRL : RAS
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Cc93eb12a88e30ccd9a10f224790816de32f343e
GutiérrezWe may have our differences, but nothing’s more important than family.
Family #1 ; Cesar #1 ; Sergio #1
Scénario de Diego (libre)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 30771e7ee557de0b34212b20c071080ae04c9adc
Billie #1 ; Défilé Weatherton (event) ; Icare #1 ; Faust #1 ; Jules #1 ; Isla #1 ; Edge #1 ; Malik #1

Riley : Gabriel #1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_ou120eYq5X1wwxpgao1_500
RPs EN ATTENTE : Muhan Li #1 ; Family #2 ; Rose #1 ; Alma #1 ; Qui veut :l:

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 0b35bf1efeee0f343d1bb7b10836ed5f6245124c

RPs ABANDONNÉS :
Mavis #1 ; Diego #1

CRÉDITS : deadly-disturbed (avatar) & Anaphore (signa) & camiluhz (gif profil + gifs signa) & thinkky (avatar signa) & dailysongqueens (gif profil familia) & themoonicons (photo profil) & corleone (avatar profil) & loonywaltz (UB signa)
DC : Non
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45250-sara-family-portrait https://www.30yearsstillyoung.com/t45566-sara-sigue-bailando https://www.30yearsstillyoung.com/t45608-sara-gutierrez https://www.30yearsstillyoung.com/t45619-sara-gutierrez

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMar 13 Sep 2022 - 16:06

J'épouse Kai (il est mim's :drama:), je me tape Hugo et je tue Vittorio (pardon)

Ruben, Rhett, Ethel ?

Fucked up

ANAPHORE
world

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 RhAmSZr
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Qi7UeVN
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 FximBIO
♥ :
Louisa Fleming
Louisa Fleming
l'aigle guerrier
SURNOM : Lou, Loupie, Aquilla
STATUT : Une sincère envie de se poser s'est soldé par une idylle avec sa copine l qui commence à la combler de bonheur
MÉTIER : Lieutenant et Pilote de chasse dans la RAAF
LOGEMENT : Elle a déménagé de sa colocation et s'est prit un appartement à Spring Hill.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 BonyLightLeafhopper-size_restricted

TW IN RP : violence verbale (modérée) + guerre + armée
PETIT PLUS : Née à Brisbane, Fille d'un médecin canadien et d'une infirmière australienne + a passée toutes ses vacances au Canada depuis qu'elle a 6 ans + pilote de chasse dans la RAAF + homosexuelle assumée + amoureuse de sensations fortes, sportive et débrouillarde
RPs EN COURS : 4/5 ~
Regan #1Leto #1jackson #5Phoebe #1
RPs TERMINÉS : Cian #1Yelahiah #1Anastasia #1Louppy #1Ariane #1Caroline #1Cian #2Bailey #1Sage #1Jill #1 (FB)Ginny #1 ○ ○ Liam #1Jillou #2Eagle #1 Arisa #1Danika #1Itziar #1 & Ana #2Bailey #2Ginny #2Shiloh #1Mia #1Peter #1Jax #1Grace #1Maze #1 (Zombie)Anastasia #3Danika #2Lexie #1Shiloh #2Alan #1 Auden #1 Jackson #1Alan #1Grace #2Solas #1Ethel #1Jackson #2Cian #3Shiloh #4Jackson #3Danika #1Jackson #4Kieran #1Shiloh #5
CRÉDITS : Avatar: black arrow ♥
DC : Tom, Clément & Martin
PSEUDO : Sundae
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t30420-louisa-put-your-hands-into-the-fire https://www.30yearsstillyoung.com/t30863-thomas-o-clement-o-martin-o-louisa https://www.30yearsstillyoung.com/t32943-louisa-fleming https://www.30yearsstillyoung.com/t30604-louisa-fleming

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyVen 16 Sep 2022 - 21:33

J'épouse Ruben parce qu'un chirurgien ça gagne bien sa vie :OO:
Je me tape Ethel pour des raisons évidentes :maah:
Je tue Rhett pour le délivrer de ses souffrances ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 2396639051

Sara - Cesar - Sergio

Into the Danger Zone
Listen to her howlin' roar. Metal under tension beggin' you to touch and go.  Spreadin' out her wings tonight she got you jumpin' off the deck and shovin' into overdrive

Spoiler:
Dani Hwang
Dani Hwang
la grappe de vie
la grappe de vie
SURNOM : Dani, Danichou, Danette, Choupine, Panini pour les intimes.
STATUT : Grand Cru Classé Célibat.
MÉTIER : Œnologue et sommelière, de retour au O'Reilly Vineyards pour son plus grand bonheur.
LOGEMENT : Elle habite dans une résidence d'appartements à Bayside. Récemment elle a accueilli un invité surprise, Kai l’un de ses meilleurs potes.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Ad10c4379e14e7befa53a4f8019d3ef0b5109c50

PETIT PLUS : Allergique au romantisme, sujette aux terreurs nocturnes, impulsive, hyperactive, éternelle optimiste, perchée, dans la lune, mais surtout passionnée par la mixologie.
RPs EN COURS :
Pré-liens
O'Reilly Vineyards.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 KPN0RJM
Les FiveAll you need is postivity, colours of the world, spice up your life !

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1d9f65becb15947d28bef288d7fc1a7b034bb75c
BlangWhen you're gone all the lights go out, oh baby I was wrong.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 210f04841ffe8ac8ad9622f28d056ed14f88a419
AlbaniWords are only words, take my hand and go there with me.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_nmvotyz46r1qeqhpwo3_250
AsherSometimes we need someone who can talk to he's my drinking buddy.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1633bb9d810ede1afeaf960ab2f3b705969977b8
TrentiAnd looking back on all of that, it's nice to believe.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 792ed8584877d4f5b18e9786ef3c0e98c789c44e
RongThis time doesn't have to be complicated, there ain't no problem tonight.

(9)
Noor 1Hugo 2Jules 2Mac 1Trent 3 Les Five 1Nicholas 4Hugo 4Asher 7

RPs EN ATTENTE : Les five à Vegas feat Céline ☽ Albane 2 ☽ Channing 11

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4zg1

RPs TERMINÉS : (66) Channing 1Caelan 1Asher 1Phoebe 1Channing 2Eddie 1Archie 1Marius 1Adèle 1Adriel 1Hélène 1Maxence 1Channing 3Min 1(ancien) Nick 1 (fb)Joy 1Asher 2Eddie 2James 1 (fb)Channing 4 (ua)Phoebe 2 Abel 1Eddie & Callie 1Channing 5Maxence 2Channing 6Gabrielle 1 (fb)Eddie 3Channing 7 Joy 2Auden 1Penny 1(ancien) Noah 1 Prim 1Channing 9Danika 1 (fb)Asher 3Nicole 1Gabrielle 2Noah 1 (fb)Evelyn 1Noah 1 (ua)Caleb 1Noah 2 (ua)Noah 2Asher 4Sergio 1 (ua)Nicholas 1Mariage CalexMarius 2 Noah 3Trent 1Martin 1Eden 1Nicholas 2Jina 1Isaac (ua)Cesar (ua)Eden 3Nicholas 3 Eden 2 (fb)Trent 2Albane 1Jules 1Hugo 1Channing 10

Les Hwang a korean family.
Les copains d'abord.
CRÉDITS : morning rain (avatar), mapartche (dessin), loonywaltz (ub), astra (signature), gif (tumblr, harley, lucy)
DC : Si-Parfaite-Maddy
PSEUDO : Drink Positive
https://www.30yearsstillyoung.com/t34890-you-are-my-future-all-the-time-dani https://www.30yearsstillyoung.com/t45420-dani-hide-the-rum#2306050 https://www.30yearsstillyoung.com/t35478-dani-hwang#1603437 https://www.30yearsstillyoung.com/t35165-dani-hwang

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyMer 21 Sep 2022 - 0:07

J’épouse Sergio, j’me tape Cesar, je laisse tranquille Sara pour qu’elle puisse porter bb pao ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 2954228499

Marceline, Mac et Mabel ?

dani — There were sirens in the beat of your heart. I shoulda known I'd be the first to leave. Think about the place where you first met me in a getaway car.
Sara Gutiérrez
SURNOM : Sara la fêtarde, la retardataire, l'emmerdeuse, la gamine, l'alcoolo, la relou... Vous avez le choix
STATUT : Célibataire, pourquoi perdre son temps à se poser quand on peut papillonner à sa guise ?
MÉTIER : Étudiante en Biologie depuis 2020, elle est en 3e année, ainsi qu'employée au Twelve Happy Spectators (Fortitude Valley) depuis septembre 2021
LOGEMENT : Depuis janvier 2022, #32 Parkland Boulevard, Spring Hill, dans une belle maison avec sa mère, Cesar, Alejandro et Maria
Sigue bailando

TW IN RP : Alcool, drogue, maladie infantile (cancer), vulgarité
TW IRL : RAS
RPs EN COURS : ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Cc93eb12a88e30ccd9a10f224790816de32f343e
GutiérrezWe may have our differences, but nothing’s more important than family.
Family #1 ; Cesar #1 ; Sergio #1
Scénario de Diego (libre)

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 30771e7ee557de0b34212b20c071080ae04c9adc
Billie #1 ; Défilé Weatherton (event) ; Icare #1 ; Faust #1 ; Jules #1 ; Isla #1 ; Edge #1 ; Malik #1

Riley : Gabriel #1

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_ou120eYq5X1wwxpgao1_500
RPs EN ATTENTE : Muhan Li #1 ; Family #2 ; Rose #1 ; Alma #1 ; Qui veut :l:

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 0b35bf1efeee0f343d1bb7b10836ed5f6245124c

RPs ABANDONNÉS :
Mavis #1 ; Diego #1

CRÉDITS : deadly-disturbed (avatar) & Anaphore (signa) & camiluhz (gif profil + gifs signa) & thinkky (avatar signa) & dailysongqueens (gif profil familia) & themoonicons (photo profil) & corleone (avatar profil) & loonywaltz (UB signa)
DC : Non
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45250-sara-family-portrait https://www.30yearsstillyoung.com/t45566-sara-sigue-bailando https://www.30yearsstillyoung.com/t45608-sara-gutierrez https://www.30yearsstillyoung.com/t45619-sara-gutierrez

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyDim 25 Sep 2022 - 2:41

@Dani Hwang ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1949770018≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1949770018

J'épouse Mac :drama:, je me tape Marceline et je tue Mabel (juste parce que je préfère Taylor Swift à Jennifer Lawrence, sorry ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 3217047551)

Wendy, Lara et Megan ?

Fucked up

ANAPHORE
world

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 RhAmSZr
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Qi7UeVN
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 FximBIO
♥ :
Dani Hwang
Dani Hwang
la grappe de vie
la grappe de vie
SURNOM : Dani, Danichou, Danette, Choupine, Panini pour les intimes.
STATUT : Grand Cru Classé Célibat.
MÉTIER : Œnologue et sommelière, de retour au O'Reilly Vineyards pour son plus grand bonheur.
LOGEMENT : Elle habite dans une résidence d'appartements à Bayside. Récemment elle a accueilli un invité surprise, Kai l’un de ses meilleurs potes.
≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Ad10c4379e14e7befa53a4f8019d3ef0b5109c50

PETIT PLUS : Allergique au romantisme, sujette aux terreurs nocturnes, impulsive, hyperactive, éternelle optimiste, perchée, dans la lune, mais surtout passionnée par la mixologie.
RPs EN COURS :
Pré-liens
O'Reilly Vineyards.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 KPN0RJM
Les FiveAll you need is postivity, colours of the world, spice up your life !

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1d9f65becb15947d28bef288d7fc1a7b034bb75c
BlangWhen you're gone all the lights go out, oh baby I was wrong.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 210f04841ffe8ac8ad9622f28d056ed14f88a419
AlbaniWords are only words, take my hand and go there with me.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Tumblr_nmvotyz46r1qeqhpwo3_250
AsherSometimes we need someone who can talk to he's my drinking buddy.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 1633bb9d810ede1afeaf960ab2f3b705969977b8
TrentiAnd looking back on all of that, it's nice to believe.

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 792ed8584877d4f5b18e9786ef3c0e98c789c44e
RongThis time doesn't have to be complicated, there ain't no problem tonight.

(9)
Noor 1Hugo 2Jules 2Mac 1Trent 3 Les Five 1Nicholas 4Hugo 4Asher 7

RPs EN ATTENTE : Les five à Vegas feat Céline ☽ Albane 2 ☽ Channing 11

≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 4zg1

RPs TERMINÉS : (66) Channing 1Caelan 1Asher 1Phoebe 1Channing 2Eddie 1Archie 1Marius 1Adèle 1Adriel 1Hélène 1Maxence 1Channing 3Min 1(ancien) Nick 1 (fb)Joy 1Asher 2Eddie 2James 1 (fb)Channing 4 (ua)Phoebe 2 Abel 1Eddie & Callie 1Channing 5Maxence 2Channing 6Gabrielle 1 (fb)Eddie 3Channing 7 Joy 2Auden 1Penny 1(ancien) Noah 1 Prim 1Channing 9Danika 1 (fb)Asher 3Nicole 1Gabrielle 2Noah 1 (fb)Evelyn 1Noah 1 (ua)Caleb 1Noah 2 (ua)Noah 2Asher 4Sergio 1 (ua)Nicholas 1Mariage CalexMarius 2 Noah 3Trent 1Martin 1Eden 1Nicholas 2Jina 1Isaac (ua)Cesar (ua)Eden 3Nicholas 3 Eden 2 (fb)Trent 2Albane 1Jules 1Hugo 1Channing 10

Les Hwang a korean family.
Les copains d'abord.
CRÉDITS : morning rain (avatar), mapartche (dessin), loonywaltz (ub), astra (signature), gif (tumblr, harley, lucy)
DC : Si-Parfaite-Maddy
PSEUDO : Drink Positive
https://www.30yearsstillyoung.com/t34890-you-are-my-future-all-the-time-dani https://www.30yearsstillyoung.com/t45420-dani-hide-the-rum#2306050 https://www.30yearsstillyoung.com/t35478-dani-hwang#1603437 https://www.30yearsstillyoung.com/t35165-dani-hwang

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 EmptyDim 25 Sep 2022 - 9:55

J’épouse Wendy, je me tape Lara, je tue Megan (sans rancune)

Tommy, Jackson, Mads

dani — There were sirens in the beat of your heart. I shoulda known I'd be the first to leave. Think about the place where you first met me in a getaway car.

Contenu sponsorisé

Message(#) Sujet: Re: ≈ j'épouse, je me tape & je tue ≈ j'épouse, je me tape & je tue    - Page 8 Empty

≈ j'épouse, je me tape & je tue

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 8 sur 11Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Suivant