Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon EV09 Aventures ...
Voir le deal

Aller à la page : Précédent  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Suivant

∆ les userbars

Nina Sterling
Nina Sterling
la boîte de pandore
la boîte de pandore

∆ les userbars - Page 17 7vHkInU Présent
STATUT : ruben et elle se sont dit 'oui' à l'abri des regards le 15 janvier - le bonheur n'aura duré que quatre mois, depuis elle maintient tant bien que mal les apparences, sans rien vouloir lui pardonner.
MÉTIER : chirurgien pédiatrique au st vincent's hospital, passe ses journées à prouver qu'elle est capable d'être la meilleure auprès de mini humains (mais pas de leurs parents)
LOGEMENT : elle évite le #404 water street, spring hill, ne voulant surtout pas croiser ruben. en attendant, elle dort chez son frère oscar, au #162 edward street, spring hill
∆ les userbars - Page 17 65816580244a0826f939cfa5875932fc37992f0f

TW IN RP : avortement, adultère.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : ça reviens soonish (a)
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : Nina donne des ordres en darkgoldenrod
RPs EN COURS : (06) elisa #1midas #2oscar #2phenixjo #2ruben #13

(ua jurassic) diego #5

∆ les userbars - Page 17 36ccc9c13f2494f9d1fc71c3b23ca98dd266123c
ruina #12 › kiss me once 'cause you know i had a long night. kiss me twice 'cause it's gonna be alright, three times 'cause i've waited my whole life. i like shiny things, but i'd marry you with paper rings. darling, you're the one I want. ❘ #1#2#3#4 (ua gd)#5#6#7#8#9#10#11#12#13

∆ les userbars - Page 17 3tt63k2
olive #1 & midas #2 & oscar #2 › when we were young we were the ones, the kings and queens oh yeah, we ruled the world. we smoked cigarettes, man, no regrets, wish i could relive every single word. we've taken different paths and travelled different roads.

communications
rubenmidasdiegoolive

RPs TERMINÉS : 2024 - ruben #5ruben #6ruben #7diego #2ruben #8ruben #9ethel #2mavis #2ruben #10ambrosehelen #1ruben #11diego #3midas #1jo #1oscar #1diego #4landry #1ruben #12clarence #1marceline #1

2023 - ruben #1 (fb)mavis #1ruben #2ethelruben #3diego #1rory #1garrett #1ruben #4
CRÉDITS : prettyvacantavatars (avatar), blondewhoregifs (gif profil&signa), harley (gif ruben & sterling), endlesslove (code signa)
DC : atlas siede (ft. sebastian stan) › shiloh atkins (ft. haley lu richardson) › arthur coventry (ft. françois civil) › ollie gallagher (ft. paul mescal)
PSEUDO : paindep
https://www.30yearsstillyoung.com/t50746-still-craving-something-i-can-feel-nina
https://www.30yearsstillyoung.com/t50971-nina-for-the-hope-of-it-all
https://www.30yearsstillyoung.com/t50974-nina-craine-instagram

∆ les userbars - Page 17 Empty
Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyMar 17 Déc 2024 - 21:28

Talia Westwood adore ce message

@Sara Gutiérrez -100pts et voilà pour toi :l:

∆ les userbars - Page 17 MrZjC6M

@Liam Schäfer -100pts :l: J'adore le symbole on dirait les jouets dans Toy Story du coup ∆ les userbars - Page 17 613854477

∆ les userbars - Page 17 IzEFSPO

@Talia Westwood -100pts, j'espère que les couleurs te plairont ∆ les userbars - Page 17 206649278

∆ les userbars - Page 17 RaaONAc

while you were out building other worlds, where was i? where's that man who'd throw blankets over my barbed wire? i made you my temple, my mural, my sky. now i'm begging for footnotes in the story of your life.

∆ les userbars - Page 17 104643470 :
Revenir en haut Aller en bas
Sara Gutiérrez
Sara Gutiérrez
la poudre désenchantée
la poudre désenchantée

∆ les userbars - Page 17 IAeu3cF Absent
ÂGE : 26 ans, le quart de siècle à présent dépassé, la maturité tant attendue ayant plutôt pris la forme de vérité forcée (20.08.1998)
SURNOM : Sara la fêtarde, la retardataire, l'emmerdeuse, la gamine, l'alcoolo, la relou... Vous avez le choix, elle répond à tout
STATUT : Célibataire, plus adepte des coups d'un soir que des rêves de prince charmant
MÉTIER : C'est officiel : elle est maquilleuse ! Elle a gardé son boulot au Twelve Happy Spectators par sécurité mais a quitté le Queensland Performing Arts Centre qui n'était plus pareil sans Marley
LOGEMENT : #200 Hughton Avenue, Redcliffe, après un court duo avec Dina ce sont Primrose la véto coincée et Willow la barmaid (coincée aussi) qui ont rejoint la colocation suite à des visites parfaitement réalisées (par Sara la grande modeste, bien sûr), puis tout récemment Sixteen... C'est donc un (joyeux) bordel
Life is what you make it so make it well

TW IN RP : Alcool, drogue, maladie infantile (cancer), mort, deuil, vulgarité
TW IRL : RAS
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Extravertie, souriante, sociable, loyale, franche • Irresponsable, immature, de mauvaise foi, provocatrice, excessive • Fière de ses origines mexicaines, 4e d'une fratrie de 7, aime sa famille plus que tout mais leur ment aussi beaucoup • A perdu sa petite sœur bien trop jeune, ne s'en remet pas vraiment • S'évade grâce aux soirées, l'alcool, la beuh • Devrait arrêter de fumer, mais ce n'est jamais la bonne période • 2 boulots de couverture et 1 déménagement pour cacher à sa famille qu'elle se forme non officiellement pour devenir maquilleuse, mais tout s'apprête à exploser
CODE COULEUR : Sara prend de mauvaises décisions en DD33AA
RPs EN COURS : (12/∞)

Dina #1 ; Maritza #3 ; Maritza #4 ; Gayle #1 ; Axel #1 ; Cesar #5 (event Brisbane together) ; Diego #5 (event pride) ; Connor #1 ; Rafael #1

∆ les userbars - Page 17 062f5a0447381e119864d05df94aba65e32dd5dd
GutiérrezWe may have our differences, but nothing’s more important than family.
Whatsapp familial
Whatsapp fratrie
SMS avec Cesar
SMS avec Diego
SMS avec Mamá
∆ les userbars - Page 17 4z57
Terminés (ordre chronologique) : Familia #1 ; Cesar #1 ; Sergio #1 ; Familia #2 ; Maddy #1 ; Cesar #2 ; Sergio #2 ; Maritza #1 ; Alma #1 ; Cesar #3 (event Scenic Rim) ; Diego #1 & Icare #2 ; Cesar #4 (event Bear Grylls) ; Maritza #2 (event Bear Grylls) ; Diego #2 (event Bear Grylls) ; Alma #2 (event Bear Grylls) ; Alma #3 & Sergio #3 (event Bear Grylls) ; Diego #3 ; Familia #3 ; Familia #4 ; Diego #4 ; Sergio #3

∆ les userbars - Page 17 SuF4
La GhostlocMy roommates are cheaper than a therapist. Stella #1 ; Dina #1 ; Ghostloc #1
Whatsapp coloc
SMS Willow

∆ les userbars - Page 17 Tumblr_pl1baotHbm1xsncjqo1_400

SMS avec Gayle

→ Collègues et spectateur·rices au Twelve Happy Spectators (cinéma) : pré-liens :l:
→ Collègues et spectateur·rices au Queensland Performing Arts Centre (théâtre) :l:

∆ les userbars - Page 17 4dfc1bd74f61aae7dc10b02e1d98442a69c4c28a

Univers Alternatifs :
Dimension Bunyip : Faust ; Cassidy ; Winston ; Hélène ; Cesar ; Vivian
Dimension gothique : Marley ; Cesar ; Greta ; Min-Kyung
Dimension jurassique : Lena ; Diego #6 ; Gayle

RPs EN ATTENTE : Maisie #2 ; Qui veut :l:

∆ les userbars - Page 17 B44a2e4e1ea50715b54a71b5cc599ee5b4e69f7d

RPs TERMINÉS : Défilé Weatherton (event Brisbane fashion show) ; Cesar #1 ; Sergio #1 ; Edge #1 ; Laurie #1 ; Family #2 ; Family #1 ; Carl #1 ; Cesar #2 ; Icare #1 ; Laurie #2 (event Scenic Rim) ; Emery #1 ; Meryl #1 (event Noël autour du monde) ; Maritza #2 (event Bear Grylls) ; Laurie #3 ; Marley #1 ; Familia #3 ; Cesar #4 (event Bear Grylls) ; Diego #2 (event Bear Grylls) ; Stella #1 ; Maisie #1 ; Olive #1 (event back to '74)

RPs ABANDONNÉS :
Mavis #1 ; Diego #1 ; Muhan Li #1 ; Jules #1 ; Wendy #1 ; Ann #1 ; Billie #1 ; Faust #1 ; Isla #1 ; Muiredach #1 ; Sheldon #1 ; Riley #1 ; Maddy #1 ; Diego #1 & Icare #2 ; Willow #1 ; Alma #1 ; Alma #2 (event Bear Grylls) ; Alma #3 & Sergio #3 (event Bear Grylls) ; Malik #1 ; Twelve #1 (event Roaring Twenties) ; Joseph #1 ; Logan #1

∆ les userbars - Page 17 FIgDieqh_o
CRÉDITS : chat-noir (avatar) & Mrs T. (avatar profil) & shawmilaedit (gif profil Camila 1) & archivebeyo (gif profil Camila 1) & Anaphore (code signature) & psykopaths (image neon signature) & unleashed-imagination (miroir) & sunsets-and-satsumas (baiser) & assassin1513 (incendie) & greatwolfcloud (image œil profil) & youjustdontunderstandmymusic (palette) & bleeding_light (crackship Gutiérrez) & Antares (crackship coloc) & Raelyn + Charlie (starter pack profil) & staff du forum et loonywaltz (UB signa, à partir d'un PSD de mystery-man)
DC : Eve Daxson (ft. Hayley Atwell)
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t45250-sara-family-portrait
https://www.30yearsstillyoung.com/t45566-sara-sigue-bailando
https://www.30yearsstillyoung.com/t45619-sara-gutierrez

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyMar 17 Déc 2024 - 21:45

Nina Sterling adore ce message

Nina Sterling a écrit:
@Sara Gutiérrez -100pts et voilà pour toi :l:

∆ les userbars - Page 17 MrZjC6M

Merci elle est parfaite ∆ les userbars - Page 17 206649278

Life is what you make it so make it well
ANAPHORE
∆ les userbars - Page 17 VNCfyuC
♥ :
Talia Westwood
Talia Westwood
La poésie du quotidien
La poésie du quotidien

ÂGE : À 30 ans, elle se sent à un tournant. Le passage à la trentaine lui a donné une nouvelle perspective sur la vie. Les certitudes de ses 20 ans s’estompent peu à peu, remplacées par une volonté plus affirmée de se connaître et de suivre ses propres aspirations.
STATUT : Hétérosexuelle, plutôt attirée par les hommes. Mère d'un petit garçon de 5 ans, Mael.
MÉTIER : Elle est directrice d'une agence d'événementiel, un poste qui lui confère une grande responsabilité dans la gestion de projets complexes.
∆ les userbars - Page 17 Tumblr_pse780eefG1xi1htlo2_400

TW IN RP : angoisse, psychologie, abandon
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
RPs EN COURS : ∆ les userbars - Page 17 400ea0bd001802650b282c683ab619f5fbbbffb4
Lincia ღ (4) Despite the hidden truths, you remain a part of my existence, from the fruit of our love a son was born, maintaining the attraction between us despite the silent years

∆ les userbars - Page 17 NVxUk7c
Talis ღ (3) We met at this gathering, where we shared a lot, today we are friends, but can we claim a little more?

∆ les userbars - Page 17 6d59c1e7a84e04cbf7c695ada962d9888ee95cf6
Ezelia ღ (1) That was the beauty of slow-growing friendships: they build over time, and one day, without us realizing it, they become an essential part of our lives, a solid foundation on which we can build. build the rest.

∆ les userbars - Page 17 8JQJtzs
Ethan ღ (Scénario) Always and forever, two hearts linked by an unwavering friendship, ready to go through time and storms, hand in hand.

Wesley (1) Levi (2) Matthew (1) Kehlani (1) Ian (2)
RPs TERMINÉS : Lincoln (1) Chris (1) Chris (2) Levi (1) Lincoln (2) Sixteen (1) Lincoln (3) Ian (1) Chris&Hadley (1)
CRÉDITS : showmeyouricons (tumblr)
DC : Emily Harrington
PSEUDO : Joy
Femme (elle)

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyMer 18 Déc 2024 - 13:21

Shiloh Atkins adore ce message

Nina Sterling a écrit:

@Talia Westwood -100pts, j'espère que les couleurs te plairont ∆ les userbars - Page 17 206649278

Merci beaucoup j'adoooore ∆ les userbars - Page 17 2396639051

She wore her contradictions like armor, strong and fragile at the same time, always in search of truth.
little fragile truth
∆ les userbars - Page 17 67iWMPq
∆ les userbars - Page 17 NYLSjAT
∆ les userbars - Page 17 PauwQz2
∆ les userbars - Page 17 YQtaXQu
Mia Bosko
Mia Bosko
le goût du risque
le goût du risque

Présent
SURNOM : Hummingbird par Lennox, mais ça s'arrête là
STATUT : Célibataire, une sensation de coeur brisé et de trahison qui me reste un peu trop en travers de la gorge et la confiance en moi qui s'évapore.
MÉTIER : Au chômage, j'ai démissionné de mon boulot sur un gros coup de tête après une prise de tête supplémentaire avec les clients du Nate's
LOGEMENT : En coloc avec Bel au #101 Oxlade Drive (Fortitude Valley)
∆ les userbars - Page 17 0b00650c306097c0ee4a616d693984e8d113f0a2

TW IN RP : langage cru, alcool, tabagisme (addiction), relations familiales difficiles, absence familiale, dépression, accident de la route, mort, deuil
TW IRL : Je joue de tout, tant qu'on peut en discuter s'il y a un problème
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : adrenaline junkie ≈ adepte et professionnelle des coups d'un soir ≈ aime tester mes limites et celles des autres ≈ provocatrice à temps plein ≈ dessinatrice en secret ≈ addict aux tatouages ≈ consommatrice aguerrie d'alcool et de tabac ≈ adepte des bars et des boîtes de nuit ≈ professionnelle de l'autodestruction et du sabotage
RPs EN COURS : ∆ les userbars - Page 17 Da49fe129bee71c849d82e716b5e02f2b6cd69ca
Miles ☆ At a time, you were everything and that scared the shit out of me, so I ran. But now that you're here, I'll do everything I can so you can forgive me - #2 & sms

∆ les userbars - Page 17 Miwen2-1-ezgif-com-crop
Miwen ☆ Some kind of match made in heaven. Nothing serious but, at the same time, addictive enough for both of us to wanna go for it again and again and again -
#1 & sms

∆ les userbars - Page 17 Miel-redone-ezgif-com-crop
Miel ☆ If this is what love can feel like, I want to make sure I'll never feel that again. That heartbreak, the feeling of everything vanishing, you're the only one who could make me take it -sms

∆ les userbars - Page 17 648754ff94dfd9c468dcdd0798a1aaa780984786
Miennox ☆ I don't even know when I started trusting you but I'm so glad I did. Having a best friend in this crazy world is so much better than anything else - #1 & sms

RPs EN ATTENTE : Norah, Ollie, Liam
RPs TERMINÉS : Bel #1 #2 #3 #4 #5 #6 - Judith #1 - Jules #1 - Kayna #1 - Poppy #1 - Seth #1 - Wesley #1
CRÉDITS : av. beautyhurtsmore ; gif. rampledgifs ; gif rps. bittersweetremains, storm/hellsbells (miel & miwen), alishasboe
DC : Aucun (pour l'instant ?)
PSEUDO : Mag'
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56270-mia-i-don-t-care-about-limits
https://www.30yearsstillyoung.com/t56293-mia-everything-s-getting-on-my-nerves
https://www.30yearsstillyoung.com/t56368-mia-bosko-instagram

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyJeu 19 Déc 2024 - 15:37

Bonsoiiiir :3
J'ai des points et j'ai eu l'idée hier soir, donc autant en profiter ∆ les userbars - Page 17 3217047551

Catégorie : Hobby
Titre : Tattooed
Slogan : Ink me up
Symbole : le z ou le n de cette police (j'avoue, j'ai du mal à dire ce qui rendra le mieux niveau détails, désolée!)
Couleur(s) : de #babfab à #79817d

Catégorie : Hobby
Titre : Drawing
Slogan : Everything can be sketched
Symbole : le 9 de cette police
Couleur(s) : de #aae3d9 à #bccad6 à #e3bbbb

Ca fera 200 points du coup, et merci d'avance ∆ les userbars - Page 17 1949770018

∆ les userbars - Page 17 ZjflMyo
∆ les userbars - Page 17 JtDrfsp
∆ les userbars - Page 17 MuJtbAb
∆ les userbars - Page 17 LrYxxD5
∆ les userbars - Page 17 Eptal11

∆ les userbars - Page 17 IcPSZ8p
∆ les userbars - Page 17 9KRQfd8
∆ les userbars - Page 17 VhhOQjs
∆ les userbars - Page 17 9aZ0SIg
∆ les userbars - Page 17 Q7dPMrq
∆ les userbars - Page 17 LgfYrw3
∆ les userbars - Page 17 KGeyPNy
∆ les userbars - Page 17 21j7zl3
∆ les userbars - Page 17 G2GqQRP

on her mind:

Arthur Coventry
Arthur Coventry
la chute d'Icare
la chute d'Icare

∆ les userbars - Page 17 FQgUS3L Présent
STATUT : même le bonheur, c'est sympa, mais c'est pas stable. c'est juste une pause entre deux trucs qui s'passent mal.
MÉTIER : il faisait des efforts, mais le projet qui devait changer sa vie est revenu à une autre entreprise. il se retrouve sans emploi, sans perspectives d'avenir non plus. en gros? c'est la merde...
LOGEMENT : on lui a repris les clés du #333 water street (sping hill), mais prétends que c'est juste le temps de quelques travaux, conséquence d'un dégât des eaux. en attendant de trouver une issue à son mensonge, il oscille entre une chambre d'hôtel, le lit de Greta et le canapé de Kendall
∆ les userbars - Page 17 S0xtM

TW IN RP : consommation de drogue, déni d'addiction, propos homophobe et sexiste
GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : véritable produit de la bourgeoisie londonienne › égoïste, il pensera toujours à lui avant toute chose › addict à la poudre malgré une première désintoxication en août 2021 › grand enfant qui ne sait toujours pas quoi faire de sa vie et préfère s'amuser en pensant qu'il n'y aura jamais de conséquences.
CODE COULEUR : #0C4857
RPs EN COURS : (08) lenamurphyswann #19greta #17willowmaxime #1

(ua jurassique) swann #18murphy #2

∆ les userbars - Page 17 2p8cd89p
moventry #17 › i feel a little nauseous and my hands are shaking. i guess that means you're close by. my throat is getting dry and my heart is racing, i haven't been by your side in a minute, but i think about it sometimes. even though i know it's not so distant ❘ #1#2#3#4#5#6#7#8#9#10#11#12#13#14#15#16#17

∆ les userbars - Page 17 4uyy5b7d
swann #19 › well, well, you better run from me. you better hit the road, you better up and leave. don't get too close, 'cause i'm a rolling stone and i keep rolling on. you better run from me before i take your soul. even if your heart can't take i'll light you up in flames.

― communications ―
gretaswannkendall

RPs TERMINÉS : (2024) swann #15greta #13greta #14ken #1swann #16greta #15kendall #2greta #16swann #17ken #3

(2023) greta #2swann #6swann #7eleonora #3mariage rowanngreta #3swann #9greta #4 (2016)greta #5greta #6swann #10corey #3noorswann #13 (2011)greta #9malone #2london gangemery #1mickey

(2022) rory #1murphy #2seth #3swann #3vivianeleonora #2swann #4greta #1 (2013)channingmalone #1swann #5

(2021) swann #1murphy #1maisiemartinseth #2eleonora #1swann #2

(flashback) greta #12 (fb)

(ua gothique) greta #7swann #11ruben #1itziar ruben #3corey #1greta #8ezra #1ezra #2ruben #4cesar #1tessaruben #6corey #2cesarruben #7itziar #2abecorey #4

(ua space) swann #12ruben #2ruben #5 (ua space)

(ua zombie) ruben #8tessaruben #9
CRÉDITS : brenda-panicstation (avatar), harley (gif profil&signa), harley (gif greta), harley (gif swann), endlesslove (code signa), loonywaltz (ub)
DC : atlas siede (ft. sebastian stan) › shiloh atkins (ft. haley lu richardson) › nina sterling (ft. suki waterhouse) › ollie gallagher (ft. paul mescal)
PSEUDO : paindep.
https://www.30yearsstillyoung.com/t40844-icarus-fall-arthur
https://www.30yearsstillyoung.com/t41639-arthur-icarus-fall
https://www.30yearsstillyoung.com/t42270-arthur-coventry

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptySam 21 Déc 2024 - 20:14

@Mia Bosko -200pts pour toi et voilà :l:
Pour la 1ère j'ai pas utiliser le "z" parce que c'est exactement ce que j'ai mis pour l'UB tatoueur :l:

take me far from streets and roads. lead me out in the night, don't show me the way back home. because i'm craving, craving, craving something i can feel. where do i go, what do i need, is it ecstasy or is it fear? am i on my own, am i even close? because i'm still craving something i can feel

Eli Caldwell
Eli Caldwell
le reflet des âmes
le reflet des âmes

ÂGE : vingt-huit ans, mais tu possèdes la maturité d'un ado. (21/02/1996)
SURNOM : il serait surprenant que vous trouviez plus court que eli, mais vous pouvez toujours essayé?
STATUT : célibataire, mais tu te surprend à vouloir enfin laisser entrer la lumière.
MÉTIER : photographe professionnel, mais qui rate souvent des contrats pour cause de retard.
LOGEMENT : 85 kurilpa street, west end en colocation avec ta meilleure amie, ellie.
∆ les userbars - Page 17 90f1a44cb3500d8f017646c3cc9a3f32f7dc4b48

TW IN RP : abandon (père), maladie/soins de fin de vie (mère), dépression, blessure auto-infligée (n'est pas à proprement parlé de l'auto-mutilation)
TW IRL : cruauté envers les animaux.
PETIT PLUS : mesure 1,85 • aime faire du sport (course, boxe & haltères) • fan des jeux vidéos (zombies. surtout) • ne sait pas cuisiner • s'occupe souvent de sa mère malade • fredonne toujours des chansons et porte un écouteur à son oreille en plus de son appareil photo à son cou ou dans son sac • ne sait pas nager • toujours en retard • constamment fatigué • dépressif, colérique, mais possède un cœur d'or. il sourit d'ailleurs beaucoup malgré tous ses malheurs. et malgré son immaturité flagrante, on peut toujours compter sur lui.
CODE COULEUR : eli est immature en #669999
RPs EN COURS :
∆ les userbars - Page 17 QUAkj99C_o
elorah#2&#3so open your eyes and see the way our horizons meet, all of the lights will lead into the night with me. i know these scars will bleed but both of our hearts believe all of these stars will guide us home.

- - - - - - - -

∆ les userbars - Page 17 1k6xdwFc_o
elliwell#1i'm only up when you're not down, don't wanna fly if you're still on the ground. it's like no matter what i do, well, you drive me crazy half the time. the other half i'm only trying to let you know that what i feel is true and i'm only me when i'm with you.

- - - - - - - -

∆ les userbars - Page 17 KCNZ5sXC_o
stormwell#3 ϟ i'm beat but I can't be broken, knocked down but you gave me hope, and I can see it now, just gotta dig it out. these scars on my heart i own them. dark days when my will was stolen. i can bring it back. yeah I know it and I'm starting to feel again. you and me right now, we are unbreakable.
- - - - - - - -

(six) landry #1amaia #2

- - - - - - - -

sms

elliewillownorah

RPs EN ATTENTE :
- - - - - - - -

toi?

- - - - - - - -

RPs TERMINÉS : aubrey#1willow#1jude #1norah#1willow#2amaia #1
CRÉDITS : lionheart. (avatar) • endlesslove (code signature) • xcertifiedgifsx/gwensgifs.(crackship stormwell) • xcertifiedgifsx/totopacks (crackship elliwell) • xcertifiedgifsx (gif profil)
DC : asher thornhill (nicholas galitzine), kehlani mayfield (madison bailey) & rudy barrows (zoey deutch)
PSEUDO : NOVA.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55970-the-emptiness-machine-eli
https://www.30yearsstillyoung.com/t55986-tonight-is-for-our-ghosts-eli
https://www.30yearsstillyoung.com/t56983-eli-caldwell-instagram

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyDim 22 Déc 2024 - 18:51

hello, it's me, hello  ∆ les userbars - Page 17 206649278

Catégorie : ship d'amitié, bff for life! ∆ les userbars - Page 17 224775235 (j'attend de pouvoir faire cette demande  depuis des mois! pardonnez moi! :shocked:  )
Titre : elliwell
Slogan : long live all the magic we made
Symbole : le B de cette police por favor  ∆ les userbars - Page 17 2954228499 (les petits polaroids là  ∆ les userbars - Page 17 199959295 )
Couleur(s) : #ae99c2 à #8aafc8

merci beaucoup! ∆ les userbars - Page 17 1484806105 ∆ les userbars - Page 17 1949770018

p.s. je sais pas si j'ai le droit puisqu'elle est pas validée, mais j'ose quand même. ∆ les userbars - Page 17 1723716604

tonight is for our ghosts i nod my head when they say i'm wrong but each night falls and away i run on the other side 'til the daylight comes & when the lights go down i see things i can't explain calling out my name. ©️ endlesslove.

∆ les userbars - Page 17 Fbj66IA
∆ les userbars - Page 17 QtBVPq4
∆ les userbars - Page 17 GxBRJ6s
:dino::

Mia Bosko
Mia Bosko
le goût du risque
le goût du risque

Présent
STATUT : Célibataire, une sensation de coeur brisé et de trahison qui me reste un peu trop en travers de la gorge et la confiance en moi qui s'évapore.
MÉTIER : Au chômage, j'ai démissionné de mon boulot sur un gros coup de tête après une prise de tête supplémentaire avec les clients du Nate's

TW IN RP : langage cru, alcool, tabagisme (addiction), relations familiales difficiles, absence familiale, dépression, accident de la route, mort, deuil
PETIT PLUS : adrenaline junkie ≈ adepte et professionnelle des coups d'un soir ≈ aime tester mes limites et celles des autres ≈ provocatrice à temps plein ≈ dessinatrice en secret ≈ addict aux tatouages ≈ consommatrice aguerrie d'alcool et de tabac ≈ adepte des bars et des boîtes de nuit ≈ professionnelle de l'autodestruction et du sabotage
RPs EN COURS : ∆ les userbars - Page 17 Da49fe129bee71c849d82e716b5e02f2b6cd69ca
Miles ☆ At a time, you were everything and that scared the shit out of me, so I ran. But now that you're here, I'll do everything I can so you can forgive me - #2 & sms

Miwen ☆ Some kind of match made in heaven. Nothing serious but, at the same time, addictive enough for both of us to wanna go for it again and again and again -
#1 & sms

Miel ☆ If this is what love can feel like, I want to make sure I'll never feel that again. That heartbreak, the feeling of everything vanishing, you're the only one who could make me take it -sms

Miennox ☆ I don't even know when I started trusting you but I'm so glad I did. Having a best friend in this crazy world is so much better than anything else - #1 & sms

RPs TERMINÉS : Bel #1 #2 #3 #4 #5 #6 - Judith #1 - Jules #1 - Kayna #1 - Poppy #1 - Seth #1 - Wesley #1
CRÉDITS : av. beautyhurtsmore ; gif. rampledgifs ; gif rps. bittersweetremains, storm/hellsbells (miel & miwen), alishasboe
Femme (elle)

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyDim 22 Déc 2024 - 22:59

@Arthur Coventry Pour le z, y a pas de soucis, j'avais un doute justement! Dans tous les cas, les deux rendent exactement comme je les avais imaginées, donc merci beaucoup ∆ les userbars - Page 17 2523491165 ∆ les userbars - Page 17 2523491165

Par contre, je pense que j'ai corrigé mon message un peu trop tard hier, mais c'est "Tattoeed" et non pas "Tatooed", est-ce que c'est possible de corriger ? :/

on her mind:

Izan Da Silva
Izan Da Silva
l'orfèvre des émotions
l'orfèvre des émotions

SURNOM : connu comme ’’le poète du piano’’ mais aussi comme l’emmerdeur de service, parce qu’il est relou sur les bords mais les bords sont larges, voyez
STATUT : sentimentalement contrariant et contrarié, désespérément amoureux d’un homme fiancé à un autre
MÉTIER : pianiste émérite mondialement reconnu, compositeur et interprète, vagabonde sur les touches blanches et noires pour faire taire ses pensées trop bruyantes
LOGEMENT : #601 wellington street, bayside, une villa retapée que ses deux (enfants) chats et son frère ont investi avant lui
la table de désharmonie

TW IN RP : crise d'angoisse et de panique, pression familiale, désamour et rejet parental, burn-out, stress professionnel, racisme, langage vulgaire et cru, décès et deuil d’un proche, accident de voiture, stress post-traumatique, infidélité, phase dépressive, crise de colère, traitement médicamenteux (somnifères), red flag ambulant t'as peur.
TW IRL : maltraitances animales.
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : en guerre juridique contre ses parents ¤ les bonbons acidulés en intraveineuse ¤ ambidextre ¤ insomniaque et sujet aux crises d’angoisse ¤ insulte les gens en espagnol ¤ mauvais conducteur, pour ne pas dire danger public ¤ ne se sépare jamais du bracelet que son petit-frère lui a offert avant de mourir ¤ papa de deux chats, sol & luna ¤ s'est mis au skate depuis peu, nouvelle passion débloquée ¤ sa mamie est l’amour de sa vie et il est convaincu d’être son petit préféré ¤ pianiste le plus récompensé de sa génération, possède l’égo qui va avec tous les trophées ¤ jouet de ses émotions
CODE COULEUR : #6f282e
RPs EN COURS :
∆ les userbars - Page 17 54ad14c82c697e45c43d4f446b9631a28c2150f7
MAXAN #16 & sms ¤ i don't wanna go but we both know this is not our time, it's time to say goodbye, until we meet again 'cause this is not the end, it will come a day when we will find our way. pianos playin' and the angels cryin' when the stars align then i'll be there. i don't care about the pain i'll walk through fire and through rain just to get closer to you, you're stuck on me like a tattoo

∆ les userbars - Page 17 Hseh
IZEN #13 ¤ lean on me when you're not strong and i'll be your friend, i’ll help you carry on, i'm right up the road, i’ll share your load if you just call me, call me if you need a friend. if there is a load you have to bear that you can't carry, i’m right up the road, i’ll share your load

∆ les userbars - Page 17 Twi0
JAYZAN #6 ¤ and i'll be there for you when the rain starts to pour, i'll be there for you like i've been there before. no one could ever know me, someone to face the day with, make it through all the mess with, someone i'll always laugh with, even under the worst i'm best with you

∆ les userbars - Page 17 0i2h
DA SILVAS #1 ¤ always say "no" to combat my yeses, you know me better than i give you credit. people say we look the same but i don't think we do, clashed like the band, but now we're back stronger while we're both young yet still a bit older, i love you like a brother

∆ les userbars - Page 17 C4wf
ALYZAN #2 ¤ je suis maître d'hôtel au restaurant d'la vie, passez commande au creux d'mon oreille j’me coupe en quatre pour mes amis. c’est garanti, diplômé, certifié, tu as un génie comme chargé d’affaires, je te soutiendrai, je t'appuierai, quel est ton voeu, quel est ton souhait ? t’as déjà fait ta liste ? ok, banco

∆ les userbars - Page 17 Wg9c
SAMZAN #4 ¤ if i was dying on my knees you would be the one to rescue me, and if you were drowned at sea i’d give you my lungs so you could breathe. though we don't share the same blood you're my brother and i love you that's the truth

[13] ♫ kip#2 ¤ min#5 ¤ axel#1 ¤ clarence#1 ¤ august#1 ¤ rafael#2 ¤ emily#1 ¤ angel#3 & amaia#2

RPs EN ATTENTE :
∆ les userbars - Page 17 D5bd
SIERRA (scénario) ¤ i went as far as i could, i tried to find a new face, there isn't one of these lines that i would erase. i lived a million miles of memories on that road with every step i take, i know that i’m not alone. you take the home from the boy but not the boy from his home, these are my streets, the only life i’ve ever known, who says you can't go home

∆ les userbars - Page 17 G1ii

RPs TERMINÉS :
∆ les userbars - Page 17 D6td
CRÉDITS : ©sophiexrph ©badpcks (gif izen) ¤ ©baiedor (gif jayzan) ¤ ©watchmanatch (gif samzan) ¤ ©brisounours (gif alyzan) ¤ ©omibutt ©kaetastrophesgifs (gif da silvas) ¤ ©harleygifstock (gif maxan) ¤ ©fromkenari (gif profil)
DC : maeve mayers, yasmin hikmet & marybeth holmes
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54628-izan-da-silva-i-said-im-fucking-fine
https://www.30yearsstillyoung.com/t54641-izan-soft-hearted-with-anger-issues
https://www.30yearsstillyoung.com/t54700-izan-da-silva-instagram#2868846

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyLun 23 Déc 2024 - 11:26

Axel Hartmann et Angel Da Silva adorent ce message

bonjouuuuuuur ∆ les userbars - Page 17 4052937387

Catégorie : famille
Titre : IGEL (best nom j’veux rien entendre)
Slogan : the both sides of the same pesos
Symbole : le T de cette police : https://www.dafont.com/fr/moolah.font
Couleur(s) : #281f1f > #383834 > #642f2b

merci par avance ∆ les userbars - Page 17 206649278
@Angel Da Silva ∆ les userbars - Page 17 318986796

i wanna hide the truth, i wanna shelter you but with the beast inside there's nowhere we can hide, no matter what we breed, we still are made of greed. when you feel my heat, look into my eyes, don't get too close, it's dark inside it's where my demons hide.

∆ les userbars - Page 17 BkvSQY9
∆ les userbars - Page 17 PXe5CWF
∆ les userbars - Page 17 UB9pOoF
∆ les userbars - Page 17 G1Xtus0
∆ les userbars - Page 17 26mQ97X

∆ les userbars - Page 17 GV4UDZ6
∆ les userbars - Page 17 I7dVliC
∆ les userbars - Page 17 AgDflBz

∆ les userbars - Page 17 1484806105:

Arthur Coventry
Arthur Coventry
la chute d'Icare
la chute d'Icare

∆ les userbars - Page 17 FQgUS3L Présent
STATUT : même le bonheur, c'est sympa, mais c'est pas stable. c'est juste une pause entre deux trucs qui s'passent mal.
MÉTIER : il faisait des efforts, mais le projet qui devait changer sa vie est revenu à une autre entreprise. il se retrouve sans emploi, sans perspectives d'avenir non plus. en gros? c'est la merde...
LOGEMENT : on lui a repris les clés du #333 water street (sping hill), mais prétends que c'est juste le temps de quelques travaux, conséquence d'un dégât des eaux. en attendant de trouver une issue à son mensonge, il oscille entre une chambre d'hôtel, le lit de Greta et le canapé de Kendall
∆ les userbars - Page 17 S0xtM

TW IN RP : consommation de drogue, déni d'addiction, propos homophobe et sexiste
PETIT PLUS : véritable produit de la bourgeoisie londonienne › égoïste, il pensera toujours à lui avant toute chose › addict à la poudre malgré une première désintoxication en août 2021 › grand enfant qui ne sait toujours pas quoi faire de sa vie et préfère s'amuser en pensant qu'il n'y aura jamais de conséquences.
CODE COULEUR : #0C4857
RPs EN COURS : (08) lenamurphyswann #19greta #17willowmaxime #1

(ua jurassique) swann #18murphy #2

∆ les userbars - Page 17 2p8cd89p
moventry #17 › i feel a little nauseous and my hands are shaking. i guess that means you're close by. my throat is getting dry and my heart is racing, i haven't been by your side in a minute, but i think about it sometimes. even though i know it's not so distant ❘ #1#2#3#4#5#6#7#8#9#10#11#12#13#14#15#16#17

∆ les userbars - Page 17 4uyy5b7d
swann #19 › well, well, you better run from me. you better hit the road, you better up and leave. don't get too close, 'cause i'm a rolling stone and i keep rolling on. you better run from me before i take your soul. even if your heart can't take i'll light you up in flames.

― communications ―
gretaswannkendall

RPs TERMINÉS : (2024) swann #15greta #13greta #14ken #1swann #16greta #15kendall #2greta #16swann #17ken #3

(2023) greta #2swann #6swann #7eleonora #3mariage rowanngreta #3swann #9greta #4 (2016)greta #5greta #6swann #10corey #3noorswann #13 (2011)greta #9malone #2london gangemery #1mickey

(2022) rory #1murphy #2seth #3swann #3vivianeleonora #2swann #4greta #1 (2013)channingmalone #1swann #5

(2021) swann #1murphy #1maisiemartinseth #2eleonora #1swann #2

(flashback) greta #12 (fb)

(ua gothique) greta #7swann #11ruben #1itziar ruben #3corey #1greta #8ezra #1ezra #2ruben #4cesar #1tessaruben #6corey #2cesarruben #7itziar #2abecorey #4

(ua space) swann #12ruben #2ruben #5 (ua space)

(ua zombie) ruben #8tessaruben #9
CRÉDITS : brenda-panicstation (avatar), harley (gif profil&signa), harley (gif greta), harley (gif swann), endlesslove (code signa), loonywaltz (ub)
DC : atlas siede (ft. sebastian stan) › shiloh atkins (ft. haley lu richardson) › nina sterling (ft. suki waterhouse) › ollie gallagher (ft. paul mescal)
PSEUDO : paindep.
https://www.30yearsstillyoung.com/t40844-icarus-fall-arthur
https://www.30yearsstillyoung.com/t41639-arthur-icarus-fall
https://www.30yearsstillyoung.com/t42270-arthur-coventry

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyLun 23 Déc 2024 - 21:18

Izan Da Silva, Eli Caldwell et Mia Bosko adorent ce message

@Eli Caldwell -100pts et je valide tellement les paroles ∆ les userbars - Page 17 206649278

@Izan Da Silva -100pts et je valide tellement ce nom de ship :drama: ∆ les userbars - Page 17 3217047551

∆ les userbars - Page 17 I7dVliC

@Mia Bosko et voilà pour toi avec la correction :l:

∆ les userbars - Page 17 9mfDfpt

take me far from streets and roads. lead me out in the night, don't show me the way back home. because i'm craving, craving, craving something i can feel. where do i go, what do i need, is it ecstasy or is it fear? am i on my own, am i even close? because i'm still craving something i can feel

Eli Caldwell
Eli Caldwell
le reflet des âmes
le reflet des âmes

ÂGE : vingt-huit ans, mais tu possèdes la maturité d'un ado. (21/02/1996)
SURNOM : il serait surprenant que vous trouviez plus court que eli, mais vous pouvez toujours essayé?
STATUT : célibataire, mais tu te surprend à vouloir enfin laisser entrer la lumière.
MÉTIER : photographe professionnel, mais qui rate souvent des contrats pour cause de retard.
LOGEMENT : 85 kurilpa street, west end en colocation avec ta meilleure amie, ellie.
∆ les userbars - Page 17 90f1a44cb3500d8f017646c3cc9a3f32f7dc4b48

TW IN RP : abandon (père), maladie/soins de fin de vie (mère), dépression, blessure auto-infligée (n'est pas à proprement parlé de l'auto-mutilation)
TW IRL : cruauté envers les animaux.
PETIT PLUS : mesure 1,85 • aime faire du sport (course, boxe & haltères) • fan des jeux vidéos (zombies. surtout) • ne sait pas cuisiner • s'occupe souvent de sa mère malade • fredonne toujours des chansons et porte un écouteur à son oreille en plus de son appareil photo à son cou ou dans son sac • ne sait pas nager • toujours en retard • constamment fatigué • dépressif, colérique, mais possède un cœur d'or. il sourit d'ailleurs beaucoup malgré tous ses malheurs. et malgré son immaturité flagrante, on peut toujours compter sur lui.
CODE COULEUR : eli est immature en #669999
RPs EN COURS :
∆ les userbars - Page 17 QUAkj99C_o
elorah#2&#3so open your eyes and see the way our horizons meet, all of the lights will lead into the night with me. i know these scars will bleed but both of our hearts believe all of these stars will guide us home.

- - - - - - - -

∆ les userbars - Page 17 1k6xdwFc_o
elliwell#1i'm only up when you're not down, don't wanna fly if you're still on the ground. it's like no matter what i do, well, you drive me crazy half the time. the other half i'm only trying to let you know that what i feel is true and i'm only me when i'm with you.

- - - - - - - -

∆ les userbars - Page 17 KCNZ5sXC_o
stormwell#3 ϟ i'm beat but I can't be broken, knocked down but you gave me hope, and I can see it now, just gotta dig it out. these scars on my heart i own them. dark days when my will was stolen. i can bring it back. yeah I know it and I'm starting to feel again. you and me right now, we are unbreakable.
- - - - - - - -

(six) landry #1amaia #2

- - - - - - - -

sms

elliewillownorah

RPs EN ATTENTE :
- - - - - - - -

toi?

- - - - - - - -

RPs TERMINÉS : aubrey#1willow#1jude #1norah#1willow#2amaia #1
CRÉDITS : lionheart. (avatar) • endlesslove (code signature) • xcertifiedgifsx/gwensgifs.(crackship stormwell) • xcertifiedgifsx/totopacks (crackship elliwell) • xcertifiedgifsx (gif profil)
DC : asher thornhill (nicholas galitzine), kehlani mayfield (madison bailey) & rudy barrows (zoey deutch)
PSEUDO : NOVA.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55970-the-emptiness-machine-eli
https://www.30yearsstillyoung.com/t55986-tonight-is-for-our-ghosts-eli
https://www.30yearsstillyoung.com/t56983-eli-caldwell-instagram

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyLun 23 Déc 2024 - 21:58

Ollie Gallagher adore ce message

@Arthur Coventry merci énormément! :l:

tonight is for our ghosts i nod my head when they say i'm wrong but each night falls and away i run on the other side 'til the daylight comes & when the lights go down i see things i can't explain calling out my name. ©️ endlesslove.

∆ les userbars - Page 17 Fbj66IA
∆ les userbars - Page 17 GxBRJ6s
:dino::

Mia Bosko
Mia Bosko
le goût du risque
le goût du risque

Présent

#1 & sms

Femme (elle)

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyLun 23 Déc 2024 - 22:36

@Arthur Coventry c'est parfait merci ∆ les userbars - Page 17 1017170121

on her mind:

Lex Rafferty
Lex Rafferty
le masque de soie
le masque de soie

Présent
ÂGE : 36, autant que ses paires de chaussures (11.12.88) Sagittaire, asc. Poissons, lune en Capricorne, pour ceux qui veulent interpréter
SURNOM : Lex, Lexy, Raf', Girafe pour ceux qui trouvent ça drôle de se moquer de sa petite taille
STATUT : Célibataire - c'est rare, mais ça arrive.
MÉTIER : PDG et directrice artistique de Gold Thread, une maison de couture qui sert de façade à la Toile, organisation criminelle spécialisée dans l'infiltration, les vols et braquages de lieux réservés à l’élite
LOGEMENT : Bayside, une villa remplie d'objets volés avec accès direct à la plage
∆ les userbars - Page 17 Hot-ezgif-com-webp-to-gif-converter

TW IN RP : crime organisé (cambriolages, cybercriminalité), manipulation, kleptomanie, sex & drugs occasionnellement
TW IRL : aucun a priori - demandez-moi si vous hésitez sur un truc
PETIT PLUS : arnaqueuse professionnelle • dépensière à outrance • attachée aux apparences • dessinatrice et couturière hors pair • sang chaud mais répliques calculées • stratège • accumule les relations sans les approfondir • désinhibée • fétiche des escarpins • attirée par la féminité, même chez les hommes • reste proche de son père qui ne sait rien de ses activités criminelles • fêtarde infatigable • adore donner des surnoms • les murs de sa villa sont parés de nombreuses œuvres volées
RPs EN COURS :
∆ les userbars - Page 17 7845f4149497d1655d61ade0b599da3e2a9a0b04lexina ✮ We could be like two Barbies in their pretty gowns, even if we can’t stand each other’s face, as long as we look good together, we’ll win the race ✮ #1 #2 sms

∆ les userbars - Page 17 449935be6d8e83ffb6f55f499b13a36175e5dd3clexoé ✮ I know potential when I see it, and always got my eyes on the prize. Part of the gold could be yours, but only if you promise to disguise ✮ #1

∆ les userbars - Page 17 39d959c4d7b7f5c957b87a6e48837934d6c678b0lexika ✮ It's not about aptitude, it's the way you're viewed, so it's very shrewd to be very, very popular like me. But we're two friends. Two good friends. Two best friends, right? ✮ #1

∆ les userbars - Page 17 B5476f9061f1feb6f28a83ee5e1bb2df5affde2eabby ✮ A loyal little mouse wouldn’t dare make a peep, unless she’s eager to be crushed beneath my feet ✮ #1 sms

RPs EN ATTENTE : Lennox

looking for thieves
✮⋆˙pré-liens
looking for fashion lovers
✮⋆˙pré-liens
RPs TERMINÉS : Liste des péripéties sur ma fiche de liens

Disponibilité RP : 0/5
CRÉDITS : smmg (ava), sxtans (gif profil)
DC : Isabel Flores (Jenna Ortega), Phenix Monroe (Ncuti Gatwa)
PSEUDO : Hellsbells
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t57090-le-sacrilege-est-le-meilleur-alibi-ft-anna-kendrick#2954319
https://www.30yearsstillyoung.com/t57119-lex-marie-antoinette-des-temps-moderne#2955885

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptyVen 27 Déc 2024 - 13:41

Bonjouuur,
Dépense de points avant la fin du mois ∆ les userbars - Page 17 674657830

demande d'UB
Catégorie : personality
Titre : risk taker
Slogan : no jump no flight
Symbole : la plume en f ici (ou la e, si f est déjà prise)
Couleur(s) : db9c54 e3d4b0 c9a745

demande d'UB
Catégorie : hobby
Titre : fashion lover
Slogan : born to dazzle
Symbole : la chaussure en h ici (ou celle en s si déjà prise ou sac de shopping en 6)
Couleur(s) : cc93a0 e0b187

demande d'UB
Titre : bisexual
Slogan : embracing duality
Symbole : l’étoile en K ici (je sais que pas mal d’étoiles sont déjà prises, donc la G sinon)
Couleur(s) : f09dc2 cc9ff0 83bde3

demande d'UB
Titre : bossy
Slogan : follow my lead
Symbole : le symbole "accélérer" en w ici
Couleur(s) : c0a8d5 9bcce7 a0b6dd

demande d'UB
Titre : serial liar
Slogan : the truth is overrated
Symbole : selon ce qui rendra le mieux : le démon en L ici, celui en Ö ici, , le masque en Z ici, la toile en ? ici
Couleur(s) : b0c6e3 b3c2bf

demande d'UB
Titre : quirky
Slogan : normal is boring
Symbole : la planète en A ici ou la soucoupe en P
Couleur(s) : b6df8a b0c6e3 a2e7b6

demande d'UB
Titre : new rich
Slogan : made my own luck
Symbole : un symbole money qui ira bien d'ici (le porte-monnaie en O ou autre - je sais que certains symboles sont déjà utilisés donc je vous laisse voir)
Couleur(s) : c5dca0 a7c6c5

demande d'UB
Titre : old money
Slogan : wealth in my blood
Symbole : autre symbole money qui ira bien d'ici (la bague diamant en Z maybe?)
Couleur(s) : d3ad54 d5c8a4

Inch'allah les couleurs seront pas trop claires, sinon je vous laisse ajuster. Merchiii ∆ les userbars - Page 17 2523491165

wolf in sheepskin
If you want the part, dress the part. Even a frog in heels and a tiara can make people bow.
:sparkle:
∆ les userbars - Page 17 J3i643I
∆ les userbars - Page 17 POyHQl9
:sparkle:
∆ les userbars - Page 17 FBGj3IT
∆ les userbars - Page 17 WDaNDJL
∆ les userbars - Page 17 AKM4urv
∆ les userbars - Page 17 2Z0N308
∆ les userbars - Page 17 Th7QKVq
∆ les userbars - Page 17 BUbDlBa
∆ les userbars - Page 17 YAV7oCj
Seth Hill
Seth Hill
le venin
le venin

STATUT : tenir des reliques sacrées entre ses mains, les admirer un moment puis les revendre, c'est son métier (célibataire)
MÉTIER : archéologue et maître de conférence à l'université, aime autant les vieilles reliques que la fortune qu'elles représentent (pilleur de tombes)
LOGEMENT : west end, 51 kurilpa st.
∆ les userbars - Page 17 93bfdfec18256c27fbf5cd9fc48a2e2561092970

TW IN RP : apologie du mensonge, violence sexuelle
RPs EN COURS : .

∆ les userbars - Page 17 2a00db9a25a2450f35d82e75d95cac0ba14a8f50
danaë ∆ i'm gonna show you where it's dark, but have no fear. there's something inside you, it's hard to explain, they're talking about you girl, but you're still the same. #6.

∆ les userbars - Page 17 Lilly-collins
phoebe ∆ these rising demons, they've got a way of getting so strong, we can break them together babe, we can find some way to hold them off. #x.

∆ les userbars - Page 17 Samara-weaving-smoking
maddie ∆ here i am, rock you like a hurricane. my body is burning, it starts to shout. desire is coming, it breaks out loud. lust in cages 'til storm breaks loose. #2.

chris ∆ #3.

.
RPs TERMINÉS : .

danaë1. 2. 3. 4. 5.

phoebe1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

maddie1.

chris1. 2.
levi1. 2.
mia1.
.
CRÉDITS : avatar by me, gif by zvldagifs
DC : Abby Lane, la fée tourmentée
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55748-silence-is-more-than-just-a-lack-of-words-seth
https://www.30yearsstillyoung.com/t55832-dig-you-up-seth#2907365

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptySam 28 Déc 2024 - 14:32

Hello I love you

J'ai trop de points, ça me brûle les doigts Arrow

Catégorie : Métier
Titre : archeologist
Slogan : memories of the past
Symbole : le temple avec une colonne cassée en Ï de cette police
Couleur(s) : e7a854 >  dd985c

Catégorie : Ship
Titre : daneth
Slogan : les crèmes brûlées
Symbole : l'oeil d'Horus en E de cette police
Couleur(s) : dd985c > e9383f > ae4a34

Catégorie : Ship
Titre : seton
Slogan : bloody corrosive
Symbole : le W (ou le U, si ça ne rend pas bien) de cette police
Couleur(s) : d90115 > ff5e4d > d90115

Je ne suis pas trop sûre au niveau des couleurs, je cherchais quelque chose de "pas trop foncé non plus" (j'ai du mal à me projeter, heureusement j'ai pas tant hésité pour refaire ma douche), je laisse vos talents ajuster pour que ça fasse un joli rendu ∆ les userbars - Page 17 674657830

Un grand merci d'avance :l:

words like violence
break the silence, come crashing in into my little world, painful to me pierce right through me. can't you understand? oh, my little girl. vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial. pleasures remain so does the pain, words are meaningless and forgettable. gifs/mundi&zvlda

∆ les userbars - Page 17 Bk7N0RD
∆ les userbars - Page 17 AdFId0N
∆ les userbars - Page 17 6tMWJFc
Sixteen Evans
Sixteen Evans
la fleur de l’asphalte
la fleur de l’asphalte

Présent
ÂGE : 25 ans (16/10/1999) a baby libra, with a Leo moon and Aquarius rising.
SURNOM : Six, personne n'a tenté plus original, son prénom l'étant déjà.
STATUT : Situationship ou open-relationship ou juste en couple (ça dépend à qui on demande) avec Bel, son ancienne collègue.
MÉTIER : Barmaid à l'Octopus et dealeuse de poudres et herbes magiques pour le Club.
LOGEMENT : #200 Hughton Avenue, Redcliffe. C'est la dernière arrivée dans une colocation déjà bien remplie, composée de Sara, Dina, Primrose et Willow. Une première pour Six, qui a toujours partagé son logement avec une majorité de garçons. Pour l'instant, cela n'affecte pas son comportement, mais à long terme, elle devra sans doute faire davantage d'efforts en matière de ménage et d'organisation pour éviter des tensions.
∆ les userbars - Page 17 Cut1ijq

TW IN RP : Drugs mostly, and sex.
TW IRL : Je suis dépressive chronique et hypersensible. Lire sur le sujet ne me dérange pas, mais si on discute hors RP, merci de faire preuve de bienveillance, car quelques mots peuvent avoir de lourdes conséquences. ♥
PETIT PLUS : 1m68 mais en général elle est perchée bien plus haut (420) ≈ passion skateboard, horreur, paranormal, occlut, musique pop, post-rock, just vibes ≈ allergique aux fruits de mer ≈ somnambule chaotique ≈ claustrophobe qui s'ignore ≈ dit tout ce qui lui passe par la tête, souvent dans le désordre (c'est fun les puzzles !) ≈ joueuse de guitare du dimanche ≈ collectionneuse de bleus, bobos, égratignures et pansements colorés
CODE COULEUR : ça divague en #4682B4, en français ou en anglais.
RPs EN COURS :
∆ les userbars - Page 17 0uPGr89
ISABEL ♡ I'll hold you, I'll know you, I'll never leave out the back door And I'd love to complete you. Hope you get all you could ask for 'Cause I swear that I wasn't looking for much But that's just when you happened. - #1 #2 #3 #4 #5 #6
#7 #8

∆ les userbars - Page 17 VWYtou8
GUINEVERE ♡ I thought I knew myself, somehow you know me more - #1 #2

JOHN #1 - ROOMIES #1 - MILES #1 - PRIMROSE #1 - MATTHEW #1 - JULES #1 - POPPY #1

RPs TERMINÉS : ∆ les userbars - Page 17 636r1jo
CRÉDITS : smmg (avatar) tumblr et compagnie (gifs)
DC : Gina Cooper
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56952-sixteen-heard-a-poem-about-mid-october-how-the-leaves-in-the-fall-feel-like-closure#2950375
https://www.30yearsstillyoung.com/t56973-six-don-t-you-know-the-vibe-don-t-you-know-the-feeling#2951512
https://www.30yearsstillyoung.com/t56974-sixteen-evans-instagram#2951518

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptySam 28 Déc 2024 - 16:34

Hello :l:

Catégorie : ship
Titre : Belix
Slogan : catch me if i fall
Symbole : le F ici ou le F ici
Couleur(s) : f2ae81 ee9ff0 e3d978

Merci ∆ les userbars - Page 17 674657830

I never said it but I know that I Can't picture anything past twenty-five, Not like I care to know the timing, Not like I'm looking for that silence. Self-diagnosing 'til I'm borderline. I'll do whatever helps to sleep at night.
six

∆ les userbars - Page 17 3muN5vX
∆ les userbars - Page 17 Ehhm0fy
∆ les userbars - Page 17 WoEORCg
∆ les userbars - Page 17 YKl1FUY
∆ les userbars - Page 17 FCt1LQQ
∆ les userbars - Page 17 ZUyCl2M
∆ les userbars - Page 17 BUbDlBa
∆ les userbars - Page 17 MjHv4dW
∆ les userbars - Page 17 1Ok5bCC
∆ les userbars - Page 17 9bEqKXi
∆ les userbars - Page 17 Qx97UxP
∆ les userbars - Page 17 J8buBV3
∆ les userbars - Page 17 IfbI04S

currently thinking about:
Guinevere Evans
Guinevere Evans
La contradiction ambulante
La contradiction ambulante

Présent
SURNOM : Gwen, qui roule quand même un peu mieux sur la langue.
STATUT : Célibataire à en crever, elle accumule les crushs à droite et à gauche en s'empêchant d'agir dessus, préférant papilloner de lit en lit sans pression..
MÉTIER : Sculpteuse qui expose dans la galerie de The Factory et enseigne dans son atelier.
LOGEMENT : Petit appartement toujours en bordel dans le West End, au #35 Hargrave Road.
∆ les userbars - Page 17 Ba2d27c9d562e858e89ca4c55a60370255c9345f

TW IN RP : Mentions de drogue, de sexe
TW IRL : RÀS
CODE COULEUR : #AC25C1
RPs EN COURS : ∆ les userbars - Page 17 VWYtou8
sixteen ╟ Somewhere darker, talkin' the same shite, I need a partner, well are you out tonight? It's harder and harder to get you to listen, more I get through the gears. Incapable of makin' alright decisions and having bad ideas. — #1 - #2

∆ les userbars - Page 17 T09QstP
mac ╟ So we all go back to yours and you sit and talk to me on the floor. There's no need to show me 'round, baby I feel like I've been here before. I've been wonderin' whether later, when you tell everybody to go, will you pour me one for the road? — #1

∆ les userbars - Page 17 Miwen1-ezgif-com-crop
miwen ╟ My days end best when the sunset gets itself behind that little lady sittin' on the passenger side. It's much less picturesque without her catchin' the light, the horizon tries but it's just not as kind on the eyes — #1

audenmollyellieemily
RPs EN ATTENTE : rudy + whoever's reading this
CRÉDITS : showmeyouricons (ava) diamonds rph (gif) hellsbells (crackship miwen)
DC : Aucun.
PSEUDO : Tama
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t57137-guinevere-evans-do-me-a-favour
https://www.30yearsstillyoung.com/t57170-guinevere-i-ain-t-quite-where-i-think-i-am
https://www.30yearsstillyoung.com/t57326-guinevere-evans-instagram

Message(#)∆ les userbars - Page 17 EmptySam 28 Déc 2024 - 23:51

Coucouuuu

Catégorie : Famille
Titre : Evans
Slogan : soul over blood
Symbole : T 0084
Couleur(s) : a36981 8f64c2 5ea7cd Je vous laisse modifier si je me suis gourer dans mon truc et que ça ne rend pas bien comme dégradé ∆ les userbars - Page 17 1114393410

Merci d'avance! :l:

only ones who know

And I bet she told a million people that she'd stay in touch
But all the little promises, they don't mean much
When there's memories to be made
And I hope you're holdin' hands by New Year's Eve
They made it far too easy to believe
That true romance can't be achieved these days

∆ les userbars - Page 17 EwtNOud
∆ les userbars - Page 17 FCt1LQQ