Le Deal du moment : -56%
Ampli Home Cinema Denon AVR-X1700H à 349€
Voir le deal
349 €

Aller à la page : Précédent  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23  Suivant

≈ l'horloge parlante

Alistair Rivers
Alistair Rivers
la dérive de l'âme
la dérive de l'âme

ÂGE : 34 chapitres dont l’encre s'est mêlée aux larmes et à la poussière des souvenirs.
SURNOM : Ali, surnom court, presque un souffle.
STATUT : Veuf depuis ce jour où son monde s’est effondré. Il porte en lui les échos d’une famille qui n’a jamais eu la chance de vivre.
MÉTIER : Écrivain de renom, il manie les mots comme un peintre les couleurs, mêlant ombre et lumière pour exprimer ce que d'autres taisent. Sa plume, pour seul rempart entre lui et le vide.
LOGEMENT : #502 BAYSIDE. Dans une charmante maison à étage. Grandes baies vitrées qui offrent une vue imprenable sur l'étendue d'eau à ses pieds. Maison surtout trop grande pour lui tout seul désormais.
≈ l'horloge parlante - Page 17 E626e8cc43ee70b9022ad18acd45895c30cb4876

TW IN RP : Deuil, accident de voiture mortel, perte d'épouse (enceinte) mélancolie, dépression, alcool ...
TW IRL : Aucun si prévenue au préalable.
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : BurlyWood.
RPs EN COURS : # Elisa # Willow (fb1) # Greta # Min

≈ l'horloge parlante - Page 17 B089cd7856580d3e9c7e84be97c5ac9004e26f5e
# Willow (5) & SMS
And I'd give up forever to touch you 'cause I know that you feel me somehow. You're the closest to heaven that I'll ever be and I don't want to go home right now. And all I can taste is this moment. And all I can breathe is your life 'cause sooner or later it's over. I just don't want to miss you tonight.
RPs TERMINÉS : # Willow (4) # Willow (3) # ft Willow (2) # Willow (1)
CRÉDITS : starrynightavatars
DC : Wesley Bishop, tatoueur d'âmes.
PSEUDO : Crépuscule.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56669-a-breeze-from-the-distance-is-calling-your-name
https://www.30yearsstillyoung.com/t56704-fragments-of-ties

≈ l'horloge parlante - Page 17 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyJeu 28 Nov 2024 - 19:33

19h33 : 4ème nuit avec 6h de sommeil. Toujours de l'énergie à revendre. Dimanche je dors toute la journée.

Fade To Black
Life it seems, will fade away, drifting further every day. Getting lost within myself. Nothing matters no one else. I have lost the will to live. Simply nothing more to give. There is nothing more for me. Need the end to set me free.

≈ l'horloge parlante - Page 17 QiGDm3o
≈ l'horloge parlante - Page 17 MgP0zq7
≈ l'horloge parlante - Page 17 G2GqQRP
≈ l'horloge parlante - Page 17 R6Vizoy
Revenir en haut Aller en bas
Judith Banks
Judith Banks
la solitude en écho
la solitude en écho

SURNOM : Jude, Judy
STATUT : célibataire, pas faute d'essayer pourtant
MÉTIER : développeuse de contenu narratif dans les jeux vidéos
LOGEMENT : 203 - Fortitude Valley, ça fait 3 ans qu'elle y habite et deux ans et dix mois qu'elle dit qu'elle va bientôt déménager. Elle n'investie pas son appartement parce qu'elle n'aime pas y rester. Aucun décoration particulière, c'est austère et fait fuir tout le monde.
≈ l'horloge parlante - Page 17 SVuqZ

TW IN RP : on est feel good nous
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : collectionneuse de nouveaux hobby - touche à tout et à rien - a tenté d'être une arnaqueuse dans la vie mais ne sait pas comment s'y prendre sans se faire chopper - dit tout haut ce que tout le monde pense tout bas, pas toujours à bon escient - déborde de créativité - est quelqu'un d'extremement sociable, très entourée et pourtant se sent terriblement seule.
CODE COULEUR : Judy pense tout haut en #996699
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 17 8e3eb94b9a3d16c22dc8bfe417e859d688fc4823

≈ l'horloge parlante - Page 17 2505ce02d2aa19e09d75ba92b1e0956749a1e155
Nat#1 Fb Nat&Sloane

Charlie's Angels

≈ l'horloge parlante - Page 17 4cc4f18d7dc0cb2eaf7bd6b284738e927cee5073

Leslie#1 - Helen - Oscar#1 - Mia - Wesley - Isla#1 - Lily#1 - Connor#1 - Izan

Jayden dino - Atlas dino - Olive Dino - Mateo dino -
RPs EN ATTENTE : ≈ l'horloge parlante - Page 17 2e19b9f9faf09261bc5aad28eed933e9d04052fb

RPs TERMINÉS : Elias #1 - Elias#2 - Nicola#1

UA
Diego Dino - Diego dino #2
CRÉDITS : littlewildling-rpg (avatar) ; stannyramirez (gif profil) ; gigicaldwell (gif signature) (userbeaufort gif nicola; deedala gif de natalia; thiskryptonite gif d'elias)
DC : nope
PSEUDO : Ciloute
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56480-totem-d-immunite-jude#2932211
https://www.30yearsstillyoung.com/t56546-judy#top
https://www.30yearsstillyoung.com/t56602-judith-banks-instagram

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 0:11

Charlie Beauregard et Isabel Flores adorent ce message

00:11:03 à 33 ans, j'ai eu le premier massage de toute ma vie (par une vraie masseuse haha) j'y retourne quand ? :drama:

My head's on the run
tu regardes le papier peint vieillir et tu veux toujours t’éblouir, dans des nuits si longues que les jours devaient rétrécir, oui tu ne les as pas vu venir, c’est peut-être le moment de s’enfuir

≈ l'horloge parlante - Page 17 Ohzgwkm
≈ l'horloge parlante - Page 17 ZQccd0b
≈ l'horloge parlante - Page 17 RKhfEtf
≈ l'horloge parlante - Page 17 QM71u6I

≈ l'horloge parlante - Page 17 2392430899 :
Willow Storm
Willow Storm
la tempête du cœur
la tempête du cœur

SURNOM : will pour tout le monde, c'est simple et efficace. stormy, pour un fantôme de son passé qui prend de plus en plus de place.
STATUT : célibataire, des sentiments du passé refont surface, tout en sachant parfaitement qu'elle ne peut pas se le permettre.
MÉTIER : nouvellement l'assistante de l'assistante au walker group de jour, barmaid dans un bar à la réputation douteuse en banlieue de brisbane de soir depuis plusieurs années maintenant.
LOGEMENT : une toute nouvelle colocation au #200 hughton avenue, à redcliffe, avec trois inconnues qui deviendront peut-être des amies.
≈ l'horloge parlante - Page 17 838f0fb0f426f6628e02c8a671da1ecc963aa4ca

TW IN RP : abandon (père), négligences familiales et abus sur mineure, maladie.
TW IRL : nc.
ORIENTATION : Ça ne m'intéresse pas.
PETIT PLUS : mère négligente, père inconnu (ou presque), sa seule vraie famille est sa petite soeur jessie, onze ans (02.02.2013) › trop souvent victime d'abus à la main des hommes qui sont passés dans la vie de sa mère, éternelle insécure face à la grande majorité des hommes depuis › carapace qui se veut de roc, intérieur tout mou que bien peu peuvent clamer connaître › rêve d'une carrière en architecture, n'a pas les moyens de s'offrir la vie dont elle rêve depuis trop longtemps › économise chaque dollar dans le but de sortir sa soeur de la maison de leur mère.
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : Willow en dit le moins possible en #da1d81.
RPs EN COURS :
≈ l'horloge parlante - Page 17 747e746dbeda9e61606e65962ee7567afccf60ec
allow #6 & sms ☽ come up to meet you, tell you i'm sorry. you don't know how lovely you are. i had to find you, tell you i need you. tell you i set you apart. tell me your secrets and ask me your questions. oh, let's go back to the start. runnin' in circles, comin' up tails. heads on a science apart. nobody said it was easy. it's such a shame for us to part. nobody said it was easy. no one ever said it would be this hard. oh, take me back to the start.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Tumblr_peafn4Vqj21wksrs1o4_r1_400
stormwell #2 ☽ you've taken the punches of a heavyweight, one by one they never hesitate. you've had worse beatings and you're still breathing. they'll tear you apart until there's nothing left, they'll pin you down and say, "it's over kid". you feel no fear. all day, all year. no one can make you change who you are. no one can take one beat from your heart. when you're standing tall, you're unbreakable. no one can make you bend, you won't fold. no one can take your shine, you're all gold. when you're standing tall, you're unbreakable.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Ok11
willeve #1 ☽ there i was again tonight, forcing laughter, faking smiles. same old tired, lonely place. walls of insincerity, shifting eyes and vacancy. vanished when i saw your face. all i can say is it was enchanting to meet you. your eyes whispered, "have we met?". across the room, your silhouette starts to make its way to me. the playful conversation starts. counter all your quick remarks like passing notes in secrecy. and it was enchanting to meet you

≈ l'horloge parlante - Page 17 Mg54
wilmet #1 ☽ you could've bowed out gracefully but you didn't. you knew enough to know, to leave well enough alone but you wouldn't. i drive myself crazy, tryin' to stay out of my own way. the messes that i make but my secrets are so safe. the only one who gets me, yeah, you get me. it's amazing to me, how every day. every day, every day; you save my life. i come around all broken down and crowded out and you're comfort. sometimes the place i go is so deep and dark and desperate. but you pull me out.

(dix)alistair #3 (fb 2013)alistair #6andréa #1eli #2ethel #1landry #1mavis #1olive #1primrose #1yasmin #1.

+ communications
alistairarthurelimaeve.
RPs EN ATTENTE : arthur › maeve #2 › toi?
RPs TERMINÉS : 2024eli #1alistair #1alistair #2alistair #4alistair #5maeve #1.
CRÉDITS : (av. vesna) + (gif. gwennifergifs)
DC : penny stringer (ft. elizabeth olsen) + autumn galloway (ft. lucy boynton) + samuel wellington (ft. charlie hunnam)
PSEUDO : vlastuin (marie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55969-willow-the-eye-of-the-storm
https://www.30yearsstillyoung.com/t55985-willow-i-ll-never-be-satisfied

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 11:30

Olive Sterling est ému.e par ce message

21:29:19 j’ai vraiment cru que mon oreille allait mieux, mais ça va faire 2 semaines, ça débouche pas et ça a recommencé à faire mal… j’en ai marre ≈ l'horloge parlante - Page 17 5123155

i'm on a highway that leads to the end
these broken bones, this busted smile. my head it hurts i should be leaving now. i hear your words, they call my name. i won't go back, you must be out of your head. you say i'm wrong, you say i'm mad. if i stay here i'll never make it back. i hear your words, they call my name. i won't go back, you must be out of your head.

≈ l'horloge parlante - Page 17 5BG9r7q
≈ l'horloge parlante - Page 17 FmcmrAS
≈ l'horloge parlante - Page 17 GxBRJ6s

Micah Tomlinson
Micah Tomlinson
la gloire solitaire
la gloire solitaire

Présent
SURNOM : Micky pour les très intimes
STATUT : ils ont fini par se faire rattraper par leurs sentiments Lena et lui. La pause de leur fausse idylle a mis la Twittosphère en émois
MÉTIER : acteur, entrepreneur et président de la Fondation Tomlinson. Il a été élu "Acteur de l'année 2023" par QG et son dernier film lui a valu plusieurs nominations, notamment aux AACTA, Golden Globes, BAFTA et Oscars 2024, desquels il est reparti bredouille tout ça parce qu'il a osé abimer le joli minois de Midas
LOGEMENT : un loft au #7 Parkland Boulevard (Spring Hill) et une villa à Bayside
≈ l'horloge parlante - Page 17 -QTzTc

TW IN RP : misogynie, Alzheimer, classisme, violence, manipulation
PETIT PLUS : acteur qui a tenté sa chance à Hollywood, il est de retour à Brisbane pour soutenir son père, auquel on a diagnostiqué un Alzheimer précoce
CODE COULEUR : seagreen
RPs EN COURS : (4/5)

≈ l'horloge parlante - Page 17 Fb2e94a2872a1d55cb6061bf485f7e1684de9a56
MINNY ~ I wait by the door like I'm just a kid. Use my best colors for your portrait. Lay the table with the fancy shit, and watch you tolerate it. If it's all in my head tell me now. Tell me I've got it wrong somehow. I know my love should be celebrated, but you tolerate it.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Tumblr_pt9h2nnKo41u0d8mso1_400
MINA ~ There I was again tonight forcing laughter, faking smiles. Same old tired, lonely place. Walls of insincerity, shifting eyes and vacancy vanished when I saw your face. All I can say is it was enchanting to meet you.

≈ l'horloge parlante - Page 17 47dab6e27e8cc05c10889ff6459b5cd52a0b6b0c
CARSON ~ I don't wanna tiptoe but I don't wanna hide. But I don't wanna feed this monstrous fire. Just wanna let this story die. And I'll be alright.

Lena#6 ~ Gayle#1 ~ Jo#11 ~ Alma#1
RPs EN ATTENTE : Penny ~ Rory ~ Elijah
RPs TERMINÉS : Penny#1 ~ Chloe#1 ~ Nolan#1 ~ Megan ~ Rory#1 ~ Penny#2 ~ Wendy ~ Lena#1 ~ Maddy#1 ~ Sofia ~ Dinis ~ Lena#2 ~ Penny#3 (fb) ~ Maddy#2 ~ Andrew ~ Jo#2 ~ Lena#3 ~ Lena#4 ~ Jo#3 ~ Jo#4 ~Midas#1 ~ Jo#6 ~ Jordan (fb) ~ Jo#7 ~ Lena#5 ~ Lincoln#1 ~ Jo#8 ~ Penny#4 ~ Jo#9 ~ Penny#5 ~ Rory#2 ~ Jo#10 ~ Helen#1

abandonnés : Chloe#2 ~ Craig ~ Nolan#2 ~ Freddy ~ Jo ~ Angus ~ Shining Stars ~ Laurie ~ Maddy#3 ~ Jo#5 (fb) ~Jordan (fb#2) ~ Elijah
CRÉDITS : (c) TiPiT (avatar), ssoveia (gif profil) & vlastuin <3 (crackship)
DC : Charlie Beauregard
PSEUDO : TiPiT
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t37717-micah-call-my-agent
https://www.30yearsstillyoung.com/t37805-micah-lonely-at-the-top
https://www.30yearsstillyoung.com/t37828-micah-tomlinson

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 11:34

Olive Sterling et Willow Storm adorent ce message

11:34:28 - le week-end arrive et j'ai rien de prévu, ce qui veut dire RP et rien que pour ça j'ai hâte ≈ l'horloge parlante - Page 17 199959295

Baby, what's your sign?
My moon's in Leo, my Cancer is sun. You won't play, you're no fun. Well, I don't care what they think. Drag racing my little red sports car. I'm not unhinged or unhappy, I'm just wild - Lana Del Rey (Chemtrails Over the Country Club)

≈ l'horloge parlante - Page 17 B5XrRAB
≈ l'horloge parlante - Page 17 JGQmKR4

≈ l'horloge parlante - Page 17 LpHzda0
≈ l'horloge parlante - Page 17 9aZ0SIg
≈ l'horloge parlante - Page 17 R5x0JQM
≈ l'horloge parlante - Page 17 Em0aiSd
Kehlani Mayfield
Kehlani Mayfield
la clé des champs
la clé des champs

Présent
ÂGE : vingt-quatre ans, née le 31.10.2000, le jour de sa fête préférée.
SURNOM : keh ou k, rien d'autre.
STATUT : « they say i come and i go. tell me all the ways you need me. i'm not here for long, catch me or i go » ♫
MÉTIER : employée polyvalente du cinéma « Twelve Happy Spectators » depuis peu et a repris ses études en biologie marine.
LOGEMENT : en coloc au 240 edward street (spring hill) avec lincoln et billy le chat (mais elle hésite à rester).
≈ l'horloge parlante - Page 17 296c1ac74e413ed2b69ad02afbd7c6b0b0956864

TW IN RP : décès et deuil d'un proche, peur importante de l'abandon, mention de drogue douce (cannabis).
TW IRL : cruauté envers les animaux.
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : grande fan de films d'horreur (« scream » en particulier) › buffy (tvs) est sa série préférée et elle adore tout particulièrement le personnage de tara › excellente nageuse, elle a gagné plusieurs compétitions dans le passé. › a fait également de la compétition de bateau à voile › a vécu pendant deux ans sur son bateau avant de rejoindre brisbane › possède un chat bengal du nom de billy › adore l'Halloween et fait du cosplay
CODE COULEUR : la râleuse écrit en #9C7ECF
RPs EN COURS :

kehlel #2danaë #1lincoln #3riley #1mia #1connor #1 (UA jurassique)

- - - - - - - -

sms/conversations téléphoniques;

axel - norah

RPs EN ATTENTE : ≈ l'horloge parlante - Page 17 33e8a8f9bde963e4bc8cc2ddb12c8b7acfebe2a9
MARLOW (scénario) › are you good at holdin' on? i know the mind is quick to throw away the moment. where this takes us, maybe i don't wanna know yet. beause for now you're all I want. they say you got it, then it's gone. i don't believe that every flame has to get colder. i hope the feelings that you give me carry over until tomorrow and beyond. can we keep fallin' forever?

- - - - - - - -

RPs TERMINÉS : axel #1 - mokare #1 - maeve #1/lincoln #1 (fb) - maeve#2 - ishtar #1 - maeve#3 - lincoln #2
CRÉDITS : avocette (avatar), endlesslove (code signature), insporationgifs, kiekiecarrera (gifs)
DC : asher thornhill (nicholas galitzine) & eli caldwell (noah centineo)
PSEUDO : NOVA.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56663-i-m-here-i-m-there-i-m-everywhere-but-you-can-t-catch-me-now-keh-2-0
https://www.30yearsstillyoung.com/t56720-you-ll-see-my-face-in-every-place-but-you-can-t-catch-me-now

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 11:45

Olive Sterling, Juno Zhao et Judith Banks adorent ce message

05:45:24 Dernière journée de travail de la semaine et après week end ! ≈ l'horloge parlante - Page 17 3518815507 bon vendredi tout le monde! ≈ l'horloge parlante - Page 17 674657830

i will still rise when the fire's at my feet again and the vultures all start circling they're whispering, you're out of time but still, i rise. ©️ endlesslove.

≈ l'horloge parlante - Page 17 CXnqc3I
≈ l'horloge parlante - Page 17 1Ok5bCC

≈ l'horloge parlante - Page 17 2390413160:
Micah Tomlinson
Micah Tomlinson
la gloire solitaire
la gloire solitaire

Présent
SURNOM : Micky pour les très intimes
STATUT : ils ont fini par se faire rattraper par leurs sentiments Lena et lui. La pause de leur fausse idylle a mis la Twittosphère en émois
MÉTIER : acteur, entrepreneur et président de la Fondation Tomlinson. Il a été élu "Acteur de l'année 2023" par QG et son dernier film lui a valu plusieurs nominations, notamment aux AACTA, Golden Globes, BAFTA et Oscars 2024, desquels il est reparti bredouille tout ça parce qu'il a osé abimer le joli minois de Midas
LOGEMENT : un loft au #7 Parkland Boulevard (Spring Hill) et une villa à Bayside
≈ l'horloge parlante - Page 17 -QTzTc

TW IN RP : misogynie, Alzheimer, classisme, violence, manipulation
PETIT PLUS : acteur qui a tenté sa chance à Hollywood, il est de retour à Brisbane pour soutenir son père, auquel on a diagnostiqué un Alzheimer précoce
CODE COULEUR : seagreen
RPs EN COURS : (4/5)

≈ l'horloge parlante - Page 17 Fb2e94a2872a1d55cb6061bf485f7e1684de9a56
MINNY ~ I wait by the door like I'm just a kid. Use my best colors for your portrait. Lay the table with the fancy shit, and watch you tolerate it. If it's all in my head tell me now. Tell me I've got it wrong somehow. I know my love should be celebrated, but you tolerate it.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Tumblr_pt9h2nnKo41u0d8mso1_400
MINA ~ There I was again tonight forcing laughter, faking smiles. Same old tired, lonely place. Walls of insincerity, shifting eyes and vacancy vanished when I saw your face. All I can say is it was enchanting to meet you.

≈ l'horloge parlante - Page 17 47dab6e27e8cc05c10889ff6459b5cd52a0b6b0c
CARSON ~ I don't wanna tiptoe but I don't wanna hide. But I don't wanna feed this monstrous fire. Just wanna let this story die. And I'll be alright.

Lena#6 ~ Gayle#1 ~ Jo#11 ~ Alma#1
RPs EN ATTENTE : Penny ~ Rory ~ Elijah
RPs TERMINÉS : Penny#1 ~ Chloe#1 ~ Nolan#1 ~ Megan ~ Rory#1 ~ Penny#2 ~ Wendy ~ Lena#1 ~ Maddy#1 ~ Sofia ~ Dinis ~ Lena#2 ~ Penny#3 (fb) ~ Maddy#2 ~ Andrew ~ Jo#2 ~ Lena#3 ~ Lena#4 ~ Jo#3 ~ Jo#4 ~Midas#1 ~ Jo#6 ~ Jordan (fb) ~ Jo#7 ~ Lena#5 ~ Lincoln#1 ~ Jo#8 ~ Penny#4 ~ Jo#9 ~ Penny#5 ~ Rory#2 ~ Jo#10 ~ Helen#1

abandonnés : Chloe#2 ~ Craig ~ Nolan#2 ~ Freddy ~ Jo ~ Angus ~ Shining Stars ~ Laurie ~ Maddy#3 ~ Jo#5 (fb) ~Jordan (fb#2) ~ Elijah
CRÉDITS : (c) TiPiT (avatar), ssoveia (gif profil) & vlastuin <3 (crackship)
DC : Charlie Beauregard
PSEUDO : TiPiT
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t37717-micah-call-my-agent
https://www.30yearsstillyoung.com/t37805-micah-lonely-at-the-top
https://www.30yearsstillyoung.com/t37828-micah-tomlinson

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 12:23

Juno Zhao est ému.e par ce message

12:23:33 - punaise, la nouvelle a fait une connerie et c'est sûr que la manager va capitaliser dessus pour la mettre dehors... elle a une dent contre elle, on sait pas pourquoi. Ah si, peut-être parce qu'elle est jeune et qu'elle se laisse pas faire Rolling Eyes

Baby, what's your sign?
My moon's in Leo, my Cancer is sun. You won't play, you're no fun. Well, I don't care what they think. Drag racing my little red sports car. I'm not unhinged or unhappy, I'm just wild - Lana Del Rey (Chemtrails Over the Country Club)

≈ l'horloge parlante - Page 17 B5XrRAB
≈ l'horloge parlante - Page 17 JGQmKR4

≈ l'horloge parlante - Page 17 LpHzda0
≈ l'horloge parlante - Page 17 9aZ0SIg
≈ l'horloge parlante - Page 17 R5x0JQM
≈ l'horloge parlante - Page 17 Em0aiSd
Billie William-Fortin
Billie William-Fortin

Absent
SURNOM : B
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Anciennement Podcasteuse en True Crime, elle a aussi écrit deux livres à succès. Elle débute comme béta reader, voudrait travailler aussi dans une librairie.
LOGEMENT : 317 Montegue Road - West End
≈ l'horloge parlante - Page 17 Haley-James-Scott-haley-james-scott-21581577-500-250

TW IN RP : Disparitions, Fausse couche & True Crime
RPs EN COURS : MAC : https://www.30yearsstillyoung.com/t56196-effluves-du-passe-macbillie#2923102

JUDE: https://www.30yearsstillyoung.com/t56705-inexperience-judebillie#2939900
RPs EN ATTENTE : +Ishtar Brown
CRÉDITS : angel dust
DC : Aucun DC
PSEUDO : QueenBlackBird.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56028-i-don-t-wanna-act-like-there-s-tomorrow#2916373
https://www.30yearsstillyoung.com/t56065-billie-william-fortin-carnets#2917811

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 15:03

08:57:22 Flood ici tout en buvant un café et en ajoutant des bouquins sur la liseuse de mon chum pour les vacances

Je marcherai les yeux fixés sur mes pensées, Sans rien voir au dehors, sans entendre aucun bruit,
Seul, inconnu, le dos courbé, les mains croisées, Triste, et le jour pour moi sera comme la nuit.
by wiise

≈ l'horloge parlante - Page 17 PauwQz2
Jo Carter
Jo Carter
la folie des grandeurs
la folie des grandeurs

≈ l'horloge parlante - Page 17 MTtf4TM Présence réduite
ÂGE : âge fixé à 27 ans (03.11) et c'est pas la peine de chercher sur internet pour connaître son année de naissance. trouve-toi une vie
STATUT : plus de où, quoi, comment, depuis quand au sujet de sa relation avec midas : c’est officiel, assumé, le peuple peut respirer (dans le déni de la PAuSe since août 2024)
MÉTIER : chanteuse à suivre, grande gagnante (plus ou moins légitime) de la version all star de l’émission qui l’a fait connaître il y a huit ans : the x-factor australia (25 mars 2023). son contrat avec sony music australia vaut $1000000, autant dire qu’elle a plutôt intérêt à se donner — et c’est le cas, son premier album est sorti le 15 mars 2024, presque un an après son pseudo-sacre, suite du succès mondiale de son duo avec midas, lui récompensé par un grammy award
LOGEMENT : n’a plus aucune adresse fixe, crèche à l’emerald hotel depuis début août, n’a pas eu le temps de se chercher un endroit à elle avant de partir en tournée, ayant quittée le château de midas après quelques semaines à peine après avoir emménagé avec lui ; elle s’en chargera quand elle sera rentrée pour de bon. en attendant, ça fait très chic, très star qui claque son fric dans des options à la con pour retrouver un semblant d’impression d’être chez elle, mais ça l’emmerde bien comme il faut d’en être réduite à traîner son boule qui chamboule dans un peignoir qui ne lui appartient même pas
≈ l'horloge parlante - Page 17 5

TW IN RP : langage cru et grossier, humour de beauf t’as peur, mention de violence paternelle, mention de maladie d’alzheimer, (très) mauvaise gestion de la colère (impulsivité, violence, débordement de paroles), décès d’un proche, mention d’overdose, deuil, dépression, mention de traitement médicamenteux (somnifère) et suivi thérapeutique, célébrité (surexposition médiatique, slutshaming, bashing) sassiness high level, judgmental asf (j’adapte mes rps sans problème, contactez-moi si besoin)
ORIENTATION : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : 6éme enfant, unique fille des carter ◦ chanteuse née, pianiste acharnée, recrutée jeune pour faire partie du groupe managé par son père baptisé six times motown ◦ diva sur les bords ◦ eyebrows on fleek, lipstick classic ◦ finaliste 2016, gagnante 2023 de the x factor aussie; magouilles et trahison++++ ◦ proche de sa mamie malade d'alzheimer, ruinerait la vie de quiconque oserait lui faire du mal ◦ trop petite (1m54), compense avec son trop gros ego ◦ estime mériter mieux que tout le monde, c'est important d'y croire ◦ pas la peine de lui donner ton prénom #dontcare ◦ pro du bingo ◦ jazz 4ever
CODE COULEUR : #AB8BC3
RPs EN COURS :
≈ l'horloge parlante - Page 17 00601d87c32792795f8915bda2faa82f67610c28
MINE ◦ when i hear you sing it gets hard to breathe can't help but think every song's about me and every line every word that i write you are the muse in the back of my mind don't want to ask about it 'cause you might brush it off i'm afraid you think that it means nothing at all i don't know why i won't admit that you're all i want
≈ l'horloge parlante - Page 17 12b5ed7968518eac018b7422796b283815ad00d9
CARSON ◦ we're all here the lights and noise are blinding we hang back it's all in the timing it's poker he can't see it in my face but i'm about to play my ace we need love but all we want is danger we team up then switch sides like a record changer the rumors are terrible and cruel but honey most of them are true
≈ l'horloge parlante - Page 17 14b0d816f9b97eff952b17c444f189caf7edb646
JOSEEGAN ◦ girl just come 'round mine tonight i've got wine and make-up wipes i’ll hold you we can put the kettle on talk 'bout how he's not the one i told you but i'm never gonna say i told you so

ollie#2midas#36micah#11megan#14kendall

RPs EN ATTENTE :
≈ l'horloge parlante - Page 17 Eb5602d06ee5f3b382f45b87b6feb42d85162dcb
LEROY ◦ he played the drum in the marching band his parents cared more about the bible than being good to their own child he wore long sleeves 'cause of his dad and somehow we fell out of touch hope he took his bad deal and made a royal flush don't know if i'll see you again someday but if you're out there i hope that you're ok (scénario libre)
≈ l'horloge parlante - Page 17 5kwj
DAFNE ◦ when i grow up i wanna be famous i wanna be a star i wanna be in movies i wanna see the world drive nice cars i wanna have groupies be on tv people know me be on magazines fresh and clean number one chick when i step out on the scene (scénario libre)
≈ l'horloge parlante - Page 17 2149d88d7c2509e7bb2ac07d09b473de3c9b3308
STEFANI ◦ you don't have to lift a finger it's lucky for you i'm just like my mother (and my sisters) all my (all my friends) the girl outside the strip club getting her tarot cards read we love to read the cold hard facts and swear they're incorrect we love to mistake butterflies for cardiac arrest (scénario libre)

RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens
CRÉDITS : ©ssoveia (av, gifs profil, sign, joseegan, dafne) ◦ ©rampld (gif mine), ©xcertifiedgifsx (gif carson), ©corneliagifs (gif leroy), ©imperfectgifs (gif stefani) ◦ ©astra (code)
DC : mavis barnes & alma barton
PSEUDO : ssoveia
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28932-jo-it-s-a-me-myself-kinda-attitude
https://www.30yearsstillyoung.com/t29075-jo-you-know-i-m-no-good
https://www.30yearsstillyoung.com/t42752-jo-carter

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 15:09

Charlie Beauregard, Arthur Coventry, Raelyn Blackwell, Juno Zhao, Scarlett Bridgers, Asher Thornhill, Clarence Aldridge et Phenix Monroe adorent ce message

15:08:59: Je suis en plein chat d'assistance avec le mec d'Apple et il se prend trop pour un Avenger à me répondre "c'est mon devoir Sophie" à chaque politesse que je lui fais jpp.

i'm a real tough kid, i can handle my shit. they said, babe you gotta fake it 'til you make it, and i did. lights, camera, bitch smile, even when you wanna die ; he said he'd love me all his life. but that life was too short, breaking down, i hit the floor, all the pieces of me shattered as the crowd was chanting more.

:sing::

Juno Zhao
Juno Zhao
le collier de perles
le collier de perles

Présent
SURNOM : évitez, merci d'avance. (son mari a droit à june.)
STATUT : il préfère les hommes, elle préfère son argent : mariés pour le meilleur. il n'a jamais été question d'autre chose.
MÉTIER : aux commandes de GuardianNest, la filiale dorée spécialisée en objets connectés du groupe SentinelX Security.
≈ l'horloge parlante - Page 17 408f7416695c63bea662b485b1a3d87c2bccfc1a

TW IN RP : sexisme, népotisme, moralité bof-bof, racisme intériorisé, uc
TW IRL : relation majeur/mineur romancée, grooming, et globalement tous sujets un peu graves romancés.
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 17 4b0393187cb958b97b4cabe057f88bcc093b7625
MAX (scénario en cours) ça vieng
CRÉDITS : avatar (c) strangehell
DC : mac sutherland, sloane jarecki, eden veliz.
PSEUDO : princesse mononoprix
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56162-juno-a-choir-of-furies-in-your-head

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 16:22

Olive Sterling et Wesley Bishop adorent ce message

16:22:33 À toutes les personnes qui vont au taf malades et mettent pas de masques : j'espère que votre plat de ce soir sera tiède même si vous le réchauffez 15 fois, pas merci. :brows:

whatever's wrong with me, i will take to bed. i give in so easy, nature chews on me. little death like lead, poisonous and heavy; shame is sharp and my skin gives so easy.
(c)flotsam.
Raelyn Blackwell
Raelyn Blackwell
la muse des cauchemars
la muse des cauchemars

≈ l'horloge parlante - Page 17 9OYzxwd Présent
ÂGE : 36 ans (23.12.1987) - capricorne ascendant scorpion
SURNOM : Raelyn est le prénom qu'elle s'est choisi, elle est née Rachel-Lynn.
STATUT : Son âme sœur est morte en prison : elle est veuve depuis le 16.07.2024. Micah a l'âge de poser des questions mais pas celui de comprendre la mort et, de toute façon, Raelyn est trop brisée pour répondre aux interrogations de sa fille.
MÉTIER : Boss du Club, la pègre de Brisbane, depuis février 2021. Propriétaire et gérante de l'Octopus, un Casino qui a ouvert ses portes en avril 2021. Baronne de la drogue, reine de la nuit et mère célibataire, une vie somme toute bien remplie.
LOGEMENT : Le loft du 721 Daisy Hill Road (Logan City) lui semble bien vide et froid maintenant qu'elle s'endort loin des bras de son époux.
≈ l'horloge parlante - Page 17 2a124375de5bce4e041e9923da504d768c9edcf6

TW IN RP : Mention de drogues dures, violences verbales et physiques banalisées, banalisation du meurtre, menaces, univers de la pègre, misogynie, deuil, automutilation.
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : des nerfs d'acier et 1m55 de charisme, de magnétisme, d'implacabilité, de jalousie et de violence › accro à la cigarette, alcoolique à ses heures perdues, elle luttera toute sa vie contre son addiction à la cocaïne › opportuniste et prête à tout pour servir ses propres intérêts, elle possède une notion de bien et de mal particulière › longtemps volage, elle l'a été jusqu'à ce qu'elle tombe amoureuse d'Amos › récupère le contrôle du Club en février 2021, devenant le leader de l’organisation criminelle › fin janvier 2023, elle abat Lou Aberline, tuant de ses propres mains pour la première fois.
CODE COULEUR : indianred.
RPs EN COURS :
― raelyn's theme ―

(07) chad #3spencer #14miles #1 (2005)danaë #4 (2018)maxwell #7miles #2cecilia #2

(ua) maxwell #6 (jurassique)

(pré-liens)
le cluble casino l'octopus

≈ l'horloge parlante - Page 17 616bfddbfe3ceeca1b184a6faaa744d1a87adae5
maxyn #7 & sms ☆ i'm sick, yeah, i'm sick, and honestly, i'm getting high off it. your smoke in my hair hot and dirty like the l.a. air. that face, baby, it ain't fair, but you don't know what you don't know. oh, so you wanna talk about power ? oh, let me show you power. i eat boys like you for breakfast, one by one hung on my necklace. ☽ 1234567

≈ l'horloge parlante - Page 17 3a44d144a8bde068fb9bbf98d07bff96bdb42f25
spencer #14 ☆ you know there's still a place for people like us, the same blood runs in every hand. take another walk out of your fake world, please put all the drugs out of your hand. you'll see that you can breathe without no back up, so much stuff you got to understand.

≈ l'horloge parlante - Page 17 30
danalyn #4 ☆ what brings you to the lost and found, dear ? won't you pull up a seat ? everybody got a price around here to play, make me an offer, what will it be ? welcome to the playground, follow me. tell me your nightmares and fantasies, sink into the wasteland underneath.

≈ l'horloge parlante - Page 17 297a714e8dfbe2965870bfed0f152606f9c9e175
cecilia #2 ☆ there's a pleasure in hiding from the sun. no, i was never one for pretty weather, i'd rather be a creep. there's a bright side to every wrong thing, if you're looking at me through the right eyes. darkness in my name, don't you wanna come and play on the cool side.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Tumblr_inline_pq7a8g2DmG1u9urvd_400
miles #1 & #2 ☆ i've been waiting patiently, i built this tower quietly. And when my well of wellbutrin is running dry of serotonin i can say things I don't mean. or maybe it's the truth in me, i feel it building, bubbling up.

RPs EN ATTENTE : aisling #3

RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens

― statistiques RP ―
2024 ☆ 202320222021

≈ l'horloge parlante - Page 17 0ca41f4f930cbaeae8e9a2d29a926cecd384086c
amelyn ☆ wasted in love, misunderstood, baby, it's harder to breathe when you're gone. so i hold in my hands pictures of you and dream of the day i was eating for two. all this love, i'm so choked up, i can feel you in my blood, i'm so scared to give you up. valentine, my decline is so much better with you. valentine, my decline, i'm always running to you. and i cover myself in tattoos of us, and dream of the day we embrace and combust. ☽ 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596the end.

CRÉDITS : me (avatar), harley (gif profil, maxyn, spencer, amelyn), fuckyougifs (gif danaë) & jifdirectory (gif cecilia), erikawrites (gif miles)
DC : Megan Williams (Sydney Sweeney) & Midas Sterling (Leo Woodall)
PSEUDO : stairsjumper
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t23235-raelyn-you-can-try-to-break-me-i-cut-my-teeth-on-people-like-you
https://www.30yearsstillyoung.com/t23281-raelyn-never-learned-to-raise-my-hand-was-too-busy-raising-hell

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 16:56

Charlie Beauregard, Atlas Siede, Maritza Gutiérrez, Juno Zhao, Clarence Aldridge, Wesley Bishop, Phenix Monroe et Judith Banks adorent ce message

16:55:37 - J'en peux plus de détourer des gens sur photoshop là, l'an prochain c'est décidé, il n'y aura que 3 awards, merci, bisous. (joyeux hunger games. :face:) :face: ≈ l'horloge parlante - Page 17 4052937387

:gniark: :
Phenix Monroe
Phenix Monroe
le rossignol en blouse bleue
le rossignol en blouse bleue

Présent
ÂGE : Vient de fêter ses 30 bougies, et comme beaucoup de Millennials, il a la peur au ventre, cette sensation de n'avoir rien accompli, de ne pas avoir eu le temps de faire ce qui lui tenait à cœur, d'avoir été dans un coma de dix ans et de se réveiller en constatant que la moitié de ses potes d'enfance sont désormais mariés, parents ou au summum de leur parcours professionnel, alors que lui, il mange toujours des Chocos au p'tit-dej
SURNOM : Phee, Phen, Phenny si vous êtes particulièrement infantilisant (genre, comme sa mère)
STATUT : En crush sur Eden, essaie d'oublier Lennox, mais c'est plus difficile qu'il n'y paraît.
MÉTIER : Sort ses meilleures blagues, dégaine son plus beau sourire et déverse des rayons de positivité illimités sur les petits patients du service pédiatrique à l’hôpital St-Vincent
LOGEMENT : 7 Victoria Avenue (Redcliffe)
≈ l'horloge parlante - Page 17 A231416785dd238dced4953dbdee406e7767b761

TW IN RP : abandon d'enfant/adoption, milieu hospitalier
TW IRL : aucun a priori - demandez-moi si vous hésitez sur un truc
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : • rayonnant de positivité • jamais fini un livre • croit au karma et à la réincarnation • toujours en retard, sauf au boulot • drag-queen occasionnel • rire mémorable • l'aîné d'une fratrie de sept • obsession pour les cristaux • incapable de rester concentré plus de cinq minutes • théâtral en toutes circonstances • hyperactif • réprime ses sentiments en faisant des blagues • en questionnement sur sa sexualité depuis un crush inattendu sur une collègue • surnommé "la star" par certains de ses patients
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 17 348d8f58c7b4f153792750bfff35741c
Hey ho, viens rejoindre la fratrie Monroe

≈ l'horloge parlante - Page 17 5ab09806cfc51c049f45111a8350493e
eden #1 ✧ (the girl crush)

≈ l'horloge parlante - Page 17 E02d2e4df2b1546c2d1ea4a35f991b87dd96cb31cleo #1 ✧ (the sweetheart)

≈ l'horloge parlante - Page 17 Ed44c1dda33b1f8f323d444915b457d6olivia #1 ✧ (the colleague)

≈ l'horloge parlante - Page 17 Ef6fb3f296243762c99758b1ef151ee21c8a9f95nicola #1 ✧ (the distant BFF)

≈ l'horloge parlante - Page 17 E3fa544f03bec52bc901d811f97097d646932032nina #1 ✧ (the fireball)

≈ l'horloge parlante - Page 17 Giphy.gif?cid=6c09b952bd0xrxqhp8v2yq0jtsdrprmvwx8z7gqpb1v0gcci&ep=v1_internal_gif_by_id&rid=giphywesley #1 ✧ (the brother from another mother)

≈ l'horloge parlante - Page 17 2nm5jesse #1 ✧ (the confusing ex)
RPs TERMINÉS : Résumé des dernières péripéties sur ma fiche de liens.

Nanowrimo 2024 : 34 566 mots
CRÉDITS : lambda-x (ava) dwgif, firetfly, peace-love-gifs, harleystuff, sacreddonkey
DC : Isabel Flores, la belle épine
PSEUDO : Hellsbells
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56418-phenix-rising-ft-ncuti-gatwa?nid=12#2930067
https://www.30yearsstillyoung.com/t56538-phenix-rising#2933911

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 20:02

Lennox Edlund est ému.e par ce message

20h02 @Lennox Edlund et @Cleo Baker qui veulent me faire chialer avec leurs réponses là ≈ l'horloge parlante - Page 17 4014933344 ≈ l'horloge parlante - Page 17 2340009788

≈ l'horloge parlante - Page 17 2728 sparkle sparkle
Look, I can't dim my shine just because some people feel uncomfortable.

≈ l'horloge parlante - Page 17 UUaUrdp
≈ l'horloge parlante - Page 17 MjHv4dW
≈ l'horloge parlante - Page 17 UOgm23C
≈ l'horloge parlante - Page 17 89D358V
≈ l'horloge parlante - Page 17 YBBHGL1
≈ l'horloge parlante - Page 17 UePyWTN
Clarence Aldridge
Clarence Aldridge
Le chat ronchon
Le chat ronchon

Présent
SURNOM : Clay pour ses proches. Charming dans le poste de soins. Le vase pour une autre.
STATUT : Veuf. L'or qui orne toujours son doigt malgré les années. Le coeur qui se débat entre deux brunes.
MÉTIER : Médecin urgentiste à l'Hôpital St Vincent. Ancien chef de mission pour médecins sans frontières. Rentré au pays pour sa fille, même si un bout de son âme restera à jamais là-bas. L'envie de repartir jamais bien loin.
LOGEMENT : Logan City #134 Third Avenue. Une grande maison blanche sur 2 étages. Avec sa fille Emilia et Ethel (trop) souvent.
≈ l'horloge parlante - Page 17 1729461240-header-ocot

TW IN RP : veuvage - décès - trauma - TCA - mélancolie - abandon - Violence physique et verbale.
TW IRL : Aucun
PETIT PLUS : A toujours un paquet de bonbons sous la main depuis qu'il tente d'arrêter de fumer. ≈ Foutu électron libre qui en fait qu'à sa tête. ≈ Surnommé "Charming" à l'hôpital ≈ Père d'une petite fille de 6 ans prénommée Emilia. ≈ Faux calme, il est façonné dans cette ambivalence qui le rend imprévisible. ≈ A le cœur sur la main, mais peut se comporter comme le pire des connards (surtout avec Wild... Ouais bon avec Ethel aussi. Avec tout le monde en réalité.) ≈ rivière douce, parfois trop calme qui peut facilement se troubler.
CODE COULEUR : #996666
RPs EN COURS : - Ethel (2 -3) - Wild/Chris (1) - Wild/Ethel (1) - Nina (1) - Ruben (1) - Eden (1) - Helen (2) - Alienor (1) - Wild (4) FB Ethel (1)
Landry (1)
≈ l'horloge parlante - Page 17 8aa38f66e5cddc3f8ed815d88a956e75
Ethel
You don't know how lovely you are. I had to find you, tell you I need you. Tell you I set you apart. Tell me your secrets, and ask me your questions. Do no speak as loud as my heart. Oh and I rush to the start.

≈ l'horloge parlante - Page 17 A65c3d54a54c13648aa161b34c0a6512876281b6
Wild
It's easy to push me away from you. Easy to say you want to be left on your own. Yet somehow I can't help but see. How your eyes shy away. Your hands seal the entrance and path to your heart. Anger kept fear and the sadness you feel. Under the surface for so long. Locked that room, you keep it inside.
≈ l'horloge parlante - Page 17 57828e22afbd8e682b77a6371884824ba77237e2
Eden
Parce que je sais qu' tu t' sous-estimes, tu ris trop fort et la pièce s'illumine. Tu fais des concessions sans les souligner, héroïne de tous les dessins animés.

≈ l'horloge parlante - Page 17 A9e80d70a3cd768eab4c2227d4df6954
Alienor
UC
RPs EN ATTENTE : - Chris (1) - Albane (1) - Lily (1)
RPs TERMINÉS : -Ethel (1) - Wild (1 - 2 - 3) - Wild FB (1) - Helen (1) - Chris Wild (1)
CRÉDITS : avatar@Mooncalf signature paroles @Yuston XIII icons@M. Gif: @Noiram (Willay) userbar:@mystery-man Header@Girasois
DC : Un vase, c'est bien suffisant.
PSEUDO : Noiram
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54291-clarence-all-my-tears-have-been-used-up
https://www.30yearsstillyoung.com/t54343-clarence-and-it-s-like-snow-at-the-beach

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 20:04

19:56:16
Moi à ma collègue: « Tu peux appeler la famille de l’enfant machin pour organiser un rendez-vous stp ? » ≈ l'horloge parlante - Page 17 763064237
Ma collègue: « Ça va être compliqué. »  :OO:
Et moi: « Comment ça compliqué ? »  :brows:
Encore ma collègue: « Il te reste trois dispos sur tout janvier. »  ≈ l'horloge parlante - Page 17 3258319053
Moi: « …≈ l'horloge parlante - Page 17 2880102952 »
Va falloir que je me dédouble, seule solution. :brows:

Quand j'brûle, j'deviens meilleur
J'ai des bleus sur tout le cœur. Je crois qu'j'ai grandi, j'crois qu'j'ai des remords. Tout le monde dort mais moi je danse sous la pluie. Je m'enfonce dans la brume. Je deviens nocif, là je me perds dans des ruines. Et je suis loin du monde, loin de tout. Loin de vous, loin de nous. Loin de moi.

≈ l'horloge parlante - Page 17 G5CJ3cs
≈ l'horloge parlante - Page 17 7hbkQSw
≈ l'horloge parlante - Page 17 2QUF2Zq
≈ l'horloge parlante - Page 17 N05Fr3k
≈ l'horloge parlante - Page 17 DiGyckr
≈ l'horloge parlante - Page 17 YeBxm8L
≈ l'horloge parlante - Page 17 1pppgqW
≈ l'horloge parlante - Page 17 1dt4XO7
≈ l'horloge parlante - Page 17 UePyWTN
:l::
Wesley Bishop
Wesley Bishop
les tracés de l'âme
les tracés de l'âme

Présent
ÂGE : 30 ans depuis le 03 mai. Sobre depuis autant de temps.
SURNOM : Wes. Il préfère amplement être appelé ainsi que par son prénom entier.
STATUT : Célibataire depuis qu'il a fait foirer son unique relation amoureuse il y a dix ans de ça, à cause de ses démons. Il a pourtant très envie de tomber amoureux.
MÉTIER : Tatoueur / pierceur / illustrateur. Il possède son propre salon qui s'appelle "Soul & Ink".
LOGEMENT : Fortitude valley #202
≈ l'horloge parlante - Page 17 2ede2c3e6de6787839733831c3a39d9d00b9513b

TW IN RP : Alcoolisme et deuil.
CODE COULEUR : LightSeaGreen
RPs EN COURS : # ft Olive # ft Albane # ft Chris (2) # ft Mia # ft Lennox # ft Maeve (2) # ft Judith # ft Asher (2) # Phenix # Gina (fb)

RPs TERMINÉS : # ft Chris (1) # ft Asher (1) # ft Maeve (1)
CRÉDITS : Crépuscule.
DC : Alistair Rivers, la plume affûtée.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55745-another-pale-moon-shines-like-high-noon-wes
https://www.30yearsstillyoung.com/t55896-ink-smile
https://www.30yearsstillyoung.com/t56301-wesley-bishop-instagram

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 20:31

20:31 : j'ai bossé 50h cette semaine, avec des nuits de 6h. J'suis genre lessivée. Et pourtant encore motivée à rp. Faut que j'arrête mes bêtises.

"Wes" Bishop

Sous mes tatouages, je porte un monde de couleurs et de rires. Toujours un sourire aux lèvres, je prends la vie avec légèreté, transformant chaque épreuve en une blague bien placée. Le bonheur se dessine au quotidien, et chaque éclat de rire est une œuvre d'art unique que je partage avec ceux qui croisent mon chemin.

KoalaVolant
≈ l'horloge parlante - Page 17 HMoUCyJ
≈ l'horloge parlante - Page 17 TFLYVJD
≈ l'horloge parlante - Page 17 21j7zl3
Willow Storm
Willow Storm
la tempête du cœur
la tempête du cœur

SURNOM : will pour tout le monde, c'est simple et efficace. stormy, pour un fantôme de son passé qui prend de plus en plus de place.
STATUT : célibataire, des sentiments du passé refont surface, tout en sachant parfaitement qu'elle ne peut pas se le permettre.
MÉTIER : nouvellement l'assistante de l'assistante au walker group de jour, barmaid dans un bar à la réputation douteuse en banlieue de brisbane de soir depuis plusieurs années maintenant.
LOGEMENT : une toute nouvelle colocation au #200 hughton avenue, à redcliffe, avec trois inconnues qui deviendront peut-être des amies.
≈ l'horloge parlante - Page 17 838f0fb0f426f6628e02c8a671da1ecc963aa4ca

TW IN RP : abandon (père), négligences familiales et abus sur mineure, maladie.
TW IRL : nc.
PETIT PLUS : mère négligente, père inconnu (ou presque), sa seule vraie famille est sa petite soeur jessie, onze ans (02.02.2013) › trop souvent victime d'abus à la main des hommes qui sont passés dans la vie de sa mère, éternelle insécure face à la grande majorité des hommes depuis › carapace qui se veut de roc, intérieur tout mou que bien peu peuvent clamer connaître › rêve d'une carrière en architecture, n'a pas les moyens de s'offrir la vie dont elle rêve depuis trop longtemps › économise chaque dollar dans le but de sortir sa soeur de la maison de leur mère.
CODE COULEUR : Willow en dit le moins possible en #da1d81.
RPs EN COURS :
≈ l'horloge parlante - Page 17 747e746dbeda9e61606e65962ee7567afccf60ec
allow #6 & sms ☽ come up to meet you, tell you i'm sorry. you don't know how lovely you are. i had to find you, tell you i need you. tell you i set you apart. tell me your secrets and ask me your questions. oh, let's go back to the start. runnin' in circles, comin' up tails. heads on a science apart. nobody said it was easy. it's such a shame for us to part. nobody said it was easy. no one ever said it would be this hard. oh, take me back to the start.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Tumblr_peafn4Vqj21wksrs1o4_r1_400
stormwell #2 ☽ you've taken the punches of a heavyweight, one by one they never hesitate. you've had worse beatings and you're still breathing. they'll tear you apart until there's nothing left, they'll pin you down and say, "it's over kid". you feel no fear. all day, all year. no one can make you change who you are. no one can take one beat from your heart. when you're standing tall, you're unbreakable. no one can make you bend, you won't fold. no one can take your shine, you're all gold. when you're standing tall, you're unbreakable.

≈ l'horloge parlante - Page 17 Ok11
willeve #1 ☽ there i was again tonight, forcing laughter, faking smiles. same old tired, lonely place. walls of insincerity, shifting eyes and vacancy. vanished when i saw your face. all i can say is it was enchanting to meet you. your eyes whispered, "have we met?". across the room, your silhouette starts to make its way to me. the playful conversation starts. counter all your quick remarks like passing notes in secrecy. and it was enchanting to meet you

≈ l'horloge parlante - Page 17 Mg54
wilmet #1 ☽ you could've bowed out gracefully but you didn't. you knew enough to know, to leave well enough alone but you wouldn't. i drive myself crazy, tryin' to stay out of my own way. the messes that i make but my secrets are so safe. the only one who gets me, yeah, you get me. it's amazing to me, how every day. every day, every day; you save my life. i come around all broken down and crowded out and you're comfort. sometimes the place i go is so deep and dark and desperate. but you pull me out.

(dix)alistair #3 (fb 2013)alistair #6andréa #1eli #2ethel #1landry #1mavis #1olive #1primrose #1yasmin #1.

+ communications
alistairarthurelimaeve.
RPs EN ATTENTE : arthur › maeve #2 › toi?
RPs TERMINÉS : 2024eli #1alistair #1alistair #2alistair #4alistair #5maeve #1.
CRÉDITS : (av. vesna) + (gif. gwennifergifs)
DC : penny stringer (ft. elizabeth olsen) + autumn galloway (ft. lucy boynton) + samuel wellington (ft. charlie hunnam)
PSEUDO : vlastuin (marie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55969-willow-the-eye-of-the-storm
https://www.30yearsstillyoung.com/t55985-willow-i-ll-never-be-satisfied

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 20:59

Asher Thornhill, Clarence Aldridge, Isabel Flores et Wesley Bishop adorent ce message

@Wesley Bishop on a déjà dit que dormir c’était surfait ≈ l'horloge parlante - Page 17 4052937387 (non. repose-toi!!! :l:)

06:57:19 je viens de passer 100k mots écrits ce mois-ci, et vraiment, c’est une petite fierté perso ≈ l'horloge parlante - Page 17 206649278

i'm on a highway that leads to the end
these broken bones, this busted smile. my head it hurts i should be leaving now. i hear your words, they call my name. i won't go back, you must be out of your head. you say i'm wrong, you say i'm mad. if i stay here i'll never make it back. i hear your words, they call my name. i won't go back, you must be out of your head.

≈ l'horloge parlante - Page 17 5BG9r7q
≈ l'horloge parlante - Page 17 FmcmrAS
≈ l'horloge parlante - Page 17 GxBRJ6s

Alistair Rivers
Alistair Rivers
la dérive de l'âme
la dérive de l'âme

ÂGE : 34 chapitres dont l’encre s'est mêlée aux larmes et à la poussière des souvenirs.
SURNOM : Ali, surnom court, presque un souffle.
STATUT : Veuf depuis ce jour où son monde s’est effondré. Il porte en lui les échos d’une famille qui n’a jamais eu la chance de vivre.
MÉTIER : Écrivain de renom, il manie les mots comme un peintre les couleurs, mêlant ombre et lumière pour exprimer ce que d'autres taisent. Sa plume, pour seul rempart entre lui et le vide.
LOGEMENT : #502 BAYSIDE. Dans une charmante maison à étage. Grandes baies vitrées qui offrent une vue imprenable sur l'étendue d'eau à ses pieds. Maison surtout trop grande pour lui tout seul désormais.
≈ l'horloge parlante - Page 17 E626e8cc43ee70b9022ad18acd45895c30cb4876

TW IN RP : Deuil, accident de voiture mortel, perte d'épouse (enceinte) mélancolie, dépression, alcool ...
CODE COULEUR : BurlyWood.
RPs EN COURS : # Elisa # Willow (fb1) # Greta # Min

≈ l'horloge parlante - Page 17 B089cd7856580d3e9c7e84be97c5ac9004e26f5e
# Willow (5) & SMS
And I'd give up forever to touch you 'cause I know that you feel me somehow. You're the closest to heaven that I'll ever be and I don't want to go home right now. And all I can taste is this moment. And all I can breathe is your life 'cause sooner or later it's over. I just don't want to miss you tonight.
RPs TERMINÉS : # Willow (4) # Willow (3) # ft Willow (2) # Willow (1)
CRÉDITS : starrynightavatars
DC : Wesley Bishop, tatoueur d'âmes.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56669-a-breeze-from-the-distance-is-calling-your-name
https://www.30yearsstillyoung.com/t56704-fragments-of-ties

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 EmptyVen 29 Nov 2024 - 21:01

Willow Storm adore ce message

@Willow Storm dormir ? Quelle est la définition de ce mot ??

21h02 encore un peu de rp, le replay de la star ac et dodo.

Fade To Black
Life it seems, will fade away, drifting further every day. Getting lost within myself. Nothing matters no one else. I have lost the will to live. Simply nothing more to give. There is nothing more for me. Need the end to set me free.

≈ l'horloge parlante - Page 17 QiGDm3o
≈ l'horloge parlante - Page 17 MgP0zq7
≈ l'horloge parlante - Page 17 G2GqQRP

Contenu sponsorisé

Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 17 Empty

≈ l'horloge parlante

Aller à la page : Précédent  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23  Suivant